Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vries verdeeld zijn.

1. Internationaal Vries

Heel fijn restaurant. Jarenlang achter elkaar hier de kerst gevierd met mijn gezin wat een groot succes was. Echt een heel uitgebreid buffet en alles overheerlijk!! Aan eind zelfs een spectaculair ijsbuffet compleet met rook/mist etc. De bediening is vlot en vriendelijk. Écht een aanrader!!

2. Internationaal Vries

Hier kunnen we kort over zijn.
    Pasta te gaar terwijl de stukjes kip zich onderscheiden in niet gaar tot droog.
    Soep vooraf was ergens tussen koud en lauw.

Bediening amper gezien.

3. Internationaal Vries

Slecht.

Ontvangst onpersoonlijk en kil omdat een grote groep blijkbaar belangrijker is dan klein gezelschap.
    De tomatensoep was waterig en zout.
    Wrap tonijn was gewoon blik tonijn met geen smaak in een half uitgedroogde wraps.
    De pasta met kip, paprika, ui, knoflook en pesto saus was heel bizar, stukken kip die droog waren en stukjes kip die niet gaar waren.
    De zalm uit de oven zeer droog en klein van stuk.
    Dessert niet meer genuttigd, afgerekend en tot ziens.
    Zeker niet voor een herkansing de moeite waard.

4. Internationaal Vries

Werkelijk verrukkelijk gegeten. Aardige gastvrouw. Bleek later de eigenaresse te zijn. Voelt je erg op je gemak zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.

5. Internationaal Vries

Klaas Pieter Oosterheert

Onlangs hebben we met familie en vrienden geborreld en gedineerd bij het wapen van Vries.
    Het was erg gezellig, fijne bediening en heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!

6. Internationaal Vries

Met zes personen heerlijk gegeten in het wapen van Vries. Het vlees was voortreffelijk en zeer mals. Ook de bijgerechten waren prima in orde.

Omdat de ijstoetjes nogal groot waren, 3 bolletjes ijs, vroegen we een kleiner toetje. Dit kwam ik een weckpotje, smaakvol opgemaakt met slagroom en verse vruchtjes.

De bediening was vriendelijk.

Een restaurant om aan te bevelen.

Sietske.

7. Internationaal Vries

Tont Dijksterhuis

Voorgerecht was prima. We hadden allebij soep. Echter het hoofdgerecht is zwaar tegen gevallen. De zalm was tot 2x toe ontzettend droog evenals de patat en aardappelen. Niet bepaald lekker gegeten. Tegemoetkoming gekregen met het nagerecht. Echter denken wij niet hier nog vaker heen te gaan. Gemiste kans.

8. Internationaal Vries

Vandaag met 3 volwassenen en 4 kinderen gegeten. Heerlijke gerechten. Echter zalm was te droog maar smaak prima, biefstuk, sliptong en spareribs waren prima. Toetjes verrukkelijk. Gezellig personeel en als klap op de vuurpijl mochten de kinderen kegelen. Kleine hint: we misten een appetizer bijv. Nootjes, olijven of stukje stokbrood bij glas wijn vooraf. Locatie is mooi met uitzicht op de oude Brink. We komen hier beslist terug!

9. Regionaal Vries

Prima prijs kwaliteit verhouding gezellige gastdame met een brede glimlach. We hebben ons prima vermaakt op de terugweg. Erg leuk. Ga zo door.

10. Regionaal Vries

Ik heb in tijden niet zo slecht gegeten, vlees was koud en totaal niet veel keuze als je kijkt naar wat het kost p.p. We zijn daarom ook eerder weg gegaan en moesten voor 2 personen afrekenen ipv 5.

11. Regionaal Vries

Rob Koops

Voor herhaling vatbaar, wij hebben ontzettend genoten van het smulbuffet. Van ons krijgt Herberg Tió twee duimen omhoog.

12. Regionaal Vries

feunekes

Met zes personen goed gegeten.
    Doen we vast nog een keer weer.

13. Regionaal Vries

Alexandra Bloemen

Laatst met de familie heerlijk gegeten verjaardagen van onze ouders gevierd, we werden vriendelijk ontvangen.
    Jassen werden aangenomen we hebben eerst een uurtje gekegeld wat bij de kinderen erg in de smaak viel, daarna hebben we de sjoelbakken gevonden.
    Om zes uur aan tafel gegaan, de kinderen waren op een gegeven moment klaar met eten, ze hebben heerlijk gespeeld in de andere zaal.
    Zodat wij lekker verder konden eten alles zo gemoedelijk en je voelt je thuis, het eten is heerlijk, geen hele grote stukken vlees maar handig in stukken zodat er plaats overblijft in je buik om alles te eten wat je lekker vind.
    Zoals het vispannetje in roomsaus en biefstuk al met al lekker, ook het dessert erg divers en voor de kinderen speciaal omdat ze een ijsje kunnen samenstellen met snoepjes en meer lekkers. Wij komen zeker terug.
    Omdat je ontspannen kunt eten met kinderen.

14. Regionaal Vries

Fokko Steenhof

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen. Ook zeer ongedwongen en erg plezierig als je kids bij je hebt. Je kan ze daar rustig los laten lopen, het personeel houdt ook een oogje in het zeil zodat je lekker ontspannen kunt eten en praten. Ik heb de slechte resencies hier onder ook bekeken en kan mij daar totaal niet in vinden. Goed eten en vers. Verder niks aan toe te voegen.

15. Regionaal Vries

Ivar faber

Prachtig pand, verjaardag van m'n zoontje leuk gevierd.
    Als de kids uitgegeten zijn, kunnen ze sjoelen, darten en kegelen.
    Kunnen de "groten" lekker dooreten en natafelen.
    Eten prima en toetjes lekker.
    Kom zeker nog een keer weer!

16. Regionaal Vries

We hebben online gereserveerd bij deze Herberg met onze familie. Een compleet All you can eat ervaring inclusief 1 uur gratis gebruik kunnen maken van de Duitse kegelbaan.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Onze jassen werden aangenomen en onze tafel stond keurig gereserveerd klaar.
    Na een korte uitleg door het personeel konden we aanvallen bij het zeer smakelijke uitgebreide buffet. Er is genoeg voor iedereen en ook aan de kinderen is gedacht door wat eenvoudige kindvriendelijke gerechten te hebben geserveerd.
    De kinderen konden in de aparte zaal gebruik maken van de sjoelbakken, dartbanen en de kegelbaan waardoor wij nog heerlijk rustig konden door eten en kletsen met de familie.
    Kortom: een zeer geslaagde familieavond met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bedankt Herberg Tió

17. Regionaal Vries

Gezellig, goed en ruim en heerlijk gegeten.

18. Regionaal Vries

Stel privé

Eten is (te) eenvoudig. Veel uit pak/blik en weinig zelf bereid. Eten is lastig op te scheppen doordat de kunststof afdekkap gedeeltelijk over het eten blijft hangen. Er liepen 3 medewerkers (en er waren maar 10 gasten) en nog was je bord niet weggehaald als je weer met een nieuwe portie bij je tafel kwam.
    De opzet is leuk bedacht, maar de uitvoering is te matig. Voor ons was het eenmalig en ik zou het niet aan anderen aanraden zoals het nu is.

19. Regionaal Vries

Omdat je zelf al je eten en drinken kunt pakken is er weinig interactie met de bediening. Als je ze wel nodig hebt staan ze je netjes te woord en wordt je vriendelijk geholpen.
    Het eten leek wel al vroeg op de avond klaar gemaakt te zijn, wat voor het koud buffet en toetjes buffet geen enkel probleem is maar voor het warme eten wel jammer. Het eten was niet heet maar lauw warm wat ook niet ten goede kwam van de smaak.

20. Regionaal Vries

wim smaal

Heerlijk gegeten. Keuze genoeg. Vriendelijke bediening. Mooie kleinschalige locatie (geen vreetschuur).

21. Regionaal Vries

Gastvrij welkom, eten slechte kwaliteit, slappe friet, witte wijn was niet koud. Sausjes uit plastic flessen, zo uit de supermarkt.

22. Regionaal Vries

Kennelijk vanaf januari een "all you can eat" formule voor 25 euro door de week en 30 euro in het weekend, inclusief de drankjes.
    Helaas een teleurstellende ervaring. Een gastvrij welkom, maar de kwaliteit van het gebodene liet veel te wensen over. Voorgerechten uitgestald in een met verblindend licht uitgerust koeleiland. De andere gerechten worden lauw gehouden op heel kleine schaaltjes d.m.v. warmtelampen, slappe frietjes, weinig groenten. Kleine stukjes biefstuk, doormidden gesneden hamburgers, in reepjes gesneden schnitzels, balletjes uit blik. Sausjes uit plastic sta-flessen. Nagerechten: minitompoesjes, soesjes, pindarotsjes, mousse; alles kant-en-klaar uit de winkel? IJs is half ontdooid. Achtergrondmuziek is hier een radiozender.
    Als laatste: wij waren om kwart voor negen de laatste gasten, en waren nog met het toetje bezig, maar toen werd al uitgebreid met schoonmaakwerkzaamheden gestart, erg jammer, en voor ons het signaal om op te stappen.
    De gevraagde prijs is veel te hoog voor het gebodene: óf de prijs ruim naar beneden, óf de kwaliteit omhoog. Op deze manier komen veel mensen na de eerste keer niet meer terug.

23. Regionaal Vries

Riet Smit Buikema

Zeer uitgebreide sortering van zowel voor-hoofd en nagerechten.
    Zeker een aanrader om heen te gaan.

24. Regionaal Vries

Hetty en Johan Gast

Lekker gegeten, en leuke bediening. Echt een aanrader!!

25. Chinees-Indisch Vries

Top mihoen!! Het betreft een klein Chinees-Indisch restaurant met een afhaal gedeelte. Een jaar of drie geleden is het restaurant in andere handen overgegaan. De huidige kok houdt van verse knapperige groenten. Ik kom er regelmatig en ben de laatste tijd erg enthousiast over hetgeen me wordt voorgeschoteld. Vooral mihoen kan ik iedereen aanraden.

26. Chinees-Indisch Vries

Arti van der Sloot

Ik kom hier regelmatig. Meestal om af te halen. De kwaliteit van het eten is erg goed en steeds constant.

27. Regionaal Vries

H.Swier

Nooit weer. Voor gefrituurd vlees ga ik de volgende keer naar de snackbar. Stuk goedkoper en net zo slecht.

28. Regionaal Vries

David Vermeulen

Wij eten regelmatig naar tevredenheid bij Herberg Tio. Het is er lekker warm; de medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en serveren smakelijke maaltijden. Lekkere aardappels (uit de oven) of heerlijke frieten, gevarieerde groenten en ook diverse vleessoorten zijn uitstekend bereid. Kortom: een aanrader !

29. Regionaal Vries

Ik heb een kamer gehad van 17 op 18 oktober. Eerst maar het positieve zag er schoon uit. Maar zou nooit meer terug komen de kerklokken slaan op het hele en halve uur dus slapen doe je alleen als je doof bent. En door de lampen die op het aanhangbord staan gericht is de kamer de hele nacht verlicht. Als je dan zondag moet racen zoals wij, ben je dus door slaapgebrek moe en niet fit. Geen aanrader dus deze herberg.

30. Chinees-Indisch Vries

Leuk en vrolijk restaurant. Aardige en vlotte bediening. Eten was lekker en veel voor een lage prijs. Niks op aan te merken.