• Rookruimte

1353820537 91
1438372031 85
1448319265 87

1. Arno Rumpen

Dit onverwachte bezoek was een geweldige ervaring.
    Personeel heel goed, temeer wij een baby in ons gezelschap hadden.
    Alles liep gesmeerd en de kwaliteit was gewoon zeer goed.
    Het was gewoon een thuisgevoel het verblijf in de sleutel.

2. Cor van de Ven

Vanmiddag geluncht met vrouw en dochter. Uitstekend eten en een meer dan vriendelijke bediening. Kortom, we hebben plezier gehad.

3. terpstra

Afgelopen zaterdag daar gezellig gegeten. Sfeer was goed maar het is tot niet meer van deze tijd dat er in de zaak een SIGARETTEN automaat staat. Verder is het jammer dat er een TV aan staat met als onderwerp voetbal en het ergste is NIET kijkt er na en dat komt NIET de sfeer te goede. Wij komen graag terug als de TV uit staat en de automaat weg is.

4. Anneke geerts

Was erg lekker, jammer van het lawaai van het verkeer, maar dat weet je. Verder prima! 👍

5. Zoals altijd top bediening en heerlijk eten. Weer een gezellige avond gehad!

6. jose van den brand

ik probeer jullie een mail te sturen via jullie mail maar dat lukt niet. bij deze stel ik jullie de vraag zijn jullie 1 januari open en hoe laat.

7. Vandaag geweest 2 broodjes tonijn besteld, het was echt niet lekker, tonijn was veel te nat en er zat totaal geen smaak aan. Wel iets van gezegd maar ze doen er niet echt iets mee.

Jammer

8. H.Deckers

We waren met 3 personen. De gerechten die wij bestelden waren niet al te moeilijk. De kip spies met satésaus was te hard gebakken op de gril. Er waren stukjes verbrand vlees bij. Daar boven op satésaus uit een emmer, kant en klaar, die waarschijnlijk al een halve dag in de bain-marie staat. Niet lekker dus!

Het gerecht terug gegeven en er zou een nieuwe kip spies komen. Helaas kwam deze pas toen wij met z'n tweeën al het eten op hadden. Gezellig eten dus!

Helaas kom ik niet meer bij jullie. Zorg maar eerst dat er goeie koks in de keuken staan die geen bras doorgeven. Dit is het commentaar van een kok met 30 jaar ervaring.

Gegroet,
    H.D

9. In bezit van een maltro bon (€25,- korting bij eten vanaf 50,-) maar deze namen ze niet aan want ze deden geen zaken meer met het bedrijf! Joost (blijkbaar de eigenaar) werd gebeld, maar niets zo makkelijk als "nee!" roepen door de telefoon, kan zijn personeel de blijde boodschap verkondigen! Waardeloos Sleutel!

10. j vander vleuten

Eten prima, alleen het brood mandje was een aanfuiting voor die prijs. Dat wil niet zeggen dat we niet meer komen eten.

11. Marion Antonis

We hebben super lekker gegeten voor een lage prijs. Was heel gezellig.

12. Hebben weer een super gezellige avond gehad! Bediening is altijd vriendelijk en alert en het eten was weer lekker. Waren zeer tevreden!!

13. hein Hakkens

Afgelopen vrijdag teruggekomen voor een bijzondere pasta tralala (pasta truffelroomsaus tralala). Helaas.. niet meer op de kaart i.v.m. vernieuwde kaart zomer gerechten... De serveerster ging nakijken of dat toch ging lukken.. En jawel: 2 mooie borden super super lekkere pasta op maat! Erg klantgerichte actie, warme douche! Complimenten voor de service!

14. Heel erg lekker gegeten. Gekozen voor onbeperkte kaart, erg gevarieerd en dus voor iedereen keuze genoeg. Gerechten waren zeer smaakvol! Bediening en sfeer waren super. We hebben een gezellige avond gehad. Een aanrader voor iedereen en we gaan zeker nog een keer terug.

16. Geweldige ervaring, vriendelijk ontvangst ook al hadden we niet gereserveerd.

Gezellige sfeer, lekker verwarmd terras, leuke vriendelijke bediening, eten prima van smaak en een nette prijs.

Een aanrader om hier te gaan eten!!

17. Heerlijke lunch op. Broodje huisgemaakte tonijnsalade aanrader. Ook de tosti is bovengemiddeld lekker.

18. anna 1022 punten

Heel erg lekker gegeten, ik verwachtte een cafetaria toen ik binnen kwam, maar uiteindelijk vond ik het erg gezellig zitten achterin.
    En het stoofpotje was echt heerlijk! Lekker eten, prima bediening en niet te prijzig.

19. Een gezellig eetcafe op de markt in Valkenswaard. Je kan hier heerlijk lunchen en dineren en de prijs/kwaliteit-verhouding is top. De service is altijd met een glimlach en we komen hier dan ook graag.

20. Heerlijk eten! Gezellig, echt een eetcafe. Service was super en lekker snel. Een aanrader

21. Chantalle

Dinsdag 29 oktober 2013

Ik ben al vaker bij In de Sleutel geweest en was altijd erg te spreken over het eten, de sfeer en de service van het personeel.

TOT vandaag!
    Ik en twee vriendinnen van mij dachten gezellig een drankje te doen op het terras.
    Dit viel heel erg tegen, we hebben 2,5 uur ( van 20:00 tot 22:30) op het terras gezeten en er is maar een keer komen vragen of we wat wilde drinken.
    Als het nou heel druk zou zijn geweest hadden we dat wel begrepen.
    Maar zover we konden tellen waren er maar 3 couverts bezet en op het buiten terrasje waar wij zaten zat alleen nog een ander tafeltje.
    (Waar de ober wel aandacht voor had, aangezien hij daarmee op zijn zachts gezegd nog al duidelijk hoorbaar mee aan het buurten was).

Na een uur zonder drinken, en geen ober te hebben gezien is een van ons naar binnen gegaan om af te "kunnen" rekenen. Bij het afreken heeft ze aangegeven dat we al een tijd zonder drinken zaten en we de ober maar weinig hebben zien langskomen.

Tot haar verbazing antwoorden de vrouw achter de bar daar op" ja die andere tafel is ook al weg he" waar op ze antwoordde niet te snappen wat dat met ons te maken had.

Als het personeel gezegd had dat ze het terras wilde sluiten of wat hun bedoeling dan ook was, hadden we daar meer begrip voor gehad.

Wij voelden ons echt onbeschoft behandeld door het personeel.

Heel jammer dat we dit hebben ervaren bij in de Sleutel.
    Wij zullen dan ook niet meer terug komen.

22. Op 7 augustus met een vriend hier gegeten waren op doorreis naar Eindhoven en kwamen bij toeval hier terecht. We waren er net voor 21.00 uur en de keuken was eigenlijk al dicht. De bediening ging toch vragen of de keuken iets voor ons kon doen. We hebben daarna heerlijk gegeten van de malse entrecote geserveerd met verse knapperige groenten en heerlijke verse frietjes. De bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Ze reageerde alert en behulpzaam en we komen hier zeker terug!

23. Op 17 en 18 juli hier gegeten. Door de hoge waardering op Eet Nu waren onze verwachtingen hoog gespannen. Dit werd niet waargemaakt. De pollo wrap was smaakloos en de kip was taai. Mijn schol was te droog en de frites opgepiept. De sfeer op prachtige zomeravonden is leuk en mijn pilsje smaakte uitstekend, maar als "eet"-cafe was het een teleurstelling en zou ik het niet aanraden.

24. Ted Eelsing

Fantastisch!! Eten onwijs lekker en vooral veel. Bijgerechten zijn goed. De werknemers stralen plezier uit in combinatie met super lekker eten maakt het gewoon helemaal goed. Werknemers zijn super vriendelijk, klant- en servicegericht. Wij namen als stel + kind van 2 jaar het 4-gangendiner voor €34,50, we zaten bommetje vol. Er werdt niet "bezuinigd" omdat je de "goedkopere route" kies. Leuk sfeertje hangt er zowel binnen als op het terras.

25. Via de website gevonden. En na een weekend verblijf in een 3 sterren hotel, dachten een mooi punt te hebben gevonden om onderling afschijd te nemen na een dineetje.
    Tot ons aller verbazing, echt het was veel en veel beter dan de 3 sterren van het hotel.
    Proficiat voor bediening en keuken, in een woord "Geweldig".

26. We eten hier regelmatig en dat merk je. De bediening kent je en weet wat je verwacht. Echt een super tent om te eten. Snel, goed en niet duur.
    Houden zo en we blijven terugkomen.

27. Atie Lemmens

We hebben begin juli heerlijk gegeten met zijn vieren bij de Sleutel. Hier zijn kleine aanpassingen op de menukaart mogelijk, wat wij een "must" vinden voor elk restaurant." Be flexibel" :).
    Er komt ook een gewone kan met water op tafel, wat tegenwoordig ook heel bijzonder is. Als we een fles bronwater willen, dan vragen we die..
    De bediening is vriendelijk en houdt goed in de gaten of alles naar wens is.
    Goede sfeer, prima vertoeven daar!
    We vinden dit restaurant een echte aanrader en zijn blij, dat we in de buurt wonen!!

28. Wij hebben hier gegeten met 5 personen in jan. 2012. Het is ons uitstekend bevallen, eten was lekker, ook het vegetarische menu wat na overleg met het vriendelijke personeel werd gereserveerd . Ook de nota viel ons gezien de goede kwaliteit mee. Helaas komen wij niet uit de buurt anders zouden wij hier vaker gaan eten.Misschien bij een volgende vakantie in de buurt.

29. R. Janssen

Afgelopen donderdag wezen eten bij eetcafé in de Sleutel. Alles prima in orde! Bediening was vlot en had een vriendelijke(!) babbel! Wij hebben op het buiten terras gezeten en het was hier heerlijk, lekker uit de wind en onder een warmte lamp. Verder viel het op dat het personeel erg meedenkend en attent was, ga zo door! Helaas komen wij niet uit de omgeving en zal ons volgende bezoek op zich laten wachten.

Mvg, R. Janssen

30. Via de app van eet.nu hier terecht gekomen.

Het eten was echt een aangename verrassing. De bediening was echt heel vriendelijk. Jammer dat wij niet in de buurt wonen........maar wij gaan hier zeker een keer terugkomen.

31. We hebben daar met regelmaat besteld toen we moesten overwerken. Eten was super altijd!

Ook de bediening is erg vriendelijk! Daar zou ik nog wel eens een keer willen eten, maar dan in het restaurant zelf!

32. Met de kinderen mosselen op terras gegeten. Fijne bediening en goed eten.

Iedereen tevreden en rekening viel niet tegen.

33. Met zessen hier buiten op het heerlijke verwarmde terras gegeten. De hoofdgerechten waren allemaal even lekker en ruim voldoende qua porties. De mixed grill vlees was mooi medium gebakken zoals gevraagd en smolt weg in de mond, heerlijk. Ook de andere gerechten erg smaakvol. Personeel is erg vriendelijk, niet opdringerig en denkt vooral ook mee. Een kleiner dessert op verzoek werd keurig tegen een lagere prijs op de rekening gezet.

Een fijne en lekkere avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader!

34. Stefan,

We hebben inmiddels via mail contact gehad. Mijn complimenten voor het initiatief. Als klant is het prettig wanneer een restaurateur zijn klanten serieus neemt.

Uiteraard kom ik binnenkort terug om nog eens bij je te gast te zijn.

De 10 die bij deze recensie staat, representeert dan ook mijn waardering voor je gebaar.

Tot binnenkort!

35. Beste Bart,

Allereerst dank voor je recensie. Jammer dat ik op de avond zelf geen actie heb kunnen ondernemen om het op te lossen omdat ik niet op de hoogte was.

Ik heb contact opgenomen met de eet.nu en daar mijn nummer voor je achter gelaten zodat we het op kunnen lossen.

Mvg Stefan Verhoeven.

Eetcafe in de Sleutel.

36. Harry Kramer

37. Riana 73 punten

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Fijn overdekt terras.

38. Heerlijk gegeten in het hart van Valkenswaard. Goede, vriendelijke service en erg sfeervol. Aanrader!