Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

De beste loempia’s! En een gezellige service!

Trudy Hordijk

Als je van eten & theater/musical houdt, moet je hier zeker niet naartoe gaan.
    Soep vooraf was redelijk, hoofdgerecht is een buffet waar je een uurtje van mag eten. Als nagerecht komen ze langs met softijs, belachelijk voor die prijs. Ik had wel wat meer verwacht. Het stukje wat opgevoerd wordt is onsamenhangend en niet van hoog niveau. Vergelijkbaar met camping entertainment.
    Er wordt onvoldoende rekening gehouden met allergieën, al gaven ze vooraf wel aan dat dat mogelijk was. Echter was er geen vervangend voor- en nagerecht, toch moesten we de volle mep betalen.
    De bierdrinkende radio Hollandia fans hebben zich goed vermaakt, dus voor sommigen zullen de cijfers wat hoger uitvallen.

1,1

Eev

luk leclercq

Afgelopen woensdag heeft het Dommelschlavenkoor het tienjarig bestaan afgesloten met een heel gezellige feestavond waarbij de koorleden zorgden voor diverse verrassende acts maar het OWP droeg zorg voor een lekker diner dat werd gepresenteerd door een geweldig vriendelijk en actief deelnemend team! Hartelijk dank hiervoor namens de Jubileumcommissie.

Heerlijk eten, goede service.
    Een gezellig en leuk restaurant met goede bediening.

Heerlijke traditionele Erwtensoep gegeten. Geserveerd met Roggebrood met gegrild spek. Een echte aanrader dikke tien.

Aantal keer geweest. Altijd top. Zeer vriendelijke vrouw die alles onder controle heeft. De produkten zijn echt vers. De jongeman die de slaatjes ter plekke maakt doet dat zeer zorgvuldig. Zal er nog vaak komen.

Top uitsmijter en top omelet. Ga zo door.

Een restaurant met een goede man achter de grill.
    Ter plaatse kun je je schotel zo laten maken met wat je graag hebt. Wat je niet lust hoeft er niet bij.
    Ook de bezorging is supersnel.

ISA Tastan

Een eethuisje kun je het niet noemen. Zo klein en het eten smaakt niet goed. Zeker niet Grieks. Wat ze zeggen. Maak er een gewone snackbar van.

1,3

ISA Tastan

Beste friet van Valkenswaard.
    En gezellig personeel.

Tegoedbon voor 4 pers. gratis friet. Ivm met te weinig vrienden waren we maar met z’n tweeen. Dit was geen probleem voor Jacqueline. Zij schreef gewoon op het bonnetje ‘2 personen tegoed’. Wat een vrouw, wat een ervaring. Mij zien ze hier volgende week weer terug.

We moesten lang wachten tussen de ganen in. Van 17 00 tot 22.00 Aan tafel gezeten enkele van de 15 mensen hadden nog meer op de planning die avond, dus die hadden zelfs geen dessert. Prijs kwaliteit was niet goed. Goedkope ingrediënten maar duur afrekenen, we hadden eensoort van verrassings menu van de kok, niet het goedkoopste.

18. Internationaal Valkenswaard

Frans Smits

Op 3 november ons jaarlijks familiediner gehad met 6 personen. Waren aangenaam verrast door het verrukkelijke eten, de prettige bediening etc etc.
    Hebben allemaal genoten. Echt een aanrader

De lekkerste sushi van Valkenswaard en omstreken. Lekker vers en super kwaliteit! Zo vaak als kan laten we bezorgen ;)
    nom nom nom

Karin Ketelaars

Super lekker gegeten zaterdagavond 28 oktober! Jammer dat er een partijtje was, daardoor was het rumoerig, ook in het restaurant. Dat is overigens goedgemaakt door een drankje van het huis. De keus was prima, de mogelijkheid om in grootte van portie te varieren is top! Echt heel erg lekker gegeten, de bediening was meer dan uitstekend, sfeervolle entourage! We komen zeker terug!

Guus Schreiber

Bijna mijn vingers kwijt! Finger lickin' good die Uitsmijter!

Van sanistop naar Lunch....en wat voor lunch!: GEWELDIG!

Wij kwamen voor 'n sanitaire stop, werden geadviseerd vwb winkelkeuze en gingen terug voor de Lunch.

Mijn vrouw een ZALM tosti: goeie tosti! Ikzelf ging voor de UITSMIJTER Large. Om je vingers bij op te eten!

Warm welkom in een gezellig restaurant, goeie muziek, vlotte bediening; kortom: hier kom ik terug!

Dirk Teur

Het eten is altijd vers en heerlijk. Sfeer is aangenaam en men is altijd wel in voor een grapje. Prijs kwaliteit is goed.

Vaak koffie gedronken, maar de chocolade bollen die je bij de koffie krijgt, zijn echt vies. Geef toch een lekker koekje bij de koffie, een koekje maakt dat de koffie smaakt!

Ariane Mulder

Enthousiast personeel, eten was heerlijk.
    Fijn zo'n formule waarbij je de grote van de portie kunt kiezen! :)
    (S-M-l)
    Fijn ook dat je een menu kunt kiezen voor een vooraf gestelde prijs en je toch van heel de kaart kunt kiezen.
    Wat mij betreft een aanrader!

25. Internationaal Valkenswaard

Heel slecht gegeten. Alles was koud, werd niet aangevuld. Personeel ronduit onbeschoft. Vies bestek werd zo terug op tafel gegooid en als je om uitleg vroeg, werd nonchalant weggelopen door onbeschoft personeel van 16 jaar oud. Wij zijn niet moeilijk, maar zo slecht als we hier gegeten hebben, hebben we echt nog nooit meegemaakt.

26. Italiaans Valkenswaard

S Raaphorst

Uur gewacht op 2 simpele pizza's en tomatensoep. Pizza pollo matig belegd (kaas niet te vinden, overgoten met knoflook-mayo saus), moeilijk door te snijden, niet krokant. Tomatensoep kwam dikke 5-10 minuten na de pizza's (moest nog ontdooid en opgewarmd worden) en zonder brood, dat moest nog even snel gebakken worden (vervolgens dus droog). Kwaliteit holt achteruit en dat terwijl pizza's behoorlijk prijzig zijn.

Het eten was heerlijk. De bediening mocht soms wat sneller en iets spontaner.

Kastelijn

Zelfde ervaring anderhalf uur zitten wachten op de 1e ronde. Uiteindelijk na 2 rondes weggegaan. Bier was op. Speciaalbieren niet leverbaar. Glas vergeten, vervolgens weer 5 minuten wachten op een glas. Slechte bediening. Niet op elkaar ingewerkt en kunnen een drukke avond niet aan. Rekening was onjuist. Onze dochter van 10 werd aangezien voor ouder en wilde ze voor het volle pond berekenen. Uiteindelijk werd dit gecorrigeerd. Voor ons ook nooit meer. We gaan liever 90 km verderop sushi eten in Nijmegen, dat is TOP!

Eten was van prima kwaliteit maar de service was zeer slecht. Na 2,5 uur pas 2 rondes gehad. Daarnaast was ook het tv bier op. Echt super slecht. Halverwege 3e ronde maar weggegaan met de kinderen. Na onze onvrede geuit te hebben hoefden we ipv 6 maar voor 5 personen te betalen. Dat ging wel met tegenzin. Hier kom ik nooit meer.

C boelens

Wij zijn met 11 man personeel bij jullie gaan eten. We kozen voor een al in. Dus onbeperkt eten en drinken. Dit is iedereen super goed bevallen De hapjes waren super lekker het drinken werd super snel aangevuld. We hebben zitten eten tot we niet meer konden. Daarna nog veel te veel lekkere toetjes op. En koffie na de sfeer was gezellig en al het personeel belde me de volgende dag op om me te bedanken voor de super leuke avond Voor herhaling vatbaar. Bedankt.