Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

Marco de Vilfer

Goede locatie, gezellige sfeer en een goede niet al te grote kaart met heerlijke gerechten.

Harry Aarts

Is goed zijn al vaker geweest, het wat lage cijfer voor de sfeer komt om dat het vroeg avond was.
    . Verder iets meer aandacht voor het bakken van de friet. Prima verder.

3. Internationaal Valkenswaard

henk huisman

Werd door de vrouw des huizes bij de receptie ronduit onbeschoft ontvangen. Zij vroeg zich af hoe ik gereserveerd had. We stonden namelijk niet in het boek voor reserveringen vermeld. Bij het tonen van een copie van de reservatie werd mij medegedeeld dat het verstandiger was om rechtstreeks bij hun te boeken. Op mijn vraag waarom deze site dan, werd bijzonder kribbig door de chinese dame des huizes gereageerd. Het zal wel een kwestie van geld zijn te betalen door hun aan de site beheerder. Maar dat is niet mijn probleem. Overigens hebben we lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Personeel was voorkomend.

Van Kesseltjes

Altijd super goede service. Het eten wordt snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit! Echt een aanrader!

Mariska

Voor de eerste keer hier gaan eten, na veel positieve reacties. Nou het was ons zeer tegengevallen. Het eten was allemaal kant en klaar en zeker niet vers! De flamkuchen was niet te herkennen het was meer een loempia met rotzooi ertussen. Vele gerechtjes geprobeerd en het was echt niet lekker.

Eten had geen kwaliteit, saté gepakt; vlees was niet lekker en kroepoek die erop lag was zacht. Angus biefstuk was doorbakken en taai, terwijl rood aangevraagd. Gezellig sfeer om te zitten en prima personeel. Eten was totaal niet goed en veel te duur voor wat je krijgt.

Gezellig en goed gegeten.

Recent hier geweest, topavavond krijg je hier. Wat een geweldig team wat niets te veel is, vanaf binnenkomst tot aan einde van de show. De hele entourage klopt. Bediening perfect, eten vers en niets uit pakjes, tijd genoeg om te eten, buffet wordt steeds bijgevuld. Live Muziek door de artiesten, kortom als je een avond wil om bij te tanken, een echte aanrader.

Marleen hos

Een fantastisch jubileumfeest bij Rico. Sfeervol, ongedwongen en lekkere tapashapjes. Voor herhaling vatbaar. Ook mijn gasten waren superenthousiast.

Wij kwamen ook voor de verbouwing regelmatig bij Sirtaki.
    Altijd prima tevreden! Het enige minpuntje na de verbouwing kan er blijkbaar geen afscheidsdrankje meer af en ook dat was sfeerbepalend.
    Ik hoorde van verschillende klanten die daar toch op rekenden.
    Maar voor de rest alleen maar lof en ik zal er niet voor wegblijven.
    Gr Wil.

Gezinszak friet erg minimaal met friet die volgens mij van eergisteren dateert. Voor de derde keer opgeewarmd. Echt slecht.
    Bovendien snack vergeten die wel besteld en betaald is.

Fam. van Hoppe

Vriendelijke ontvangst na reservering en een goede plaats in het restaurant. Snelle bediening en lekker eten.

terpstra

Afgelopen zaterdag daar gezellig gegeten. Sfeer was goed maar het is tot niet meer van deze tijd dat er in de zaak een SIGARETTEN automaat staat. Verder is het jammer dat er een TV aan staat met als onderwerp voetbal en het ergste is NIET kijkt er na en dat komt NIET de sfeer te goede. Wij komen graag terug als de TV uit staat en de automaat weg is.

15. Internationaal Valkenswaard

Op zaterdagavond zijn wij hier gaan eten met een groep van 6 personen. Het eten was in orde, niets speciaals, maar de service was erg slecht. Er waren maar twee seveersters voor het gehele restaurant dat volledig bezet was. We kozen voor een onbeperkt gerechtjes menu maar we hebben met moeite 5 gerechtjes kunnen bestellen van 7 tot 10 uur. Het initiatief lag meestel bij ons en het personeel leek onze lege borden en glazen vaak niet op te merken. Misschien een kwestie van onderbezetting, al heb ik van meerdere mensen vernomen dat dit al langer zo gaat..

Tamara Hermans

Heerlijk eten en goede service. Met een grote groep (8-10 mensen) gaan eten en alles mooi tegelijk klaar. Het eten zag er goed verzorgd uit en was zeer lekker.

Kijk je graag naar sbs shownieuws, zing je mee met heel holland zingt hazes, dan is dit absoluut jouw ding! Zo niet, blijf er maar heel ver van weg, het is een hele lange zit vanaf 20:00 tot 00:30!

Bij aanvang staat iedereen buiten te wachten tot de deur open gaat, je geeft je jas af in de garderobe maar krijgt geen kaartje om je jas weer op te kunnen halen.

65 Euro voor een avond in een hut vol met bierzuipende laagopgeleide dronkenlappen, je moet er maar van houden. Vlotte bediening qua drank maar daar stopt het wel. 'Cabaret' is ver te zoeken, een onsamenhangend stukje toneel zonder enig niveau. (De ene tenenkrommende afgezaagde seksueel 'grappige' opmerking volgt na de ander. Niveau: 'Of ik even mijn usb stick in uw computer mag schuiven'. Het dronken volk kan er wel om lachen.)

bediening qua drank is vlot, ze zetten grote kannen bier op tafel zodat je snel dronken bent en mee gaat lallen.

Qua eten:
    Het 'luxe' buffet is niet zo heel luxe maar 13 in een dozijn, vreetschuur kwaliteit (nasi, bami, lasagne enzovoorts). Voor de eerste ronde word je opgehaald van je tafel en staat er iemand bij het buffet om je een aangemeten hoeveelheid ossenhaaspuntjes (wat eigenlijk bonken zijn) te geven. Daarna mag je zelf gaan zo vaak je wilt, maar de runners zoals de ossenhaas puntjes zijn standaard gewoon op.

Na ongeveer 1 uur is het gedaan met het onbeperkte buffet en gaat het zonder aankondiging dicht en komen ze met softijs brengen. Wil je nog wat meer van het warme buffet dan heb je gewoon pech. (Tip: geef even via de microfoon aan dat er nog 15 minuten is voordat het buffet sluit)

aan het einde van de avond loop je naar de uitgang om je jas te halen, er is niemand in de garderobe en je moet je eigen jas maar zien te vinden, wat een hoop geduw oplevert omdat de hele zaal door 1 deur naar binnen en naar buiten moet, dit kan behoorlijk wat beter!

Eens maar nooit meer!

1,1

Dries

Zeer slecht laatste tijd zeer kleine porties. En erg onvriendelijk. Weet niet wat de baas gebruikt maar hij staad altijd helemaal van de kaart te werken en schreeuw naar zijn klanten!

We werden heel vriendelijk en warm ontvangen, jas aannemen en naar de gereserveerde tafel gebracht.
    Omdat het druk was was er alleen nog een tafel voor 2 een beetje midden in het restaurant, maar....swahh we waren al blij dat we nog terecht konden.
    Lekkere wijn met een goed glas en royaal geschonken, dus niet op het streepje en niet bang dat ze een druppel teveel geven.
    Heel heel vriendelijke serveerster geeft leuke uitleg en advies, niet opdringerig maar gemeend.
    Het eten was gezien de prijs / kwaliteit prima en warm, dat hebben we op andere plaatsen wel anders mee gemaakt.
    De porties waren ruim voldoende, je loopt niet waggelend het restaurant uit, zo vol ge(vr)eten, maar een goed geproportioneerd gerecht met mooie opmaak.
    We kregen nog een andere wijn te proeven ( erg lekker ) gewoon spontaan en niet zeuren of opdringen.
    We zijn al vaker geweest en zullen zeker terug blijven komen.

Swaard, dank je wel voor het gezellige en lekkere diner.

Gradus van Geest

Gezellige Brabantse ontvangst in een sfeervolle muzikale omgeving. Menukeuze uit small, medium en large. Heerlijk gegeten.

Erg jammer want normaal altijd lekker.
    Op maandag laat laten bezorgen en had het idee dat ik de restjes kreeg die het weekend waren over gebleven. Kleine harde stukjes vlees… friet die voor de minstens 3de keer gebakken was.
    Zware teleurstelling.

Ik bel altijd om mijn bestelling door te geven. En 10 tot 15 min later staat het altijd netjes klaar. Het klopt ook altijd. En de friet? Stoofvlees en snaks zijn heerlijk.
    Ze zijn heel aardig en werken heel professioneel en hard.
    Ze zouden te tegeltjes wel een keer mogen vernieuwen en de vloer. Maar verder is het daar heel gezellig en ze zijn altijd aardig.

Prijs kwaliteit zit goed.
    Personeel vriendelijk maar geprogrammeerd niet spontaan ook niet bij verlaten van de zaak. Grote afknapper en enkel tip> fles water met prijs op tafel, met een plastic roos. Frietjes van slechte kwaliteit in een totaal ongeschikt schaaltje. Tournedos goed, maar zeer slecht gekruid, hertenbief slecht gebakken. En niet te vergeten waar waren de warme groentjes? 1 stukje gegrilde paprika ter grote van een pink, saladebar maakt dit niet goed.
    Kortom jammer heel wat verbeterpuntjes hoewel de zaak goed loopt, je moet de klanten ook zien te behouden!!

Enzo van Lieshout

Geweldige ervaring alles wat we bestelde was heerlijk snelle bezorging terwijl het redelijk druk was.

Heeeel lang wachten op drankje en eten…
    Niet de eerste keer… niet voorbereid op drukte… maar eten smaakt…

Heerlijk gegeten leuke formule met de s en m en l gerechten.
    Het was mooi opgemaakt en was erg lekker.

Frank Linders

Heerlijke ongedwongen avond met vriendelijke professionele bediening met een lekkere leuk opgediende maaltijd.

We hebben erg lekker gegeten in een bijzonder fijne rustige omgeving.
    Zeer vriendelijk personeel. Was de eerste, maar zeker niet de laatste keer.