Bella Roma in Oosterbeek

Bella Roma laten bezorgen?

Online eten bestellen

1254162034 81
1319182248 88
1384202462 76
1655120021 81

1. Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten bij Bella Roma. De pizza's en pasta's zijn van uitstekende kwaliteit. Tip: sla vooral de zalige desserts niet over, zoals de cheesecake met een bolletje frambosenijs.
    De eigenaar is een aardige gastheer! We komen hier graag weer terug als we in het mooie Oosterbeek zijn.

2. Lekker gegeten voor een mooie prijs!

3. 17 Aug. Gegeten: kleinzonen hadden n prima pizza, ik had schotel Bella Roma, was goed, maar… mijn man had n pasta met diverse vissoorten, was HE-LA-MAAL niks.
    Een bal spaggetti, n pluk tonijn uit n blik gepukt, en 1 garnaal.
    Schandalig slecht, voor dat geld, kan echt niet!

4. Leontine Franssen

Ik was er met mijn kleinkinderen , en het viel me op hoe aardig de bediening is dat vonden zij ook. Lekkere pizza's gegeten

5. Op de Utrechtseweg zitten een Thai, een Chinees en een Italiaan vlak bij elkaar. We hebben alle drie overwogen, maar het was alweer lang geleden dat we een echte pizza hadden gegeten en dus kozen we voor Bella Roma. Ons drankje namen we nog op het terras maar voor de pizza wilden we toch maar liever naar binnen omdat het net iets te fris werd. Geen probleem. De ober had een mooie plaats voor aan de achterwand op de bank in gedachten. Een goede keuze die niet in mij opgekomen zou zijn. We hadden nu overzicht over de hele zaak en de ovens maar konden bovendien aan twee kanten naar buiten kijken. Ik had een pizza marinara (met vis) en mijn vrouw de calzone (met artisjok). Bij het serveren roken de pizza's heerlijk naar knoflook maar uiteindelijk viel de smaak in de praktijk toch wat tegen. De vis was van mindere kwaliteit en had te weinig vissmaak. Mijn vrouw vond dat ze naar verhouding te veel deeg had en te weinig vulling. Ook vroeg ze een klein bakje kruidenboter bij haar pizza en daar werd achteraf 2.50 voor in rekening gebracht. Dat was flauw. Verder waren de pizza's zeker niet slecht, maar ik heb ze ook wel beter gehad. De wijn en de koffie waren verder prima en dat gold ook voor de bediening. De prijs / kwaliteit is ook niet slecht. Een zeven. Maar vanwege de dure kruidenboter haal ik er een punt af.

6,1
  6. Goede service lekker eten fijn personeel.

7. Ontvangst en menu prima.

8. Gwendoliene

Goed eten, lekker op tijd klaar. Niet dat je een half uur moet wachten. Vriendelijk personeel. Er was iets met de kassa of ik aub even mee wilde kijken of het allemaal klopte. Bleek niet zo te zijn maar werd netjes opgelost!

9. Brusselstraat

Slechte ervaring met dit restaurant we werden gediscrimineerd omdat we rolstoel gebonden waren en er daarom niet in mochten! We moesten maar buiten eten!

10. Heerlijk gegeten en zoals altijd gastvrij ontvangen.

11. A van Broekhoven

Aardige bediening, lekker gegeten. Pizza smaakte goed. Restant meegenomen, was geen probleem.

12. Janneke

Lekkere pizza's en goede bediening.
    We zijn geen grote eters en hielden dus een gedeelte vd pizza over, hiervan werd nog gevraagd of we deze mee wilde nemen. Omdat we 's avonds nog weg gingen was dit helaas geen optie voor ons, maar fijn dat het gevraagd wordt!

13. Vandaag had ik de Calzone. Echt een aanrader, heerlijk gegeten.

14. G.Westphal

Ja mensen, wij waren maar weer bij jullie eten en kan alleen zeggen het was weer heerlijk. Het eten en ook de bediening was zeer goed, net zoals de vriendelijkheid van de eigenaar. We komen terug.

15. Kim van huenen

Was lang geleden!! Maar nog steeds helemaal top! Eten goed!! Goede service! En een gezellige sfeer! Personeel en eigenaar super vriendelijk!!

16. Weer gehaald vandaag. Dunne bodem en rijk belegd. Vriendelijke eigenaar met altijd een vriendelijk woord voor eenieder.

17. dammerman

Uitstekende versgemaakte pizza's om mee te nemen of ter plaatse te nuttigen. Vriendelijke bediening en betrokken eigenaar. Zelfs op het terras aan de doorgaande weg is het goed toefen (als het niet te druk is op de weg). Sinds we Bella Roma kennen komt het er niet van zelf pizza's te maken!!!

18. Leo 1744 punten

Een prima pizza in een wat kil interieur, waar aanvankelijk de temperatuur ook nogal kil was. Het tochtte behoorlijk, omdat de voordeur open stond. De temperatuur verbeterde naarmate er meer klanten binnenkwamen. Koffie was niet bijzonder, pilsje was gewoon Hertog Jan zoals Hertog Jan moet zijn. Maar de pizza's waren uitstekend! Goede bodem, verse ingrediënten, een smakelijk geheel. Het mes was niet echt scherp genoeg, dat was dan weer een minpuntje. Vriendelijke bediening, redelijke prijzen.

19. Heerlijk gegeten, echt een goed restaurant. We gaan er als gezin altijd naartoe. heel aardig personeel en heerlijk eten.

De pizza's zijn daar echte aanraders (Taco/ Carpaccio/ Vegetarisch), er is voor iedereen wel wat. Mijn jongste dochter lust bijna niks maar bij Bella Roma kan zij toch altijd heerlijk eten.

20. Vieze pasta. Carbonara met vieze spekjes uit de supermarkt. Pizza's lijken wel lekker. Tafel was niet afgenomen.

2,1
  21. Altijd goede kwaliteit, of je in het restaurant eet of gaat afhalen. Duidelijk te merken dat ze verse producten gebruiken. Klantvriendelijk en een prima prijs kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader om te gaan eten.

22. Mijn vriend en ik komen bijna elk weekend bij Bella Roma. Dit is alleen omdat het eten altijd goed is, vandaar een verdiende 10!

23. Michelle

Lekker eten, goede pizza's. Heerlijke home made tiramisu!
    Bediening tja, niet top... Eigenaar wel erg leuk en vriendelijk.

24. R.Brands

Eten was goed maar niet bijzonder.

25. Heerlijk gegeten, de bediening is super vriendelijk en aardig, je kan er echt gezellig zitten. We komen zeer zeker terug.

26. Als regelmatig terug kerende klant kan ik natuurlijk niet achterblijven om hier wat te gaan schrijven.

Ik kan hierover erg kort zijn, Het is voor prijs kwaliteit een top zaak met een goede keuken en zeker een zeer vriendelijke gastvrijheid van zowel de eigenaar als wel zijn personeel van barbediende tot de keuken. Altijd tijd voor een grapje en een babbel.

Ik neem vaak een pizza maar ook de gewone gerechten ontbreken niet en beide doen het goed met eerlijke ingrediënten waardoor je echt met gedachte in het mooie Italië rondreist.

Het feit dat veel beroemde personen ook graag met hun gezin hier eten bewijst maar dat hij echt wel weet wat de gast wil.

Osama en Leentje, reserveer maar weer een plaats voor mij.

27. Ben afgelopen week bij Bella Roma geweest, ziet er mooi uit van buiten, maar binnen is het sfeerloos. Ook de service is slecht, het eten was ook niet zo lekker, dus een afrader.
    Het eten komt te laat aan en de service is niet vriendelijk en netjes.

1,1
  28. Altijd heerlijk om door de gastvrije Osama begroet te worden. Naast deze warmbloedige gastheer is het eten altijd van top kwaliteit EN je hebt het snel. Prijs kwaliteit is niet in balans, je krijgt veel te lekker eten voor wat de kastelein rekent. Aanrader!!!!

29. Jason Star

Afgelopen week hier gegeten en gedronken. Op het eerste gezicht best een leuke zaak, maar naar mate je langer zit begin je je erg te irriteren aan de drukke weg waaraan het gelegen is. Daarnaast moet je best lang wachten op je bestelling en worden er andere prijzen gehanteerd dan aangegeven. Want na hun eigen zeggen waren het afhaal prijzen en niet de prijzen die gelden als je in het restaurant at. (heb hier zelf nog nooit van gehoord dat prijzen anders kunnen zijn als je het afhaald dan wel meteen opeet).

Maar het meest waren we wel verast door het feit dat onze pizza van ons bord afdreef door de hoeveelheid olie die op het bord aanwezig was.

4,5
  30. 20-2-2013 deze bomvolle zeer luidruchtige Italiaan bezocht, waarschijnlijk bomvol omdat weing betaalbare horeca in Oosterbeek aawezig is. Anders is de grote opkomst onverklaarbaar. Het eten was van middelmatige kwaliteit, niet goed, noch slecht, de rokers liepen af en aan om buiten te roken, elkaar verstaan was vrijwel niet mogelijk wegens dronkemansgelach, naast enige gerechten alsmede wat glazen wijn vroeg mijn parner om een karaf gewoon kraanwater, die prompt zonder stribbelen (of opmerking) ter tafel werd gebracht. Bij de rekening werd evenwel tot onze verbazing E 2,50 in rekening gebracht. Wij komen overal maar hadden dit nog nooit meegemaakt. Mocht U als wij geen bubbelgedoe of flesjes ambiëren, dan is dit niet the place to be. Voor ons was dit eens maar nooit meer en bedenk U terdege voor U binnenstapt.. een gewaarschuwd mens telt echt voor twee!

31. Murielle

Altijd gezellig om hier te eten, persoonlijke aandacht wanneer je er bent,extra service, mijn kinderen hebben ook al vaak gekozen om hier hun vrienden uit te nodigen voor hun verjaardag.
    Voor mij echt een horeca gelegenheid in Oosterbeek waar ik mijn vrienden mee uit eten zal nemen.

Murielle

32. Gezien de uitstraling had ik meer van het eten verwacht. Het is een huis tuin en keuken Italiaan. De basics zijn aardig maar verwacht geen culinair hoogtepunt. Het vlees is slecht, blijf bij de pizza dan zit je prima.

33. Elise en Casper

Elke keer weer is het een genot om te eten bij Osama! Heerlijk eten en geweldige bediening! De koks en Osama zelf halen alles uit de kast om er een fantastische avond van te maken. Niks is teveel. Ons nummer 1 restaurant in oosterbeek!

34. Afgelopen zomer gelogeerd in de buurt van Oosterbeek. Het waren koude - gure - zomerdagen. Heerlijk was het dan ook, dat we warm en hartelijk werden ontvangen door Osama.

Het eten vonden wij en onze twee jongste kinderen heerlijk! We hopen gauw weer eens langs te komen, Osama! Zien we gelijk hoe de Zaak na de verbouwing is geworden.

Hartelijke groet uit:
    Hendrik Ido Ambacht.

35. Belle Roma is zeer recentelijk volledig verbouwd. Het is nu nog mooier en gezelliger geworden. Het is zeker de moeite om hier een keer te gaan eten. De bediening is zeer vriendelijk. Zij ontvangen je altijd heel hartelijk. Hiervoor ga je gewoon terug. Het eten is prima voor een goede prijs.
    Doorgaan zo!!!

36. Heerlijk gegeten, en de sfeer was prima. Mooie nieuwe inrichting. Top!!!!

37. Al jaren vriendelijke en goede service , net verbouwd maar nog ouderwets goed. Osama ( de eigenaar ) ga zo door!

38. Vandaag met mijn opa pizza's gehaald, het was heerlijk!

39. Marcel en Marina

Gisteravond met de familie uitgebreid gegeten op het terras bij Osama en Leentje en het was weer fantastisch! Het diner was uitstekend, dessert overheerlijk. De sfeer is er zeer vriendelijk en gezellig en de bediening zoals het hoort: aanwezig wanneer het nodig is. Voor de prijs mag je het zeker niet laten. Dat alles in het gezellige dorp Oosterbeek. Zeer de moeite waard om eens naartoe te gaan!

40. Gisteren tijdens een midweek omgeving Arnhem onverwacht gegeten bij Bella Roma. We waren aangenaam verrast door de bijzonder vriendelijke ontvangst en hele vlotte en keurige bediening.

Het eten was van prima kwaliteit en de hoeveelheid was ruim voldoende.

Geen wonder dat de hele zaak volzat, dit is een restaurant om naar terug te gaan. En dan doen we zeker.

41. Heb een heerlijke Pizza Scampi met zalm en ansjovis gegeten en was verrast dat de gastheer Osama zoveel aandacht aan zijn gasten gaf terwijl hij ondertussen onze Pizza aan het bereiden was.

Als verrassing een zeer lekkere zelfgemaakte tiramisu gegeten.

Heerlijk om te zien dat iemand als hij zoveel liefde in zijn vak heeft.

Dat voelt goed bij een gast als je er een heel lekkere pizza kunt eten en je er ook heel welkom voelt.

42. Nette en gezellige gastheer Osama. Heerlijk gegeten voor weinig geld, dus een goede prijs/kwaliteit. Nieuwe kok is aanwinst. Pizza's heerlijk met goede bodem.

43. Samen met mijn gezin gegeten. De mixed gril was erg lekker.

De etenslucht in het restaurant is aangenaam.

Erg vriendelijk personeel. Kinderstoel aanwezig.

44. Het eten bij eigenaar Osama en zijn personeel is altijd weer prima! We komen er ongeveer een maal per week en vinden het bovendien erg gezellig!

45. Erg lekker gegeten. Combinatie van Italiaans restaurant en steakhouse. Vooral de lekkere luchten maken je hongerig ;-) Erg vriendelijk personeel en gezellig druk. Lekker ijs met heerlijke slagroom erop, tenminste niet van die vette vaste room maar heerlijk luchtig!

46. Heerlijke pizza en we werden uiterst vriendelijk geholpen. Er waren nog 2 tafels vrij toen we aankwamen, maar die waren in de hoeken. De bediening zei dat als we nog een minuut of 5 zouden wachten dat we dan een betere tafel zouden hebben. Erg netjes!

Ook het brood met kruidenboter was erg smakelijk. Lekker Italiaans brood. Wij hadden een topavond voor weinig geld.

47. Heb hier de lekkerste pizza Calzone gegeten!

Met passie gemaakt, dat kun je proeven!

48. Anna 84 punten

Echt italiaans is dit niet. Maar je kunt er lekker eten... een pizza of een shoarma-schotel... Prijs/kwaliteit verhouding is in orde.

Prima voor een snelle hap.

49. het was zeer druk en de bediening deed er alles aan om het toch goed te doen, zeer goed eten goed eten voor een prima prijs.ga er zeker vaker heen.

50. Geert Hendriks

vorige week zondag 29 april 2007 hebben mijn vrouw en ik hier prima gegeten. Het was niet overdreven druk en de bediening was vriendelijk. De keuze van mijn vrouw viel op een pizza fungi, die zag er erg goed uit en smaakt volgens haar prima. Zelf koos ik voor een dream schotel. Een schotel shoarma-vlees met ananas en gesmolten kaas. Was heerlijk.
    Het enige minpuntje vond ik het dessert. Waarom kan er nu niet een een echte geklopte slagroom op het ijs. Steeds vaker merk je dat er van die slappe spuitbusroom gebruikt wordt. Jammer. Totaal gezien toch een prima eetgelegenheid
    met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

6,3