Op dit adres zit nu: Pannenkoekenboerderij Grietje

1. Vanavond gegeten. Het duurde 1 uur voor we eten hadden. Eerst mijn dochter. Ze kreeg poffertjes uit een kant-en-klaar pak. 5 minuten later kreeg mijn zoon zijn kinderpannenkoek. Het bakje waar hagelslag in zat was vies. Snoepjes heel oud. Gekleurde hagelslag en chocolade hagelslag door elkaar heen. Daarna kreeg mijn man zijn mexicaanse pannenkoek. Die ging redelijk. Als laatste kreeg ik de mijne en die was erg vies! Dit alles met ongeveer 5-7 minuten er tussen geserveerd. Echt slecht!! Drinken moesten we om vragen. Werd niet verzorgd.

Vroeger zat het hier bom vol. Nu totaal niet. Moesten nog 52,25 afrekenen. Schandalig. Wij gaan hier nooit meer heen en ik raad het ook iedereen af. Terwijl wij al 1 uur aan het wachten waren liep de (enige) kok nog weg met zijn personeel. Hij zei ook nog heel rustig: "Komt er zo aan hoor!" Snap niet wat er met dit restaurant gebeurd is. Het doet zijn naam tekort en vernedert de verdere "Hans en Grietje" restaurants!!!