Keetje bij de Sluis in Ulft

"Keetje bij de Sluis" huiselijk, gezellig en heerlijk eten.

Voor de deur.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Ons restaurant is gelegen op een unieke plek aan de Oude IJssel waar U in de zomer, als het lekker weer is, heerlijk kunt zitten en lekker kunt genieten van de omgeving aan het water.

Met onze warme en unieke aankleding in het restaurant is het hier heerlijk vertoeven. Wij proberen U een fijn thuis gevoel te geven in ons “ huiskamer” restaurant

Wij bieden U een zeer uitgebreide kaart waardoor U heerlijk bij ons kunt genieten van een lunch, een lekker drankje, maar uiteraard ook van een heerlijk en uitgebreid diner.
Wij willen u graag kenbaar maken welke mogelijk heden wij nog meer hebben!

Ook voor bedrijven staan onze deuren open, heeft u vragen? Dan nodigen wij u graag uit om bij ons te komen. Onder het genot van een kop koffie/ thee kunnen we de mogelijkheden bespreken.

• High tea: € 19,50

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

1419505656 90

1. Net zoals de vorig keer voldeed ook dit bezoek weer volledig aan de verwachting.
    Zeer prettige bediening in een ongedwongen sfeer met duidelijk aandacht voor de klant.
    Goed verzorgt eten en smaakvol opgediend.
    Zeer aan te bevelen.

2. Marion westerveld

We waren super welkom, wat een leuke bediening, erg gezellig en het eten was heerlijk!!

3. Sandra Romp

Bij het Keetje kun je heerlijk zitten en heerlijk eten. Leuke en vriendelijke mensen in de bediening. Altijd even een praatje en ze geven je het gevoel dat je echt welkom bent. Echt een aanrader dus!

4. 2 weken geleden heerlijk gegeten bij "Keetje bij de Sluis".
    Leuke en gezellige locatie. Je wordt er goed geholpen en de (vernieuwde) menukaart is perfect.
    Bekende gerechten in een nieuw jasje maar ook verrassende streekgerechten.

Zeker aan te raden!

5. Het is een mooie locatie, knus gezellig prima om een avond uit eten te gaan. Helaas maken ze ook veel onnodige fouten. Vergeten te kijken of iemand nog wat drinken wilt tot verkeerde bestelling. Erg slordig en wekt irritatie. De nieuwe kaart is goed en compleet voor een aan de dure kant prijs.

6. Jeannette Hulshof Engelen

Het is er prachtig en zeer gezellig.
    Neem wel tijd mee! Voorgerecht t/m nagerecht en dan nog koffie: 4 uur is niks. Zo gemoedelijk is het daar. Zeer ongedwongen sfeer.
    Ik zou de naam veranderen in: take time.
    Bediening perfect, eigenaar perfect, ambiance geweldig, geen gepush voor meer drank of zo. Ze laten je rustig genieten van alles.
    Ik was er voor de 2de keer en dat worden er zeker meer.
    AANRADER!

7. Peter en Titia

Heel lekker gegeten, fijn dat er ook kleinere porties zijn!! Ondanks dat ze druk waren met het voorbereiden van een bruiloft konden we rustig eten en was de bediening erg prettig. Houden zo!!!

8. Gezellig buiten gegeten in de tuin! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en het eten was prima. Enige kritiekpunt is misschien dat prijs/kwaliteitsverhouding aan dure kant is.

9. Eerste keer, prima kom weer terug. Groet Henk van Poeteren.

10. Erg lekker gegeten, gezellige sfeer, echt een avondje genieten.

11. Robert Overgoor

Fantastisch gegeten, snelle bediening en dat op een heerlijke locatie. 1 tip (ook aangegeven eigenaar) met zoveel hongerige mannen aan tafel de volgende keer gelijk meer friet en krielaardappeltjes. (Werd netjes nagebracht maar weer snel op).

12. Familie Messink

heerlijk gegeten!

13. heerlijk gegeten,uitstekende prijs kwaliteit verhouding.erg gezellige bediening.terras leuk en zeker aan het water.verdient zeker een betere bezetting.ga het gewoon eens proberen ,je komt zeker terug.
    Mensen uit Dinxperlo ga er eens naar toe!!!!

14. Zoals elke keer alles prima in orde, een aanrader.
    Prijs kwaliteit zijn oké en het personeel vriendelijk.
    Kom zeker weer terug.

15. Hein Overbeek

Lekker gegeten bediening super voor herhaling vatbaar

16. Vanda.blom@ziggo.nl

Wij hebben superlekker en vooral ook gezellig gegeten.

17. Het buitenterras was duidelijk niet op orde gebracht, overal onkruid, roestplekken op de stoelen, jammer. Het eten was lauw in plaats van warm, de dames van de bediening zouden dit doorgeven, er is helaas niets mee gedaan. Nabestellen van drank duurde erg lang voordat het werd gebracht. Al met al een gemiste kans, want de ligging is aan water top. Oh ja, de Radler was ook op, het liep zo hard in een keer gisteren, dus dat hebben we niet meer.

18. Ter gelegenheid van mijn verjaardag gedineerd bij Keetje aan de Sluis. De service en gastvrijheid valt in positief opzicht op. De gastheer heeft er alles aan gedaan om de avond goed te laten verlopen. Het eten van van uitstekende kwaliteit. Leuke menukaart met gerechten onder verwijzing (in dialect) naar Achterhoekse gerechten. Pannenbraodsel, Uut ’t jeske, Pruverie van vis... Lekker! Veel van de gerechten zijn huisgemaakt en dat proef je. Zo ook onze nagerechten Uutgehangen pudding (op de ouderwetse manier bereid!) en De olde bekende (om je vingers bij af te likken). De prijs-/kwaliteitsverhouding is meer dan voldoende. Wat mij betreft is dit restaurant zeker een aanrader als je voorkeur uitgaat naar betaalbaar en kwalitatief goed eten op niveau. Daarbij is de ambiance zeer aangenaam.

19. Als voorgerecht hadden wij champignons in een jasje: het smaakte naar vette oliebollen.
    Als hoofdgerecht hadden wij gamba's "uit het jasje". Op een bedje van groente. Helaas hadden de gamba's hun jas nog aan. Het bedje was vergeten... Garnituur was wel lekker.
    Als toetje Crème brûlée: weinig smaak en krokante laag te dik en te veel gebrand.
    Na onze opmerkingen over de gamba's zei de eigenaar in 1e instantie dat het in de kleine lettertjes wel vermeld stond (niet waar) waarna alleen ik de koffie gratis kreeg...
    Zo jammer: het is het enige aardige restaurant in dit dorp en voldoet totaal niet...

20. Ad Hendriks

Prima ambiance en gezellige sfeer. Goede menukaart, prijzen zijn redelijk. Aanbevelingswaardig, kom hier terug.

21. HD Wilke

Prima ervaring! Aardig personeel. Sfeervol dus echt genieten!

22. Prima bevallen, doen we vaker.

23. J..R. van Oostrum

Erg lekker, maar ook erg vullend. Na de mosterdsoep kon er al niet veel meer bij... Het hoofdgerecht was klasse. We hadden een seniorenportie besteld, maar hebben toch maar om een doggybag gevraagd... Tip: Laat de messen even slijpen!

24. Heerlijk gegeten en leuke bediening.

25. Gastheer gastvrij en denkt met de klant mee. Gezellig gezeten in de serre.

26. Was een gezellig etentje, hoofdgerecht was prima, maar de bijgerechten waren een beetje weinig voor 4 personen. Namelijk één klein schaaltje friet, groentes en gebakken aardappeltjes. Nagerecht was weer oké.

27. Wij hebben er een heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten voor een leuke prijs.

Top

28. Willemsen

Een zeer gezellige avond gehad bij Keetje bij de Sluis.

29. Heerlijk gegeten en super aardige bediening.

30. Van der vaart

Alweer heerlijk en gezellig gegeten!
    Vriendelijke bediening
    Zeker voor herhaling vatbaar !

31. wilma verheij

We hebben een leuke gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Bediening was prima! Voor herhaling vatbaar!

32. gerda wassink

Ontzettend aardige, leuke bediening.

33. Anton Legeland

We hebben heerlijk gegeten! Lekker rustig gezeten; prima personeel.

34. W.Brugman

We hebben heerlijk gegeten. Het was super goed en gezellig en personeel erg vriendelijk.

35. Heerlijk gegeten. Vooral de soep vooraf was ontzettend lekker op smaak. Alles was in de puntjes verzorgd. Komen gauw weer!

36. hkrykie@hotmail.com

Wij hebben heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening ☺
    En was erg gezellig.

37. J.Winters

We waren met 12 personen en hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook prima. Voor herhaling vatbaar.

38. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

39. We hebben met ons vieren heerlijk gegeten, er was voldoende.
    Personeel was heel vriendelijk en zorgzaam.Wij komen zeker nog een keer terug.

40. 2e kerstdag hier gegeten, kon kiezen uit een 3 of 4 gangen menu, wij hebben genoten, zijn hier al vaker geweest en gaan ook zeker nog veel vaker hier eten.

41. JJ Lakwijk

Het eten was minder dan voorgaande keren, helaas.

42. Een geweldige avond gehad, super lief en enthousiaste bediening, heerlijke gerechten met fantastische namen. Voor kleine en grote gezelschappen een echte aanrader!

43. Ab Tenkink

Deze keer vrienden meegenomen om onze goede ervaring bij Keetje te laten bevestigen. Geen spijt van gehad. Eten was erg goed. En de bediening bijzonder vriendelijk en attent. Er hadden iets langere pauzes tussen het opdienen van de gangen kunnen zitten. Wel vreemd dat men geen korenwijn had en kende! Keetje blijft een aanrader.

44. Een verrassende ervaring. Een buitengewoon sfeervolle omgeving, heerlijk, ruim voldoende eten, vlotte en gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.

45. Truus en Ben Korten

Met vier personen op Zondagavond heerlijk gegeten, het was gezellig druk, de bediening was snel en gastvrij, het eten was zeer goed en de prijs / kwaliteit verhouding ruim voldoende, er heerst een gemoedelijke en huiselijke sfeer waar de bediening zeker aan bijdraagt, wij zullen zeker terug komen.

46. L. Le Comte

Soep erg lekker. Vlees vond ik te rauw, erg jammer. Nagerecht was goed.

47. Gert Gerlach

Niets dan lof over bediening, entourage en eten. Wat ons betreft: wij gaan zeker vaker bij Keetje eten. Kers op de taart: koffie van het huis toen men doorhad dat het om een verjaardagsetentje ging.

48. Zaterdagavond met onze dochter en schoonzoon wezen eten bij Keetje bij de Sluis in Ulft. Het was er druk, de bediening was vriendelijk en correct, de eigenaar weet bij zijn gasten de juiste snaar te raken. Het eten was geweldig, daar kan menig horeca gelegenheid iets van leren.
    Wij komen zeker terug ondanks dat we er drie kwartier voor moeten rijden.
    Groeten Jan Peters uit Huissen en bedankt voor de gezellige avond!!!!

49. Heerlijk gegeten en een prima bediening

50. Peter & Funda

Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Aangename sfeer.

51. Allereerst wil ik aangeven gisteren heerlijk bij het Leetje gegeten te hebben, ook de ober was zeer vriendelijk en deed enorm z'n best.

Een puntje van kritiek, is dat er extra friet besteld wordt en wij het moesten doen met 2 kleine bakjes, 1 met friet en 1 met gebakken aardappeltjes. En dat met 4 man(!). Bij navraag na extra friet duurde het erg lang, we hadden het overige eten zo goed als op. Wederom kwam een klein bakje waarna wederom wat friet bijbesteld werd. Dit keer kwam het aanzienlijk sneller.

Ik had 350 gram kipsaté. De saté saus mag bij die grootte wel 2x zoveel zijn als wat ik voorgeschoteld kreeg. Hier kom je bij 350 gram echt niet mee uit..

Heb dit ook gemeld en men gaat hier wat mee doen.

De kwaliteit, gastvrijheid en entourage was echt top.

52. Het was heel gezellig, de tafels waren buiten gedekt. We hebben genoten en het zag er prima uit. Het personeel was erg vriendelijk en attent allemaal.

53. Heerlijk gegeten. Bediening is er erg attent. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanwinst voor ULFT. We komen snel weer. Groetjes Joyce

54. Fam. Janssen / Van Ree

Heerlijk gegeten. Goede service. Wel lang wachten op het eten, ondanks dat we als eerste waren in de middag.
    Komen zeker weer!

55. Een heerlijke fietsroute gepland rond de achterhoek. We kwamen dan ook langs de ijsel te fietsen. We zagen een leuk tentje om even bij te komen voor een kop koffie. We zagen al snel dat we er ook een hapje konden eten. En dat hebben we ook maar gedaan. Maar wat kun je lekker eten bij jullie heerlijk aan het water. Gezellige sfeer leuk personeel.

Wij komen hier zeker terug. Top. Groet Jos

56. bram ubbink

Redelijk gegeten met de AH actie..! Goede bediening maar nog te veel fouten maken helaas. Prijs erg hoog voor het eten wat je krijgt! Gezellig zitten dat was het ook!

57. Heerlijk genoten met mijn man. Heerlijk eten, leuke vlotte bediening en wat een gezellig huiselijk restaurant. We komen zeker vaker

58. Jacques

Na een lange fietstocht, even een pauze. Het was mooi weer, dus op het terras. De ober met een tatoeage (graag de volgende keer een bedekt shirt, lange mouw bv.) was vriendelijk. We hebben 2 koffie en appeltaart gehad. De appeltaart was op het randje, niet echt vers. En de aarbei die er op lag smaakte naar een ui. Ze waren druk bezig met een barbecue, per ongeluk de aardbei gesneden met een uienmes.De omgeving was prima. Alleen kregen wij de indruk , als het druk is met onverwachte gasten, dan kunnen ze het niet aan. Jammer!

59. Miranda

Vaker bij jullie gegeten.
    Toch een paar verbeter puntjes:
    Lang wachten op drankjes en op het eten. Toen eindelijk het voorgerecht kwam, bleek alles fout te zijn, verkeerde bestelling (niet meer van deze tijd op een kladblokje), tomatensoep met koude ballen.
    Hoofdgerecht was bij iedereen goed.
    Asperges altijd een sausje erbij adviseren!
    Nagerecht was super en jullie staan vooral bekend om de goede Irish coffee.
    Voor het lange wachten kregen wij een drankje aangeboden.
    Dit door de manager, waar is de eigenaar?
    Wij waren met 10 personen en hebben van 17.30 tot 20.30 aan tafel gezeten. Twee uur voordat hoofdgerecht er was.
    Veder een leuke locatie.

60. We waren met 10 personen en we hebben allemaal heerlijk gegeten. Het eten werd ook allemaal tegelijk op tafel gezet door de vriendelijke bediening!
    We zijn allemaal zeer tevreden en komen zeker weer terug.

61. Weer gezellig en lekker gegeten (nu i.v.m. prachtige weer lekker buiten op het terras aan het water) 😎. Vriendelijke bediening!

Kom zeker snel terug!

62. Wat heb ik heerlijk genoten dit weekend. Heerlijk eten goede bediening en een gemoedelijke sfeer. Ondanks dat het druk was namen ze alle tijd voor je. Ze gaven netjes aan dat het misschien iets langer kon duren dan normaal. Maar daar kregen we aan het einde een kopje koffie ter compensatie voor. Echt een aanrader!!!

63. Helaas: ondanks dat we gereserveerd hadden, hebben wij 45 minuten op ons maal moeten wachten. En toen het gerecht werd opgediend waren 2 van de 3 vleesgerechten lauw...

Jammer dat de eigenaar niet uit zichzelf excuses maakte of openheid van zaken gaf. Zelfs een "excuus" kopje koffie kon er niet van af.

Vooral jammer omdat er in Ulft al niet zo veel keus is aan restaurants.

64. wij waren met een grote groep, 15 pers. misschien dat daardoor alles erg lang duurde,
    lang moeten wachten op eerste drankje en op alle gangen,
    wij waren om 18.15u aanwezig en ruim 3 uur later hadden wij de rekening
    wij zaten in een zijzaaltje waar je verder niets merkte van de sfeer in de rest van het restaurant.
    bediening was vriendelijk.

65. Gezellig gezeten. Heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijke bediening.

66. ten Dolle

Brunch is goed, maar misschien iets van een rundvleessalade of iets dergelijks erbij doen, nu is het echt alleen brood, ei, yoghurt. Personeel, service & sfeer is echt top 👌🏼

67. Heerlijk relaxed gegeten, bediening was prima, je voelde je welkom.
    Bedankt!

68. ursula suselbeek

Het eten was errug goed, alles prima, heerlijke droge witte wijn en ook de rosé was lekker! Komen zeker nog een keer terug!

69. We hebben lekker gegeten alleen was er halverwege de avond feest in de zaal waarbij de muziek zo hard stond dat we niet meer normaal konden praten en we eerder zijn weggegaan. Erg jammer dat er dan geen rekening wordt gehouden met de personen in het restaurant. Daarom krijgt prijs/kwaliteit een 5 en de sfeer een 4.

70. Jan Kloos

Lekker gegeten, wel erg ongezellig alleen in een zijzaaltje

71. Heerlijk gegeten. Fijne bediening.

72. henny vriezen

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was top, evenals de bediening. Bedankt voor deze gezellige avond.

73. Janni ter Horst

We hebben genoten van een heerlijke en gezellige middag bij Keetje aan de Sluis

74. Wij zijn er tot nu toe 1x 's-middags wezen lunchen. Dit was prima. Heerlijke uitsmijter gegeten. Maar de brunch welke ze serveren op zondag vond ik een tegenvaller. Ik had er meer van verwacht. Het was gewoon een ontbijt met broodjes, beleg en een ei. De enige uitbreiding van het ontbijt was een kroket. Van een brunch verwacht je normaal gesproken meer bijv. roerei evt. met wat gebakken bacon of iets dergelijks, rundvleessalade etc. Ik vond het wat magertjes. Voor hetzelfde geld kun je heel uitgebreid gaan brunchen net over de grens en dat is echt uitgebreid. Beetje jammer. Het was niet slecht maar ook niks bijzonders.

75. miranda truijens

En weer was alles top. Nu met vrienden geweest, eten top, gezellig keetje, leuk vriendelijk personeel met verstand van zaken en willen het de klant echt naar de zin maken. Hebben plezier in hun werk.

76. We hebben gezellig gezeten. Sfeer was uitstekend. Bediening was prima. Eten was prima, goed en lekker. Iedereen aan te raden.

77. Gezellige sfeer, heerlijk gegeten.

78. Super lekker eten gehad voor een goede prijs. Helaas was er niet altijd iemand aanwezig die vragen kon beantwoorden.

79. Zeer gezellige locatie, vriendelijk personeel. Goede prijs voor geleverde kwaliteit.

80. Zeer vriendelijke en lekker restaurant. Je waant je echt in een culinair paradijs en ook de prijs is niks over te klagen. Kortom een heerlijk avondje uit en laat je verwennen.

81. fam. van Zadelhoff

Wij hebben met ons gezin en goede vrienden een heerlijke avond gehad. Een warm welkom en attente bediening. Verder ook niet onbelangrijk: een heerlijke maaltijd. De menukaart biedt gerechten met bijzondere namen aan. Maar daar kwamen wij wel uit. Er was een royale keuze voor iedereen.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar Keetje.

82. Geweldig lekker gegeten op deze maandagavond, spontaan personeel en het eten heerlijk! Wij komen zeker terug en raden het anderen aan.

83. Monique Venhorts

Wij hebben afgelopen zaterdag bij jullie gegeten. Wij hebben genoten; het was gezellig, de borden mooi opgemaakt, vooral bij de voorgerechten!! Complimenten. Het was erg druk maar de bediening was toch heel vlot en correct en snel.
    Een kleine opmerking.. de Tia Maria zie ik liever in een mooi klein glaasje i.p.v. van een cognac glaasje.

84. Heerlijk gegeten bij Keetje. Een super sfeer en lekker eten voor een goede prijs. Bediening was ook goed.

85. Erg goed en gezellige, warme sfeer. Eten was lekker, stoofpotje met vis had misschien wat meer smaak aan gekund (andere saus/kruiden??). Verder helemaal goed!

86. wilma rougoor

We hebben heerlijk gegeten bij 't Keetje. Er werd regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was. Niet opdringerig. Goede sfeer, lekker relaxed. Top dus. Zeker aan te raden

87. Ellen Grotenhuis

Altijd lekker, verzorgd en gezellig bij Keetje 👍

88. Ontzettend lekker gegeten en de bediening was top!

89. Heerlijk gegeten!

90. Echt top, gezellig zitten, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Alles helemaal top. Dit restaurant is een voorbeeld voor anderen, helemaal goed. We zullen het zeker anderen aanraden, zowel voor een groep als met z'n tweetjes... Complimenten en tot gauw.

91. Leuk idee om een ladies night te organiseren! Prachtig aangekleed en een geweldige sfeer! Jammer genoeg waren er niet zoveel ladies om deze sfeer te kunnen "proeven". Echt een aanrader om een keer je vrije zaterdagavond hier door te brengen... Ik heb er in ieder geval geen spijt van gehad! Nogmaals mijn complimenten en zeker tot de volgende keer!

92. Jos Klein Bleumink

Heerlijk gegeten en een goede service

93. Karin Bergervoet

Het was Heerlijk. Eerst lekker buiten geborreld. Daarna gezellig met collega's binnen genoten. Top!!!

94. Onze vakantie afgesloten bij Keetje bij de Sluis, het was weer geweldig. Goed eten, goede sfeer, maar ja we zijn daar ook niet anders gewend.

95. Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat er weinig keus is voor de vegetariër.

96. Op maandagavond heerlijk gegeten en ondanks dat het best wel druk was, heel vriendelijke bediening. We zaten prachtig aan het water en het kon dus niet mooier.

97. We hebben nu al een aantal keer bij Keetje bij de sluis gegeten. Zoals altijd was het eten weer super en de medewerkers verstaan hun vak. Ondanks de drukte hadden ze alles goed onder controle en was de sfeer heel goed. Echt een aanwinst voor Ulft! Wij komen zeker weer terug.

98. wilma welling

We hebben heerlijk gegeten bij Restaurant het Keetje. De bediening was goed en ook de sfeer. Prijs en Kwaliteit prima.

99. Lekker gegeten en gedronken. Was best druk maar bediening had de zaak goed onder controle waardoor wij konden genieten van alle lekkers. Ondanks drukte alles op tijd, niet te lang en te kort wachten. Houden alles goed in de gaten. Aanrader.

Volgende pagina