Zoet of Zout in Stellendam

Eten, drinken en genieten aan het Haringvliet

ma lunch vanaf 10:00
di lunch vanaf 10:00
wo lunch vanaf 10:00
do lunch vanaf 10:00
vr lunch vanaf 10:00
za lunch vanaf 10:00
zo lunch vanaf 10:00

Restaurant Zoet of Zout is direct gelegen aan het Haringvliet op een werkelijk unieke locatie!

In ons restaurant kunt u uitstekend en betaalbaar eten en drinken terwijl u geniet van het adembenemende uitzicht via de metershoge raampartij.
Ook binnen komt u ogen tekort, we hebben namelijk gekozen voor een industriële uitstraling (die past bij de uitstraling van het gebouw) en hebben deze gecombineerd met veel hout en aardetinten.
Hierdoor hopen wij dat onze gasten zich direct bij binnenkomst al prettig en welkom voelen.

Restaurant Zoet of Zout is gemakkelijk bereikbaar vanaf de N57 en beschikt over een ruime, gratis parkeermogelijkheid.

Komt u ook eten, drinken en genieten aan het Haringvliet?

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1482319244 80
1492020277 82
1510209714 72

1. Y. Uijlenbroek

Supergezellig, zowel de sfeer binnen als buiten.
    Gezellige en vlotte bediening.
    Altijd leuk om van tijd tot tijd te lunchen of dineren.
    Verveeld nooit!

2. Afgekomen op het mooie gebouw en interieur, viel de rest helaas wat tegen.
    Prijskwaliteit staat niet in verhouding met wat er wordt geserveerd.
    Bediening kan beter, heeft het druk met elkaar.
    Heel veel rommel buiten op de grond.

3. Nelly stam-westerik

Wij hebben heerlijk geluncht alles kwam mooi op tijd.
    Bediening was perfect! Vriendelijk en oplettend.

4. Marianne Zoeteman

Bediening was beneden alle peil: eten werd bijna op tafel gesmeten. Na vraag om de rekening volgde "nog Drinken?"
    Moesten om bonnetje vragen om te weten hoe rekening in elkaar stak…

5. Het was voor ons als familie een eerste ervaring in dit restaurant.
    De sfeer was goed , de bediening prima ,wel lawaaiig maar dat is denk ik aan de vorm van het gebouw.

6. nelly stam-westerik

Het was nu een stuk beter vergeleken met de vorige keer

7. Betsy krijgsman

Ik was met 6 vriendinnen. We konden buiten zitten in de zon. Heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en we hadden snel onze drankjes, menukaart en tot slot het heerlijke eten. Alles was geweldig. We komen graag terug.

8. Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad. Het was zeer slecht. Bijna een uur moeten wachten op het lunchmenu, dat goed was! Slechte bediening. Wij komen vaker, dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Volgens de bediening was het heel erg druk en de keuken kon het bijna niet aan. Kregen wel een gratis drankje van de zaak. Zo moeten jullie niet doorgaan.

9. Eric Coopmans

Vandaag 20 april eens lekker uit eten. De bediening en het voorgerecht is prima. Maar helaas, het hoofdgerecht was smakeloos. Jammer. Te meer daar onze vorige ervaringen goed waren. Een reden om weer eens te switchen van restaurant.

10. Wij komen vaak bij jullie eten en vinden het altijd goed.
    Bediening gaat wat rommelig. Kan beter.

11. Janny Scholten

Lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

12. Tineke Bechtum

Kerst brunch bij Zoet of Zout! Geweldige sfeer, bediening en het koude en warme buffet aan je tafel geserveerd! In een woord fantastisch! Genoten! Prachtige smaken... en het frambozen ijs is heerlijk!

13. Arie Jongejan

Met 14 vrienden en fam , heerlijk gegeten,super lieve bediening,prachtige locatie. Verjaardag Suus!

14. Fam. de Moei, Smit en molenaar

Vandaag met familie gegeten. Het bestelde kaasplankje, dat kan natuurlijk niet zo geserveerd worden en het dan ook helemaal buiten de boot viel. 3 flinter dunne stukjes kaas met 2 flinke boterhammen, dan moet u zich toch wel even achter de oren krabben. Dit is echt een aanfluiting wat uw hulp ook wel toegaf; voor 7.50 euro. Nog nergens zoiets slechts gehad. Ook kwamen de bestelde gerechten niet gelijk door wat erg vervelend is.

Ik hoop dat u hier iets mee doet, dan vertel ik het niet verder.

Bedankt voor zover.

15. Margreet Verkaik

Vanavond met 7 personen gedineerd. Voorheen weleens bij Hansje Grinwis geweest. Geweldige verrassing hoe het nieuwe restaurant is geworden, klasse. Prachtige, ruime opstelling, toch intiem genoeg om met een groter gezelschap gezellig te praten en te eten. Vlotte, vriendelijke bediening, attent en voorkomend. Mooie, afwisselende kaart, ruime keuze, betaalbaar. Heerlijk gegeten, chapeau!

16. Vrijdag 21 september j.l hebben wij met z'n vieren bij jullie gegeten. Wij waren daarover zeer tevreden. Het was druk, maar wel gezellig. De service was heel goed verzorgd. Er werd ook steeds geïnformeerd of alles naar wens was en of het goed smaakte. Wat ons ook opviel op de nota dat ervoor 4 glazen water niets op de nota stond. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Wij hopen zeker nog wel eens terug te komen in de toekomst.

17. j h rijkers

13 sept met 4 personen gegeten,waarvan 2 mosselen bestelden .Met de herinnering aan de mosselen bij de vorige eigenaren,was dit een zware teleurstelling. De mosselen waren onvoldoende gekookt en ook de bijbehorende sauzen waren van mindere kwaliteit.een opmerking hierover werd afgedaan met "zal het aan de keuken doorgeven"
    Jammer een gemiste kans.

18. Gerda

1 punt
  19. Gisteravond voor het eerst gegeten bij zoet of zout
    Bij binnenkomst krijg je gelijk wel het vd valk gevoel ,erg massaal en erg rumoerig.
    Het eten was in een woord fantastisch.
    Heerlijk vis gegeten ( het was de week van het goereese vis) dus het menu gekozen waar ik geen spijt van had
    Alleen jammer als je bij de keuken zit is het erg druk met al die heen en weer lopende serveersters! De bediening daarentegen is vlot en aardig.
    We komen zeker nog een keer terug.

20. J . Couwenberg

Zaterdag 28 mei door mijn kleindochter uigenodigd voor een lunch bij Zoet of Zout samen met haar moeder. Prachtig terras en vriendelijke bedienig. Mijn gerecht bestond uit een caesar salade. De salade op zich was goed maar ik miste de dressing. Dat heb ik gemeld bij ik dacht de cheffin, maar die nam het erg laconiek op en zei rustig "die zit erover". Ik ga het voor u halen maar dat is wel extra. Bij nader inzien had ze dat zelf kunnen zien omdat de dressing er een beetje romig uitzag. Ik heb me verder niet met de afrekening bemoeid omdat ik daar op uitnodiging was. Maar het was een kleine moeite geweest als die mevrouw zich even overtuigd had of deze inderdaad vergeten was. Dat is voor mij een echte misser.

21. Tony Jansen

Op vrijdag 11 maart jl waren wij met een ploeg van 17 mensen, en allemaal hebben we genoten van alles wat op tafel kwam. Het was helemaal top, een heerlijk voorgerecht, heel apart al die verschillende hapjes, een fantastisch hoofdgerecht en ook het dessert was heerlijk, leuk die kleine gerechtjes. Een aanrader voor een ieder die eens anders dan anders uit eten wil. En een dikke 10 voor de bediening. Deze avond is zeker voor herhaling vatbaar. Namens alle 17 bedankt.

Tony Jansen.

22. Prachtig restaurant ,het voor-, hoofd- en nagerecht was heerlijk. Geweldige locatie.

23. Hans van't Klooster

Uitstekende bediening, eten en drinken erg goed, wel jammer dat we al om 17:00 uur aan tafel moesten, omdat er later dan 17:00 uur geen mogelijkheid was om te dineren. De sfeer is geweldig, vooral met dit uitzicht op de omgeving. Prima locatie.

Hans & Willy.

24. Jacqueline

Mooie nieuwe aanwinst op de rand van Zuid-Holland en Zeeland, prachtige locatie aan het water en goed parkeren. We hebben hier met de bank vergaderd in een mooie aparte zaal voorzien van alle moderne gemakken. Aansluitend een prima 3-gangen diner gehad. Vriendelijke bediening. Was allemaal dik voor mekaar!

25. Na 3 maanden in het buitenland nu tijd samen met echtgenote om te lunchen! Zoet of zout aan het Haringvliet! Wat een mooie lokatie en idem gebouw! Dat belooft wat. Prima ontvangst en erg aardig en gastvrij personeel. Op de kaart staat een salade van verschillende soorten vis en garnalen. Stellendam ademt vis dus de keus is snel gemaakt. Er moet me toch iets van het hart; de geserveerde salade bestond uit gemengde salade, gepelde Stellendamse garnaaltjes (prima), 2 stukjes gerookte paling (2cm) een lepel paling/zalmmousse, een 7tal roze Garnalen en een flinter gerookte zalm met 2 sausjes. Hier bovenop 3 kleine stukjes brood met een half romatomaatje. Dit alles voor de prijs van €16,-. Dan denk ik: zet voor deze prijs iets bijzonders neer van uitzonderlijke kwaliteit of doe iets aan de kwantiteit! Met alle respect maar deze salade match niet met de pretenties en de uitstraling van dit restaurant.

26. Mooi restaurant, leuk aangekleed. Wel zit je ver van elkaar af als je aan een grote tafel zit, wat voor kleine mensen ongemakkelijk is. Er is voldoende bediening, maar focus is er niet. Zet minder mensen in. Er werden zeker 20 gasten weggezonden, terwijl er nog voldoende ruimte was.
    Shared dining is een leuk voorgerecht, maar pak dan niet al je voorgerechten. Als ik de volgende keer weer kom word ik niet meer verrast.
    Tonijn met zoveel zaadjes was echt niet lekker. Vis van de vismijn: dat vraagt om stoere hele vissen, niet om een zeebaarsfiletje. Echt, prijs is niet belangrijk, kwaliteit wel!
    Bedrijfsleider: doe je blouse in je broek. Benieuwd naar de zomer met een meer dan fantastische plek voor een terras. Onze dame in de bediening: uiterst vriendelijk.

27. Sanne de Wit

Sinds de dag van de opening groot fan van Restaurant Zoet of Zout. Inmiddels in een paar maanden tijd regelmatig wezen eten en steeds erg tevreden. De voorgerechten in de vorm van shared dining is een hele leuke maar vooral lekkere manier van eten met twee of meer personen. Binnen de hoofdgerechten is er voor iedereen keuze. Van een broodje hamburger tot een goed klaargemaakte eendenborst. Het dessert maakt de smaakbeleving compleet door de mogelijkheid tot meerdere kleine desserts te nemen. Heerlijk! Bediening is jong, fris en correct maar zou nog wat meer of verkoop mogen aansporen. Al met al een heerlijk en gezellig nieuw restaurant waar je prima een avond kunt vertoeven!