• Lid sinds 23 januari 2012

Ottoman Sarnic

Rotterdam

Bardot

Ridderkerk

Sureyya Acar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sureyya Acar's profielfoto
    Sureyya Acar heeft een recensie geschreven voor Amare Lounge

Ik heb via groupon een voucher besteld bij Amare Lounge in Rotterdam. In tegenstelling tot andere restaurants is bij Amare is de voucher maar 3 maanden geldig. Begin januari wilde ik reserveren. Na heel veel keren bellen en een volle voicemail aan de lijn, uiteindelijk wel gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Er werd mij verteld dat ze de komende twee weken geen plek hebben. Tevens werd mij verteld dat ze maar drie dagen in de week (don.vrij. zater) open zijn vanaf 17 uur. Terwijl er op hun site echter staat dat ze 6 dagen in de week open zijn en zelf sommige dagen vanaf 09:30 uur?? Ik kon op dat moment niet reserveren omdat ik op een zondag wilde reserveren en ze dan dus niet open bleken te zijn. Een mail verstuurd met de vraag of ik a.s donderdag kan reserveren, kreeg nog steeds geen antwoord.
    Uiteindelijk met mijn klacht Groupon gebeld. Mijn geld wordt binnen 5 werkdagen teruggestort. Dit noem ik pas service..
    Ik kan dus niets zeggen over het eten bij Amare, maar voor de service hebben ze bij in ieder geval niet gescoord. Ik zal er ook nooit gaan eten daar...

2. Sureyya Acar's profielfoto
    Sureyya Acar heeft een recensie geschreven voor Bardot

We hebben een week geleden gegeten bij Bardot. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu via Groupon.
    Het eten smaakte goed, maar wel hele kleine porties. Het mag wel iets meer!
    Service was perfect. Vriendelijk personeel.
    Wel voor herhaling vatbaar, maar niet voor de prijs op de menukaart! Dus mocht je de kans krijgen om een verrassingsmenu via groupon te bestellen, zeker doen..

3. Sureyya Acar's profielfoto
    Sureyya Acar heeft een recensie geschreven voor Ottoman Sarnic

We hebben een tijd terug daar gegeten. We hadden een voucher van groupon, maar dat viel tegen. Het eten was niet bijzonder...Van de service kan ik me niet veel van herinneren. In tegenstelling tot andere meningen over de sfeer, vond ik de sfeer niet super!!!!. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

5,5