Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Midsland verdeeld zijn.

1. Yvette Klarenbeek

Het was niet heel bijzonder maar wel erg lekker. Een prima sfeer en goede service. Al met al een echte aanrader dus.

2. Geen Mexicaans eten helaas.
    En dit is 1 van de zeldzame restaurants waar je geen kraanwater naast wijn en eten krijgt.

2,4
  3. Anne

4. Slecht eten. De guaqemole zag er uit als bedorven snert. De dienster meldde dat deze niet werd gemaakt van rijpe avocado's, maar van avocado pulp.
    Het eten was veel te zout, de enchiladas waren niet zacht, maar hard omdat ze te lang in de oven hadden gestaan. De groenten leken weer te rauw.
    Het was niet mogelijk een karafje gewoon water bij de wijn te krijgen. Dan moet je een fles Spa bestellen.
    Jammer. Enkele jaren terug hadden wij hier heerlijk gegeten. Zeker een andere eigenaar, maar zeker een andere kok.

3,7
  5. Het was er vol maar de bediening wist nog een tafeltje vrij te maken. Vooraf het broodplankje met lekker vers brood met kruidenboter en tapenade; in orde. De hamburgerplate met frietjes was lekker, de burger was goed (medium) gegaard. Tafelgenote had de kogelbiefstuk die in plakjes gesneden op een bedje van groente werd geserveerd. Heerlijk mals vlees. Let op: frietjes bij dit gerecht moeten als side order worden besteld. Hier komen we zeker terug.

6. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in een knusse omgeving.
    Komen zeker terug.

7. Nel Modderkolk

Geweldige avond gehad bij onder de Pannen, lekker gegeten en supergezellige sfeer, komen hier zeker weer terug.

8. Jolanda Alves

Eten bij Sjoerd is meer dan alleen lekker ‘no nonsense eten met een kleine finesse’! Het is een feestje! Hoogtepunt is het moment waarop Sjoerd de microfoon pakt. Met zijn repertoire, passend bij de sfeer en de aanwezige gasten, pakt hij iedereen in. Hij heeft een prettige stem, zingt makkelijk en zijn jazz-nummers klinken fantastisch. Maar het kan zomaar zo zijn dat je aan het eind van de avond op de tafel (die dan al leeg is natuurlijk) staat te dansen. Niks moet, (bijna) alles mag. Bij een bezoek aan Terschelling mag een avondje ‘Onder de Pannen’ zeker niet ontbreken!

9. Machteld Eppink

Kaart met mooie gerechten, maar vooral, erg lekker!

10. Heerlijk eten in een prettige sfeer. Zodra wij weer op Terschelling zijn komen wij zeker weer lekker eten bij OdP.

11. Deze zomer wilden we gaan eten met onze kinderen bij dit gezellige restaurant. Helaas was het vol, maar geen probleem. Want we werden met het hele gezin door de eigenaar naar hun andere restaurant gebracht, dat is nog eens service!!! Voor de kinderen een speelhoekje, eten lekker en prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!!

12. Heerlijk gegeten, super malse biefstuk en goede Mexicaanse keuken.
    Gezellig ingericht restaurant en vriendelijke medewerkers.
    Wel wat prijzig, maar prima kwaliteit.

13. Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Toppertje!!

14. Heerlijke Mexicaanse steaks bij El Leon Rojo, niet te overtreffen. Een heel groot minpunt, er lag achter de stoel van mijn man een onwelriekend, meurend lang harige vlooienbaal ook wel door sommige mensen aangeduid als hond. Het is niet te begrijpen dat ze die smerige honden die zo uit de zee komen stinkend en wel in het restaurant toe laten, heerlijk als je zit te eten, te disgusting voor woorden en lekker voor de hygiëne.

15. Altijd als we op Terschelling zijn komen we hier wel een keer eten.
    Ruime porties en echt heerlijke pizza, krokant en goed gevuld.
    Ook dit jaar weer zeer tevreden.

16. Verder prima om een keer te eten.

17. Eerlijk gezegd weten we niet waar we moeten beginnen. Eten was zeer slecht. Bediening zeer slecht. Wel erg drukke tent voor vieze eten. Eerst moesten we een half uur wachten, maar toen niemand kwam ging mijn schoonvader binnen vragen waar de bediening bleef. Daarna kwam iemand de bestelling halen. Een half uur daarna kwam onze drinken. 20 min daarna bestelden we opnieuw drinken maar deze verscheen niet. Opnieuw geklaagd! Eten kwam na anderhalve uur. Zwart verbrande aardappelen, kabbeljauw niet vers, pastinaak vies zacht gekookt, pannekoek dik, rauw en niet te vreten, alles was smaakloos. Toen we ze melden dat de aardappelen verbrand waren, werd een nieuwe bak opnieuw gebrandde aardappelen geserveerd.. kritiek werd niet gewaardeerd!! Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug!

1,2
  18. Vertaal van English naar Nederlands

Great restaurant, certainly by far the best of Terschelling.
    Some might say that the menu is not very extensive however, since they only work with fresh, seasonal, local products the variety if offers is more than satisfactory and the menu is regularly changed. During our 6 weeks in the island we have eaten there once a week, here is out hit parade: tartare of sea bas - refined, delicate, simply sublime; the see fruits of the Wad (although the bisque is also worth mentioning) - the sea in your plate, simply thinking of it brings water to my mouth and images of a sunny evening by the sea; veal cheeks - I’m not much into meat beside the usual steak but this, this is truly worth trying; and the ravioli, how to forget the ravioli! All dishes have that little twist that makes them absolutely unique and unforgettable. Amazing are also the little mises en bouches that also change regularly. The service is competent, friendly and discreet. In short, if only for ‘t Golfje it is worth to visit Terschelling… many times…

19. Rienk Ruig

Het was al vanouds weer voortreffelijk, geen andere woorden voor. Tot de volgende keer. Rienk Ruig.

20. Ik heb onlangs bij El Leon Rojo gegeten en vond twee dingen minder: 1/ik kreeg op verzoek geen kraanwater 2/de guacamole smaakte anders dan ik gewend ben en ik kreeg te horen dat dit was omdat het gemaakt was van 'pulp'. Wat is 'pulp'?

Verder was de bediening vriendelijk en kreeg ik het idee dat ze het ook nogal ongemakkelijk vinden om 'nee' te verkopen wanneer klanten om kraanwater vragen. Een onbegrijpelijke (niet zo duurzame) en geen klantvriendelijke keuze.

2,1
  21. Echt héérlijk gegeten. Ik wil zeker terug naar Terschelling en dan ga ik, zéker weten hier weer eten. Het restaurant doet z'n naam eer aan. Oud Hallandse gezelligheid en sfeer. Maar vooral Oud Hollandse lekkernijen.

22. Geweldig, heerlijk gegeten, ontzettend leuke spontane bediening. Voie herhaling vatbaar.

23. We zijn al jaren trouwe gasten van El Leon Rejo. Elk jaar weer verheugen we ons om hier te gaan eten. Helaas bleek het dit jaar een deceptie. De estofado die rundvlees zou bevatten, bestond voornamelijk uit groente en het beetje vlees dat erin zat, was veel vet omgeven vlees. Verder was de rijst en de kip kurkdroog. Helaas bleek de gastvrouw erg onvriendelijk. Kritiek kon ze niet waarderen en we kregen de rekening op de tafel gesmeten. We hebben alles laten staan, afgerekend en zijn weggegaan. Met name de onvriendelijke gastvrouw is voor ons reden af te zien van toekomstige bezoeken.

24. We komen hier al jaren, lekker eten, veel personeel. Snelle bediening ondanks het hoogseizoen. Leuke plek om te eten in de vakantie.

25. Een buitengewoon vieze ervaring. Hieronder een kleine opsomming, anders ben ik te lang bezig.
    Carpaccio leek wel rosbief, geitenkaassalade was smaakloos en met heeel wenig geitenkaas. Pannenkoeken waren “de vieste die we ooit hebben gehad” aldus 2 kinderen… ook vreemd dat er 1 klein kuipje nutella bij zit. Erg karig. En dan de “saté”, dit was helemaal geen saté, maar een soort grillspies met de meest smerige pinda(drap)saus ooit eroverheen. Geen uitjes, kroepoek, zuurtje etc. Heb hem laten staan. Het was gewoon niet te eten. Overigens aardige bediening, maar ze letten niet op. Wij komen nooooit weer.

1,1
  26. Roberto

Niet zo best. 1 man in de bediening die er wel uitspringt. Ik heb nog nooit zoiets slechts zien rondlopen. Ziet niks, loopt doelloos voorbij, kan geen bestelling opnemen. Wat een mafkees. Wij niet meer ieder geval.

1,9
  27. Roberto

De saté is een lachertje. 3 mini stokjes zonder uitjes, pinda’s, kroepoek, cocos, zuurtje. Niks van alles.
    De tosti’s zijn zo droog dat het een grap opzich is.
    “Niet meer roken vanaf vandaag op het terras”, werd er verteld. Ik vond het geestig.
    Toen de rekening kwam begon het schaterlachen echt. € 0,25 voor een beetje extra mosterd. Het was een ramp, maar we hebben wel gelachen.

28. Een glas kraanwater bij de wijn is niet verkrijgbaar, mag niet van de baas. De enchilada's zijn hard en smakeloos gevuld. De sla op het bord is drab, de rijst is gemengd met de bonen. Het meisje dat bedient doet haar best maar de bedrijfsleider wuift alle kritiek weg.
    Erg jammer, de ambiance is mooi.

2,4
  29. hoevers

Altijd als wij op Terschelling zijn gaan wij 1 of meerdere keren uit eten bij Onder de pannen. Altijd heerlijk en gezellig. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Keuken goed op orde, ook met grote drukte en als je met een grote groep komt hoef je nooit lang te wachten. We komen zeker de volgende keer terug als we op terschelling zijn.

30. Prima restaurant, goed eten en prettige bediening. Aanrader!