• Halal

1318932005 70
1554194666 69
1620068211 69
1667120744 69

1. Lekker met vrienden opstap geweest, lekker en snel! Zeker een aanrader!

2. Gereserveerd 2 uur op voorhand en bij aankomst bleek het een privé feest te zijn.. Alle begrip voor maar 2 uur is ruim genoeg de tijd om dit te melden. Zeer onprofessioneel! Hele avond verloren om te zoeken naar wat anders waar plaats is uiteindelijk niks gevonden. Zeer slechte ervaring, hier ga ik alvast nooit meer.

3. Berk & kaan
    Vertaal van English naar Nederlands

We always come to eat in this restaurant. We always do our celebrations here. The food and atmosphere is perfect. Even much better than most Turkish restaurants in Turkey. To OttomAn Sarnic; keep go on like this... Last saturday was deejay night and we had a lot of fun...

4. We hebben hier gegeten middels een aanbieding van groupon. Het eten was eenvoudig maar van goede kwaliteit en smaak. De bediening was voortreffelijk, bij de vraag naar Baklava bleek deze nog in de oven te staan en hebben ze deze uit hun andere filiaal laten brengen, echt super.

5. Via vakantieveilig hier terecht gekomen in dit gezellige, erg stijlvolle restaurant. We hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om terug te komen.

7. Marc en Miranda

Wederom goed en erg lekker gegeten bij Ottoman. Gezellige sfeer en vriendelijk-gastvrij personeel....

8. Lekker eten, mooie sfeer... heerlijk gegeten en wij komen zeker terug...

9. Inrichting is mooi en erg gezellige restaurant, klantvriendelijk personeel.

10. Heerlijk gegeten, goede service aardig en klantvriendelijk personeel! Inrichting is bijzonder en erg gezellig en sfeervol.

11. Echte goed Turks eten, rustige sfeer, makkelijke met kinderen, onze familie met twee kleine kinderen gaat jullie binnenkort weer bezoeken. Bedankt!

12. london foto

I am also staff of London Club, we really had great time being in Sarnic... The food was excellent. We would like to thanks to the owner for the free tea... Hope to see you soon!

13. Wij hebben vrijdag avond weer heerlijk gegeten bij Sarnic. Het is echt aanrader. Sarnic special is een van de beste keuzes..

14. Wij hebben lekker gegeten en alles was goed. Kom zeker nog een keer terug. Groetjes van ons.

15. Nur 11 punten

Ik heb hier gegeten met 2 nederlandse collega's. Ik schaamde me diep dat ze dit turks noemen. Heb nog nooit zo vies turks gegeten. Leek net of ze het eten wat was overgebleven van de dag ervoor hadden geserveerd. Volgens mij waren ze aan het bezuinigen. Zal nooit meer daar komen en iedereen afraden. Schande dat ze zich een "turks" restaurant noemen, was gewoon bagger!! Alleen de salade was vers. Zet er een goede kok neer met verse producten, dan heb je een kans van slagen.

1,9
  16. Naz 140 punten

Inrichting is bijzonder mooi en erg gezellige restaurant, zeker op een vrijdagavond of in het weekend wanneer er een dj aanwezig is. Voorgerecht met mezeler smaken verrassend goed, maar het hoofdgerecht smaakt voor geen meter! Vlees veel te zout en heel weinig voor de prijs die je betaald! Prijs/kwaliteit vind ik teleurstellend. Jammer, aangezien het een erg leuk restaurant is om je te vermaken.

5,5
  17. Slechte service, vies restaurant! Wij moesten een half uur wachten tot iemand onze borden kwam opruimen. De ober was met zijn eigen vrienden de hele tijd bezig. Tijdens het beantwoorden van mijn vraag liep hij weg! Heb nooit zoiets meegemaakt. Was met alles bezig maar niet met de klanten! Er waren maar een paar mensen in het lokaal, dus niet druk! Nooit meer. Geen aanrader, ook niet als een uiteten van de Vakantie veiling!

3,5
  18. Afgelopen weekend ben ik bij dit restaurant wezen eten met een paar vriendinnen. Het eten smaakte goed en de bediening was zeer vriendelijk. De sfeer is erg goed, wij waren op een dj-avond...leuke muziek onder het eten of onder het genot van een waterpijp, want die maken ze daar als de beste! Aanrader.

19. Erg mooi restaurant, thumbs up voor de interieur ontwerper. Hele aangename sfeer heb daar echt lekker lang gezeten en genoten van het eten. De iskender kebab was overheerlijk, en smaakte precies hetzelfde als die ik in istanbul van de zomer heb gegeten. Dus voor de echte turkse keuken ben je bij ottoman bij het juiste adres.

20. Heerlijk gegeten, had een Adana Kebap besteld en het was om te smullen. Aardig en klantvriendelijk personeel. Erg sfeervol restaurant, vooral zaterdagen met de dj erg gezellig. Na het eten nog aan de shisha gezeten waarvan de kwaliteit ook erg goed was. Echt een aanrader.

21. Zeer leuk restaurant. Heerlijk gegeten met een vriendin daar. Vriendelijke bediening. Voorgerecht tot aan nagerecht was lekker. Kortom perfect voor een avondje uit eten met gezellige muziek.

22. Zeer slecht, ver onder onze verwachtingen. Aanbiedingen, vouchers en coupons worden niet echt gewaardeerd, daar verdienen ze heel weinig aan werd er letterlijk gezegd tegen mij. Ik moest naast mijn vouchers heel wat bijbetalen. Zelfs een klein glaasje Turkse thee (voor een keer) wordt in rekening gebracht, wat bij meeste Turkse restaurants niet het geval is. Ze hebben zogenaamd open buffet met beperkte hoofdgerecht mogelijkheden en vlees/grill is weer te duur (voor mensen die van gril houden is deze restaurant dus af te raden). Wij werden onvriendelijk behandeld, er kwam weinig bediening. Daarnaast konden we ook niet Shisha/waterpijp roken, omdat zogenaamd tabak niet meer te bestellen was vanwege de onrust in het in het Midden Oosten. Enige pluspunt is dat de sfeer wel gezellig is met live muziek. Voor Turken, mensen die van grill houden of met vouchers willen eten is dit een afrader. Ik ben teleurgesteld, daarom zou ik het niemand adviseren tenzij ze voor sfeer gaan.

23. Laatst met 4 vrienden wezen eten.
    Erg onder de maat en is een aanfluiting voor de Turkse keuken.
    Doet Turkse en Ottomaanse keuken geen eer aan.
    Vlees was half-rauw. Patat gebakken in oud vet.
    Rijst ?
    İk zou zeggen; verkoop de boel en ga wat anders doen.

24. Leuke plek, lekker eten, sfeer is geweldig!
    Is een absoluut aanrader.

25. Duygu Arslan

26. Via een aanbieding een drie gangen menu gekregen.
    De locatie was eerst even zoeken, maar uiteindelijk makkelijk en gratis parkeren in de buurt.

Het restaurant heeft een unieke uitstraling en bevindt zich onder de grond.

De sfeer is aangenaam, het eten was lekker en bediening prima. Voor- en nagerecht was een combinatie van kleine gerechtjes en was erg lekker. Het was leuk om op die manier verschillende gerechten te proeven. Het hoofdgerecht was prima, maar niet heel bijzonder.

27. Een vriendin heeft haar verjaardagsfeest gevierd. Ik vind het een zeer slecht restaurant. Eten was niets, frietjes waren koud en vlees was half rauw. Live muziek was middelmatig. Geen aanrader dus!!! Dit was de eerste keer maar dan ook de laatste keer dat ik heb gegeten bij Otoman sarnic. Als je het interieur ziet denk je waar zijn de foto's van site genomen?

28. Lieke Sean

Heerlijk gegeten bij Sarnic!
    Mooi restaurant, goede service en perfecte sfeer.
    Live muziek maakt het heel gezellig. Stukje Turkije in Rotterdam, zo voelde het!
    We hebben genoten en gaan zeker terug!

29. De sfeer in het restaurant is perfect. Live muziek (Turkse volksliederen) vond ik persoonlijk ook helemaal geweldig. Ik had een verjaardagsarrangement gereserveerd, maar hier werd helemaal geen rekening mee gehouden. Waarschijnlijk vonden ze het de moeite niet waard omdat we maar met z'n tweetjes waren. Ik vond het verder niet zo heel erg, maar kan me voorstellen dat dit vervelend kan zijn voor anderen.

Bediening was vriendelijk en eerlijk over de versheid van bepaalde producten. Ik had een ovengerecht besteld, maar kwam erachter dat deze eerst op de grill was voorbereid en later waarschijnlijk heel even in de oven is gezet. Maar het was wel lekker.
    Prijs kwaliteit is in orde.

Na een uur of 22.00 wordt er in het restaurant waterpijp gerookt. Deze is heerlijk. Voor niet-rokers of gasten met kinderen kan dit hinderlijk zijn.

30. Via aanbieding komen eten, altijd afwachten, even zoeken. Maar mooi, sfeervol restaurant. Drie gangen keuzemenu prima! Hele aardige bedieding en zeker voor herhaling vatbaar.
    Veel succes Astrid-Theo

31. Hier gegeten met bon van vakantieveilingen.
    Eten was prima, de bediening vlot en bij alle gerechten werd uitleg gegeven.
    Een heel gezellige avond gehad met live muziek. Er zitten veel mensen met Turkse achtergrond te eten. Vaak zegt dat wel wat over de kwaliteit van het gebodene.
    Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

32. Kom er vaak. In het begin was het nog zoeken voor ze, maar het gaat nu prima. Vooral de mezzes zijn heerlijk. İn de weekenden is er live muziek, wat het extra gezellig maakt. Nederlandse klanten dansen gewoon mee, erg leuk om te zien.
    Hartstikke tevreden met dit restaurant!

33. Positief....Zeer mooi restaurant, vriendelijke bedieniing.

Negatief..... Slecht verlichte trap, minuten zoeken waar de balie is .

We kregen ergens achter in de zaak een tafeltje voor 5 personen die eigenlijk was bedoelt voor vier personen met uitzicht op een donkeren muur.
    menukaart kwam niet overeen met het dat van vak veilingen.
    De live zanger/band had deze zondag zeker een atv dag opgenomen.
    We komen hier zeker niet meer voor de tweede keer.

6,3
  34. h den dunnen

Entree slecht verlicht,dit moet beter i.v.m. trappen naar beneden, eenmaal beneden sfeervol ingericht. Helaas geen wijn of bier te verkrijgen, aardige en vlotte bediening, voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
    Geweest op 26 Oktober 2012.

35. Vandaag in dit restaurant wezen eten. Binnenkomst naar beneden met een slecht verlichte trap om vervolgens in het restaurant te komen waar we gastvrij werden ontvangen door....niemand! Uiteindelijk iemand gevonden die daar werkt die ons naar onze tafel begeleidde. Wat mij als eerste opviel was de muffe lucht die in dit restaurant hangt. Na een drie kwartier op ons eten gewacht te hebben arriveerde dit eindelijk. Hoofdgerecht werd opgediept met een hoop salade, rijst en patat. Ook het hoofdgerecht van mijn vrouw, manti. Patat deed oud aan, of gewoon oude en opnieuw opgewarmde patat of gebakken in heel oud vet...en zo smaakte het wel. Mijn hoofdgerecht, beyti was vooral zeer slecht te noemen, vlees was op sommige plekke rauw en op aantal plekken gewoon zwart aangebrand. Ook was het vlees veel te zout bereid. Manti was redelijk maar aan dit gerecht, pasta met gehakt, kan natuurlijk weinig mis gaan. Na de bediening gewezen te hebben op het zeer slechte eten werd er verdedigend gezegd dat ik de eerste ben die erover klaagt. Uiteindelijk hebben ze een aantal dingen niet doorberekend. Ik ben zelf een grote liefhebber van de Turkse keuken maar dit mag echt geen naam hebben. Een restaurant wat in mijn ogen een schande is voor de Turkse keuken!

1,3
  36. Echt een aanrader. Heerlijk eten, leuke bediening en live muziek!

37. Het is een hele leuke tent! Sfeer is goed, personeel is vriendelijk en het eten is lekker! Alles bij elkaar dus zeker een aanrader!

38. J.C.Nijhof

De trap naar beneden was matig verlicht, dat was erg jammer. Want het welkom en het eten is voor ons een reden om Otton Sarnic op ons lijstje van favorieten te zetten. De inrichting is zeer sfeervol.

39. Heerlijk gegeten, ook erg leuke, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Aanrader!

40. Gezellige sfeer en mooie sfeervolle entourage. Bediening vriendelijk, alle gerechten werden uitgelegd. Zeer smaakvol eten. Van voorgerecht to nagerecht!

Voor herhaling vatbaar!

41. Tom Prudon

Met 4 mensen gegeten, 3 gangen menu.
    Allemaal lekker niemand wat aan te merken.
    Fijne sfeervolle inrichting en goede uitleg aan tafel over wat er geserveerd werd.

Voor herhaling vatbaar.

42. Saskia en Martin

Ook via vakantie veilingen gekomen. Lekker gegeten, hele aardige vriendelijke bediening. Dit was een hele aangename manier om dit leuke gezellige restaurant te leren kennen. Zeker voor herhaling! De ligging is ook leuk. Zeker met mooi zomers weer. Parkeren goedkoop.

43. rob en joke

Prettige ontvangst in een ongedwongen sfeer. Men kwam met een voorstel/advies qua menukeuze.

Prettige sfeer in een fraai keldergedeelte van een oud pakhuis. Dit resteuarant is zeer zeker aan te bevelen. Parkeren viel mee. Binnenkort gaan we op herhaling.

Dit was zeker een succes.

44. raymond

Lekker eten leuke sfeer en leuke prijs!.. toppie dus!

45. sfeervol restaurant in de kelders van een oud pakhuis. bon van vak.veiling. een lekker Turks vruchten drankje van het huis gekregen.prima en aardige bediening. leuk 3 gangen menu .de koude schotel vooraf was gelukkig voor ons veg. daarna een veg. stoofschotel die heerlijk smaakte..toetje lekker zoet.
    parkeren in de buurt na 6 uur gratis is ook fijn. dus leuk om een keer toe te gaan.

46. Jolanda

De ambiance is geweldig, het personeel vriendelijk. Helaas kwam het via vakantieveiling geboekte menu niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Bij de voorgerechten was geen keuze mogelijkeid en werd beperkt tot Sarniç Karışık Soğuk Meze. Het nagerecht was zeer sober 2 mini stukjes weinig fantasievolle 'Baklava' en een partje sinaasappel. Het hoofdgerecht was goed maar niet heel bijzonder. Van het kindermenu, van te voren bij de reservering aangegeven, bleek de visvariant niet voorradig nadat dit al besteld was(zaterdag begin van de avond) en toen mijn zoontje vroeg of hij het bekertje van het horeca ijsje mee mocht nemen werd door de serveerster gezegd dat dat mocht. Vervolgens werden we bij vertrek door een ober gesommeerd het bekertje terug te geven. We gaven aan dat dit besproken was met de serveerster maar de man bleef bij zijn standpunt. Uiteraard hebben we het bekertje teruggegeven.

6,3
  47. Claudia

Via vakantieveilingen een bon "gewonnen"... en gelijk maar een datum afgesproken. Helaas kon ik op dat moment niet weten dat mijn vriendin zou afzeggen ivm ziekte. Ik heb daarop direct het restaurant gebeld, maar mij werd verteld dat er duidelijk op de bon staat dat wijzigen of annuleren niet mogelijk was indien bij Vakantieveilingen geboekt. Ja, dat had ik ook gelezen, vandaar mijn belletje. Uitzonderingen op de regel etc etc. Lang verhaal in het kort: ik kon fluiten naar mijn geld. En bedankt voor de service!!

48. Wij hebben hier heerlijk en gezellig gegeten. Via vakantieveilingen zijn wij hier terecht gekomen, een plek die we zelf nooit hadden gevonden. Het is net buiten het centrum van Rotterdam. Je kan er makkelijk en 's avonds gratis parkeren, heel belangrijk voor ons. De plek ligt in een haventje en ziet er heel gezellig en knus uit. Dit verwacht je niet van Rotterdam.
    Buiten kun je aan het water zitten of binnen in een heerlijk echt Turkse sfeer, net of je met vakantie bent. Het is groot maar toch knus en gezellig met mooie schilderijen aan de stenen muren die gescheiden zijn door bogen. Het eten was heerlijk en we kregen er zelfs een gratis drankje bij, een heerlijk authentiek sapje. Uitstekende service en zeker niet duur. (Ook niet als we het niet via vakantieveilingen hadden gedaan) Zeker aan te raden voor iedereen.

49. Lex, Sylvia, Amy & Judith

Via vakantieveilingen hier terecht gekomen. Echt in één woord super. Ontzettend leuk aangekleed. Het is best groot en toch is het zeker niet massaal. Leuk gedaan met allemaal verschillende nisjes. Ook een ruimte waar je op de grond zit, zag ik, waar gezellig een waterpijp gerookt werd.

Als oud Rotterdamse vond ik het fantastisch om in één van de oude graansilo's te zitten. Nostalgie!
    Daarnaast was het schitterend weer en kon je nog lekker op één van de terrassen aan dit idyllische haventje zitten.

Wij waren er op dinsdag en toch was het goed bezet. Veel Turkse mensen dus dat zegt wel iets over het eten.
    Wij vonden het ook echt lekker (zelfs onze kritische pubers). De bediening was super aardig.

Wij houden van de Turkse drank Ayran en die was hier echt super lekker! Een aanrader. Zit tussen karnemelk en een milkshake in. Echt heel lekker.

Wij gaan zeker een keer terug!!

50. Yolanda

Zijn er via vakantie veilingen gaan eten, op de bon staat dat er keuze is uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten.. Dit klopt niet, we konden alleen kiezen uit 3 hoofdgerechten. Voor het voor- en nagerecht was er geen keuze.. Ondanks dit minpuntje was het allemaal smakelijk en zeker voor herhaling vatbaar!

51. corinne

Via vakantieveling geboekt, lekker gegeten, uitleg gekregen van wat we gingen eten.
    Sfeer was gezellig, service zou iets beter kunnen, duurt vrij lang voordat ze vragen wat je wilt drinken.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Wij hadden via vakantieveilingen voor 6 personen gereserveerd en heb eerlijk waar genoten van deze heerlijke keuken. We zijn top bediend en het eten was meer dan genoeg. Wij hadden als hoofdgerecht kipschotel en een vegetarische schotel en waren beide echt lekker. De sfeer is heel leuk, ik had even het idee in een andere cultuur te zijn. Wat mij opviel is dat er veel Turken zaten te dineren, dat zegt genoeg volgens mij. We kregen nog kortingsbonnen mee voor een andere keer en dat gaan we zeker doen. Ik zeg gewoon doen dit restaurant!

53. We hebben enorm genoten van vooral de geweldige sfeer die in het restaurant hangt. Heerlijke Turkse live-muziek.
    We spraken met de eigenaar die vooral het "mengen" van culturen hoog in het vaandel heeft staan. Dat is in dit restaurant volkomen gelukt. De service was ook bijzonder goed. Ik raad iedereen aan hier eens te komen eten!!!!

54. Was met een groepje vrienden daar. Eten was niet goed. Soep was te koud, dit aangegeven, maar men kwam na 1 uur weer terug. Hoofdgerecht was hetzelfde verhaal. Nagerecht, daar had je geen zin meer in als je om 7 uur naar binnen kwam en om 23 uur de hoofdgerecht opgeruimd word.

Voor een drankje bestellen voor 10 personen, moesten we steeds 5/6 x aangeven wie wat wou. En steeds werden we vergeten, en moest er iemand naar de bar lopen om te vragen waar het bleef.

Voor een standaard 3 gangenmenu is het tarief erg hoog!
    Over het interieur kan ik niet zo veel zeggen. Ziet er goed uit, maar meer kapotte spullen, en spullen van de ikea. Ik had toch meer iets professioneels verwacht.

2,5
  55. a. 79 punten

Via vakantieveiling hier gegeten.
    Er is van tevoren een menu samengesteld.
    Op de site staat 3 gangen keuze menu.
    Helaas heb je geen enkele keus.

Ook staat er dat je een welkomstdrankje krijgt.
    Deze hebben wij niet gehad, de mensen naast ons wel.

De bediening is slecht, moeten tot 3 keer terugkomen wat we voor drinken besteld hadden.

Het wordt zo snel opgediend dat wij binnen 1 uur alweer buiten stonden.

Het eten is wel lekker, maar daar blijft het bij.

4,3
  56. Afgelopen donderdag gegeten bij Sarnic met een arrangement van Vakantieveilingen. Er is duidelijk een menuutje in elkaar gedraaid voor de Vakantieveiling gasten, stelt niet zo heel veel voor. Het 3 gangen keuze menu bestond uit een simpel voorgerecht en dessert. De keuze zat in het hoofdgerecht, kip/vlees of vegetarische spies. Alles bij elkaar geen hoogstaand eten, wel lekker, maar absoluut niet bijzonder. Verder in een ijltempo opgediend en geen erg geinteresseerde bediening.

57. Vedat Papatya

58. We hebben een tijd terug daar gegeten. We hadden een voucher van groupon, maar dat viel tegen. Het eten was niet bijzonder...Van de service kan ik me niet veel van herinneren. In tegenstelling tot andere meningen over de sfeer, vond ik de sfeer niet super!!!!. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  59. Gebruikmakend van een marktplaats aanbieding hebben we afgelopen zondagavond samen een gezellige avond gehad.
    Leuke ambiance in een apart stukje Rotterdam Zuid.
    Het zal daar in het voorjaar en de zomer ook heel gezellig zijn zo aan dat binnenhaventje.
    Binnen waan je je in een ander land en andere cultuur. Leuke sfeervolle ambiance. Het was wel heel rustig,maar wat wil je op zondagavond
    Ik had mij niet gerealiseerd dat alcohol niet geschonken wordt maar dat was voor ons geen probleem. Lekkere vruchtensapjes als alternatief.
    Vriendelijke gastheer.
    Het eten was niet heel bijzonder maar wel smakelijk en voldoende.
    We gaan zeker nog eens terug en dan met vrienden en op een avond waarop er live muziek is.
    Een kookworkshop met een paar vriendinnen lijkt mij ook wel wat.

Conny

60. Sfeervol restaurant waar je heel vriendelijk bediend wordt. Het eten is prima en de prijs/kwaliteitverhouding is goed.

61. Ottoman Sarnic gaat flink vooruit! Geweldige inrichting, vooral vrijdag en zaterdag is het supergezellig. Vrijdagavond is er live muziek en zaterdag hebben ze een DJ! Ben daar wekelijks met mijn vriendinnen. De eigenaar toont echt interesse en is vaak in voor een praatje!
    Bepaalde recensies zijn ongegrond. Ik zou zeggen geef Ottoman Sarnic een kans om jou te verassen!!

62. Eens maar nooit meer! Hadden een drie gangen menu besteld voor 4 personen. Ober kon uit het hoofd geen 4 drankjes onthouden en moest bonnenboekje erbij halen en dan nog verkeerd leveren. Na het voorgerecht kwam hij vragen wat we voor toetje we wilden. We zeiden dat we na 1 uur best wel eerst het hoofdgerecht eens wilden. Toen dat eindelijk kwam wat het wat droog vlees met een geprakte aardappel en we zeiden dat we geen toetje meer wilden omdat we het na 3! uur wel zat waren. Van de prijs kon niets af omdat het een "speciale" aanbieding was en het voor- en hoofdgerecht net zo duur waren. Geen excuses (terwijl andere mensen na ons veel eerder het eten hadden). We kregen echt het gevoel dat we niet welkom waren en we beter konden oprotten.

1,3
  63. Sfeer is echt fantastisch. Maar als ik eerlijk mag zijn is het eten echt bar slecht! Ik ga wel vaker uit eten naar verschillende restaurants, dus ik spreek uit ervaring!
    Alleen iets drinken om de sfeer te proeven, maar helaas is dat daar niet toegestaan. Je moet verplicht eten!

64. Vandaag met vriendinnen een Turkse kookworkshop gevold.
    We zijn gestart met een lekker theetje en een kennismaking met de eigenaar. Daarna een rondleiding gehad en uitleg gekregen over het Ottomaanse Rijk.
    Toen begonnen met de kookworkshop. We hebben van een soort filodeeg fetarolletjes gemaakt en gefrituurd in olie. Daarna lekker opgepeuzeld. Vervolgens stond het maken van kebab op het menu. Aaangezien ik geen lamsgehakt lust, mocht ik een kipspies. Ze deden daar heel schappelijk over, echt top! Wel geleerd om een kebab te maken aan een spies, dit was nog best moeilijk! Al lijkt dat niet zo. Wel jammer dat dit het enige was van het maken van het hoofdgerecht. Had wel meer willen maken daarbij. Daarna het hoofdgerecht op: kipspies of kebab met rijst en een beetje garnering. De kip smaakte erg lekker!! Rijst was prima, garnering was meer voor de opmaak. Prima gerecht!
    Na het hoofdgerecht een toetje gemaakt. We hebben koekjes gemaakt, maar was voor mij iets te zoet. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk.
    Al met al een hele gezellige dag gehad! De eigenaar, koks, en gastvrouw waren erg vriendelijk, geinteresseerd en gastvrij! Ik ga zeker nog eens terug met m'n vriendinnen, maar dan op een zaterdag, want dan schijnt er live-muziek te zijn en wordt er gedanst!

65. Het was een heerlijk avondje uit en we hebben erg genoten van het eten, het was natuurlijk een gok, maar wat een goede! bij binnenkomst proef je het warme Ottomaanse sfeer en de personelen zijn klantvriendelijk.Alles was tot in de puntjes verzorgd: muziek,het serviesgoed, de opmaak en uitstalling van de gerechten, kleur, variëteit en vooral natuurlijk ook de smaak+ het sfeer;) Als we weer eens iets te vieren hebben zullen we zeker weer contact met ze opnemen en we zullen ze zeker aanbevelen bij mensen die een restaurant zoeken. ik zou zeggen wie er van genieten houdt dan zou ik ervoor gaan.
    Ideaal bv. vrijgezellenfeest of dergelijke feestjes... gewoon fantastisch;)

66. Vandaag een leuke kookworkshop gevolgd: veel persoonlijke aandacht en leuk om relaxed een voorgerecht (kaassigaartjes), hoofdgerecht Andana kebab en koekjes toe te maken. Smaak van de gerechten was prima. Aardige mensen!
    Leuke aankleding van het restaurant, dus wij komen zeker nog een keer terug

67. Joep Koreman

Een gezellige dag met mijn familie (24 man) afgesloten in dit restaurant. Sfeer was super. Service top en het eten was minstens zo goed / lekker / traditioneel als je zou hopen.

Wij komen zeker terug!

68. We hebben een "zussendag" hier gehouden met een workshop turks koken

Het was echt reuze gezellig en alles werd duidelijk uitgelegd
    De eigenaar heeft ons eerst rondgeleid en alles van het ottomaanse rijk verteld, best interessant

Het koken was grappig en we hebben de recepten meegenomen om thuis nog eens te maken

Het eten was echt heel lekker, het leek niet veel, maar het was echt genoeg om je buik mee te vullen

De zaak ziet er toppie uit en heel sfeervol

We gaan binnenkort eens terug om nogmaals van het eten en de sfeer te proeven :-)

69. We hebben afgelopen donderdag de kookworkshop gevolgd. Echt heel erg leuk, gelijk een stukje van de Ottomaanse geschiedenis meegepikt met de rondleiding. Eenmaal beneden waan je je echt in Oosterse sferen. Erg gezellige en vriendelijke mensen. Leuke maar vooral lekkere gerechten gemaakt die thuis ook goed te maken zijn, dus leuk om je gasten mee te verrassen.
    Kortom niet alleen maar lekker eten maar een echte Turkse belevenis!

70. Het is heel leuk restaurant met aardig personeel.

Ik en mijn andere 10 vrienden hebben op zaterdag een verjaardag gevierd. Het was fantastisch.

71. Wat een vreselijk restaurant hier gegeten met ramadan, maar menu is niet gelijk aan wat getoond wordt op de website. Er werden twee zielige kippenpoten en twee stukjes vlees geserveerd en geen mixed grill zoals op de website wordt vermeld. Hierop personeel aangesproken en vervelend aangevallen met allerlei verdedigingen inplaats van spijt te tonen.

72. Mariska

Vrijgezellenparty a 39,50 wat je hiervoor kreeg was echt waardeloos.! Goed bespreken wat je hiervoor krijgt.

Live muziek is wel leuk, druk op zaterdag.

Aankleding is erg leuk voor het eten moet je hier niet naar toe.

73. Fantastisch!

74. In een woord waardeloos. Wij zijn met een groep geweest, en kozen voor het buffet, waarbij het hoofdgerecht, zogenaamde mixed grill aan tafel geserveerd zou worden. We begonnen met de soep, aangebrand, smaakte vreselijk. De salades vielen mee, wel erg veel van hetzelfde.

Daarna zouden we het hoofdgerecht ontvangen, hier hebben we 2,5 uur op gewacht, elke keer werd er gezegd dat de kok bezig was, dat ze ons allen tegelijk het hoofdgerecht wilden brengen, enz enz. Met andere woorden, smoesjes.

Mixed grill begon uit een bord met wat rijst, erg veel salade, wat supermarkt garnalen, een taai stukje vlees, en een stukje wat je met moeite kip kon noemen. Waardeloos.

We hebben er wat van gezegd, maar volgens de ober die ons geholpen heeft was dit een top gerecht..Absoluut geen aanrader..

1,7
  75. Vandaag kookworkshop gevolgd.

Prachtige entree boven, beneden waan je je in Istanbul. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar die tevens de gehele workshop begeleidde (met de kok uiteraard). Leuke en heerlijke gerechten klaargemaakt. Veel persoonlijke aandacht, zeer gastvrij. We gaan zeker snel terug om 'n avond heerlijk culinair ottomaans verrast te worden. Aanrader. Zaterdagavonden live muziek.

76. k ben er vandaag voor het eerst geweest met mijn vriendin.

Met een woord gewoon super!

Bij binnenkomst proef je meteen de Ottomaanse sfeer. Personeel zeer vriendelijk.

Dus zoek je een gezellige plek sfeervolle omgeving, is dit zeker een aanrader! We komen gauw nog een keer terug.

Ga zo door...

77. anja krijtenberg

Heerlijk gegeten, een perfecte ambiance echt Turkse sfeer.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

78. oussama

Vandaag voor het eerst geweest. Bij binnenkomst is boven niemand aanwezig, je moet naar beneden gaan en zoeken naar iemand die je kan ontvangen. We waren met vier personen en hebben mezzes genomen. Leek weinig, maar het bleek toch veel om op te krijgen. Was heerlijk. Geen sisha genomen maar een nagerecht. Vond het restaurant sfeervol en de bediening erg aardig. Zeker de moeite waard! En het alcoholvrije concept is top!

79. Wim Niemans

Gisteren gegeten met een Groupon Voucher.

Nou, en wat krijg je daar dan voor? Welnu, een schaal met wat tapenade en wat salades, wat turks brood en thee. Daarna stond er ofwel waterpijp in de planning ofwel wat zoete nagerechten. En weer thee en dat was het dan. Dus zelfs geen 34 euro waard. We hebben natuurlijk daar geen genoegen mee genomen. Maar men stelde dat de voucher bedoeld was voor 4 personen? Onzin natuurlijk want de tekst op de voucher was helder daarin. Uiteindelijk mochten we nog een gerecht van de kaart kiezen. Maar terug gaan doen we zeker niet!

3,7
  80. Mijn zus en ik hebben onze ouders gisteren mee uit eten genomen voor moederdag. Ottoman stond al wekenlang op nummer een. Ook omdat het een speciaal programma had voor die dag. We hebben echt een topavond gehad. Dank jullie wel =)

Het restaurant is sfeervol, gezellig ingericht, de bediening was vrij snel, je hoeft niet uren te wachten voordat je eindelijk wat te eten krijgt enrustige muziek op de achtergrond). Leuk dat de eigenaar even komt bijkletsen trouwens. Hij heeft een hart voor zijn zaak, dat zie je en proef je!

Een echte aanrader. Keep up the good work guys. Wij komen zeker nog vaak langs!

81. Ik ben er een maand geleden geweest met mijn dochters, had grote twijfels wegens enige recensies hier. Ben toch overgehaald door m'n dochters om er naar toe te gaan. Het was het waard ook!

Toen we binnen kwamen was het allemaal heel rustgevend, rustige klassieke muziek op de achtergrond. Lekker gegeten van het onbeperkte buffet (heel goedkoop voor wat we hebben gegeten). Later in de avond stond een dj op de programma, er is ook aan een dansvloer gedacht waar iedereen kon dansen. Turks/house/R&B en 1 maal Frans Bauer :)..

Super avond gehad, we proberen gauw weer te komen.

Jammer dat wij niet zo'n restaurant in Den Haag hebben.

Bedankt Sarnic.

Groet Jolanda en the twins.

82. Was er afgelopen weekend en het eten was super. De sfeer van het restaurant pastte goed bij de naam ''Ottoman''. Restaurant was voor meer dan de helft vol en had het erg naar mijn zin. Ook erg leuk dat je foto's kan maken met de traditionele kleding van het Ottomaanse Rijk. Vriendelijk personeel, niks te klagen. Echt een aanrader!

83. Met groupon-actie met z'n tweeën de Turkse kookworkshop gedaan. Leuke actie: onder begeleiding van kok voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gemaakt. Heerlijk eten, aardig personeel en mooie ambiance. Wij waren er op een zondagmiddag, dus rustig in het restaurant en de keuken, waardoor het personeel alle tijd had voor uitleg en vragen. Erg leuke ervaring.

84. Burak Erkan

85. Vriendelijk bediening! We hadden via Groupon geboekt en kregen een schaal mezes en turkse thee. Daarna konden we nog waterpijp roken zoals er op groupon vermeld stond.

Een gezellige avond met lekkere hapjes!

86. Vanavond met mijn dochter bij dit restaurant langs geweest, ook wij hadden via groupon geboekt.

Ook wij kregen een bord met koude Turkse hapjes, een thee en dat was het. We konden wel kip spiezen krijgen voor de helft van de prijs, hiervoor heb ik bedankt.

Restaurant was leeg, muziek bleef hangen, dus totaal geen sfeer.

Jammer, wij hadden ons verheugd op een leuke avond.

2,6
  87. Met een voucher van Groupon wilden we kennis maken met de Turkse keuken. We kregen voor 68 euro een bord met vijf koude hapjes (mezzes) voor 4 personen met Turks brood!

De vriendelijke serveerster liet ons weten dat we nog een kopje thee en een waterpijp mochten roken.

Roken doen we niet maar het stoom kwam bijna uit onze oren!

Was dit wat we kregen voor ons geld?

Uiteindelijk gaf de serveerster toe dat de Groupon aanbieding misleidend was en we mochten voor 40 euro voor 4 personen een mixed grill bijbestellen. Vriendelijk uitgelegd dat we onze portemonnee gesloten wilden houden maar wel voldaan het restaurant wilden verlaten. Dit werkte, want we kregen een prachtig opgemaakte schaal met grill gerechten en groenten, rijst en durum.

De smaken waren prima en allen hadden lekker gegeten!

Dat van de schaal een aardewerk punt was afgebroken en onze verse jus d'orange uit een pak kwam maakt voor Ottoman niet uit.

Volgens de serveerster was het bijna vers!

Het nagerecht maar afgeslagen ondanks dat de serveerster haar teleurstelling liet blijken. Onze drankjes werden niet in rekening gebracht. De reden was ons onduidelijk. Vreemde avond met om ons heen allemaal Groupon eters, die wel hun knip openden om hun buik alsnog gevuld te krijgen.

88. Leuke avond gehad, op eten niets aan te merken.

Mooie entourage....Vriendelijke bediening!

Kwamen voor de eerste keer en voelden ons op ons gemak....

Voor het eerst waterpijp gerookt in speciale rookruimte, werden in Turkse kledij gestoken (leuk voor foto).

Pinapparaat had storing...dus wij stelden voor even geld te pinnen om de hoek, maar mochten het ook overboeken.

Aanrader dus.

89. Buffet was uitmuntend, bediening uitstekend, vriendelijk, af en toe minder geheugen, mogelijk door drukte, veel jonge bezoekers, prima sfeer, restaurant om met groep naar toe te gaan door veel ruimte.

90. Wij hadden ons verheugd om samen met vrienden een leuke avond te beleven. Ik heb meerdere slechte restaurants meegemaakt, maar Sarnic spant de kroon! Hoezo amateuristisch?

Allereerst heeft men nog niet door dat het hele gezelschap graag op hetzelfde moment wil eten, dus niet dat de bestelling van ieder persoon met tussenpozen van 30 minuten wordt bezorgd! Afijn, men had hun excuus aangeboden en zouden proberen om dit met het hoofdgerecht goed te maken. Niet dus!

We hebben vervolgens circa 2 uur zitten wachten op het hoofdgerecht. In de tussentijd zijn we maar uit frustratie (en vooral honger!) aan de gözleme gegaan, waardoor we - toen het hoofdgerecht eenmaal gearriveerd was - geen honger meer hadden. Dit bleek maar goed ook, want blijkbaar is de kok nog in de leer hoe hij het vlees moet voorbereiden (te zout, te taai, geur van oud vlees, etc.)

Alsjeblieft, bespaar je de moeite en laat je niet verleiden door de inrichting van het restaurant (het enige positieve van de hele avond).

Ons bezoek aan Sarnic was 1x en nooit weer!

1,9
  91. Je leest bij recensies dat bepaalde restaurants echt waardeloos zijn en ik ben vaak bij restaurants geweest en ik kon het me niet voorstellen dat mensen zulke recensies schreven. Maar Sarnic heeft het echt waar gemaakt. Eerste indruk is mooi, gezellig, vriendelijk personeel. Totdat je eten bestelt, dan gaat het bergafwaarts. We hebben 1 uur gewacht op het voorgerecht, daarna nog een 1 uur op het hoofdgerecht. Voorgerecht was nog te eten, maar hoofdgerecht. Nagerecht hebben we maar niet gewaagd.
    Mensen ga daarheen voor de gezelligheid en niet voor het eten..

3,2
  92. Sam 5 punten

We hadden er best veel van verwacht, maar het eten was echt waardeloos. De bediening liet op zich wachten en er zat ruim 1 uur tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.

93. Ik ben er vandaag voor het eerst geweest met vriendinnen. Met een woord gewoon super! Bij binnenkomst proef je meteen de Ottomaanse sfeer. Personeel zeer vriendelijk, je voelt je echt Koning als klant.
    Dus zoek je een gezellige plek om te dineren in een gezellige en sfeervolle omgeving, is dit zeker een aanrader! We komen gauw nog een keer terug.

Ga zo door ...

94. Gedurft concept.

Top kwaliteit.

Rotterdam is cultuur rijker geworden.

Mijn complimenten.

Toen ik binnen kwam, de sfeer en de ambiance en de keuken ... mensen hier is het echt een avond verwennerij.
    I zou zeggen ga daar gauw heen.