Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterwolde fr verdeeld zijn.

1. Jeroen

2. Zeer tevreden, genoeg variatie voor vega. Smaakt heerlijk en vriendelijke mensen.

3. Woudenberg

vanavond tijdens onze vakantie een maaltijd afgehaald. Wat een aanfluiting. Kip was flauw, loempia,s waren erg slap en flauw. Babi pangang was niet te eten. Bij de balie een vrouw die nogal kortaf was en erg duur. Gaan hier nooit meer heen. Echt drama!!

2,2
  4. Wij hebben genoten van de overheerlijke pizza’s en nagerecht met ijs. De bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Kok kwam ook nog vragen of alles naar wens was, en of het smaakte. Wij kijken op een heerlijk etentje terug.

5. De beste snackbar van oosterwolde kom er al jaren word altijd vriendelijk geholpen alles goed voor mekaar en de aller lekkerste patat.

6. Zoals vanouds weer gezellig en goed gegeten in restaurant de Balkan.

7. Niet voor eerste keer hier eten top maar de gast vrijheid zeer slecht.
    Je voelt je totaal geen gast nu meerdere maal geprobeerd dit!
    Geloof dat meneer en klaar mee is heb het gevraagd vanavond maar begrijpt totaal niets van het vak.
    Hij zei volgende keer doe ik het anders waarom? Ben nu uit toch?
    Jammer dit voor de 90 euro!

3,7
  8. Lekker eten… Snelle service, goede plaatsen om te zitten MAAAAAR… De bediening mag wel wat vrolijker kijken. Ze kijkt letterlijk of ze in elkaar geslagen word ofzo. Niet echt uitnodigend om te komen eten. Verder kortaf chagrijnig en pinnig. Jonge kereltje werkt heel hard en doet goed zn best. Vrouwtje mag wel wat vriendelijker.

9. Het is een mooi en goed restaurant. Je kunt er echt heerlijk eten. De sfeer en bediening was ook helemaal super. Prijs kwaliteit is ook goed. We gaan zeker nog een keer.

10. Marijke Walraven

Zondag 8 september voor 1 st e keer bij dit restaurant geweest, tevens de laatste keer!
    Wat een aanfluiting geroosterde varkensfikdt en babi pangang niet te eten alleen maar vet, dame van bediening erbij geroepen en beweerde dat varkensfilet er altijd zo uitzag. Na over en weer gepraat was ze genegen om vlees te ruilen voor babi pangang. Helaas ook dit was alleen maar vet. Dame van bediening was niet meer te benaderen en keek van ons weg. Bami zaten 2 stukjes ham en prei in, flauwe hap! Zijn maar opgestaan en zeer ontevreden vertrokken. Gemiste kans!

11. Nooooit meer! Voor bezorgen trek de maar meer als een dikke 1uur voor uit. Komt het uiteindelijk aan koud eten. 🤨

3,7
  12. T Oostenbrink

Heerlijke lokatie aan het meer. Erg gastvrij ontvangen. Alles keurig netjes. Heel fijne plek om vaker heen te gaan.

13. Weinig eten voor je geld, onbeleefd personeel en een agressieve baas. Controleer goed wat er op de pinautomaat staat voor je je pas erop legt.

2,7
  14. Kaithlyn van Deelen

Het eten is er erg lekker, alleen is de prijs voor sommige dingen naar mijn idee een beetje hoog maar dat kan ook aan mij liggen. De mensen die er werken zijn aardig en beleefd en het is het zeker waard om vaker te komen.

15. Het kan gebeuren dat er iets niet helemaal goed is gegaan in de keuken. Bij navraag of alles 'na wens' was konden we dit niet positief beantwoorden. De reactie was overweldigend: de hoofdgerechten werden niet in rekening gebracht. Chapeau Goudmeer!

16. Zojuist pizza besteld, helaas alleen kaas geen tomatensaus. Smakeloze pizza.
    Erg jammer.

17. irena knijf

ik ga vrijwel elke week met mijn vriend een hapje eten bij de Elta.
    We worden super goed ontvangen en meestal direct geholpen, ondanks vaak de drukte van bestellingen.
    Eten is vers en heerlijk, sausen zijn er gratis bij en we worden vriendelijk en respectvol behandeld. Dus wil je lekker een hapje eten voor een goede prijs, dan bij je bij de Elta aan het juiste adres.

18. HM

Een paar keer afgehaald en een keer in het restaurant gegeten.
    De kwaliteit van het eten is matig tot slecht.
    Bina alles smaakt flauw en laf. De pindasaus bij de kipsaté was een aanfluiting.
    De babi spek en geroosterd varkensfilet taai en smakeloos.
    Bediening is kortaf en onvriendelijk.
    Kortom, niet aanbevolen.

19. HM

20. Janleskens

Wachttijd van anderhalf uur en ik had het nog niet.
    Belachelijk nooit meer.

21. Preusting

Verrassend lekker gegeten. Prima kok! Prachtige locatie.
    We gaan zeker nog eens terug.

22. Daniëlle

23. Onlangs gegeten bij Tzong Don. Het eten was wel aardig, maar dit kan ik niet zeggen over de bediening. Na het hoofdgerecht werden we gewoon aan ons lot overgelaten. We werden gewoon genegeerd. Tafels rondom ons werden wel afgeruimd en mochten een nagerecht bestellen, maar wij zaten maar met de vieze, lege borden voor ons. Na herhaaldelijk de bediening vragen om een nagerecht te kunnen bestellen, zelf maar begonnen met opstapelen van alles en de grote baas aangesproken. Helaas kunnen ze allemaal maar gebrekkig Nederlands, dus dat hielp ook niet echt. Helaas is er geen andere Chinees meer in Oosterwolde, dus je bent wel aangewezen op hun, maar dit gaat niet van harte.

24. Misschien een nieuwe kok. bami heeft geen smaak je proeft alleen de peper die er overtollige is in gedaan

4,3
  25. Hans Claessen

Prima ontvangst en lekker gegeten.

26. We wilde het wel weer eens proberen, maar het is nog steeds niet verbeterd. Ik had een kip-sate menu, dat bestaat uit 3 stokjes met kip dat veel te lang op de grill heeft gelegen dus het vlees was taai en kurk droog. Er was een schaaltje met pindasaus net genoeg voor 1 stokje. De friet was zeker twee keer gebakken dus donker en spijker hard, Geen frietsaus. Een klein schaaltje met zuur en sla. En dat voor 8,95 in mijn ogen veel te duur. Het was wel schoner dan de laatste keer toen wij hier waren. Maar dit raad ik echt niemand aan.

1,9
  27. Telkens weer een ergenis bij afhaal de onverschilligheid en chagrijnige vrouw. Onvriendelijk en matig eten.

3,9
  28. Perfect. Fijne, nette bediening en heerlijk eten. Knusse ambiance👍🏻 Een aanrader!!

29. Super lekker gegeten en vriendelijke bediening!

30. Men bied bezorging aan huis, maar als je er heen belt wordt er niet opgenomen, en krijg je een voicemail met dat er aangepaste openingstijden zijn. Terwijl ik bel binnen de genoemde tijden van de voicemail. Zeer slecht.