• Lid sinds 11 september 2012

2. Zoet of Zout

Stellendam

On Cru

Rotterdam

Meeder heeft nog geen foto toegevoegd

1. Meeder's profielfoto
    Meeder heeft een recensie geschreven voor Zoet of Zout

Sfeer is altijd prima, het restaurant ligt mooi. Echter had ik de gamba spies en die was ronduit erg smakeloos. Alsof ze uit de diepvries kwamen en in de magnetron opgewarmd en dat voor € 25,00. Ook de saus was smakeloos. Helaas was dit de tweede keer al met een slechte ervaring dus zal ik hier voor diner niet zo snel meer terugkomen. Lunch is altijd prima in orde geweest.

2,8
  2. Meeder's profielfoto
    Meeder vindt Zoet of Zout niet leuk

Meeder

3. Meeder's profielfoto
    Meeder heeft een recensie geschreven voor On Cru

Goed restaurant gerund door een kundig en heel vriendelijk stel. Het eten was voortreffelijk met hele verassende combinaties met goed uitgekozen wijnen erbij. Dit was zeker niet de laatste keer dat wij er gaan eten.

4. Meeder's profielfoto
    Meeder heeft een recensie geschreven voor Restaurant aan Zee

Bij binnenkomst kregen we de indruk dat we niet welkom waren. Personeel zeer slecht, staat ruzie te maken onderling. Tafels worden niet afgeruimd. Duurt verschrikkelijk lang voordat je je bestelling krijgt, terwijl je je drankje op de bar ziet staan al die tijd. Dit alles was ons al van tevoren verteld, maar wilden het toch even zelf uitproberen. Helaas, eens maar nooit weer. Ligging is wel heel mooi, daarom extra jammer. Heb trouwens een mailtje gestuurd hierover, maar ook dat is kennelijk te veel moeite om op te reageren.