Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterwolde fr verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten en lekker centraal in Oosterwolde

2. goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer vriendelijke bediening, gezellig. absoluut aan te raden!

3. Oprecht genoten van een kwaliteit pizza. Lekker tot aan de laatste hap. Service prima.

4. Via eet.nu app hier terecht gekomen. Geweldige service, prima eten. Sfeer is oké, buiten op het terras eten lijkt me een echte belevenis aan het goudmeer.

5. heb zondag 26-08-2012 via thuisbezorg besteld. dit had ik al meerdere keren gedaan maar deze keer viel het goed tegen. het duurde 90 minuten voor het bestelde geleverd werd. het eten was lauw, de aardappelschijfjes waren slap en super vet.
    nee deze keer viel het goed tegen dit had ik niet verwacht. ik zal mij nog wel eens bedenken voor ik hier weer wat besteld.

4,3
  6. Ik eet er vaak een patatje na school
    Altijd lekker en snel klaar top!

7. Heerlijk eten, nette zaak, goede en vriendelijke bediening, en kun je het eten niet op dan wordt het voor je verpakt en later thuis verder opeten. Dikke pluim.

8. Geertje Meijer

9. Toevallig ben ik laatst in deze snackbar terecht gekomen. Ik bestelde een broodje hamburger speciaal van de plaat. Hij was heerlijk gebakken, goede kwaliteit saus. Als ik weer eens in Oosterwolde kom, zal ik hier zeker weer langs gaan.

10. Heel gezellig, knus eten en bediening prima verzorgd, voor herhaling vatbaar.

11. We hadden geen idee, maar het was top!
    Helaas heel weinig gasten, maar de sfeer wat goed en het eten en de bediening super.

12. Mijn man en ik eten 4-5keer per jaar bij de Balkan. Het is een gezellig restaurant en het eten is prima. We worden altijd bediend door de zelfde lange meneer waar ik de naam niet van kan onthouden. De bediening is top! Vrijdagavond gaan we met vrienden, eten bij de Balkan is voor ons echt een "avondje uit".
    Joke.

13. Louise Vera

14. M. Jansen

Superavond gehad, het eten was erg goed. Bediening was snel en attent. De kwaliteit was ook erg goed, verse ingrediënten en voor een goede prijs.
    Zal hier zeker weer heen gaan als ik in de buurt kom!

15. Vanavond hier gegeten. Leuk restaurant, goede bediening en uitstekend eten!

16. De bediening is super, het eten is goed, je verhongert er niet.
    Super.

17. De bediening is erg slecht, ze ruimen eerst de tafels op voor dat ze naar de gasten gaan en werken ook weinig. Ze roken gewoon binnen en als je aan het eten bent hoor je de afwasmachine er boven uit. Ze hebben geen ijsblokjes en heel weinig keuze uit soorten drank, veel dingen zijn vaak op en het is erg vies van binnen. dit is eerlijk

5,3
  18. Jeroen Verweij

19. We konden vantevoren bellen en alles stond al klaar. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen ook wat extra informatie over Sri Lankaans eten. Daarna hebben we thuis heerlijk gegeten. Zowel de gewone als de vegetarische 'curry' is aan te raden! Niet scherp. We gaan zeker snel weer terug, want voor de prijs hoeven we het niet te laten. Een echte aanrader en verrijking van Oosterwolde. Meer Aziatisch dan de aangepaste chinees.

20. Lekker vers, heerlijk eten en zeer vriendelijke service.

21. Over het algemeen hebben mijn man en ik niet echt goede ervasring met uit eten gaan. We hebben zondag 5 februari 2011 (gisteren dus) met een groep van 11 mensen gegeten bij restaurant Balkan en heb geen enkele wanklank gehoord. Drankjes werden super verzorgd er werd heel relaxed geserveerd en de porties zijn ruim voldoende en erg smakelijk. Ook werd er goed geluisterd naar de wensen van ieder persoonlijk. Er is een uitgebreide kaart. Als je hieruit geen keuze kunt maken kan je beter thuisblijven. Wat onze groep betreft een super restaurant. Een aanrader!

22. Vakgarage Oosterwolde

Zeer goed eten, altijd vriendelijk, super tevreden.

23. O Rozenberg

Lekker eten, goed en vriendelijk, vlotte bediening. Kom er al ruim 2 jaar, nooit een misser gehad.

24. Jelly Hooijsma

25. Leuk restaurant, je kan hier prima eten en wordt erg vriendelijk behandeld. Aanrader.

26. Erg lekker en een goede hoeveelheid, is wel erg sober ingericht, maar de kwaliteit maakt veel goed. Met een vriendelijke bediening.

27. Eric Douma

Super gezellig restaurant, uitstekende bediening en heerlijk met smaak bereid eten.

28. hillie