Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stellendam verdeeld zijn.

H.H. van den Engel - Hendriks

Wij kregen een plaats bij het raam, leuk uitzicht. Het personeel is aardig en ondanks de drukte kwamen zij ontspannen op ons over.

De Zeemeeuw heeft een uitgebreide menukaart met heerlijke vis en vlees. Groenten vonden wij wat weinig, maar dat kon bijbesteld worden net als de friet.

Al met al een heerlijke maaltijd, die goed van prijs is. Wij kunnen het iedereen aanraden om in de Zeemeeuw te gaan eten.

2. Internationaal Stellendam

Y. Uijlenbroek

Supergezellig, zowel de sfeer binnen als buiten.
    Gezellige en vlotte bediening.
    Altijd leuk om van tijd tot tijd te lunchen of dineren.
    Verveeld nooit!

3. Internationaal Stellendam

Afgekomen op het mooie gebouw en interieur, viel de rest helaas wat tegen.
    Prijskwaliteit staat niet in verhouding met wat er wordt geserveerd.
    Bediening kan beter, heeft het druk met elkaar.
    Heel veel rommel buiten op de grond.

2× kibbeling menu besteld. Vis is niet fris, proeft bedorven daarnaast 80% paneermeel 20% vis. Friet lijkt dubbel gefrituurd. Eigenaar wil er niks van weten en komt verder niet met een oplossing. Voor dikke 18 euro een no go wat mij betreft!

1,3
  5. Internationaal Stellendam

Nelly stam-westerik

Wij hebben heerlijk geluncht alles kwam mooi op tijd.
    Bediening was perfect! Vriendelijk en oplettend.

6. Internationaal Stellendam

Marianne Zoeteman

Bediening was beneden alle peil: eten werd bijna op tafel gesmeten. Na vraag om de rekening volgde "nog Drinken?"
    Moesten om bonnetje vragen om te weten hoe rekening in elkaar stak…

Ida Somsen-Geerdes

Het was geweldig, we hebben gelijk weer gereserveerd!

8. Internationaal Stellendam

Het was voor ons als familie een eerste ervaring in dit restaurant.
    De sfeer was goed , de bediening prima ,wel lawaaiig maar dat is denk ik aan de vorm van het gebouw.

Portionering zwaar onder de maat bestel een grote friet krijg een half gevuld bakje wat eerder een middel grote friet was
    Heb er een opmerking gemaakt maar word niets mee gedaan mij zien ze daar niet meer terug kon daar voorheen goed eten nu was een servet nog te veel

Neue Besitzer.
    Bis letztes Jahr immer gerne vorbei gekommen. Seit Besitzerwechsel sind die Portionen halbiert. Preise erhöht und Qualität des Essens nicht mehr mit früher zu vergleichen.Schade.
    Aber es gibt in Stellendam ja noch andere Möglichkeiten gut und lecker zu Essen.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Nieuwe eigenaar. Tot vorig jaar kwam ik er steeds graag. Sinds er een nieuwe eigenaar is zijn de portie's gehalveerd. Prijzen verhoogd en de kwaliteit van het eten is niet met vroeger te vergelijken. Jammer.

Maar er zijn in Stellendam nog andere mogelijkheden goed en lekker te eten.

Annette Evers

We eten hier vaker, maar vandaag was de bediening echt ver beneden peil. We bestelden gebakken mosselen, die gefrituurd geserveerd werden.
    Dit is echt heel iets anders, maar de mevrouw van de bediening vond het hetzelfde en 'ging er niets aan doen'.
    Een ontzettend klantonvriendelijke benadering. We zijn teleurgesteld en houden het hier verder voor gezien.

12. Internationaal Stellendam

nelly stam-westerik

Het was nu een stuk beter vergeleken met de vorige keer

13. Internationaal Stellendam

Betsy krijgsman

Ik was met 6 vriendinnen. We konden buiten zitten in de zon. Heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en we hadden snel onze drankjes, menukaart en tot slot het heerlijke eten. Alles was geweldig. We komen graag terug.

14. Internationaal Stellendam

Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad. Het was zeer slecht. Bijna een uur moeten wachten op het lunchmenu, dat goed was! Slechte bediening. Wij komen vaker, dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Volgens de bediening was het heel erg druk en de keuken kon het bijna niet aan. Kregen wel een gratis drankje van de zaak. Zo moeten jullie niet doorgaan.

15. Internationaal Stellendam

Eric Coopmans

Vandaag 20 april eens lekker uit eten. De bediening en het voorgerecht is prima. Maar helaas, het hoofdgerecht was smakeloos. Jammer. Te meer daar onze vorige ervaringen goed waren. Een reden om weer eens te switchen van restaurant.

Slechtste eetcafé ooit, zeker sinds de nieuwe eigenaresse alleen maar schreeuwen tegen personeel en het eten niet te vreten!

Das Essen war vor dem Besitzerwechsel reichhaltig und lecker. Heute ist es leider nur noch schlecht.

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Het eten was bij de vorige eigenaar lekker en de porties groot. Tegenwoordig is het helaas steeds weer slecht.

18. Internationaal Stellendam

Wij komen vaak bij jullie eten en vinden het altijd goed.
    Bediening gaat wat rommelig. Kan beter.

19. Internationaal Stellendam

Janny Scholten

Lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

20. Internationaal Stellendam

Tineke Bechtum

Kerst brunch bij Zoet of Zout! Geweldige sfeer, bediening en het koude en warme buffet aan je tafel geserveerd! In een woord fantastisch! Genoten! Prachtige smaken... en het frambozen ijs is heerlijk!

Freek Oosterhuis

De erwtensoep was heerlijk, komen zeker aankomende koude dagen nog eens langs.

22. Internationaal Stellendam

Arie Jongejan

Met 14 vrienden en fam , heerlijk gegeten,super lieve bediening,prachtige locatie. Verjaardag Suus!

23. Internationaal Stellendam

Fam. de Moei, Smit en molenaar

Vandaag met familie gegeten. Het bestelde kaasplankje, dat kan natuurlijk niet zo geserveerd worden en het dan ook helemaal buiten de boot viel. 3 flinter dunne stukjes kaas met 2 flinke boterhammen, dan moet u zich toch wel even achter de oren krabben. Dit is echt een aanfluiting wat uw hulp ook wel toegaf; voor 7.50 euro. Nog nergens zoiets slechts gehad. Ook kwamen de bestelde gerechten niet gelijk door wat erg vervelend is.

Ik hoop dat u hier iets mee doet, dan vertel ik het niet verder.

Bedankt voor zover.

Michiel Gelderland

Beste lekkerbek van mijn leven gegeten!

25. Internationaal Stellendam

Margreet Verkaik

Vanavond met 7 personen gedineerd. Voorheen weleens bij Hansje Grinwis geweest. Geweldige verrassing hoe het nieuwe restaurant is geworden, klasse. Prachtige, ruime opstelling, toch intiem genoeg om met een groter gezelschap gezellig te praten en te eten. Vlotte, vriendelijke bediening, attent en voorkomend. Mooie, afwisselende kaart, ruime keuze, betaalbaar. Heerlijk gegeten, chapeau!

26. Internationaal Stellendam

Vrijdag 21 september j.l hebben wij met z'n vieren bij jullie gegeten. Wij waren daarover zeer tevreden. Het was druk, maar wel gezellig. De service was heel goed verzorgd. Er werd ook steeds geïnformeerd of alles naar wens was en of het goed smaakte. Wat ons ook opviel op de nota dat ervoor 4 glazen water niets op de nota stond. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Wij hopen zeker nog wel eens terug te komen in de toekomst.

Mooie tent met vlot personeel en ongetwijfeld lekker eten als je tenminste niet van gebakken vis houdt, want daarvan is de kwaliteit te wisselend. Kwestie van goed opgeleid personeel.
    Vandaag was de kibbeling wederom zompig. Gebakken vis moet een knapperige korst hebben. Dit was zonde van de vis en het geld.
    Gebakken vis eet ik hier nooit meer!

28. Internationaal Stellendam

j h rijkers

13 sept met 4 personen gegeten,waarvan 2 mosselen bestelden .Met de herinnering aan de mosselen bij de vorige eigenaren,was dit een zware teleurstelling. De mosselen waren onvoldoende gekookt en ook de bijbehorende sauzen waren van mindere kwaliteit.een opmerking hierover werd afgedaan met "zal het aan de keuken doorgeven"
    Jammer een gemiste kans.

Anneke akershoek

Wij hadden via deze ste gereserveerd voor een higt-tea. Deze leveren ze niet, ondanks dat het op de site staat vermeld. Daarover ben ik gebeld en ergens anders een high-tea gaan gebruiken. Dus bij het Wapen niet geweest.

30. Internationaal Stellendam

Gerda