1. Wij hebben hier heerlijk en gezellig gegeten. Via vakantieveilingen zijn wij hier terecht gekomen, een plek die we zelf nooit hadden gevonden. Het is net buiten het centrum van Rotterdam. Je kan er makkelijk en 's avonds gratis parkeren, heel belangrijk voor ons. De plek ligt in een haventje en ziet er heel gezellig en knus uit. Dit verwacht je niet van Rotterdam.
    Buiten kun je aan het water zitten of binnen in een heerlijk echt Turkse sfeer, net of je met vakantie bent. Het is groot maar toch knus en gezellig met mooie schilderijen aan de stenen muren die gescheiden zijn door bogen. Het eten was heerlijk en we kregen er zelfs een gratis drankje bij, een heerlijk authentiek sapje. Uitstekende service en zeker niet duur. (Ook niet als we het niet via vakantieveilingen hadden gedaan) Zeker aan te raden voor iedereen.