• Lid sinds 11 juli 2011

De Botter

Noordwijk

Brasserie Dunnik

Zwolle

I.v.S. heeft nog geen foto toegevoegd

1. I.v.S.'s profielfoto
    I.v.S. heeft een recensie geschreven voor De Hekserie

Op een doordeweekse avond hier gegeten met z'n tweeën. Rustig, maar alsnog gezellig. Het eten was werkelijk voortreffelijk! Lekker mals vlees, goedgevulde en smakelijke (champignon)saus, heerlijke aardappeltjes en ook de gegrilde maiskolf erbij smaakte voortreffelijk! Bij het dessert was afwijken van de menukaart geen probleem. Gezellige en beleefde service en ook de open keuken oogt gezellig en netjes! Al met al: Een echte aanrader!!

2. I.v.S.'s profielfoto
    I.v.S. heeft een recensie geschreven voor De Botter

Afgelopen week hier prima gegeten. Een zeer uitgebreide kaart en alleen de geuren al van andermans eten roken veelbelovend. Ik had een heerlijk gegrilde Zwaardvis, geserveerd met verschillende warme en koude groente, rauwkost, gebakken aardappels èn frites. Alles lekker warm en voldoende.

Ook de bediening was prima. Op ons verzoek om toch liever ons eten binnen te nuttigen vanwege de frisse wind, stond de bediening al klaar met dienblad om onze glazen ed. te verhuizen. Keurig gewoon! Een echte aanrader!

3. I.v.S.'s profielfoto
    I.v.S. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dunnik

Hier erg wisselend gegeten. Meestal wel lekkere gerechten, helaas soms lauw/koud. Bediening is vaak wat traag en niet super gezellig. Maar wat prijs/kwaliteitverhouding betreft mag je dan weer niet klagen. Een bezoekje aan het toilet raad ik u dus echt niet aan! Deze was, tijdens al mijn bezoekjes, ronduit vies!

6,5
  4. I.v.S.'s profielfoto
    I.v.S. heeft een recensie geschreven voor 't Mussennest
    Pannenkoekenhuis Wapenveld

Heerlijk gegeten hier. De bediening was vlot en spontaan. Ook de kinderen hadden het prima naar hun zin. De pannenkoeken smaakten heerlijk, zowel de speciale varianten als de 'simpele' appelpannenkoek.