Op dit adres zit nu: Pannenkoekenboerderij Grietje

1. Van de week bij dit pannenkoekenhuis terecht gekomen. Terwijl we in de buurt wonen en echte pannenkoekenliefhebbers zijn, kenden we dit restaurant toch niet. Het ligt wat achteraf en is onderdeel van een landalpark.
    We verwachten er niet heel veel van. De kaart was aardig met diverse originele pannenkoeken of een zelf samen te stellen pannenkoek, de prijzen waren redelijk. Toevallig keken we vanaf onze tafel de keuken in, daar zagen we de aparte manier waarop de pannenkoeken worden gebakken. Op een grote draaischijf! Onze interesse was gewekt, maar de verwachtingen werden overtroffen. Ze waren best snel geserveerd. De appelpannenkoek ( voor veel restaurants een moeilijke pannenkoek om gaar te bakken) was subliem. Stevig tot dik, met veel stukjes appel en absoluut gaar. Door de onder- èn bovenwarmte was de pannenkoek bovendien licht knapperig aan de buitenkant, heerlijk. De andere italiaanse pannenkoek was ook stevig en rijkelijk belegd. Dit pannenkoekenhuis belandt in één keer in onze top drie! Het thema Hans en Grietje was niet heel duidelijk aanwezig en de kinderspeelvoorzieningen waren erg beperkt.