Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

Carlo Houwens

Fantastische entourage waar men boven verwachting goed kan eten! Zelfs volop warme gerechten op de kaart waarbij alles direct (vers) wordt gemaakt. Zeer vakkundig! Meer dan lunchroom waardig.

Vandaag hebben we met een groep van 9 Zonnebloem vrijwilligers bij de Tuinhut geluncht en zijn na een wandelingetje teruggekomen voor koffie met gebak. Heel knap dat we allemaal tegelijk de diverse broodjes hebben gekregen. En elk bord zag er zeer verzorgd en uitnodigend uit. Iedereen vond de lunch erg lekker en ook het gebak was heerlijk. Mede door de prettige bediening is het een geslaagd uitje geworden! Bedankt.

Ruim 3 kwartier zitten te laat. Ze hebben me niet eens gebeld dat ze later waren. Eenmaal bij me aangebeld geen excuus. Slechte survice. Toen ik er iets van zei gaf de bezorger geen reactie.

Echt een verrassing, dit restaurant. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en de bediening is heel vriendelijk

Gezellige avond gehad met mijn vrouw en moeder van 91 jaar, lekkere Spaanse tapas , heerlijke Spaanse wijn en bier!! Eten was goed, bediening gezellig en bekwaam! Kortom een geslaagd avondje!! Hasta Luego

6. Chinees-Indisch Valkenswaard

Eten was koud, zat haast niks in de bakjes van het buffet. De sushi was op. Bij de ingang staat een andere prijs gemeld dan bij de kassa. Zeer lang moeten wachten op het eten, toen maar de keuze gemaakt om het buffet te nemen. Ook hier weer twintig minuten moeten wachten voordat ze er akkoord mee gingen. Wanneer je de eigenaresse aanspreekt krijg je de reactie: doei!
    Wij gaan hier nooit meer uiteten! Zeer slecht restaurant!

Goede service, zeer plezierige en vlotte bediening, goede prijzen.

Met de Familie daar gegeten.
    Heerlijk!!! Fijne bediening, en prima verzorgd. Iedereen was dik tevreden.
    Echt een aanrader!

Helaas, dit was een desillusie. Dit kon echt niet tippen aan andere griekse restaurants. Al het vlees smaakte hetzelfde, en het is zeer weinig. Prijs / kwaliteit = slecht.

10. Chinees-Indisch Valkenswaard

Geen een taeltje was bezet, dat schrikt ons meestal af, maar we hebben echt super lekker gegeten. We waren met 8 personen, hebben allemaal iets znders gekozen en allemaal heerlijk gegeten. Perfecte loempia, nasi rames zeer compleet, gagogado met lekker gekruide satesaus, we komen hier dus zeker nog eens terug!

Erg lekker gegeten, maar het voor-en nagerecht waren ietwat teveel.

Arno Rumpen

Dit onverwachte bezoek was een geweldige ervaring.
    Personeel heel goed, temeer wij een baby in ons gezelschap hadden.
    Alles liep gesmeerd en de kwaliteit was gewoon zeer goed.
    Het was gewoon een thuisgevoel het verblijf in de sleutel.

ad peeters

Al jaren de lekkerste loempia van de omgeving in een straal van 50 kilometer, echt een aanrader. Andere gerechten ook zeer de moeite waard.

In een gezellige omgeving hebben wij met zijn viertjes meer dan voortreffelijk gegeten: alle verschillende gerechten waren zeer smakelijk, gevarieerd en mooi opgediend. Vriendelijke en attente bedienende medewerkers.

Ik heb afgelopen vrijdag bij Nagoya Valkenswaard gegeten. Normaal gesproken ga ik naar Nagoya Best maar voor de verandering eens naar Valkenswaard.

Ik vond het eten middelmatig en ik had in mijn tomaten soep mezelf bezeert omdat er een stuk kippen bot in zat en bij mijn vriendin zat er in de zwarte sesam ijs een stuk plastic van de ijsbak zei zag dit wel net op tijd. Ook kon de bediening geen Nederlands die had ik 2× Iets gevraagd en 2× is er niks mee gebeurt. De enigste plus punt was die bediener Mathijs. Dus ik blijf tegenwoordig weer lekker naar die in best rijden die is zeer goed. En dat voor een bewoner van Valkenswaard.

Samenvatting : jammer.

Afgelopen weekend zijn wij komen eten. Wat een geweldige ervaring. Hadden gebruik gemaakt van de foodsharing kaart. Echt heerlijk gegeten. Bediening was heel correct en netjes. De sfeer was gezellig en gemoedelijk ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Prijs en kwaliteit ligt volledig in verhouding.
    Wij komen zeker terug.

We hebben heerlijk gegeten en een prima vlotte bediening. De tijd tussen de gerechten was oke, evenals het tafellinnen en het serviesgoed maakte de ambiance compleet.
    Prijs kwaliteit was goed.
    Waren enigszins huiverig voor het verrassingsmenu maar het overtrof onze verwachting...
    Ze verdienen iedere avond een vol restaurant.

Lekker gegeten maar heel lang moeten wachten.

Italiaantje

Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Ik heb hier vaker beter gegeten. Het is niet slecht maar ook niet meer de moeite waard om terug te gaan. Voorheen was het een aanrader nu zeker niet meer. Het personeel is er wel vriendelijk! Daar mag niets van gezegd worden.

Viënna boonen

31 Augustus 2018
    Friet, koud, vet en taai.
    Hamburger matig warm.
    Mosselen, een pannetje met weinig inhoud.
    Prijs kwaliteit onvoldoende.
    We komen niet meer terug.

Jacquelien vromans

Het was super echt heerlijk gegeten leuke bediening en een hele fijne relaxte sfeer 👍
    Echt een top zaak en een aanrader voor iedereen.

T Bottcher

Gisteren een geweldige avond gehad met hapas en tapas. Een echte aanrader voor iedereen. Alles was zeer goed geregeld.
    Wij komen zeker terug.

We hebben hier vandaag echt heerlijk gegeten. Het was heel fijn dat we konden kiezen uit S, M of L porties! Naar al onze wensen werd goed geluisterd en ook de uitvoering was perfect!
    Heel vriendelijke bediening!
    We komen er zeker een keer terug!

Het woord “flop” is in deze zeer aan te merken op het onervaren en onbeleefde personeel wat er rond loopt! Tot ongeveer 2/3 jaar geleden kwamen we graag bij den Haas! Altijd even vriendelijk, professioneel en behulpzaam! Nu lijkt het oude vertrouwde personeel weg te zijn en lopen er een paar onervaren meiden en jongens rond! Erg jammer! Het eten is overigens nog steeds wel oké..

Dit restaurant is een aanrader. Zeer lekker gegeten.
    Allemaal kleine hapjes. Geen hinderlijke muziek!!
    Soms is het wel heel erg druk. Reserveren is nodig.
    Bij drukte zit je soms in een apart hoekje.

Prima snackbar met goede producten en goede service.
    Schoon en opgeruimd.
    De eigenaar bakt betere frites dan zijn vrouw (soms te kort gebakken).
    Is een prima standaard snackbar.

Fam de Jong

Hele aardige mensen.
    Fijne bediening.
    Lekkere friet speciaal met extra uien en saus.
    De milkshakes zijn om je vingers af te likken.

chr. van der velde

Slecht. Het vlees (3 menu's) waren slecht. Niet te snijden. Het vlees was taai en niet rose van binnen. Voorheen hebben we hier goed gegeten. Maar dit was niet normaal. 10% Korting gekregen als excuus, maar de avond was bedorven. Wanneer ik de overige recensies lees, hebben we wel dikke pech gehad.

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.

Super idee om S M L porties te hebben. Zo kan iedereen hier eten en dringt verspilling terug.