Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulft verdeeld zijn.

1. Pizzeria Ulft

Normaal altijd goed vandaag 27 ste besteld netjes op tijd bezorgd alleen het eten was gewoon koud en weinig doner en geen saus zo ken ik jullie niet 2 kapsalons en allerbei koud en bijna zonder vlees hoop op een vergoeding. Gr.

2. Nederlands Ulft

Lekker gegeten. Het aanbod voor vegetariers is heel laag (2 opties) maar wel erg lekker. Prima restaurant verder en de sfeer buiten in de tuin is erg leuk.

3. Nederlands Ulft

Het eten was erg lekker, keurige bediening. Echter, de tijd tussen de voor-, hoofd- en nagerecht duurde erg lang.

4. Nederlands Ulft

s.herron

Leuke sfeer. Bediening prima.
    Lekker eten, redelijke prijs.

5. In een zaaltje apart van het restaurant hebben wij met onze gasten heerlijk genoten van een lekker proeverijtje in een gezellige huiskamer sfeer. Het eten was heerlijk! Vooral de zalmsoep en o.a. ook de gebakken zalm. Echt tot perfectie gebakken!
    Wij komen graag terug… 👍👍👍

6. Nederlands Ulft

M Theyssen

Eindelijk een restaurant waar je heerlijke hamburgers kan eten. Top personeel en een heerlijk gemoedelijke sfeer.

7. Monique

Heerlijk gegeten, zeer goede prijs, kwaliteit verhouding je krijgt meer dan genoeg, super vriendelijke bediening

8. Berendsen

Heerlijk gegeten. Was alleen door omstandigheden (renovatie of e.d.) beperkte keuze uit de eet mogelijkheden. Voortyd online de menu kaart bekeken en dat beloofde veel. Des-al-niet-te min was het prima.
    Komen zeker terug ;)

9. Lia

We hebben vanavond weer heerlijk gegeten. Ze hadden terrasmenu en dat was super. Keuze genoeg. Bediening erg attent en vriendelijk dus kortom de moeite waard om een keer te gaan eten. Wij komen hier al een aantal jaren en het is altijd fijn om hier te zijn. Je kunt hier heerlijk genieten op het terras of binnen in het restaurant. Ik heb zelf een gluten allergie en daar wordt ook goed mee omgegaan.

10. j.prinsen

Wegens restauratie was er weinig keus, 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Klein bakje friet met weinig mayo klein bakje rauwkost en niets meer. Personeel komt niet vragen of er voldoende is. En het wachten op wat te drinken duurt lang. En het was niet druk. Jammer dit. De biefstuk en zalm waren wel lekker. Prima kok.

11. Een hamburger voor 11,50 besteld. Dan verwacht je wel iets beters. Een klein hamburgertje, beetje sla en een handvol chips op een grote plank. De smaak was prima maar ik voelde me wel genept. Ben daarna nog naar de MacDonalds gegaan want ik had nog steeds honger.
    Ik heb daar wel eens beter gegeten.
    Erg jammer.

12. Tijdens onze vakantie in de Achterhoek gegeten bij Keetje. Het is een erg gezellig huiselijk ingericht restaurantje met erg vriendelijke medewerkers. Ondanks de vlotte ontvangst, met een bak water voor onze hond, liet het voorgerecht erg lang op zich wachten (ruim 45 minuten). Het was niet druk in het restaurant, maar misschien was de kok nog niet helemaal wakker... Het hoofdgerecht kwam daarentegen wel weer vlot op tafel.
    ... Qua time-management in de keuken is er dus nog wel wat winst te behalen...
    Eten en portionering is verder goed, en daarnaast ook genoeg variatie in de bijgerechten.
    Leuk detail is de menukaart, waarmee in dialect is gewerkt, erg leuk!

13. Pizzeria Ulft

Melvin Verbeek

Slechte ervaring, niet meewerkend personeel, koude patat en vlees was ook slecht. BAH

14. Pizzeria Ulft

Ania Pablo from Poland

Vertaal van English naar Nederlands

Best of the best… one pizza one cola… hehe ;) good jobs guys. ;) ania and Pablo from Poland :)

15. Agnes Janssen

Het was heel erg gezellig, en het eten was super lekker, ik kom met mijn familie of vrienden graag nog een keer terug

16. Gezellige sfeer, heerlijk gegeten!

17. … Het was gezellig druk…

18. Mooi en gezellig ingericht.
    Bediening is zeer goed en de gastvrijheid is top.
    Goed eten voor een schappelijke prijs.

19. Mark van Eerden

Gezellig, lekker warm en goede prijs kwaliteit verhouding.

20. B. Grootnibbelink

Volgens mij deed de afzuiging in de keuken het niet goed, mijn kleding rook erg naar eten en ik heb alle kleding en zelfs mijn haar gewassen.
    Maar dat mocht de pret niet drukken, heb heerlijk gegeten en gezellig gezeten.

21. Ellie lusink

Attente vlotte bediening.
    Fijne ambiance.
    Heerlijk. Eerlijk. Eten.

22. De slogan doet zijn naam eer aan: huiselijk, gezellig en heerlijk eten! Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

23. miranda truijens

Gisteren met onze vrienden heerlijk gegeten… Compliment personeel die daar de zaak runnen… alles onder controle… vriendelijk en complimenten voor de kok en zn hulpen in de keuken… Het was heerlijk en komen zeker terug.

24. L . Raben

Prima locatie, gezellig, sfeervol, eten was prima, bediening was goed en gemoedelijk!
    Een klein puntje, er zou iets meer gevarieerdere groentes mogen zijn, beetje karig voor de prijs, maar verder Top!

25. Pizzeria Ulft

Wendy tuenter

Bestelling gedaan, 4× opgenoemd zou binnen half uur, 3 kwartier bezorgd worden. Na anderhalf uur nog niks, opgebeld waren onderweg.
    Bedrag wat we betalen moesten klopte niet was 4 euro teveel.
    Hij bellen ondertussen eten open gemaakt blijkt van de 3 bestellingen en geen 1 goed te zijn Hele zooi maar terug gedaan.
    KOZAN ULFT bedankt.
    Hier 2 boze, verdrietige en hongerige kids.

Groetjes Wendy Tuenter.

2,3
  26. Rogier van van Bijsterveld

Één woord het was geweldig! Bediening speelde perfect in op de wensen. Geweldige sfeer nooit geweest maar ga zeker vaker. Visite kaarten meegenomen om in mijn eigen zaak deze tent te promoten want dat verdiend het, punt.

Klasse gedaan

27. Henriette Kelderman

Een sfeervol restaurant mooi gehuld in kerstsfeer en erg gezellig ingericht. De tafels en stoelen zijn ruim opgezet, zelfs met de kerst. Je zit lekker ruim en loopt niet steeds de kans tegen de achterbuurman aan te botsen als je wilt gaan verzitten. Het personeel is erg vriendelijk en speelt ook prima in op kinderen. Een keurige bediening maar toch op een heel ontspannen manier met de gasten omgaan. Keus genoeg uit het kerstmenu en het eten smaakte uitstekend! Veel overleg mogelijk met het personeel over bijv. dieet en een kindermenu. Het personeel vertelt ook vol trots over het verleden en ontstaan van het restaurant. Kortom een restaurant dat ik van harte kan aanbevelen voor een goede maaltijd in een ontspannen en sfeervolle omgeving! Het lijkt overdreven, maar de 10-nen die ik gegeven heb zijn ook echt de moeite waard en als ze het verdienen dan geven we ze ook!

28. Willem huntink

Het eten was super lekker.bediening heel goed en heel vriendelijk. Dus gewoon super een aanrader.

29. We hebben eerste kerstdag heeeerlijk gegeten, met de kinderen, aardige bediening.
    Volgend jaar weer, was voor herhaling vatbaar.

30. Geweldig genoten van het kerstdiner. Je kon merken dat het team nog niet totaal op elkaar was ingespeeld maar dat mocht de pret niet drukken.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima!