Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

1. Was gezellig tot de bodem van glas hete latte spontaan eraf ging onder het drinken.
    Raar maar mijn jas broek en schoenen helemaal onder de latte.
    Duurde behoorlijk lang voordat ze doeken kwamen brengen dus vlekken werden alleen maar erger.
    We moesten zelfs om een nieuw glas latte vragen.
    Maar verder geen enkel medeleven of excuses of de vraag wat ze verder nog konden betekenen om leed te verzachten.
    En de rekening moesten we dus gewoon betalen.
    Bedankt cafe de Bel

2. Prima snackbar met verse friet. Zorg wel dat je duidelijk bestelt zodat ze niets vergeten erbij te doen.

3. Het was heel goed, voor herhaling vatbaar 👐

• Eindcijfer 10
  4. Ik vond bij veel dingen dat er totaal de smaak niet bij was wat je ervan zou verwachten.

• Eindcijfer 2,7
    2,7
  5. Wij komen er al bijna tien jaar. Altijd super geweest. Sinds de nieuwe eigenaren erin zitten is de kwaliteit zwaar achteruit gegaan. Het eten is echt niet goed meer. Meerdere keren toch maar geprobeerd, maar wij gaan voortaan ergens anders naartoe. Erg jammer.

6. Henri Groels

Er staat dat ze open zijn maar zijn gewoon gesloten.
    Daar rij je dan voor niks naartoe.

7. Ton van Schadewijk

Zeer prettige ontvangst en bediening!

8. Heerlijk gegeten van de wereldse gerechten.
    Fijne sfeer en super bediening.
    Dit was zeker al de 5e keer maar zeker we komen vaker terug.
    TOP.

9. Heerlijke verse frietjes en super aardige mensen!
    Frietjes worden nog handmatig gesneden top!

10. Nors, stugge bediening. Niet hartelijk welkom geheten.
    Pannenkoeken waren flauw van smaak.

4,7
  11. Eten en drinken was heerlijk!

• Eindcijfer 9,1
  12. Je zou verwachten dat een pannenkoek moeilijk te verprutsen is, maar hier kunnen ze dat. Voor 7personen besteld en stonden binnen 5 min.op tafel. Lauw, opgewarmd (van te voren gebakken) en gevuld met de vulling omschreven op de kaart. Vulling niet lekker meegebakken, maar gewoon opgewarmd er tussen gesmeten. Heb ik het nog niet gehad over de prijs die ze ervoor vragen. Je moet je ogen uit je kop schamen om hier zoveel voor te vragen.

13. Had duidelijk in de opmerkingen gemeld dat er gebeld moest worden naar mijn 06 nummer en vervolgens bij bezorging werd er toch aangebeld ook bestelde ik mijn kapsalon zonder sla. Deze kreeg ik bezorgd met sla.
    Best wel jammer.

3,9
  14. Mega slecht bedrijf bestel je pizza.
    Bezorgen ze de verkeerde. Ze praten nauwelijks goed Nederlands dus verstaan kunnen ze je niet! Echt ik bestel hier nooit meer echt aso bezorger echt vreselijk bedrijf!

15. Steffie arts

Het eten is erg lekker! Je krijgt erg veel in verhouding tot de prijs. Personeel altijd aardig en snelle service. En als het wat langer duurt ook respect, deze mannen werken hard.

16. Theo Spijkers

Het was in een woord geweldig, vandaar de scores. Vriendelijk, behulpzaam, prijskaartje perfect, hygiënisch, eten voortreffelijk.
    Zeker eens proberen, ik ga weer terug.

17. Als je besteld verwacht je dat iets klaar staat en niet 15 minuten later, anders moet je gewoon "nee" verkopen.

Friet is zeer weinig in verhouding tot het aantal personen dat je thuis hebt zitten. Dus de prijs omhoog en de porties omlaag lijkt het wel bij het Kombuis.

Prima friettent voor als je in de AOW (tijd zat) zit en je niet veel eet. Anders zou ik ergens anders heen gaan.

4,3
  18. Al meerdere keren bij Torino’s gegeten. Het blijft iedere keer een feestje op je bord en het smaakt fantastisch.
    Genoten met ons gezin!

19. Gemoedelijke sfeer, lekker eten en drinken en stuk voor stuk vriendelijke medewerkers. Pubquiz op vrijdag is ook erg gezellig! Kortom een aanrader!

20. De Zwaan is triestig geworden. Ijs als dessert is enkel dame blanche met 3 bollen ijs crème te verkrijgen voor 6,25 euro. Men kan ook het ijsje met aardbeien en slagroom krijgen van het juni menu. Mijn man zijn keuze was dit laatste dus met aardbei. Dat is dan met 2 bollekes ijs voor 6,75 euro. 1 Bol ijs kost 1,50 euro. Dat moeten zeer dure aardbeien zijn.
    Het systeem om te eten is wachten en wachten. De keuken kan niet volgen. Oké, maar dan graag het eten opdienen op volgorde van het komen eten. Bij ons zijn 2 tafels voorgegaan die eerder hun eten hadden. Als men iets zegt, krijgt ge als antwoord : die hebben enkel drank besteld. Houd geen enkele steek en voor ons de laatste keer. Aan de nieuwe zaakvoerders : Succes met jullie nieuwe regeltjes.

21. Janneke

Ik vond het eten slecht en de keuze van het eten was erg weinig. Zeker in vergelijking met een aantal jaar geleden, toen er erg veel keus was en goed van kwaliteit. Ik kwam graag bij jullie eten maar nu niet meer.

2,2
  22. Internationaal Valkenswaard

Chris

23. Kim

24. Hier niks bestellen!!!!

Service is echt super mega slecht.
    Vandaag besteld via thuis bezorgd. In eerste instantie geven ze 30 min aan. Vervolgens wordt het 2 uur, gebeld en zeggen ze dat het druk is en uiteindelijk zijn ze helemaal niet gekomen. En nemen de telefoon niet meer op

25. Broodje shoarma besteld, 2 uur gewacht. Hun gebeld zeggen ze dat ik die niet bij hun heb besteld.
    Bestel hier niet!!

26. Heerlijk gegeten, leuke ambiance, super aardige bediening! Wij vinden het een aanrader!

27. Heb een lunch besteld waarbij niet vermeld stond op de kaart dat er op eenderde van het gerecht truffelmayonaise toegevoegd was. Dit vind ik echt slecht. Heb het gemeld maar hier is niets mee gedaan. Heel triest.

2,6
  28. Heerlijk gegeten met kerst. Intieme sfeer. Gezellig, lekker.

29. Wat een leuke gezellige avond met mijn zus had moeten worden, werd een verschrikkelijke avond. Alles ging mis. Personeel wist niet welke bestelling naar welke tafel moest. Het eten was slecht, een drankje werd zo hard neergezet dat er gelijk de helft uitvloog, geen excuses niks. Maar het toppunt van de avond was toch wel toen er een heel dienblad over mijn telefoon en stoffen hoesje ging.

Wederom geen excuses en de tafel werd maar voor de helft droog gemaakt. Toen we vroegen of ze nog terug kwam om het af te maken zij ze dat ze dacht dat ze klaar was. Toen we vroegen wat ze gingen doen met de schade die ik opgelopen had van mijn stoffen telefoon hoesje en telefoon die helemaal zeiknat geworden waren gingen ze de “manager” erbij halen die gaf een bierviltje met een e-mail aderes waarop ik de schade kon verhalen.

In eerste instantie leek er niks mis met mijn telefoon ( ik zit er niet de hele dag op) maar toen ik gebeld werd en niet meer kon opnemen was ik genoodzaakt om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb daarna ( er waren 4 dagen verstreken ) een mail gestuurd met de klacht en de factuur van mijn telefoonhoes en oude telefoon. Ik kreeg een mail terug dat ze het gingen oppakken en het vervelend vinden, maar daarna kreeg ik vrij snel een andere mail van een andere manager waarin letterlijk stond of ik mijn telefoonnummer wilde mailen zodat we het erover konden hebben. Toen ik gebeld werd zij de vrouw aan de telefoon dat de eigenaar niks met de klacht ging doen en mij dus niks ging vergoeden omdat ik pas een mail stuurde na 4 dagen en ik kon niks bewijzen het was mijn woord tegen dat van hun.

Ik moest zelf nog voorstellen om langs te komen met mijn telefoon en hoesje zodat ze het konden zien maar toen kreeg ik corona en duurde dat best lang voordat ik langs kon gaan en heb ik maar besloten het erbij te laten. Ze waren best duidelijk dat het mijn woord tegen dag van hun was en ik wilde niet langer mijn tijd daaraan besteden, dus heb mijn verlies maar genomen.

Ik ga nooit meer naar een vestiging van onsz en adviseer mijn vrienden, kennissen en familie dat ook niet te doen. Zo onprofessioneel hoe ze met zulke situaties omgaan zowel toen de bewuste avond en erna. Ik heb tot dusver nog geen oprechte excuses gehad en werd zelfs voor leugenaar uitgemaakt. Dus voor mij nog geen ster waardig.

30. Chantal