Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vries verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Vries

Top mihoen!! Het betreft een klein Chinees-Indisch restaurant met een afhaal gedeelte. Een jaar of drie geleden is het restaurant in andere handen overgegaan. De huidige kok houdt van verse knapperige groenten. Ik kom er regelmatig en ben de laatste tijd erg enthousiast over hetgeen me wordt voorgeschoteld. Vooral mihoen kan ik iedereen aanraden.

2. Chinees-Indisch Vries

Arti van der Sloot

Ik kom hier regelmatig. Meestal om af te halen. De kwaliteit van het eten is erg goed en steeds constant.

3. H.Swier

Nooit weer. Voor gefrituurd vlees ga ik de volgende keer naar de snackbar. Stuk goedkoper en net zo slecht.

2,6
  4. David Vermeulen

Wij eten regelmatig naar tevredenheid bij Herberg Tio. Het is er lekker warm; de medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en serveren smakelijke maaltijden. Lekkere aardappels (uit de oven) of heerlijke frieten, gevarieerde groenten en ook diverse vleessoorten zijn uitstekend bereid. Kortom: een aanrader !

5. Ik heb een kamer gehad van 17 op 18 oktober. Eerst maar het positieve zag er schoon uit. Maar zou nooit meer terug komen de kerklokken slaan op het hele en halve uur dus slapen doe je alleen als je doof bent. En door de lampen die op het aanhangbord staan gericht is de kamer de hele nacht verlicht. Als je dan zondag moet racen zoals wij, ben je dus door slaapgebrek moe en niet fit. Geen aanrader dus deze herberg.

6. Chinees-Indisch Vries

Leuk en vrolijk restaurant. Aardige en vlotte bediening. Eten was lekker en veel voor een lage prijs. Niks op aan te merken.

7. Chinees-Indisch Vries

Dit is qua eten wel het allerslechtste Chinese restaurant wat ik ooit bezocht heb. De sfeer en bediening is niks op aan te merken, maar het eten is verschrikkelijk flauw en lauw qua temperatuur. De loempia was aangebrand en is voornamelijk taugé van binnen, vlees is ver te zoeken, de satéh is een smakeloos stukje ongemarineerd vlees in een hele slechte satéh saus, de bami lijkt wel opgewarmde prak van gisteren. Nee, dit nooit meer.

2,4
  8. Wij hebben een warm-koud buffet besteld voor een feestje bij ons thuis, het was zeer goed verzorgd, van alles ruim voldoende, en onze gasten vonden het overheerlijk.
    Ze krijgen van ons een dikke 9

9. Een heel gezellige, vriendelijke cafetaria. De kwaliteit van het eten is super.
    Het is net zo leuk om er even iets op te halen als dat het is om daar ter plaatse te eten.
    Voor de kinderen is het steeds een groot feest en ze zijn ook heel kindvriendelijk.

10. Via groupon hier beland nav. de vele wel zeer positieve reacties en ons intens verheugend op die spaanse culinaire hoogstandjes, die overheerlijke zowel koude als warme tapas-hapjes.. speelse tongstrelende pure smaaksensaties.. helaas niks van dat alles.. jammer genoeg bleek er dus na mijn groupon-aankoop op basis van die spaanse lekkernijen/heerlijkheden een wisseling van de wacht te hebben plaats gevonden en die authentieke originele spaanse keuken was dus helaas zo goed als verdwenen.. maar dat begrepen we pas veel later, na een overheerlijke boswandeling en een heerlijke sangria als aperatief. Het viel ons dus eigenlijk wat tegen, alhoewel niet slecht hoor, best wel lekkere eerst koude en vervolgens warme hapjes, maar nogal vlak van smaak, beetje doorsnee, standaard en mn. diverse frituursels sterk op elkaar gelijkend.. neen, niet datgene waarop we hadden gehoopt.. die super-smaak-sensaties.. helaas, pindakaas, maar ook de vegetarische variaties waren sowieso maar weinig en echt niet interessant tegenover de overwegend best wel zo smakelijke vlees en vis-hapjes.. zowel kwalitatief, als kwantitatief magertjes.. (terwijl we wel netjes tevoren hadden vermeld, dat een van ons beiden vis noch vlees eet..). Enfin, sfeer, service/bediening en prijs/kwaliteit overigens prima, en heerlijke, zeer wel betaalbare huiswijn, en karaf kraanwater (gratis) geen probleem.. beetje dure speciale koffie (irish) na.. (wel gezoete slagroom netjes apart). Al met al best wel plezierige ervaring op prachtige locatie, maar toch.. helaas niks lekker echt sensationeel spannends spaans, nada.. desalniettemin wel geslaagd uitje, bedankt en misschien tot ziens..

11. Dhr. Anno

De patat heeft een rare smaak, het is niet te pruimen.. Zal het niemand aanbevelen daar te eten. Ondanks het vriendelijke personeel.. Wellicht een tip: alle medewerkers een frituur cursus aanbieden?

12. Spaanse smaken! Lekker!
    Sfeer en inrichting heeft nog wat meer aandacht nodig! Goed begin!

13. Ontzettend lekker en gezellig getafeld!
    De tapas-menu heeft een ruime keuze aan tapas. Van elke categorie genoeg variatie en jammer genoeg hebben wij niet alles kunnen proeven. De porties zijn precies goed en het eten smaakt anders dan de standaard tapasrestaurant. Het eten heeft net iets extra's, dit komt waarschijnlijk door de Spaanse afkomst van de chefkok(kin).
    De bediening neemt ruim de tijd om dingen uit te leggen en je wegwijs te maken in de tapas.
    Komt oprecht en eerlijk over en zijn erg vriendelijk.
    Kortom: wij komen de volgende keer weer om nog meer tapas te proeven en de dinerkaart te proberen.

14. Heerlijk eten, bestel der al m'n hele leven! en het blijft alleen maar beter worden. Perfecte snackbar in Vries.

15. Goede, schone cafetaria.
    De patat en snacks zijn goed en alle verschillende broodjes over heerlijk.

De service is zeer goed, zijn altijd ontzettend vriendelijk.

Alleen maar goede woorden voor deze cafetaria

16. Chinees-Indisch Vries

Gezellig restaurant, leuke locatie en vriendelijk personeel.

Traditioneel ingericht zoals elk Chinees restaurant.

Ik kan je zowat elk gerecht aanraden maar de grote loempia is toch wel een van mijn favorieten.

Dit restaurant is zeker een aanrader!

17. Vrijdag 3 september 2010 zijn wij in dit hotel aangekomen. Wij vonden het geweldig!

Keurige kamers, erg schoon en een heel vriendelijke bediening.

Het eten heel goed en alles vers en een ontbijt waar je U tegen zegt. Teveel om op te noemen.

Een echte aanrader en wij komen er zeker terug.

Nico en Phil.

18. Helemaal goed. Zeer vriendelijke bediening. Zeer goede kok.

Ik weet eigenlijk geen minpunt, en geef voor alles een 10. Ik was er 5 dagen met mijn schoonzus om te fietsen. Geweldige dagen gehad. Doen we zeker nog eens.

19. Chinees-Indisch Vries

We komen er al jaren van de camping in Zeegse en we wonen in Groningen en dit is voor ons de lekkerste Chinees. Vooral babi ketjap, heerlijk. Kan me er nu al weer op verheugen. Alleen hun ijs is niet lekker. Is niet vers, er zitten heel veel harde stukjes in.

20. Chinees-Indisch Vries

Sanneke

De mensen zijn gezellig en hartelijk! Het eten smaakt heerlijk!

De prijs is absoluut betaalbaar en je krijgt er veel voor terug!

Een aanrader vind ik het gerecht: geroosterd speenvarken.

Samen met een glaasje Chinese wijn en een bakje Mie heb je mij helemaal gelukkig!

Groeten.

21. Altijd kwaliteit voor een nette prijs, geweldige bediening!

22. Chinees-Indisch Vries

Ik heb daar wel eens wat weg gehaald. En ik vond het niet goed, het was niet wat ik besteld had en het was ind. lauw. Niet lekker, ik vond het allemaal klef.
    We zijn daar ook nooit meer geweest.

23. Chinees-Indisch Vries

Drie keer uitgenodigd en er gegeten.
    Zou er zelf niet gaan eten.
    Het eten smaakt flauw en alles smaakt hetzelfde.
    De bami goreng en nasi goreng lijken wel van de vorige dag, of te zijn opgewarmd.

De prijzen zijn ook navenant laag, maar mogen ook beslist niet hoger.

De bediening is vriendelijk.
    Traditioneel als een Chinees restaurant ingericht.
    Idem dito oppervlakkige sfeer.

24. Ik kom er vaker. Je weet precies wat je er krijgt, het is er altijd lekker. Echt een aanrader.

25. Peter Gasopmeter

heerlijk gegeten echt geweldig.

26. Chinees-Indisch Vries

De mensen zijn gezellig, het is niet duur en het eten is heerlijk!

27. A. van Leeuwen

Gedurende ons korte verblijf in Vries hier heerlijk gegeten (Schnitzelschotel). Werkelijk een aanrader. Keurig verzorgt en vriendelijke bediening.

28. H Welles

Het eten was in het agemeen goed tenoemen maar de wacht tyden tussen de gerechten lang en als er 4 personen van 5 al wat hebben en de 5 de komt pas 10 min later en is niet medium maar rare en koud en bij eerste hap krijg je een hap peper naar binnen vind ik dit slecht positief is dan wel stond niet op de rekenig en de koffie na was van het huis.

29. Bij deze ook een ervaring met deze super cafetaria. Vriendelijk personeel , prachtige borden ( lees geen bakjes )en heerlijke kinderhoek en lees tafel. Hierover hoor ik deze mevrouw niets zeggen. Toevallig krijgen mijn kids hier ook een dolfijn bordje maar die van mij vinden het prachtig !!Als deze mevrouw wil klagen moet ze dat direkt daar doen dan kunnen die mensen er ook wat aan doen en ik weet zeker dat ze dan nog een patatje extra had gekregen.!!En alsjeblieft zeg 2,00 euro voor een kidspatat met zakje snoep !!!!!Is deze mevrouw de laatste 10 jaar al eens bij mac donalds geweest ??( friet small 2,10 excl frietsaus in een zakje op je plastic bretje gegooid !!!)

Nee prima zaak en een voorbeeld voor alle cafetaria,s
    Nogmaals plaza de halte is een prachtige zaak.

TIP : Volgende keer moet de fam gerritsen gewoon patat bestellen en niet kinderpatatjes bestellen . Wedden dat ze dan hun hele portie niet op kunnen ?

30. fam. Gerritsen

Ik ben niet tevreden
    mijn dochters hadden elk een patatje besteld en kregen maar een half patatje in een dolfijnenbord met een beetje saus terwijl ik wel 2,00 per bord moest betalen, dit vond ik erg duur voor die paar patatjes, ook kregen we geen servetjes bij het eten, ze kregen wel een zakje snoep maar daar had ik niet om gevraagd, kan ik ze zelf ook wel geven maar dat wilde ik op dat moment niet maar ja pak het dan maar weer af, ik zal hier niet snel weer heen gaan als het zo gaat

2,7