Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulft verdeeld zijn.

1. S. Nijenhuis

Heerlijk gegeten… Leuke en fijne bediening… Echt van genoten… Weet gaan dit zeker vaker doen.

2. John voorbij

Netjes ontvangen, in een leuke, gemoedelijke sfeer, heerlijk gegeten, ietwat gehorig ivm een kerstborrel, maar zeker niet storend, attent personeel, porties ruim voldoende, kwalitatief goed.
    Prijs / kwaliteit goed in balans.

3. Net zoals de vorig keer voldeed ook dit bezoek weer volledig aan de verwachting.
    Zeer prettige bediening in een ongedwongen sfeer met duidelijk aandacht voor de klant.
    Goed verzorgt eten en smaakvol opgediend.
    Zeer aan te bevelen.

4. Marion westerveld

We waren super welkom, wat een leuke bediening, erg gezellig en het eten was heerlijk!!

5. Sandra Romp

Bij het Keetje kun je heerlijk zitten en heerlijk eten. Leuke en vriendelijke mensen in de bediening. Altijd even een praatje en ze geven je het gevoel dat je echt welkom bent. Echt een aanrader dus!

6. 2 weken geleden heerlijk gegeten bij "Keetje bij de Sluis".
    Leuke en gezellige locatie. Je wordt er goed geholpen en de (vernieuwde) menukaart is perfect.
    Bekende gerechten in een nieuw jasje maar ook verrassende streekgerechten.

Zeker aan te raden!

7. Het is een mooie locatie, knus gezellig prima om een avond uit eten te gaan. Helaas maken ze ook veel onnodige fouten. Vergeten te kijken of iemand nog wat drinken wilt tot verkeerde bestelling. Erg slordig en wekt irritatie. De nieuwe kaart is goed en compleet voor een aan de dure kant prijs.

6,7
  8. Pizzeria Ulft

De Caravan BV

Supertent! Elke week worden er meerdere bestellingen gedaan en altijd super netjes bezorgd!
    De bezorgers weten de weg, en komen gewoon binnen lopen!
    Super!

9. Jeannette Hulshof Engelen

Het is er prachtig en zeer gezellig.
    Neem wel tijd mee! Voorgerecht t/m nagerecht en dan nog koffie: 4 uur is niks. Zo gemoedelijk is het daar. Zeer ongedwongen sfeer.
    Ik zou de naam veranderen in: take time.
    Bediening perfect, eigenaar perfect, ambiance geweldig, geen gepush voor meer drank of zo. Ze laten je rustig genieten van alles.
    Ik was er voor de 2de keer en dat worden er zeker meer.
    AANRADER!

10. Peter en Titia

Heel lekker gegeten, fijn dat er ook kleinere porties zijn!! Ondanks dat ze druk waren met het voorbereiden van een bruiloft konden we rustig eten en was de bediening erg prettig. Houden zo!!!

11. Gezellig buiten gegeten in de tuin! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en het eten was prima. Enige kritiekpunt is misschien dat prijs/kwaliteitsverhouding aan dure kant is.

12. Pizzeria Ulft

Klein Haneveld- Veerbeek

Zo Jammer, dat het eten WEER veel te laat (meer dan een half uur)bezorgd werd. En als we bellen, wordt er gezegd, dat ze onderweg zijn. Was ook niet echt warm.

3,6
  13. Eerste keer, prima kom weer terug. Groet Henk van Poeteren.

14. Erg lekker gegeten, gezellige sfeer, echt een avondje genieten.

15. Pizzeria Ulft

Normaal altijd goed maar gisteren had de kok er volgens mij geen zin in ik vond het rond uit slecht.

16. Pizzeria Ulft

manvansmaak

Hardstikke lang moeten wachten op de bestelling. En na het eten van de pizza had ik de kaken blauw

17. Robert Overgoor

Fantastisch gegeten, snelle bediening en dat op een heerlijke locatie. 1 tip (ook aangegeven eigenaar) met zoveel hongerige mannen aan tafel de volgende keer gelijk meer friet en krielaardappeltjes. (Werd netjes nagebracht maar weer snel op).

18. Familie Messink

heerlijk gegeten!

19. heerlijk gegeten,uitstekende prijs kwaliteit verhouding.erg gezellige bediening.terras leuk en zeker aan het water.verdient zeker een betere bezetting.ga het gewoon eens proberen ,je komt zeker terug.
    Mensen uit Dinxperlo ga er eens naar toe!!!!

20. Zoals elke keer alles prima in orde, een aanrader.
    Prijs kwaliteit zijn oké en het personeel vriendelijk.
    Kom zeker weer terug.

21. Hein Overbeek

Lekker gegeten bediening super voor herhaling vatbaar

22. Pizzeria Ulft

Hele slechte service koude eten niet optijd niet meer bestellenn daar pijn in de buik vies eten

23. De Olde Boerderij

24. Vanda.blom@ziggo.nl

Wij hebben superlekker en vooral ook gezellig gegeten.

25. Het buitenterras was duidelijk niet op orde gebracht, overal onkruid, roestplekken op de stoelen, jammer. Het eten was lauw in plaats van warm, de dames van de bediening zouden dit doorgeven, er is helaas niets mee gedaan. Nabestellen van drank duurde erg lang voordat het werd gebracht. Al met al een gemiste kans, want de ligging is aan water top. Oh ja, de Radler was ook op, het liep zo hard in een keer gisteren, dus dat hebben we niet meer.

26. Ter gelegenheid van mijn verjaardag gedineerd bij Keetje aan de Sluis. De service en gastvrijheid valt in positief opzicht op. De gastheer heeft er alles aan gedaan om de avond goed te laten verlopen. Het eten van van uitstekende kwaliteit. Leuke menukaart met gerechten onder verwijzing (in dialect) naar Achterhoekse gerechten. Pannenbraodsel, Uut ’t jeske, Pruverie van vis... Lekker! Veel van de gerechten zijn huisgemaakt en dat proef je. Zo ook onze nagerechten Uutgehangen pudding (op de ouderwetse manier bereid!) en De olde bekende (om je vingers bij af te likken). De prijs-/kwaliteitsverhouding is meer dan voldoende. Wat mij betreft is dit restaurant zeker een aanrader als je voorkeur uitgaat naar betaalbaar en kwalitatief goed eten op niveau. Daarbij is de ambiance zeer aangenaam.

27. Als voorgerecht hadden wij champignons in een jasje: het smaakte naar vette oliebollen.
    Als hoofdgerecht hadden wij gamba's "uit het jasje". Op een bedje van groente. Helaas hadden de gamba's hun jas nog aan. Het bedje was vergeten... Garnituur was wel lekker.
    Als toetje Crème brûlée: weinig smaak en krokante laag te dik en te veel gebrand.
    Na onze opmerkingen over de gamba's zei de eigenaar in 1e instantie dat het in de kleine lettertjes wel vermeld stond (niet waar) waarna alleen ik de koffie gratis kreeg...
    Zo jammer: het is het enige aardige restaurant in dit dorp en voldoet totaal niet...

3,4
  28. Ad Hendriks

Prima ambiance en gezellige sfeer. Goede menukaart, prijzen zijn redelijk. Aanbevelingswaardig, kom hier terug.

29. HD Wilke

Prima ervaring! Aardig personeel. Sfeervol dus echt genieten!

30. Prima bevallen, doen we vaker.