Ruime parkeergelegenheid

1459197662 54
1480320660 66
1497219058 48
1518342056 55

1. Na het lezen van de recenties wisten we niet wat we moesten verwachten. Veel slechte reacties. Zelf mee gemaakt en het eten was heerlijk. Ook het personeel en sfeer was zeker goed!

2. Nick Bergen

3. Al een paar keer hier gegeten maar de ziel is er uit.
    De pannenkoek die je nu hier krijgt is zeer matig van smaak.
    Heel jammer.
    Dit was voorlopig de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

4. Erik Stekelenburg

Door de slechte recensies bijna deze ervaring gemist. Daarom moet ik het gemiddelde toch even omhoog krikken. Oké er zat een sinaasappelpit in de verse jus en er werd een alcoholhoudend biertje geschonken terwijl om alcoholvrij was gevraagd, maar we hebben niet geprobeerd om iets anders te krijgen, anders was dat best gelukt. De pannenkoeken zijn ook wat anders dan in andere restaurants, wat dikker en minder vet denk. Als je er gaat eten wel even kijken in de keuken naar hoe de pannenkoeken gebakken worden! Surprise! Gewoon genoten hier.

5. H. van Haarlem

Het personeel was erg vriendelijk. Jammer dat er weinig ruimte is om te zitten. Verder was de soep heerlijk en de pannenkoeken waren ook goed. Alleen het was erg rumoerig met schreeuwende kinderen in de aangrenzende speelhoek. Wij komen zeker nog een keer terug.

6. Traditiegetrouw drinken we hier tijdens een fietstocht koffie met geweldige appeltaart van de plaatselijke bakker Engelenhoven? Maar vandaag, de goorste Sligro diepvries appeltaart ever. Zo uit de vriezer in de magnetron, beetje ingezakte slagroom er op. Klaar. € 10,50 En een illusie armer gaan we maar weg. Dit wetende durf ik de pannenkoeken in deze tent niet aan. Waarschijnlijk ook prefab van de Sligro.

7. Hans Bes

Dramatisch normaal gesproken reageer ik nooit maar hier wil ik toch een uitzondering maken gezellig om18.00 Uur voor 9 personen besproken om lekker pannenkoek te eten eerst een drankje na een half uur toch maar even gevraagd of we de pannenkoek van onze keuze konden bestellen ja hoor zei de server ster maar er hangen nog veel bestellingen na een uur wachten vroeg de serveerster wilt u nog wat drinken dus hebben wij nog een drankje genomen inmiddels werden links en rechts wel mensen die later binnen kwamen van een pannenkoek voorzien pas na bijna 2 uur kwamen de eerste pannenkoeken op tafel als klap op de vuurpijl kreeg mijn vrouw als laatste een pannenkoek die ze dus niet besteld had waarna ze totaal verbijsterd besloot niet langer te wachten en thuis een boterham te gaan eten. Wat een afgang voor Hans en Grietje zelfs geen excuses. Dus Hans en grietje uit Scherpenzeel hebben voor ons helemaal afgedaan met deze wanprestatie!

8. Lia de Kamper

Zaterdag voor pasen hier met 4 personen en een hond gegeten. Volgens sommige reviews zijn de pannenkoeken niet om te eten. Wij hebben een andere ervaring. De tomatensoep en het stokbrood waren heerlijk. De pannenkoeken overtroffen onze verwachtingen, lekker gevuld en krokant. We kregen de pannenkoeken ook gelijktijdig geserveerd. Aardige bediening. Het toetje ijs met vruchten was heerlijk!
    Ik lees van mensen dat ze speeltuig missen voor de kinderen maar volgens mij kom je hier om te eten en eten doe je aan tafel!!!

9. Prima gegeten, lekkere pannenkoeken en prima bediening. De tent zat helemaal vol, en toch op tijd eten.

10. P.N. van den Boogaard

Heerlijk gegeten: soep van de dag bleek een echte ouderwetse erwtensoep te zijn; de pannenkoeken in dit pannenkoekenhuis zijn een aanrader voor wie van pannenkoeken houdt. Vriendelijk en voorkomend personeel. Prijs/kwaliteitsverhouding komt overeen.

11. Heerlijke spekpannenkoek gegeten. Heerlijk goudbruin gebakken, dus niet aangebrand. Zeer vriendelijke bediening. Kortom: een prima adresje!
    Peter Pool Amersfoort

12. Dit doe je je vijand nog niet aan.
    We zijn bijna gestikt in deze elastische taaie fabriekspannekoeken.
    We hebben omdat het zo slecht was wel een gratis wegspoelconsumptie gekregen.

We waren de enige in het restaurant.
    Dat zegt genoeg.

1,1
  13. Ik vond het eten echt heel slecht. De pannenkoeken zijn heel dik en hebben geen smaak. Het personeel is wel heel vriendelijk.

14. Ank wassink

Net heerlijk pannenkoeken gegeten bij hans en grietje in Scherpenzeel vriendelijke en vlotte bediening en wat een heerlijke pannekoeken 👍

15. Familie Deijs

Wij zijn hier vanavond gaan eten met onze tweeling van 2 jaar. Voor kinderen is er binnen heel weinig te beleven. In een achteraf hoekje staat wat vies speelgoed. Het personeel zijn vriendelijke, maar onervaren meisjes. Staan je aan te kijken met een kinderpannenkoek en vragen voor wie die dan is? Er werd afgeruimd terwijl we nog niet klaar waren met eten. Drinken werd geserveerd in vieze glazen en het stokbrood was een aanfluiting. Wij hadden deze aangesneden en voelden dat het stokbrood vanbinnen nog bevroren was. Terug laten gaan naar de keuken. Kregen we ons zelfde, gesneden stokbrood terug. Even warm gemaakt op de plaat waar ook de pannenkoeken gebakken worden. Allemaal droge sneetjes, waardeloos. De kinderpannenkoeken waren dik en niet op te rollen. De bakjes waar de snoepjes en versiering in zaten echt vreselijk vies. De specialiteiten pannenkoeken die wij hadden waren redelijk. Al met al een aanfluiting, Eens maar nooit weer!

16. Met twee personen 3 gangendiner gebruikt. Soep lekker warm en goed van smaak, pannenkoek ook prima goed gevuld en advocaatijs is eveneens aan te bevelen. Vriendelijke, snelle bediening.

17. Vanavond niet gereserveerd maar konden wel gezellig komen eten! Heerlijke pannenkoeken, heerlijk ijs! Vlotte vriendelijke gastheer aan tafel gehad!

Petje af voor jullie, komen zeker nog een keer terug!

18. Was erg gezellig. Bediening super. En de pannenkoeken heerlijk.

19. Prima gegeten en fijne bediening! Ik las veel negatieve reacties maar het is me alles meegevallen! Pannenkoeken waren royaal belegd, goed gebakken, goed heet en smaakvol! :)

20. Vanavond gegeten. Het duurde 1 uur voor we eten hadden. Eerst mijn dochter. Ze kreeg poffertjes uit een kant-en-klaar pak. 5 minuten later kreeg mijn zoon zijn kinderpannenkoek. Het bakje waar hagelslag in zat was vies. Snoepjes heel oud. Gekleurde hagelslag en chocolade hagelslag door elkaar heen. Daarna kreeg mijn man zijn mexicaanse pannenkoek. Die ging redelijk. Als laatste kreeg ik de mijne en die was erg vies! Dit alles met ongeveer 5-7 minuten er tussen geserveerd. Echt slecht!! Drinken moesten we om vragen. Werd niet verzorgd.

Vroeger zat het hier bom vol. Nu totaal niet. Moesten nog 52,25 afrekenen. Schandalig. Wij gaan hier nooit meer heen en ik raad het ook iedereen af. Terwijl wij al 1 uur aan het wachten waren liep de (enige) kok nog weg met zijn personeel. Hij zei ook nog heel rustig: "Komt er zo aan hoor!" Snap niet wat er met dit restaurant gebeurd is. Het doet zijn naam tekort en vernedert de verdere "Hans en Grietje" restaurants!!!

21. Meest slechte pannekoekenrestaurant ever!! Vies binnen, vliegen, wespen, eten en drinken uit pak. Slechte bediening (dus slecht management), oude versiering voor kinderen en knoflook wordt geserveerd uit een remia fles waar tig handen aan hebben gezeten en gewoon vies is! Waardeloos!

22. Absoluut geen aanrader! Poffertjes niet vers gebakken, maar uit een pakje en in de microgolf opgewarmd. Ze hadden zelfs niet meer de vorm van een poffertje. De specialiteiten pannenkoek op verschillende wijzen waren ronduit schandalig. Een pannenkoek met een krul softijs opgespoten.. stinkende spaghettisaus op een pannekoek gesmeerd.. sorry hoor! Maar daar zie je ons nooit meer terug.

Eén pluspunt.. het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk.

23. Zeer slecht restaurant, heb nog nooit zulke vieze pannenkoeken gegeten. Pannenkoek van mn zoon was koud bij serveren, hij kon deze zelf versieren, maar bakjes waarin hagelslag en snoepjes in zaten plakten aan alle kanten. De Mexicaanse pannenkoek van mijn man was heel erg machtig, een prut erover heen gekwakt en ook mijn pannenkoek was niet lekker, veel te dik, beslag niet helemaal gaar...

Nee hier komen we echt niet meer! Grappig overigens was wel dat we eigenlijk gewaarschuwd waren, op de menukaart stond nl al een soort disclaimer (iets in de trant van: overal kon iets mis gaan en als het niet goed eten was, moesten we zeker terugkomen ...)

24. Vrij doorsnee pannenkoeken, maar de service is memorabel.

Onervaren personeel, we zaten verplicht (met oude zieke mensen) op de tocht omdat de deur niet dicht mocht, de bestekbak bleef de hele avond bij ons op tafel staan, meerdere bestellingen (drankjes) kwamen niet door. Onze rekening was een euro of 40 te hoog uitgevallen. Dat was eerst niet opgevallen vanwege het grote gezelschap maar later wel. Er volgde geen excuses, maar we werden afgeblaft: overal kan wel iets misgaan.

25. Kreeg uit een kapot glas mijn drinken geserveerd. Pannenkoek was niet gaar.

Hier komen wij zeker niet meer terug!

26. Omdat de vaste pannenkoek-tent vol zat, eens uitgeweken naar H&G. Kaart erg leuk.
    Pannenkoek komt van een carrousel, dus die komen vlot door.. Alleen de topping was triest: Mexicaanse, kwam (gok ik) uit de magnetron, was flauw en waterig. de "kracht" was er vanaf zeg maar, en dat was écht jammer!. Italiaanse was daar en tegen wel aardig goed. Apfelstreudel, zaten velletjes in van slecht geschilde appels, jammer. Bananaretto, oude (te) bruine bananen gebruikt. Al met al erg jammer. Erg leuke originele kaart, maar de afwerking was een aanfluiting. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

27. Hier onlangs gegeten. De poffertjes waren echt heel erg droog, moest een beetje denken aan van die magnetron poffertjes. Echt niet lekker dus.
    De pannenkoek van manlief was aangebrand en niet lekker.
    Ook qua service beneden de maat, moesten uiteindelijk zelf naar binnen lopen om drinken te vragen. Dit werd gewoon niet gedaan.

Voor ons dus eens maar nooit meer.

28. Van de week bij dit pannenkoekenhuis terecht gekomen. Terwijl we in de buurt wonen en echte pannenkoekenliefhebbers zijn, kenden we dit restaurant toch niet. Het ligt wat achteraf en is onderdeel van een landalpark.
    We verwachten er niet heel veel van. De kaart was aardig met diverse originele pannenkoeken of een zelf samen te stellen pannenkoek, de prijzen waren redelijk. Toevallig keken we vanaf onze tafel de keuken in, daar zagen we de aparte manier waarop de pannenkoeken worden gebakken. Op een grote draaischijf! Onze interesse was gewekt, maar de verwachtingen werden overtroffen. Ze waren best snel geserveerd. De appelpannenkoek ( voor veel restaurants een moeilijke pannenkoek om gaar te bakken) was subliem. Stevig tot dik, met veel stukjes appel en absoluut gaar. Door de onder- èn bovenwarmte was de pannenkoek bovendien licht knapperig aan de buitenkant, heerlijk. De andere italiaanse pannenkoek was ook stevig en rijkelijk belegd. Dit pannenkoekenhuis belandt in één keer in onze top drie! Het thema Hans en Grietje was niet heel duidelijk aanwezig en de kinderspeelvoorzieningen waren erg beperkt.