Op dit adres zit nu: Het Wapen van Vries

Gratis parkeren naast het restaurant

Lijn (6)50 vanuit Groningen en Assen

• Buffet: € 25,50
  • All-inclusive

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1372077610 81
1451197391 78
1519014346 69
1522781955 65

1. Prima prijs kwaliteit verhouding gezellige gastdame met een brede glimlach. We hebben ons prima vermaakt op de terugweg. Erg leuk. Ga zo door.

2. Ik heb in tijden niet zo slecht gegeten, vlees was koud en totaal niet veel keuze als je kijkt naar wat het kost p.p. We zijn daarom ook eerder weg gegaan en moesten voor 2 personen afrekenen ipv 5.

3. Rob Koops

Voor herhaling vatbaar, wij hebben ontzettend genoten van het smulbuffet. Van ons krijgt Herberg Tió twee duimen omhoog.

4. feunekes

Met zes personen goed gegeten.
    Doen we vast nog een keer weer.

5. Alexandra Bloemen

Laatst met de familie heerlijk gegeten verjaardagen van onze ouders gevierd, we werden vriendelijk ontvangen.
    Jassen werden aangenomen we hebben eerst een uurtje gekegeld wat bij de kinderen erg in de smaak viel, daarna hebben we de sjoelbakken gevonden.
    Om zes uur aan tafel gegaan, de kinderen waren op een gegeven moment klaar met eten, ze hebben heerlijk gespeeld in de andere zaal.
    Zodat wij lekker verder konden eten alles zo gemoedelijk en je voelt je thuis, het eten is heerlijk, geen hele grote stukken vlees maar handig in stukken zodat er plaats overblijft in je buik om alles te eten wat je lekker vind.
    Zoals het vispannetje in roomsaus en biefstuk al met al lekker, ook het dessert erg divers en voor de kinderen speciaal omdat ze een ijsje kunnen samenstellen met snoepjes en meer lekkers. Wij komen zeker terug.
    Omdat je ontspannen kunt eten met kinderen.

6. Fokko Steenhof

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen. Ook zeer ongedwongen en erg plezierig als je kids bij je hebt. Je kan ze daar rustig los laten lopen, het personeel houdt ook een oogje in het zeil zodat je lekker ontspannen kunt eten en praten. Ik heb de slechte resencies hier onder ook bekeken en kan mij daar totaal niet in vinden. Goed eten en vers. Verder niks aan toe te voegen.

7. Ivar faber

Prachtig pand, verjaardag van m'n zoontje leuk gevierd.
    Als de kids uitgegeten zijn, kunnen ze sjoelen, darten en kegelen.
    Kunnen de "groten" lekker dooreten en natafelen.
    Eten prima en toetjes lekker.
    Kom zeker nog een keer weer!

8. We hebben online gereserveerd bij deze Herberg met onze familie. Een compleet All you can eat ervaring inclusief 1 uur gratis gebruik kunnen maken van de Duitse kegelbaan.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Onze jassen werden aangenomen en onze tafel stond keurig gereserveerd klaar.
    Na een korte uitleg door het personeel konden we aanvallen bij het zeer smakelijke uitgebreide buffet. Er is genoeg voor iedereen en ook aan de kinderen is gedacht door wat eenvoudige kindvriendelijke gerechten te hebben geserveerd.
    De kinderen konden in de aparte zaal gebruik maken van de sjoelbakken, dartbanen en de kegelbaan waardoor wij nog heerlijk rustig konden door eten en kletsen met de familie.
    Kortom: een zeer geslaagde familieavond met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bedankt Herberg Tió

9. Gezellig, goed en ruim en heerlijk gegeten.

10. Stel privé

Eten is (te) eenvoudig. Veel uit pak/blik en weinig zelf bereid. Eten is lastig op te scheppen doordat de kunststof afdekkap gedeeltelijk over het eten blijft hangen. Er liepen 3 medewerkers (en er waren maar 10 gasten) en nog was je bord niet weggehaald als je weer met een nieuwe portie bij je tafel kwam.
    De opzet is leuk bedacht, maar de uitvoering is te matig. Voor ons was het eenmalig en ik zou het niet aan anderen aanraden zoals het nu is.

11. Omdat je zelf al je eten en drinken kunt pakken is er weinig interactie met de bediening. Als je ze wel nodig hebt staan ze je netjes te woord en wordt je vriendelijk geholpen.
    Het eten leek wel al vroeg op de avond klaar gemaakt te zijn, wat voor het koud buffet en toetjes buffet geen enkel probleem is maar voor het warme eten wel jammer. Het eten was niet heet maar lauw warm wat ook niet ten goede kwam van de smaak.

12. wim smaal

Heerlijk gegeten. Keuze genoeg. Vriendelijke bediening. Mooie kleinschalige locatie (geen vreetschuur).

13. Gastvrij welkom, eten slechte kwaliteit, slappe friet, witte wijn was niet koud. Sausjes uit plastic flessen, zo uit de supermarkt.

14. Kennelijk vanaf januari een "all you can eat" formule voor 25 euro door de week en 30 euro in het weekend, inclusief de drankjes.
    Helaas een teleurstellende ervaring. Een gastvrij welkom, maar de kwaliteit van het gebodene liet veel te wensen over. Voorgerechten uitgestald in een met verblindend licht uitgerust koeleiland. De andere gerechten worden lauw gehouden op heel kleine schaaltjes d.m.v. warmtelampen, slappe frietjes, weinig groenten. Kleine stukjes biefstuk, doormidden gesneden hamburgers, in reepjes gesneden schnitzels, balletjes uit blik. Sausjes uit plastic sta-flessen. Nagerechten: minitompoesjes, soesjes, pindarotsjes, mousse; alles kant-en-klaar uit de winkel? IJs is half ontdooid. Achtergrondmuziek is hier een radiozender.
    Als laatste: wij waren om kwart voor negen de laatste gasten, en waren nog met het toetje bezig, maar toen werd al uitgebreid met schoonmaakwerkzaamheden gestart, erg jammer, en voor ons het signaal om op te stappen.
    De gevraagde prijs is veel te hoog voor het gebodene: óf de prijs ruim naar beneden, óf de kwaliteit omhoog. Op deze manier komen veel mensen na de eerste keer niet meer terug.

15. Riet Smit Buikema

Zeer uitgebreide sortering van zowel voor-hoofd en nagerechten.
    Zeker een aanrader om heen te gaan.

16. Hetty en Johan Gast

Lekker gegeten, en leuke bediening. Echt een aanrader!!

17. H.Swier

Nooit weer. Voor gefrituurd vlees ga ik de volgende keer naar de snackbar. Stuk goedkoper en net zo slecht.

18. David Vermeulen

Wij eten regelmatig naar tevredenheid bij Herberg Tio. Het is er lekker warm; de medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en serveren smakelijke maaltijden. Lekkere aardappels (uit de oven) of heerlijke frieten, gevarieerde groenten en ook diverse vleessoorten zijn uitstekend bereid. Kortom: een aanrader !

19. Ik heb een kamer gehad van 17 op 18 oktober. Eerst maar het positieve zag er schoon uit. Maar zou nooit meer terug komen de kerklokken slaan op het hele en halve uur dus slapen doe je alleen als je doof bent. En door de lampen die op het aanhangbord staan gericht is de kamer de hele nacht verlicht. Als je dan zondag moet racen zoals wij, ben je dus door slaapgebrek moe en niet fit. Geen aanrader dus deze herberg.

20. Via groupon hier beland nav. de vele wel zeer positieve reacties en ons intens verheugend op die spaanse culinaire hoogstandjes, die overheerlijke zowel koude als warme tapas-hapjes.. speelse tongstrelende pure smaaksensaties.. helaas niks van dat alles.. jammer genoeg bleek er dus na mijn groupon-aankoop op basis van die spaanse lekkernijen/heerlijkheden een wisseling van de wacht te hebben plaats gevonden en die authentieke originele spaanse keuken was dus helaas zo goed als verdwenen.. maar dat begrepen we pas veel later, na een overheerlijke boswandeling en een heerlijke sangria als aperatief. Het viel ons dus eigenlijk wat tegen, alhoewel niet slecht hoor, best wel lekkere eerst koude en vervolgens warme hapjes, maar nogal vlak van smaak, beetje doorsnee, standaard en mn. diverse frituursels sterk op elkaar gelijkend.. neen, niet datgene waarop we hadden gehoopt.. die super-smaak-sensaties.. helaas, pindakaas, maar ook de vegetarische variaties waren sowieso maar weinig en echt niet interessant tegenover de overwegend best wel zo smakelijke vlees en vis-hapjes.. zowel kwalitatief, als kwantitatief magertjes.. (terwijl we wel netjes tevoren hadden vermeld, dat een van ons beiden vis noch vlees eet..). Enfin, sfeer, service/bediening en prijs/kwaliteit overigens prima, en heerlijke, zeer wel betaalbare huiswijn, en karaf kraanwater (gratis) geen probleem.. beetje dure speciale koffie (irish) na.. (wel gezoete slagroom netjes apart). Al met al best wel plezierige ervaring op prachtige locatie, maar toch.. helaas niks lekker echt sensationeel spannends spaans, nada.. desalniettemin wel geslaagd uitje, bedankt en misschien tot ziens..

21. Spaanse smaken! Lekker!
    Sfeer en inrichting heeft nog wat meer aandacht nodig! Goed begin!

22. Ontzettend lekker en gezellig getafeld!
    De tapas-menu heeft een ruime keuze aan tapas. Van elke categorie genoeg variatie en jammer genoeg hebben wij niet alles kunnen proeven. De porties zijn precies goed en het eten smaakt anders dan de standaard tapasrestaurant. Het eten heeft net iets extra's, dit komt waarschijnlijk door de Spaanse afkomst van de chefkok(kin).
    De bediening neemt ruim de tijd om dingen uit te leggen en je wegwijs te maken in de tapas.
    Komt oprecht en eerlijk over en zijn erg vriendelijk.
    Kortom: wij komen de volgende keer weer om nog meer tapas te proeven en de dinerkaart te proberen.