• Lid sinds 31 december 2012

2. Tzong Don

Oosterwolde fr

Brasserie Felicia

Gouda

HM heeft nog geen foto toegevoegd

1. HM's profielfoto
    HM heeft een recensie geschreven voor Tzong Don

HM

Een paar keer afgehaald en een keer in het restaurant gegeten.
    De kwaliteit van het eten is matig tot slecht.
    Bina alles smaakt flauw en laf. De pindasaus bij de kipsaté was een aanfluiting.
    De babi spek en geroosterd varkensfilet taai en smakeloos.
    Bediening is kortaf en onvriendelijk.
    Kortom, niet aanbevolen.

2. HM's profielfoto
    HM vindt Tzong Don niet leuk

3. HM's profielfoto
    HM heeft een recensie geschreven voor A-Yee
    Chinees-Indisch Rotterdam

HM

Ik kom hier al jaren. En altijd was het goed, maar de laatste twee keer was het erg slecht.

De Roti was hoofdzakelijk aardappel en kip met heel weinig groente. De saus was gewoon slecht en de roti zelf, de pannenkoek zeg maar, was kurkdroog en smaakte nergens naar.

Ik woon er vlakbij maar ik ga er niet meer naartoe. Heel jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan.

4,7
  4. HM's profielfoto
    HM heeft een recensie geschreven voor Brasserie Felicia

Tja, wat moet je er van zeggen. Hier wordt een degelijke Nederlandse pot geserveerd. Veel voor weinig. Van der Valk voedsel. De mensen doen hun best hier in een wat rommelig, smoezelig interieur.
    De mogelijkheid van een glutenvrij menu of een vegetarische of veganistische maaltijd zal velen aanspreken. Dat is ook denk ik de kracht van dit restaurant.

De bediening is vriendelijk maar uiterst onprofessioneel en dat draagt bij aan de wat kneuterige sfeer.

Kortom, een restaurant dat zeker bestaansrecht heeft maar hoofdzakelijk vanwege de keuken die zich aanpast aan diverse dieetwensen. Op alle andere fronten blijft het toch wat onder de maat.

6,5