Rondom de Markt zijn er 3 parkeerterreinen te weten:

Kloosterplein (achter de kerk), Carillonplein (achter de banken) en
    de Hofnar (volg gemeentehuis).

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 22:00

5. Betalen pin Visa Master Card

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 22:00

1294392028 78
1381924892 72
1420220520 83

1. Janneke vloot

Heerlijk gegeten, geen wonder dat het zo druk was op deze schitterende locatie, aanrader

2. Heerlijke mosselen gegeten.
    Duurde lang voor deze er waren ma was het wachten waard. Hierbij ook een heerlijke fles rose gedronken
    Wij waren met 2 dames. Om 9 uur zijn er 2 heren aan geschoven en een damen. Rond 0:00 uur Uiteindelijk een rekening betaald die niet klopte met 9 Hertochjan Jan wisener's en 7 hertochjan jan pils . Hier van 4 hertochjan wiseners en zeker 2 pils niet van besteld/ gehad. Tafel langs ons op het terras kreeg de zelfse avond zelf keer een bier die wij miste. Ook stond er een witte wijn op die niet van ons was . Dit aan gegeven ook dat wij het idee hadden dat eniet bestelling van de andere tafel van ons was. Helaas bleef het personeel stug vol houden dat het zou kloppen( waarschijnlijk omdat de andere tafel al weeg was. . Uit eindelijk een schrale 6 € van de te veel betaalde 20€ terug gekregen. Jammer. Dit heeft wel een hele bittere smaak aan een leuk avond achter gelaten!!

3. Liesbeth

Wij hebben een avondje wereldse gerechten gegeten. Allemaal lekkere kleine gerechtjes. We konden achteraf niet zeggen welk gerechtje het lekkerst was. Puur genieten en echt een avondje uit. Zeer vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.

4. Hennie huisman

Een dikke 10 voor de eindbaas die in die bediening stond, runde heel de tent in zijn eentje. Helaas vonden die eigenaar en de eigenaresse het niet nodig om deze beste man mee te helpen, dit resulteerde in erg lang wachten. Zo run je geen zaak.

5. Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Aanrader de wereldgerechten.

6. Wereldgerechten, super keus! Elk gerecht met zorg opgemaakt en geserveerd. Vlotte bediening en erg vriendelijk. Heel fijne zachte stoelen en knusse hoekjes. Alleen jammer dat er op een wand een groot tv scherm hangt waarop gerechten worden getoond, storend en doet wat cafetaria-achtig aan. Terwijl het een heel fijn knusse eetgelegenheid is. Komen hier zeker nog eens terug!

7. Gisteren met 2 personen gegeten bij dit leuke restaurant. We gingen voor de wereldgerechten en wilden graag zien of men de goede recensies waar kon maken. We werden vriendelijk ontvangen en de verschillende gerechten waren voor de prijs zeker voldoende. Tevens per gerecht opgemaakte borden met bijpassende groenten en of garnering. Mals vlees, krokante vis. Genoeg om uit te kiezen en voor ieder wat wils. Gezien de prijs kwaliteit verhouding zeker een voldoende.

9. Via mondreclame voor het eerst daar gegeten. Het was erg lekker. Prijs kwaliteit erg goed. We hadden gekozen voor de wereld gerechten. Je zit dan echt 4 uur te "tafelen."

Bediening ook erg vriendelijk. I.v.m. mijn dieet, licht verteerbaar, werd ik goed voorgelicht over de producten.

We komen er zeker nog een keer!

10. Heerlijk gegeten! We hebben de wereldse gerechten gegeten, dit is erg gevarieerd! Voor ieder wat wils!
    Daarnaast is de prijs ook goed, je merkt dat de smaken niet erg uniek zijn, maar de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed! Je kunt onbeperkt bestellen.

Het personeel is erg klantvriendelijk. Vooral heel eerlijk. Soms had je wel last van 'grotere' groepen, je kon elkaar niet altijd goed verstaan.

Wij gaan er altijd met veel plezier eten.

11. Toptent met supersfeer en service! Wereldse gerechten zijn een aanrader!!!

12. Luke Hendrix

1 punt
  13. Marc Wilbers

14. In één woord geweldig. Heel lekker, de wereldse gerechten en prijs / kwaliteit verhouding zijn gewoon top. Ook nog een kop erwtensoep gepakt, geweldig, echte verse soep die je eigenlijk nergens meer krijgt.

Ga zo door! Ik kom zeker terug in jullie geweldige restaurant.

15. Tsong jonge, wat ik allemaal lees over dit bedrijf in het uiterste zuiden van ons mooie Brabant heeft me ertoe gebracht om het zelf maar eens te gaan ervaren. Zowel de positieve als negatieve schrijfsels waren een reden om met het openbaar vervoer, dan kun je nog genieten van de juiste bijbehorende drankjes, naar Valkenswaard te gaan (overigens schrijf al jaren over de ups en downs in de horeca en dan voornamelijk over eetgelegenheden in Brabant). Deze zaak in het centrum van Valkenswaard verdient zonder meer een dikke pluim als het gaat om kwaliteit, service en ambiance. Zelden zijn mijn tafelgenote en ik zo verwend geweest met specialiteiten die de hele wereld vertegenwoordigen. Op geen enkel moment waren we ontevreden over de heerlijke bereidsels van de keukenbrigade. De bediening was professioneel en vriendelijk. Deze zaak verdient het om volop bezocht te worden. Zij staan voor kwaliteit, Brabantse gezelligheid, heerlijke gerechten en de prijzen zijn alleszins acceptabel. Wij hebben super gegeten en geen enkele klacht over Le Troubadour al zouden we dat willen! Wat wil je nog meer.. Gewoon gaan en ouderwets genieten!!

16. Slechte bediening, lang wachten. Beetje te duur. Wel mooie locatie, dat is ook de reden dat ik daar af en toe zit. Maar de sfeer is door de mindere en onervaren bediening niet goed.

17. Heerlijke mosselen en geweldige biefstuk, top bediening en goed geprijsd! Een aanrader!

18. Personeel dat klaagde over warmte en dat ze zin in een sigaret had. Na een uurtje nog maar eens navraag gedaan over waar eten bleef. Bleek het niet bij de keuken aangekomen te zijn. Wel een drankje van het huis gehad maar verder ook geen excuses of zoiets. Voor ons eens en nooit meer.

19. Heerlijk gegeten, top bediening en gezellig terras!

20. Jose, Dirk en Marniks

Na een dag fietsen in deze mooie omgeving 's avonds met broer Marniks heerlijk gegeten.
    We hadden weinig tijd en daar hield de kok en de bediening zich perfect aan.
    Alles werd snel en toch zeer goed bereid op tafel gezet.
    Goed warm, goede kwaliteit, vers, mooie portie en goed bestek.
    Zonder meer een aanrader!!

21. Heerlijk geluncht op zaterdag 15 februari. We waren de eerste gasten en werden gastvrij ontvangen. De lunch: Italiaanse bol met zalm en de uitsmijter speciaal, vielen erg goed in de smaak!

22. Anita en Gerard Verharen

Superlekker gegeten. Het was duidelijk te merken dat er aandacht was besteed aan kwaliteit en bereiding van eten. Ook de gastvrijheid was heel erg goed. Een echte aanrader.

23. Vandaag voor de eerste keer gegeten bij de Troubadour, en ook echt de laatste. We hadden een kogelbiefstuk besteld, maar wat het was weet ik niet, maar niet doorheen te komen! Niet te doen. Weinig groente, een beetje saus in een bakje gekiept,, echt lijkt nergens op. Slechte prijs-kwaliteit verhouding. Absoluut geen aanrader

24. Van het weekend lekker op terras gezeten midden op de markt! Super lekkere wereldse gerechten gegeten! In één woord geweldig, ons zien ze er zeker vaak terug!

25. martien smit

26. Ontzettend lekker gegeten; met bij elke gang een verrassende combinatie van ingrediënten! Wij hadden wereldse gerechten; is goed te combineren en zeker niet te weinig!!
    De combinaties in de gerechten waren een ware smaaksensatie! Alle gerechten perfect in balans, borden mooi opgemaakt.
    Kortom een echte aanrader voor een fantastische avond! Nogmaals onze complimenten aan de chef en de bediening.

Wij komen terug, en dragen dit restaurant een warm hart toe.
    Een top restaurant!!

27. Dory en Louisa

Wat hebben wij gisteren heerlijk gegeten.
    Wij hebben gekozen voor de Wereldgerechten.
    Onbeperkt smullen voor maar 23,50 p.p.
    En dit hebben wij ook uitgebreid gedaan.
    Helaas moesten wij het na 5 gerechten voor gezien houden, omdat wij verzadigd waren.
    Wij komen minstens nog 2 keer terug om de rest van de wereldkaart te proeven.

28. Wij hebben gebruik gemaakt van de wereldse gerechten die je onbeperkt kan eten voor 23,50 en wij vonden het top!
    Alles wat we hebben besteld was heerlijk.
    Dit is zeker een aanrader.

29. Wij hebben afgelopen Donderdag gegeten bij Le Troubadour.
    En het was ons zeer goed bevallen.
    Wij hebben gebruik gemaakt van de wereldse gerechten.
    Voor 23,50 kun je onbeperkt gebruik maken van de kaart.
    Het waren zeker geen kleine gerechten en friet en brood kon je er zoveel bij krijgen als je wil.
    Alles smaakte even lekker.
    De bediening was heel aardig en binnen was het echt gezellig om te zitten.
    Wij komen zeker terug want het is ons echt heel goed bevallen.

groetjes Dean

30. Zondag 20 mei mijn laatste Groupon HighTea voucher gebruikt. We werden vriendelijk ontvangen en een netjes gedekte tafel stond al voor ons klaar, bij de open schuifpui, i.v.m. het schitterende weer. Gezellig.
    Natuurlijk onbeperkt thee in allerlei smaken, en koffie naar keuze.
    Heerlijke eigengemaakte tomatensoep, dan een etagere met hartige hapjes>>> ruim voldoende> heerlijke sandwiches, tortillas en versgebakken minipistoletjes ruim belegd met goede producten waarvan de zalm met truffelmayonaise en de eigengemaakte eiersalade favoriet waren.
    Daarna een etagere met zoetwaren>> frisse cheesecake, smeuiïge brownies, bonbons, soesjes, etc.
    Goede kwaliteit en vriendelijke bediening, zeker een zaak om nog een keer terug te komen.

31. Deze zaak verdient geen klanten! Groupondeal voor high tea is bedoeld om potentiele klanten kennis te maken met deze zaak. Dat is gelukt, maar niet ten goede: 1,5 maand proberen te reserveren, nooit gelukt, zeer onflexibel qua tijd (alleen tussen 12 en 14 uur, niet in weekend), dit hebben zij niet zo afgesproken in de deal. Onvriendelijke manier van te woord staan als je telefonisch probeert te reserveren (letterlijk citaat: "high tea? ja, dat willen er wel meer, maar dat gaat niet lukken"). Reservering per website komt niet door. Probeer je netjes te vragen of je na afloop van de actie mag komen, met schriftelijke bevestiging van Groupon dat dit voor hun geen probleem is, wordt je afgeblaft dat je maar gewoon bij Groupon je geld terug moet vragen. Kennismaking? Jazeker: onkundig, onprofessioneel en zeker niet klantvriendelijk of gastvrij. Op nieuwe klanten zitten ze er niet te wachten.

32. Mijn man en ik hebben via GROUPON, hier afgelopen wo. een high tea gehad. 2 voor de prijs van 1.
    Wat een AFGANG.
    We kregen 2 grote kannen thee, er werd niet gevraagd of we koffie wilde!
    Als 1e soep, die was lekker.
    Als 2e 8 halve geroosterde boterhammen, met beleg!
    Werd tussendoor niets gevraagd, of we iets anders wilde drinken, of `t smaakte! totaal niets.
    Als 3e en laatste ronde, echt TE bizar... een etagere,
    vol met rotsooi. O.a. kinderspekjes, negerzoenen, aldi bonbons, aardbei koekjes en stukje brownie!
    Dit voor normaal de prijs van 19,95 p.p.
    Het was nog geen 5.- waard.
    Heb in het verleden al eerder high tea gedaan via groupon, ergens anders, en dat was echt top.
    Dit was echt waardeloos!!!

1,7
  33. Vanuit de kempervennen Valkenswaard bezocht om een hapje te gaan eten, bij le troubadour gaan eten.
    Sfeervol eetcafe met uitgebreide keuze. Wij hebben gekozen voor een drie gangenmenuutje, een aanrader!
    Als voorgerecht had ik een visproeverij en mijn man een salade kip, beide zeer smakelijk, ook de hoofdgerechten waren heerlijk, tournedos en salade ossehaas. Lekkere frisse salade en goed gebakken vlees, De tournedos werd op een warm bord geserveerd. Netjes door het personeel gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilde drinken. Nagerechten ruime keuze en niet alleen standaard ijs maar ook heelijke taarten waarvan wij gesmuld hebben. Leuke sfeer en genoten van het eten. Prijs/kwaliteit was top. Een aanrader!!

34. We moesten bestellen en zag bij de hoofdgerechten
    een lekkere maaltijdsalade staan.

Ik vroeg voordat ik bestelde aan de serveerster of dit een goede salade was!Met de vraag erbij of het een salade was met wat sla paar komkommers en vlees,of gewoon een goed gevulde salade.Waarop de serveerster zei dat het een grote salade was met van alles erbij.
    Nou de serveerster was stellig dus ik bestelde hem daar ik
    het wel vertrouwde.

Mijn man had ook als voorgerecht een
    salade en die zag er als voorgerecht goed uit dus hoop
    van zegen. Voor $8,50

Toen kwamen de hoofdgerechten. De hoeveelheid van de salade was nog minder bijna t zelfde als het voorgerecht.
    De toevoeging waren 2 partjes tomaat en paar reepjes appel en rode ui en dressing.

Ik zei meteen dat ik vond dat het geen maaltijdsalade vond
    waarop de serveerster zei het is best veel hoor. waarop
    ik de salade terug koppelde met het voorgerecht. Toen zei
    ze ik zal het doorgeven. Ik betaalde voor dit grapje ik geloof het dubbele dat het voorgerecht.

Jammer dat je verder niets meer terug hoort en je met echte honger weg gaat en je geld kwijt bent. Volgende keer frietje halen.

Verder was het eten wel goed op smaak. Maar jammer voor slechte reclame en een verloren klant.

35. Maria Mosseveld

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
    Wij komen er als we bij Center Parcs zijn in de Kempervennen.
    Na een jaar weten ze het nog.
    Super we gaan zeker weer.

36. High tea?

Geen keuze in thee, wat water in een lekkende theepot, met een bloem erin. Simpel kopje soep. Etagère met wat toast (geen sandwiches of tortilla). Etagère met wat spekjes, slappe koekjes en als hoogtepunt lekkende soesjes.

Zo bind je geen klanten via Groupon, op deze manier gooi je je eigen ruiten in!

Nooit meer...

37. Via groupon een hightea gekocht.
    waardeloos wat je kreeg voor je geld.
    Een bekertje soep,een 4 kwart-sneetjes brood met wat vis en smal reepje gebak met wat goedkope spekjes als opvulling!!! En niet te vergeten de wazige thee met een vreemde wortelplant erin.. die overigens lekte op de tafel..
    19 euro kost dit normaal! voor 5 personen, reken maar uit..
    nee dit was echt slecht voor wat je moest betalen..
    dit was een goedkope hightea via groupon.
    Ons niet meer te zien daar...

38. Via groupon deelgenomen aan een actie 3 gangenmenu voor twee. Telefonisch contact met het restaurant was vriendelijk. Schone uitstraling binnen. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht iets minder. De prijs kwaliteit middels deze actie was goed, echter wanneer ik de volle prijs had moeten betalen had ik de prijs wat aan de dure kant gevonden.
    Heel leuk dat ze nog iets speciaals hadden gedaan voor degene die jarig was. Beetje jammer dat ze dit in eerste instantie waren vergeten. Maar toch verrassend.

39. osmen27 6538 punten

Goede keuken met smakelijke spijzen tegen redelijke prijzen in een gezellige omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

40. Mijn vrouw Elly en ik, hebben heel goede ervaringen opgedaan in dit restaurant. Wij maken altijd een tussenstop als wij op doorreis zijn naar Luxemburg of Frankrijk.

Het eten is echt Bourgondisch, smakelijk en voor een billijke prijs.

Niets dan lof.

41. monique

Wij komen hier regelmatig, een aanrader, heerlijk eten en prijs kwaliteit uitstekend.