Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vries verdeeld zijn.

1. Chris Westerhof

Gisteren twee kapsalon gehaald.
    Nog nooit zo'n slechte kwaliteit gehad voor een tientje per stuk.
    Frites met een velletje gebakken"wat"er bovenop. Geen sla te bekennen.
    Was beter gewend van de halte.

2. a.oostebring

Vandaag 3-1-2021 geen klant in de cafetaria. Bestelling 1 patat + mayo gevraagd door gebakken en 2 goulash kroketten + 1 loempia. Prijs 9,50 euro. (Krijg 1 grote patat zonder mayo). 2 kroketten lauw warm.

3. De patat was rest patat en de saté was droog en hard.

4. a.oostebring

op hun site staat dat ze 20.00 uur geopend zijn, maar dus dicht.

5. J.M.De Ridder

Vanavond een hoofdgerecht gegeten samen met een vriendin.
    De sliptong was moeilijk van de graat te krijgen en jammer genoeg niet in roomboter gebakken. De frites en gebakken aard waren koud. Er was iets van groente in een kaassaus, of het was asperges of witlof veel te gaar en zout evenals het stoofpotje en de puree die mijn vriendin at ZOUT!
    Jammer!
    De wijn was lekker en de cappuccino ook!

6. Klacht opgelost ben door Henk gebeld en is besproken de volgende keert gratis eten mee dus top Henk voor je snelle reactie we komen wel weer.

7. Kom Vlaamse patat halen zitten er 10 stukjes in 2 kroketten vies slap nasischijf koud en de berehap klein effe gebeld om te zeggen is het e x dus verder niks dus mensen laat ze het personeel beter bakken wat een smerige bende alles in de container gegooit leer personeel eerst bakken voor u ze aan neemt geen herhaling daar meer zeker een 3 waart.

8. Henny Wind

Gisteren hebben we hier met drie personen heerlijk gegeten. De porties waren ruim voldoende ondanks het feit dat we voor het senioren menu hadden gekozen met 10% korting. Het vlees en de vis was lekker mals resp viel vd graat en ook het toetje was dik in orde. De rode kool als bijgerecht hebben we niet aangeroerd maar dat is een kwestie van smaak. De bediening is correct en vriendelijk.

9. Heel fijn restaurant. Jarenlang achter elkaar hier de kerst gevierd met mijn gezin wat een groot succes was. Echt een heel uitgebreid buffet en alles overheerlijk!! Aan eind zelfs een spectaculair ijsbuffet compleet met rook/mist etc. De bediening is vlot en vriendelijk. Écht een aanrader!!

10. Hier kunnen we kort over zijn.
    Pasta te gaar terwijl de stukjes kip zich onderscheiden in niet gaar tot droog.
    Soep vooraf was ergens tussen koud en lauw.

Bediening amper gezien.

2,4
  11. Klaas Pieter Oosterheert

Onlangs hebben we met familie en vrienden geborreld en gedineerd bij het wapen van Vries.
    Het was erg gezellig, fijne bediening en heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!

12. Met zes personen heerlijk gegeten in het wapen van Vries. Het vlees was voortreffelijk en zeer mals. Ook de bijgerechten waren prima in orde.

Omdat de ijstoetjes nogal groot waren, 3 bolletjes ijs, vroegen we een kleiner toetje. Dit kwam ik een weckpotje, smaakvol opgemaakt met slagroom en verse vruchtjes.

De bediening was vriendelijk.

Een restaurant om aan te bevelen.

Sietske.

13. Tont Dijksterhuis

Voorgerecht was prima. We hadden allebij soep. Echter het hoofdgerecht is zwaar tegen gevallen. De zalm was tot 2x toe ontzettend droog evenals de patat en aardappelen. Niet bepaald lekker gegeten. Tegemoetkoming gekregen met het nagerecht. Echter denken wij niet hier nog vaker heen te gaan. Gemiste kans.

3,3
  14. Vandaag met 3 volwassenen en 4 kinderen gegeten. Heerlijke gerechten. Echter zalm was te droog maar smaak prima, biefstuk, sliptong en spareribs waren prima. Toetjes verrukkelijk. Gezellig personeel en als klap op de vuurpijl mochten de kinderen kegelen. Kleine hint: we misten een appetizer bijv. Nootjes, olijven of stukje stokbrood bij glas wijn vooraf. Locatie is mooi met uitzicht op de oude Brink. We komen hier beslist terug!

15. Prima prijs kwaliteit verhouding gezellige gastdame met een brede glimlach. We hebben ons prima vermaakt op de terugweg. Erg leuk. Ga zo door.

16. Ik heb in tijden niet zo slecht gegeten, vlees was koud en totaal niet veel keuze als je kijkt naar wat het kost p.p. We zijn daarom ook eerder weg gegaan en moesten voor 2 personen afrekenen ipv 5.

17. Rob Koops

Voor herhaling vatbaar, wij hebben ontzettend genoten van het smulbuffet. Van ons krijgt Herberg Tió twee duimen omhoog.

18. feunekes

Met zes personen goed gegeten.
    Doen we vast nog een keer weer.

19. Alexandra Bloemen

Laatst met de familie heerlijk gegeten verjaardagen van onze ouders gevierd, we werden vriendelijk ontvangen.
    Jassen werden aangenomen we hebben eerst een uurtje gekegeld wat bij de kinderen erg in de smaak viel, daarna hebben we de sjoelbakken gevonden.
    Om zes uur aan tafel gegaan, de kinderen waren op een gegeven moment klaar met eten, ze hebben heerlijk gespeeld in de andere zaal.
    Zodat wij lekker verder konden eten alles zo gemoedelijk en je voelt je thuis, het eten is heerlijk, geen hele grote stukken vlees maar handig in stukken zodat er plaats overblijft in je buik om alles te eten wat je lekker vind.
    Zoals het vispannetje in roomsaus en biefstuk al met al lekker, ook het dessert erg divers en voor de kinderen speciaal omdat ze een ijsje kunnen samenstellen met snoepjes en meer lekkers. Wij komen zeker terug.
    Omdat je ontspannen kunt eten met kinderen.

20. Fokko Steenhof

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen. Ook zeer ongedwongen en erg plezierig als je kids bij je hebt. Je kan ze daar rustig los laten lopen, het personeel houdt ook een oogje in het zeil zodat je lekker ontspannen kunt eten en praten. Ik heb de slechte resencies hier onder ook bekeken en kan mij daar totaal niet in vinden. Goed eten en vers. Verder niks aan toe te voegen.

21. Ivar faber

Prachtig pand, verjaardag van m'n zoontje leuk gevierd.
    Als de kids uitgegeten zijn, kunnen ze sjoelen, darten en kegelen.
    Kunnen de "groten" lekker dooreten en natafelen.
    Eten prima en toetjes lekker.
    Kom zeker nog een keer weer!

22. We hebben online gereserveerd bij deze Herberg met onze familie. Een compleet All you can eat ervaring inclusief 1 uur gratis gebruik kunnen maken van de Duitse kegelbaan.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Onze jassen werden aangenomen en onze tafel stond keurig gereserveerd klaar.
    Na een korte uitleg door het personeel konden we aanvallen bij het zeer smakelijke uitgebreide buffet. Er is genoeg voor iedereen en ook aan de kinderen is gedacht door wat eenvoudige kindvriendelijke gerechten te hebben geserveerd.
    De kinderen konden in de aparte zaal gebruik maken van de sjoelbakken, dartbanen en de kegelbaan waardoor wij nog heerlijk rustig konden door eten en kletsen met de familie.
    Kortom: een zeer geslaagde familieavond met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bedankt Herberg Tió

23. Gezellig, goed en ruim en heerlijk gegeten.

24. Stel privé

Eten is (te) eenvoudig. Veel uit pak/blik en weinig zelf bereid. Eten is lastig op te scheppen doordat de kunststof afdekkap gedeeltelijk over het eten blijft hangen. Er liepen 3 medewerkers (en er waren maar 10 gasten) en nog was je bord niet weggehaald als je weer met een nieuwe portie bij je tafel kwam.
    De opzet is leuk bedacht, maar de uitvoering is te matig. Voor ons was het eenmalig en ik zou het niet aan anderen aanraden zoals het nu is.

25. Omdat je zelf al je eten en drinken kunt pakken is er weinig interactie met de bediening. Als je ze wel nodig hebt staan ze je netjes te woord en wordt je vriendelijk geholpen.
    Het eten leek wel al vroeg op de avond klaar gemaakt te zijn, wat voor het koud buffet en toetjes buffet geen enkel probleem is maar voor het warme eten wel jammer. Het eten was niet heet maar lauw warm wat ook niet ten goede kwam van de smaak.

26. wim smaal

Heerlijk gegeten. Keuze genoeg. Vriendelijke bediening. Mooie kleinschalige locatie (geen vreetschuur).

27. Gastvrij welkom, eten slechte kwaliteit, slappe friet, witte wijn was niet koud. Sausjes uit plastic flessen, zo uit de supermarkt.

4,7
  28. Kennelijk vanaf januari een "all you can eat" formule voor 25 euro door de week en 30 euro in het weekend, inclusief de drankjes.
    Helaas een teleurstellende ervaring. Een gastvrij welkom, maar de kwaliteit van het gebodene liet veel te wensen over. Voorgerechten uitgestald in een met verblindend licht uitgerust koeleiland. De andere gerechten worden lauw gehouden op heel kleine schaaltjes d.m.v. warmtelampen, slappe frietjes, weinig groenten. Kleine stukjes biefstuk, doormidden gesneden hamburgers, in reepjes gesneden schnitzels, balletjes uit blik. Sausjes uit plastic sta-flessen. Nagerechten: minitompoesjes, soesjes, pindarotsjes, mousse; alles kant-en-klaar uit de winkel? IJs is half ontdooid. Achtergrondmuziek is hier een radiozender.
    Als laatste: wij waren om kwart voor negen de laatste gasten, en waren nog met het toetje bezig, maar toen werd al uitgebreid met schoonmaakwerkzaamheden gestart, erg jammer, en voor ons het signaal om op te stappen.
    De gevraagde prijs is veel te hoog voor het gebodene: óf de prijs ruim naar beneden, óf de kwaliteit omhoog. Op deze manier komen veel mensen na de eerste keer niet meer terug.

2,9
  29. Riet Smit Buikema

Zeer uitgebreide sortering van zowel voor-hoofd en nagerechten.
    Zeker een aanrader om heen te gaan.

30. Hetty en Johan Gast

Lekker gegeten, en leuke bediening. Echt een aanrader!!