Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

1. Mijn stamcafe, bediening is top, ze weten zelfs je favoriete thee smaak. Madame butterfly en engelse sandwich zijn mijn toppers maar eigenlijk is alles heerlijk.

2. Echt héél goed, vers bereide broodjes. Redelijke prijzen waar ze in de horeca nog iets van kunnen leren.
    Heerlijke latte, winterkoffie en warme chocomel.
    Leuke uitstraling. Héél veel sfeer.
    Een punt van kritiek: omdat alles vers bereidt wordt duurt het lang bij de kassa.

3. Mooie horeca gelegenheid in Tuincentrum Coppelmans. Wat een mooie "Tuinhut", daar zijn ze in Oostenrijk jaloers op. Echt alles ziet er supper uit, ook de gerechten. De gerechten worden echt vers bereid, en dat proef je. Ik had zelf een worstenbroodje XXXL, en mijn partner een broodje Noorderlicht met zalm. Bestellen wordt direct bij de kassa gedaan, maar het eten brengen ze netjes bij je als het bereiden eventjes duurt.
    Erg leuke aanwinst voor Valkenswaard. Zeker geen saaie koffiehoek zoals vele vergelijkbare winkels dat hebben.

4. Personeel

We hebben hier vandaag met personeel gegeten, een relatief nieuw restaurant! maar zeer hoge kwaliteit! We hebben hier met veel genot en plezier gegeten! We raden dit restaurant dan ook aan iedereen aan! vooral de prijs die je betaald voor dit eten is zeer goed! gr,

5. Via groupon een hightea gekocht.
    waardeloos wat je kreeg voor je geld.
    Een bekertje soep,een 4 kwart-sneetjes brood met wat vis en smal reepje gebak met wat goedkope spekjes als opvulling!!! En niet te vergeten de wazige thee met een vreemde wortelplant erin.. die overigens lekte op de tafel..
    19 euro kost dit normaal! voor 5 personen, reken maar uit..
    nee dit was echt slecht voor wat je moest betalen..
    dit was een goedkope hightea via groupon.
    Ons niet meer te zien daar...

1,5
  6. Mijn inziens is dit concept een flop.
    De visie van dit restaurant lijkt wel: hoe kan ik met zo min mogelijk personeel zon hoog mogelijke omzet draaien.
    Met alle respect maar als je met zijn tweeen in de keuken staat is het onmogelijk om verse gerechten op 30 tafels te krijgen. Vandaar dat er ook soort buffet wordt geserveerd.
    De gerechten zijn allen kant en klaar of al van tevoren gemaakt. Wij waren om 19:10 binnen en om 19:55 hadden we ons voorgerecht en hoofdgerecht op. De tafels werden in snelvaart afgeruimd en zo snel mogelijk weer volgezet. Helaas voor onzoma ben ik hier niet van gediend. Een van onze tafelgenoten heeft dit aangegeven en er werd een drankje van het huis aangeboden. De serveerster gaf aan dat het haar fout was dat ze zo vlug was. De reden omdat we al om 7 uur binnen waren en het nog niet zo druk was. Slechte zaak om je klanten dan weer zo snel mogelijk buiten zien te krijgen. (daardoor juist minder omzet van de drank)
    Het nagerecht heb ik niet kunnen beoordelen aangezien we dit in een ander restaurant zijn gaan eten.
    Voor ons geen avondje oma meer.

2,7
  7. ONZOMA
    Wat een heerlijke, gezellige en sfeervolle avond!!
    Met een groep van 11 personen hebben wij, neven en nichten, ter ere van tante Diny, onze ster van 87 jaar, gekozen voor ONZOMA!! Zij werd door de chef ook nog extra verwend met 'n heerlijk dessert van 't huis.
    Het eten was echt superheerlijk, de bediening erg vriendelijk en gezellig. We hebben allemaal enorm genoten.
    Complimenten voor het team van ons allen.
    Dit is echt voor herhaling vatbaar!
    Lieve groet uit Eindhoven.

8. Peter van Osch

9. Belgische broodjes om de hoek! Erg lekker en bovenal érg vers. Men is Bourgondisch met het beleg. Daar hou ik van.
    Ook de hamburgers smaken goed. Een dubbelburger is gewoon een hele maaltijd ;)
    Een extra pluspunt is het feit dat ze bezorgen.

(sfeer is niet echt van toepassing voor mij, gezien het feit dat men hier afhaal of laat bezorgen er is namelijk ook een café gevestigd in dit pand. Maar vriendelijk is men altijd).

10. Voor mijn 50ste verjaardag heb ik van de Oortjes een etentje aangeboden gekregen. Een erg leuk cadeau. De keuze is op onzOma gevallen. Wat een goede keuze hebben we gemaakt. Het eten was erg lekker, de cola light en de wijn smaakte prima. Als topper van de avond, de overheerlijke chocolade mousse.

Oortjes, dank je wel voor deze fijne, gezellige avond. OnzOma, dank je wel voor het lekkere eten.

Een zeer tevreden 50 jarig (B) Oortjes lid.

11. Top friettent. lekkerste friet van Brabant. Altijd druk daar, wel indrukwekkend om te zien hoe snel ze alle klanten helpen.

12. Een heerlijke avond gehad met fantastisch lekker eten. Een lekker ongedwongen sfeer met voldoende aandacht van de mensen in de bediening.

13. Afgelopen weekend bij Casa Sidney geweest, het personeel was erg vriendelijk en zeer attent, en heeft ons goed te woord gestaan over de producten die ze gebruiken in de keuken.
    Het eten was erg goed je merkt dat alles echt vers is bereid (Probeer zeker de carpaccio, zeker de beste die u ooit hebt gehad)!
    Ook voor speciale wensen stellen ze u zeker niet teleur!
    Wij hebben een erg gezellige avond gehad en komen zeker nog veel vaker terug!

14. Een gezellig tentje, zeer onbedwongen.
    Ben met gezin en oma gaan eten, er was voor elk wat wils.
    Een top bediening en de open keuken zeer verrassend.
    Personeel waaraan je ziet dat ze met zin werken en dit overbrengen naar de gasten en de koks die veel liefde geven in hun gerechten, echt top wat je proeft.
    De pizza was overheerlijk.

Een echte aanrader voor jong en oud

15. Je hebt van die restaurants waar je binnen komt en je direct een gevoel van thuis komen geeft. Dat heb ik dus bij Onzoma. Als dan ook het eten, ongeacht wat je besteld, op je tafel komt en ook nog heerlijk smaakt, dan mag je jezelf gelukkig prijzen dat dit soort restaurants nog bestaan. Het is omdat ik niet direct in de buurt van Valkenswaard woont (Bilthoven, nabij Utrecht), anders zou ik er wel iedere dag willen doorbrengen gerekend vanaf de lunch tot aan diner. Waarschijnlijk komt dat door het totale plaatje zoals de oergezellige inrichting, bijpassende muziek, die niet storend zijn voor conversaties, maar eerder stimulerend is voor een ontspannen sfeertje. Het resulteert dan ook vaak dat ik het jammer vind om weer op huis aan te gaan. Onzoma, zorg dat je je unieke sfeer goed bewaart. Een tevreden klant!!

16. Gisteren met de oortjes bij onzoma gegeten. Het was super, zeker een aanrader!
    Tot de volgende keer.

17. Voor de zoveelste keer weer gegeten bij Mama Di Kookt!! Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer en natuurlijk genieten van 't altijd heerlijke eten.
    Complimenten voor de eigenaar en het personeel.

18. marinda kluitmans

Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk gegeten bij Onzoma.
    De ravioli met truffel was een waar genot op mijn tong en de andere gerechten die op onze tafel kwamen waren ook geweldig. Danny, super chef, we hebben een top avond (verjaardag) gehad in een restaurant met heerlijk eten en een gezellige sfeer, een aanrader dus voor iedereen....Grt Marinda

19. Lekker gegeten, heel gezellig sfeertje en zeer goede en vriendelijke service.
    En natuurlijk niet te vergeten de overheerlijke chocolade mousse.

Groetjes A. Oortjes

20. Pascale Leijtens

We waren met een groep dames een gezellig avondje uit en zijn heel erg leuk geholpen, het eten was lekker, de ambiance knus en de formule van OnzOma sprak ons erg aan. Kortom: een échte aanrader!

21. Een gezellig en sfeervol restaurant. Prettige bediening, lekker eten (vooral de chocolademousse heb ik nog nooit zo lekker gehad ...en ik ben expert wat dat betreft :-)), goede prijs-kwaliteit verhouding dus al met al ...een prima keus voor een gezellige avond!

22. Hele gezellige avond gehad. Lekker eten en drinken en goede bediening, echt leuk.

23. een Oortje

Heel gezellige avond met lekker eten en drinken.
    Leuk ingericht, gezellige sfeer en prima eten voor niet te veel geld. Lekkere chocolademousse!

24. Al meerdere malen bij Mama Di Kookt gegeten. Iedere keer weer een feestje. Het eten is gevarieerd en de wijn lekker (en niet al te duur). Vooral de pollo diablo is een aanrader. Vriendelijke en vlotte bediening. Veel keuze uit gerechtjes, nog niets gehad dat niet lekker was.
    Enige minpunten die ik kan verzinnen zijn het rumoer in de zaak, het is er vaak warm en de afzuiging in de keuken zou wat beter morgen werken. Voor de rest: top!

25. Dit is een vreetschuur met grote porties. Vraag je een kleine portie wordt er gezegd 'laat de rest maar staan'.
    Weinig of geen sfeer en bijna alles smaakt hetzelfde door het voorkoken in water. Nooit meer naar Wokeiland, er zijn vele betere in de omgeving.

2,2
  26. Tijdens het kopen van een kerstboom kwamen we dit gezellige hutje tegen in het tuincentrum. Wat een knusse sfeer en geweldige aankleding! Ik bestelde een winterkoffie + een stukje vlaai, heerlijk! Mijn vriend bestelde een grosel, dit werd gemaakt van verse ingrediënten en bij ons aan tafel bezorgd. Het zag er leuk uit in een pannetje op de manier zoals ze dat ook in Oostenrijk doen. We gaan hier zeker nog een keer terug!

27. We hebben daar met regelmaat besteld toen we moesten overwerken. Eten was super altijd!

Ook de bediening is erg vriendelijk! Daar zou ik nog wel eens een keer willen eten, maar dan in het restaurant zelf!

28. Afgelopen weekend met schoonfamilie gereserveerd in dit restaurant. Hoge verwachtingen al met al omdat het nieuw was en ze dus hun faam moeten maken.

Jammer genoeg is dit niet gebeurd. Slechte service door leerling bediening die niet altijd duidelijk was. De sfeer was echter matig vanwege de drukte.

De wijn was matig afgestemd op het gerecht en dat vind ik jammer. Een wijn is een afmaker geen breker.

Het eten was goed, alleen de biefstuk was half gaar.
    Prijs-kwaliteit was dus net gered. (vooral door dessert)

29. Afgelopen zaterdagavond met vriendengroep gegeten bij Casa Sydney.Absoluut een aanrader!
    Heerlijk gegeten, gevarieerde en originele kaart, vriendelijke en attente bediening,goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Hier is overduidelijk een enthousiast en gepassioneerd team aan het werk, keep up the good work!

30. Goed eten voor een prima prijs, moesten alleen net iets te lang wachten tussendoor. En wij wachten ook op de vernieuwing van de kaart.