Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulft verdeeld zijn.

… Het was gezellig druk…

Mooi en gezellig ingericht.
    Bediening is zeer goed en de gastvrijheid is top.
    Goed eten voor een schappelijke prijs.

Mark van Eerden

Gezellig, lekker warm en goede prijs kwaliteit verhouding.

B. Grootnibbelink

Volgens mij deed de afzuiging in de keuken het niet goed, mijn kleding rook erg naar eten en ik heb alle kleding en zelfs mijn haar gewassen.
    Maar dat mocht de pret niet drukken, heb heerlijk gegeten en gezellig gezeten.

Ellie lusink

Attente vlotte bediening.
    Fijne ambiance.
    Heerlijk. Eerlijk. Eten.

De slogan doet zijn naam eer aan: huiselijk, gezellig en heerlijk eten! Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gisteren met onze vrienden heerlijk gegeten… Compliment personeel die daar de zaak runnen… alles onder controle… vriendelijk en complimenten voor de kok en zn hulpen in de keuken… Het was heerlijk en komen zeker terug.

L . Raben

Prima locatie, gezellig, sfeervol, eten was prima, bediening was goed en gemoedelijk!
    Een klein puntje, er zou iets meer gevarieerdere groentes mogen zijn, beetje karig voor de prijs, maar verder Top!

9. Pizzeria Ulft

Wendy tuenter

Bestelling gedaan, 4× opgenoemd zou binnen half uur, 3 kwartier bezorgd worden. Na anderhalf uur nog niks, opgebeld waren onderweg.
    Bedrag wat we betalen moesten klopte niet was 4 euro teveel.
    Hij bellen ondertussen eten open gemaakt blijkt van de 3 bestellingen en geen 1 goed te zijn Hele zooi maar terug gedaan.
    KOZAN ULFT bedankt.
    Hier 2 boze, verdrietige en hongerige kids.

Groetjes Wendy Tuenter.

Rogier van van Bijsterveld

Één woord het was geweldig! Bediening speelde perfect in op de wensen. Geweldige sfeer nooit geweest maar ga zeker vaker. Visite kaarten meegenomen om in mijn eigen zaak deze tent te promoten want dat verdiend het, punt.

Klasse gedaan

Henriette Kelderman

Een sfeervol restaurant mooi gehuld in kerstsfeer en erg gezellig ingericht. De tafels en stoelen zijn ruim opgezet, zelfs met de kerst. Je zit lekker ruim en loopt niet steeds de kans tegen de achterbuurman aan te botsen als je wilt gaan verzitten. Het personeel is erg vriendelijk en speelt ook prima in op kinderen. Een keurige bediening maar toch op een heel ontspannen manier met de gasten omgaan. Keus genoeg uit het kerstmenu en het eten smaakte uitstekend! Veel overleg mogelijk met het personeel over bijv. dieet en een kindermenu. Het personeel vertelt ook vol trots over het verleden en ontstaan van het restaurant. Kortom een restaurant dat ik van harte kan aanbevelen voor een goede maaltijd in een ontspannen en sfeervolle omgeving! Het lijkt overdreven, maar de 10-nen die ik gegeven heb zijn ook echt de moeite waard en als ze het verdienen dan geven we ze ook!

Willem huntink

Het eten was super lekker.bediening heel goed en heel vriendelijk. Dus gewoon super een aanrader.

We hebben eerste kerstdag heeeerlijk gegeten, met de kinderen, aardige bediening.
    Volgend jaar weer, was voor herhaling vatbaar.

Geweldig genoten van het kerstdiner. Je kon merken dat het team nog niet totaal op elkaar was ingespeeld maar dat mocht de pret niet drukken.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima!

S. Nijenhuis

Heerlijk gegeten… Leuke en fijne bediening… Echt van genoten… Weet gaan dit zeker vaker doen.

John voorbij

Netjes ontvangen, in een leuke, gemoedelijke sfeer, heerlijk gegeten, ietwat gehorig ivm een kerstborrel, maar zeker niet storend, attent personeel, porties ruim voldoende, kwalitatief goed.
    Prijs / kwaliteit goed in balans.

Net zoals de vorig keer voldeed ook dit bezoek weer volledig aan de verwachting.
    Zeer prettige bediening in een ongedwongen sfeer met duidelijk aandacht voor de klant.
    Goed verzorgt eten en smaakvol opgediend.
    Zeer aan te bevelen.

Marion westerveld

We waren super welkom, wat een leuke bediening, erg gezellig en het eten was heerlijk!!

Sandra Romp

Bij het Keetje kun je heerlijk zitten en heerlijk eten. Leuke en vriendelijke mensen in de bediening. Altijd even een praatje en ze geven je het gevoel dat je echt welkom bent. Echt een aanrader dus!

2 weken geleden heerlijk gegeten bij "Keetje bij de Sluis".
    Leuke en gezellige locatie. Je wordt er goed geholpen en de (vernieuwde) menukaart is perfect.
    Bekende gerechten in een nieuw jasje maar ook verrassende streekgerechten.

Zeker aan te raden!

Het is een mooie locatie, knus gezellig prima om een avond uit eten te gaan. Helaas maken ze ook veel onnodige fouten. Vergeten te kijken of iemand nog wat drinken wilt tot verkeerde bestelling. Erg slordig en wekt irritatie. De nieuwe kaart is goed en compleet voor een aan de dure kant prijs.

22. Pizzeria Ulft

De Caravan BV

Supertent! Elke week worden er meerdere bestellingen gedaan en altijd super netjes bezorgd!
    De bezorgers weten de weg, en komen gewoon binnen lopen!
    Super!

Jeannette Hulshof Engelen

Het is er prachtig en zeer gezellig.
    Neem wel tijd mee! Voorgerecht t/m nagerecht en dan nog koffie: 4 uur is niks. Zo gemoedelijk is het daar. Zeer ongedwongen sfeer.
    Ik zou de naam veranderen in: take time.
    Bediening perfect, eigenaar perfect, ambiance geweldig, geen gepush voor meer drank of zo. Ze laten je rustig genieten van alles.
    Ik was er voor de 2de keer en dat worden er zeker meer.
    AANRADER!

Peter en Titia

Heel lekker gegeten, fijn dat er ook kleinere porties zijn!! Ondanks dat ze druk waren met het voorbereiden van een bruiloft konden we rustig eten en was de bediening erg prettig. Houden zo!!!

Gezellig buiten gegeten in de tuin! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en het eten was prima. Enige kritiekpunt is misschien dat prijs/kwaliteitsverhouding aan dure kant is.

26. Pizzeria Ulft

Klein Haneveld- Veerbeek

Zo Jammer, dat het eten WEER veel te laat (meer dan een half uur)bezorgd werd. En als we bellen, wordt er gezegd, dat ze onderweg zijn. Was ook niet echt warm.

Eerste keer, prima kom weer terug. Groet Henk van Poeteren.

Erg lekker gegeten, gezellige sfeer, echt een avondje genieten.

29. Pizzeria Ulft

Normaal altijd goed maar gisteren had de kok er volgens mij geen zin in ik vond het rond uit slecht.

30. Pizzeria Ulft

manvansmaak

Hardstikke lang moeten wachten op de bestelling. En na het eten van de pizza had ik de kaken blauw