Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterwolde fr verdeeld zijn.

De pizza’s zijn echt heerlijk. Ben oprecht blij met Elta in de buurt.

Martin Cordes

3. Chinees-Indisch Oosterwolde fr

We waren er tegen 19:30 en blijkbaar is dat laat. Sushi en Sashimi was op! De mevrouw die ik daar over aansprak had het over een grote groep die veel gegeten hadden. Ok en dan hadden wij dus pech blijkbaar. Gelukkig kwam daarna de chef nog met een goedmakertje.
    In het begin kwam jong Chinees meisje de drankjes opnemen. Verder geen uitleg, niets. Pas later zag ik dat je ook iets op de bakplaat kunt laten bereiden, zoals sliptong, maar toen was het al te laat.
    Zeer weinig keus en ik begrijp werkelijk de enthousiaste recensies niet.

Als je er aan komt rijden verwacht je niet dat het binnen zo gezellig is.. en met een schitterend uitzicht op het 'goudmeer'. De kok is meer dan voortreffelijk. Het eten is grandioos.
    Bier van de tap, zowel de Swinkels als het bier van Maallust is erg smaakvol.
    Ook hebben de huiswijn was erg lekker.
    Maar het meest bijzonder is toch wel de tournedos. Zo mals, zo smaakvol... wauw.
    We zijn er meerdere malen wezen eten. Ook het wildmenu was een aanrader, zonder meer.

Willem Schaaij

Het eten was er heerlijk. Snelle vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!

Kortaf personeel. Frikandel speciaal bij afhaal: Saus vergeten. Werd op een onvriendelijke manier verteld dat ze alleen de saus kwamen brengen, zodat de frikandel nog even extra kon afkoelen. Hier niet mee ingestemd. Kregen gelukkig een nieuwe. Maar werd niet in dank afgenomen. Waarschijnlijk krijgt de volgende na ons de oude frikandel, want die moesten we weer inleveren. Eet smakelijk…

Iris

Hele aardige mensen die nog moeite voor je doen! Overheerlijke pizza's. Gaan er altijd met een prima gevoel eten. Gezellige en ongedwongen ambiance. Kortom, zeer zeker de moeite waard om naartoe te gaan.

Wij hebben een gezellige avond gehad bij de Balkan. Het eten was heerlijk, ruime keuze.
    Voor herhaling vatbaar. Bediening was prima, heel vriendelijk. Kortom prima in orde.

Beste snackbar van ons dorp, steekt zeker uit vergeleken met de andere. Snelle service, vriendelijk personeel, lekker eten en een ontzettend gezellige plek. Ook zijn de telefonische bestellingen top, altijd op tijd klaar. Ze hebben het ook altijd erg druk. Dat zegt genoeg. Top zaak!

12. Chinees-Indisch Oosterwolde fr

Zeer goed Chinees restaurant, een van de beste van het noorden. Lekker eten, vriendelijk personeel, mooi ingericht en goede sfeer. Geweldig!

Wij, gezin van 5 personen, arriveerden op een donderdagavond tegen 18:00 uur. Er waren nog geen andere tafels bezet. Uiteindelijk kwam er een stel van 2 en nog een gezin van 5. De ruimte was dus erg leeg en zonder warmte. Ook de muziek van 1 cd van 1 band die zelfs een tweede keer gedraaid werd kon er geen verandering in brengen. Het was zelfs aan de koude kant vwb temperatuur.
    Het eten viel tegen. We maakten gebruik van de wildkaart naast de gewone kaart. De borden waren koud en dus koelde het eten snel af. Bij navraag werd gemeld dat de borden wel waren voorverwarmd. De kleine porties wild waren op smaak. Naast de seizoensgroenten, overigens alleen op het bord, kwam er een vreemde soort krulpatat op tafel en niet de frieten van de kaart. Voor we konden vragen om de juiste patat hoorden we aan de andere tafel dat de friet op was.
    Al met al een geheel andere ervaring dan mijn vrouw drie weken eerder had. Blijkbaar was er een andere kok aan het werk.

We hebben heerlijk gegeten, o.a. wild.
    Goeie bediening.

Heerlijk gegeten. Rustig restaurant. Goede bediening. We komen zeker terug.

Lekker gegeten. Goed en gezellig personeel aanwezig.

Jammer dat de temperatuur een paar graden te laag was in het restaurant. Thermostaat een paar graden hoger.

Verder een aanrader.

Zojuist eten gehaald voor het eerst bij ceylon. Erg blij verrast, lekkerder dan bij de chinees. Ziet er vers uit en het smaakt heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Met vrienden heerlijk gegeten bij restaurant Het Goudmeer. Prijs / kwaliteitverhouding uitstekend met een vriendelijke gastvrije bediening. Komen hier vast wel weer terug.

fam. Broekman

Toen wij aankwamen was het nog erg rustig in het restaurant. De bestellingen werden doorgegeven en er werd gelijk gemeld dat de ober die ons hielp helaas geen ober was normaal maar dat het personeel er niet was want de 1 was ziek en de ander had een vrije dag.
    Maar goed wij kregen vrij snel het drinken dus verder geen probleem.

Daarna kwamen onze voorgerechten die verder prima waren alleen vonden wij de verse tomaten soep eerder pap dan soep, ook ontbreekt het aan dingen die op de kaart gemeld waren.

Toen de bestelde hoofdgerechten kwamen waren die niet compleet, er zat zand in de mosselen, de biefstuk met champignonsaus was biefstuk met champignons in ketjap gebakken de biefstuk met pepersaus was een biefstuk met ketjapsaus en peperbolletjes en was taai.

De nagerechten waren ook niet compleet er werd gemeld dat er helaas geen slagroom meer was dus kregen wij hiervoor in de plaats een chocolademousse bolletje dat was een prima oplossing.
    Op de kaart stond crème brulee met bosvruchten en wij kregen crème brulee met een mango papje en chocolade mousse, mijn vriend bestelde een wafel met warme kersen, ook de kersen waren op.
    De koffies kwamen allemaal later en niet tegelijk maar 1 voor 1.

Bij het afrekenen melde mijn moeder nog even dat wij het erg jammer vonden dat er een aantal producten niet waren toen zei de ober dat wij toch een aperitiefje gehad hadden als oplossing en andere opties, die aperitiefjes kreeg iedereen dus was geen oplossing…
    ook melde hij nog even dat niet alleen de slagroom op was maar ook de kookroom… toen kwam de aap dus uit de mouw geen carbonara saus, champignonsaus, pepersaus.

Ik wil er wel even bij vermelden dat wij enorm veel respect hebben voor de kok die ondanks de producten die er niet waren toch nog heeft geprobeerd om er wat van te maken!

Heerlijk gegeten, zeer gastvrij en vooral persoonlijke benadering (inclusief door de kok).

van ruiven

Wij troffen het niet; wij waren alleen in het goed ogende restaurant; dit deed de sfeer niet goed;
    het eten was van goede kwaliteit; jammer dat bij de zalm de koolraap te hard was; n.a.w. niet voldoende gestoomd.
    Vriendelijke en goede bediening.

Geert de Ruiter

Heerlijk gegeten. Interieur is zeker wel aan een opfrisbeurt toe.

Nijenbanning

Zondag 27-8 restaurant bezocht. Eten was van uitstekende kwaliteit. Bediening was rampzalig, vergeten de bestelde wijn te serveren bij het hoofdgerecht. Daarna ongevraagd de rekening presenteren waardoor natafelen fors verstoord en afgebroken werd. Erg jammer daar het eten erg goed was.

Op een prachtige plek met fantastisch terras aan de achterzijde kun je hier goed en eerlijk eten. Vriendelijke bediening en een mooie kaart. Zoek dit restaurant op en ga er eten of lekker iets drinken. Je zult verrast worden.

Eigenaars zeer onbeschoft tegen personeel. Dus dat wordt een andere snackzaak.

Gastvrije ontvangst, attente medewerkers, lekker eten met aandacht voor de details die het verschil maken.
    We waren verrast door de smaakmakers, we lazen de recensies pas achteraf namelijk. We gaan de rest van de kaart ook proberen!

Heerlijk gegeten op het terras met uitzicht op het Goudmeer.
    We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen van het huis een amuse en een klein likeurtje.
    Het eten zag er mooi uit en smaakte prima. En ook genoeg voor een volle maag.
    Hier komen we zeker weer terug!

Vanavond heerlijk gegeten! Keurig geholpen door Dorethea. Lekker eten en drinken met producten uit de omgeving! Top! Zeker een aanrader!😋

Het eten is er uitstekend. Goed eten voor een schappelijke prijs. Bediening is erg vriendelijk. Mooi terras aan het water. Een aanrader.

Evert van Tellingen

Onderweg naar huis legden we aan bij het Goudmeer. We werden allervriendelijkst ontvangen en bediend door onze gastvrouw die zich ook netjes met haar naam voorstelde. Door het huis werden we getrakteerd op een overheerlijke amuse. De kaart is overzichtelijk maar gevarieerd, de kwaliteit van het geserveerde is hoog, zeker als je het relateert aan de prijs. We hadden een prachtig plaatsje aan het meer, en een mooi zonnetje en aangename temperatuur maakte het helemaal af. Wij kunnen het iedereen aanbevelen om hier eens langs te gaan.