'tisboven! in Oostburg

Restaurant 'tisboven! is en blijft verrassend anders.

Gratis parkeren in de nabije omgeving

Welkom bij ‘t is boven! hèt restaurant in Zeeuws-Vlaanderen met de verrassende nieuwe Spaanse keuken!

Restaurant ‘t is boven! onderscheidt zich van andere restaurants door een fantastische Spaanse keuken te combineren met echte Zeeuwse gezelligheid. Houdt u van verrassende gerechten, dan moet u bij bij ‘t is boven! zijn. Onze menukaart biedt u een ruime keuze uit verschillende koude en warme gerechten.
Stel zelf uw maaltijd samen door een combinatie te kiezen van heerlijke dagverse gerechtjes (raciones) van vlees, vis en groenten, alle gebaseerd op de nieuwe Spaanse keuken.

Restaurant ‘t is boven! biedt u door haar sfeervolle interieur, de unieke Spaanse keuken en het gastvrije verblijf een bijzondere belevenis. Je komt binnen, eet een paar raciones, proeft van elkaars gerechten en geniet in een ongedwongen sfeer.

Kijk op onze website voor meer details: https://tisboven.nl

• Veganistisch

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1520257946 92

1. Ed van Os

2. Anneke Zonneveld

Leuke gastvrouw die weet hoe het moet, ontspannen sfeer, heel lekker vegetarisch eten. Is echte aanrader.

3. Weer heerlijk gegeten bij jullie, altijd gezellig. Een aanrader voor iedereen om daar eens te gaan eten.

4. John 297 punten

Boven verwachting goed.
    Heerlijke tapas.
    Zelf Spanjaarden eten hier ook.
    Zeer prettige bediening.
    Goede huiswijn.
    Beslist de moeite waard😉

5. Erwin Roskam

Dit restaurant stond al heel lang op mijn lijst, dit door de zeer goede recensies op internet.
    We hebbenn hier gisteravond gegeten en moesten daarvoor 1 uur in de auto zitten om er te komen, maar dat was het ook dubbel en dwars waard.
    We kunnen hier kort over zijn: supergepassioneerde en gastvrije gastvrouw en overheerlijke gerechtjes die met zorg klaar gemaakt zijn. Dit alless geserveerd in een sfeervolle setting.

1 ding is zeker, zodra de kans zich voordoet rijden wij met groot plezier weer een uur om om bij hun te eten. Top, top, top.
    Ga zo door.

6. R Nijhoff

Je moet inderdaad even met een trap naar boven, maar op de eerste verdieping wacht je dan een plezierige ontvangst. Ook de verdere bediening houdt een ongedwongen sfeer met een persoonlijke touch. Op tafel komen verrassende gerechten van goede smaak en uitstekende kwaliteit, in behapbare 'raciones' en prijsklassen. Spaanse menukeuzes staan broederlijk naast meer vertrouwde producten die dan toch een zwierige Spaanse draai krijgen. Wie de weg naar Oostburg gevonden heeft, ontneemt zichzelf een plezierige ervaring door dit Spaanse restaurant te negeren. En wie nieuwsgierig is geworden naar " 't is boven ", zal de weg naar Oostburg ook wel vinden.

7. Op de vernieuwde website hadden we gemerkt dat de kaart aangepast was met nieuwe gerechtjes. Als regelmatig terugkerende klant moest dit toch gecheckt worden. Gisteren dan toch even de 130 km enkele rit getrotseerd om ons nog eens een avondje te laten verwennen. We waren dol enthousiast over de nieuwe culinaire hoogstandjes die de gastvrouw presenteerde op onze tafel. Niets dan lof voor het keukenteam dat er telkens in slaagt om het niveau steeds een trapje hoger te brengen. Een ware culinaire reis door Spanje met een selectie aan raciones dat de ontdekker van de spaanse keuken kan behagen, en dat de meer eisende bezoeker zal verrassen.

8. Oostburgenaren

Beste restaurant in Zeeland en omstreken! Altijd lekker eten en heel vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en goede service levert. Zeker een 10 waard👌

9. A. en L. Smits

Erg sfeervol restaurant met verrassende kaart en erg warm welkom door gastvrouw.
    Dit alles maakte dat het een zeer geslaagde avond werd. Kwaliteit van eten prima.

10. Marielle Datthijn

Ik heb al een aantal keer gegeten bij 'tis boven en raad iedereen aan om er ook heen te gaan. De bediening is mega vriendelijk en de sfeer is altijd goed. Ik ben zelf vegetarisch maar ook voor mij is er een ruime keuze aan heerlijke gerechtjes. Het grand dessert is zalig en zeker aan te bevelen, kortom: een top restaurant met geweldige service!

11. We hebben vanavond weer lekker gegeten, sfeer was geweldig, ondanks dat het vol zat, volop aandacht van de gastvrouw, de chef kok met het personeel had ook weer z'n best gedaan. Een aanrader.

12. Lekker gegeten bij 'tisboven!, wij proefden Spanje, komen snel terug.

13. Remko

14. Topper waar het prijs-kwaliteit betreft. Menu met vele mogelijkheden om te combineren. Keus genoeg voor elke smaak en ieders voorkeur. Per gang bestellen of menumogelijkheid. Goede en betaalbare wijnen. Sfeervol en gezellige bediening.

15. Na alle goede recensies besloten om hier te gaan eten en hiervoor 150 km te rijden. Het is inderdaad boven en het is een mooi ingerichte zaak. Bij binnenkomst waren er niet veel gasten en werden we al slecht bediend. Na 20 minuten nog steeds geen drankje en menukaart, dit was zowieso de hele avond moeilijk te bestellen, want de bediening had het te druk met gasten die ze kenden. Dan het eten: een aanfluiting. Scampi's in likeur 43 leek wel crème brûlée met garnalen groenten uit de oven, echt smerig. Geitenkaas kroket droog. Gelukkig hebben we maar 2 keer kunnen bestellen in 2,5 uur. Dessert of koffie maar niet besteld, waren bang dat dit ook weer erg lang ging duren. Ik weet niet van wie die goeie recensies komen, dit was bar slecht.

16. Via de site van Dinercadeau terecht gekomen bij dit verassend restaurant. Heerlijke gerechten, een uitstekende bediening en een leuke ambiance. Jammer dat het helemaal in Oostburg ligt… Wij waren op vakantie vanuit Limburg. Onze dochter van 3 heeft zich zelfs 3 uur geamuseerd!

Hebben het restaurant al getipt aan collega’s en komen zelf zeker terug wanneer we in de buurt zijn. Zowel geschikt voor de “beginner” met Spaanse gerechten als de voor de gevorderdere eters van Spaanse gerechten!

17. Een supergoed, gastvrij restaurant! Ook met een groep van 11 personen en een paar moeilijke eters was alles perfect geregeld. Wij komen hier met plezier weer terug!

18. Was ons tweede bezoekje dit seizoen en ook nu hebben we er heerlijke gerechtjes kunnen eten. Er staan nog heel veel gerechtjes op de kaart die we zeker eens willen proeven... we kijken uit naar een volgende gezellige avond met de super gastvrouw en personeel... tot binnenkort.

19. In 1 woord super!

20. Erg gezellige sfeer! Het eten is ook goed! Allemaal lekkere tapashapjes. Zeker een aanrader!

21. Annemieke van der Donk

Voor ons werk verblijven wij veel in Zeeuws Vlaanderen en hebben zo'n beetje elk restaurant wel gehad, maar als je echt wilt genieten van overheerlijk eten moet je hier zijn. Ik ben zoals ze dat noemen een lastige eter, helemaal geen avonturier, maar zelfs ik lik hier mijn vingers af, aan de heerlijke sausjes, waarmee het gegarneerd wordt. Al voor het derde jaar op rij en nog nooit teleurgesteld , en dat in een prettig ingericht restaurant met een prima gastvrouw. Complimenten!!

22. Hier terecht gekomen tijdens vakantie door recensies eet.nu
    Heerlijk gegeten ontspannen steer en gezellige gastvrouw.

23. Ontvangst is warm. Bediening attent. Goede uitleg over eten. Eten is heerlijk. Goed materiaal dat lekker klaargemaakt is. We voelden ons zeer welkom en we werden verwend en op onze wenken bediend.

24. Belgische vrienden

Zeer goede ontvangst en zeer vriendelijk. Heerlijke tapas, goede prijs-kwaliteit. We spijtig dat je vb. geen kan Sangria kan bestellen als aperitief om te delen, of een glaasje per persoon.
    Een aanrader, we gaan zeker terug !

25. Fantastisch restaurant. Wederom heerlijk gegeten!

26. laura bakker

Heerlijk 3-gangen tapasmenu classico gegeten. Zeer vriendelijke bediening en uitleg van de tapas die opgediend werden, zeker voor herhaling vatbaar!! We hebben heerlijk gegeten en gedronken.

27. Vriendelijke ontvangst,goede uitleg over de producten in de gerechten. Leuke sfeer...

Wat we hebben gegeten was heel goed, maar we moesten helaas op last van de brandweer onderbreken en het pand verlaten. Dit was vanwegen een gevonden vliegtuigbom die onschadelijk gemaakt moest worden.

Pech voor nu maar we gaan nog zeker een keer terug het was zeer goed.

28. boonstra

Goed en vlotte bediening!

29. Fok de Boer

Lekker gegeten. Prettige bediening.

30. van Noordennen

Leuke ervaring gehad we waren vroeg en de eigenaresse heeft nog een leuk praatje met ons gehouden. Het eten was lekker en zijn super behandeld.

Zeker een aanrader als je eens wat anders wilt dan het doorsnee restaurant.

31. Je voelt je meteen welkom in dit restaurant dankzij de zeer vriendelijke gastvrouw; daarnaast nog eens heerlijk gegeten! 't Is Boven is een aanrader!

32. Prima, wij zijn hier met ons personeelsuitje wezen eten en iedereen heeft het prima naar zijn zin gehad. Uitstekende bediening, een vriendelijke en enthousiaste gastvrouw, kortom heerlijk gegeten. Wij bevelen het iedereen van harte aan!

33. Wederom goed, gezellig, smaakvol en een uitstekende service en bediening. Het eten is super vers en goed bereid. De gastvrouw doet er alles aan om de klanten van hun wensen te voorzien. Tot de volgende zitting!!

P.S. de Kapoen is heerlijk.

34. Een gezellige avond gehad. Lekker om te eten, warme interieur en vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar, dus een aanrader.

35. Prima service, lekker gegeten.

36. We hebben zelf meer dan 10 jaar een huis in Spanje gehad en zijn zelfs van plan binnenkort permanent daar te gaan wonen. Om eens uit te proberen of ze in Zeeland iets uit de Spaanse keuken kunnen maken zijn we bij 't is boven! gaan eten. In één woord 'geweldig'. Dit kan als voorbeeld dienen voor de duizenden 'ver-McDonalds-iseerde' restaurantjes aan de Spaanse Costas. Gastvrouw: top. Kok: top. Sfeer: prima. Eten: uitstekend. Must-eat: calamares.

3 aandachtpunten (niet per definitie negatief):

- de afgrijselijke sigarettenlucht in het trappenhuis mag (nee moet!) weg
    - de enorme lijst met prijzen voor de hapjes mag achterwege blijven (of beperkt in variatie)
    - sommige tapas zijn niet zo scherp gekruid als hun Spaanse tegenhangers (een aanpassing aan de Nederlandse smaak?)

37. Koos en Karina

Ook nu weer genoten van voortreffelijke Spaanse gerechten.

38. Gastvrij ontvangen, goede uitleg van de menu kaart cq gangen en keuzes. Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. We komen zeker terug.

39. maartje swagers

Heerlijk genoten van een verrassings menu! Heerlijk eten, super spontane bediening, gezellig zitten. Dus al met al een aanrader!

40. Hartelijk ontvangst... heerlijke gerechten... verrassend... goede ambiance en niet duur!! Kortom een heerlijk avondje uit. Een aanrader!

41. Fam. A. van der Zwan

We hebben bij 't Is Boven een heerlijke avond gehad. Hartelijke ontvangst, fijne bediening en echt geweldige tapas-gerechten. Zowel vis als vlees en ook het toetje was uitstekend. Met name viel ons op hoe snel de gerechten opgediend werden. Complimenten!

42. Marjon & Frank Stokkerman (Sara & Bram)

Zoals altijd top. De hele avond gezellig en goed getafeld met 38 gasten. Iedereen genoot en prees de verrassende lekkernijen. Een pluim en een roos voor het enthousiast en professioneel team van Monique en Ed.
    Ook de tijdelijke inbreng van eigen "kunst" en muziek was prima ontvangen en uitgevoerd. Genoeg redenen om regelmatig terug te komen in de volgende 50 jaren.

43. Mario de Lijser

Een bezoek aan 't Is Boven betekent voor ons steeds weer een bijzonder genoeglijke avond. Prima formule, met vele kleinere gerechten, dus 'voor elk wat wils'. Flexibel je menu samenstellen, met goede uitleg. Smakelijke gerechtjes, zowel vlees, vis, als groenten/vegetarisch.
    Uitstekende dienstverlening door gastvrouw. Dat alles in een prettige inrichting en ontspannen ambiance. Het goede (foute) rookkamertje.
    Billijke prijzen, wat denk je van karaktervolle èn fluweelzachte rode wijn voor €18,50 per fles? Wat wil je nog meer? Ga eens proberen zou ik zeggen... ;-)

44. Ontzettend leuk restaurant met passie voor de spaanse keuken! Erg knus en gezellig, een goede prijs en heerlijk eten. Enthousiaste bediening met veel kennis van het eten. Aanrader!

45. Els de Vries

We hebben zaterdag erg lekker en erg gezellig gegeten bij 't is boven. Dit is de Spaanse keuken van z'n lekkerste kant. We gaan het zeker onthouden, en is er weer iets te vieren, dan komen we vast nog een keer.

46. Annouska de Wever

Heerlijk eten, mooie ruimte, goede service (uitleg), het was een verrukkelijk en geweldig menu!! We zijn er al meerdere keren geweest, maar ze kunnen je blijven verrassen. Onze zoon werd 16 en het toetje was net iets meer en verrassender, heel lief. Voor wie echt eens wat anders wilt, is het zeker een aanrader!!

47. Als culinaire gasten kunnen wij niets anders dan tevreden zijn op alle gebied. Ons bezoek aan 't Is Boven (met de pijl naar beneden: creatief & origineel) is ons uitermate goed bevallen. We werden als leden van het koningshuis ontvangen en als diamanten op handen gedragen. Het personeel heeft heel duidelijk kaas gegeten (hoe kan dat ook anders in Nederland) van gastvriendelijkheid op het hoogste niveau.
    Het tapas-concept is vernieuwend en slaat duidelijk aan na het bestuderen van de kaart. Klassieke Spaanse en verfrissend nieuwe tapas wisselen elkaar op elk menu-niveau schitterend af en vullen elkaar prachtig aan: een nieuweling kan voorzichtig zijn keuze maken terwijl een klant die op zoek is naar een culinaire verrijking van zijn repertoire ook zeker zijn gading zal vinden.
    De gastvrouw legt daarbij alles nog eens zeer vriendelijk en haarfijn uit zonder daarbij ook maar één second de indruk te wekken zich te willen (be)moeien. Ook de rest van het personeel komt zeer vakbekwaam over.
    Wij kozen voor de menu nieuwe stijl en kwamen zeker niet bedrogen uit: van begin tot einde een culinaire reis doorheen alle ingrediënten die op een speelse en eenvoudige manier versmolten worden tot ware delicatessen! Chapeau voor de man achter het fornuis: een culinair kunstenaar met een niet aflatende inspiratie tot vernieuwing: getuige hiervan van het warm soepje van peer met blauwschimmelkaas en brandy als hapje bij het aperitief: een ware smaaksensatie!
    Voor, bij en na het genieten van deze delicatessen hebben we ons zeker niet te kort aan verschillende soorten dranken en op het einde van de rit kwamen we aan een prijs per persoon die meer dan prijs/kwaliteit waardig was.
    't Is Boven is een echte aanrader! Met dank dat wij bij jullie onze voeten onder tafel mochten schuiven!

48. De Rijcke Monique

Het was onze eerste maal en het is zeer goed bevallen. Zeer vriendelijke gastvrouw en personeel. En prijs/kwaliteit ook OK, dus het smaakt naar nog!! Een aanrader!!!

49. van den hoek

We zijn met 5 personen geweest op 16/10. Mooie uitgebreide kaart met verrassende tapas. Wij hebben het menu Spaans nieuwe stijl genomen en vonden dit super. Heel goede kwaliteit, mooie presentatie, zeer vriendelijke gastvrouw en bediening. Mooie, niet dure, wijnkaart. Lekkere huiswijn en huisaperitief. Echt een aanrader.

De smullerkes

50. Heerlijk gegeten met een groep van 8 personen. Het eten was verrukkelijk, de bediening heel persoonlijk en attent en de atmosfeer super gezellig. Vooral de persoonlijke aandacht en het samenstellen van een speciaal toetje voor de gast met melkallergie hadden we nog nooit eerder ergens mee gemaakt. Een echte aanrader!

51. Lethetia Willemsen

Zeer vriendelijke gastvrouw! Kent haar kaart heel goed! Super restaurant en houdt rekening met haar gasten.

52. familie simons

Mooie plek voor 7 mensen. Eten was lekker en mooi opgediend. Heel gevarieerd. De sfeer mag wat meer ontspannen.

53. Niks op aan te merken, prima personeel en een gastvrouw die weet waar ze mee bezig is. Wij gaan er dan ook zeker terug naar toe.

54. Mieke Schepens

55. Mieke Schepens

Heerlijk genieten van kleine gerechten (Spaans maar niet per se tapas) onder het genot van prettige muziek en een lekker wijntje. Een gastvrouw die met haar gastvrijheid ervoor zorgt dat haar gasten zich thuis voelen. Ze geeft geduldig antwoord op je vragen antwoord, Het voorafgaande in combinatie met een chef-kok uit duizenden maakt van Restaurant 'tisboven! tot een vijfsterren-restaurant voor ons.

56. Tijdens onze vakantie hier gegeten. Wij hebben vaker in een tapas restaurant gegeten, dit restaurant overtreft echter onze eerdere ervaringen. Een culinaire belevenis was het!

Ook de gastvrouw Monique besteed veel aandacht aan haar gasten.

Al met al... super!

57. Miranda Goedhart

58. Marion Elskamp

59. Marion Elskamp

Een echte aanrader. Leuke formule met diverse gerechtjes. Enthousiaste medewerkers, gemoedelijke sfeer. Zeker de moeite waard om eens te proberen!

60. Het was weer een gezellige, rustige avond. We zaten op ons gemakje en kregen heerlijk eten. Er is geen sprake van haast en prijs/kwaliteit is goed.

61. Vriendelijke gastvrouw, goede uitleg over de verschillende gerechten en heerlijk gegeten.

62. Ze houden rekening met je wensen. Keurig, erg gezellig in huiselijke sferen, gastvrije gastvrouw en als je binnen stapt voel je gelijk de gezelligheid.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen bij de open haard.

63. Gonny Martens

Hartelijke bediening, goede uitleg, lekker eten. Voor herhaling vatbaar!

64. Met een gezonde nieuwsgierige eetlust zijn we aan tafel geschoven. Een menu met allerlei tapas gerechten leek ons wellicht toch geen goede keuze aangezien ons niet bekend was wat de inhoud van het menu was. Toch de knoop doorgehakt en gegaan voor het Neuvo Cocina menu. Naast mijn vrouw, een goede vriend die jaren in Spanje vertoefde en zijn vriendin meegenomen. We zijn zeer positief verrast. Een echte Spaanse keuken met gerechten van goede tot zeer goede kwaliteit. Lekker gegeten en hiervoor ook uitgebreid de tijd gekregen. Goede en vriendelijke bediening die ook de tijd voor je neemt. Rekening viel ook zeker niet tegen. Ik heb geen aandelen (je zou het gaan denken hè) maar weet zeker dat we hier nog vaker gaan komen ondanks de autorit van een half uur.

65. Janneke

We hebben heerlijk gegeten! Monique was een goede gastvrouw en had de juiste adviezen.
    Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug! Dit restaurant is zeker een aanrader!

66. Vandewalle werner

Zeer aangename avond gehad. Vriendelijke bediening van mevrouw. Voel je op vakantie in een Spaans restaurant. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

67. Paulina Sinack

Samen met vriendin en 2 zussen heerlijk op het gemakje gegeten! Tapas was nieuw voor mij en ben meteen verkocht! Prima smaken ervaren.

68. Heel erg lekker eten en een super bediening. Heerlijke avond gehad.

69. Robbert Phaff

Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Helaas zat er wel veel tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Door het mooie weer buiten liep de temperatuur binnen ook erg op.

70. els 45 punten

Prima, geen klachten, een 10.

71. M.Meertens

Gezellige avond gehad met zijn 4-en in dit restaurant! We kregen goed advies en uitleg en de gerechten waren allemaal heel lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

72. Een bijzondere avond gehad met zijn 3-en in dit tapasrestaurant. Voor 't eerst tapas gegeten. Gerechten waren van goede kwaliteit en verrassend qua combinatie en smaak. Gecombineerd met een prettige sfeer en een persoonlijke benadering een aanrader! Jammer dat het zover van Bergschenhoek is. Gaan beslist nog eens langs voor een gezellig avondje genieten, wel tijdig reserveren.

73. Jane Saffrie

Echt een heerlijk avondje uit! Gezellige ambiance, Monique is een lieve en attente gastvrouw en Ed maakt heerlijke, verrassende gerechten in zijn keuken! Onze kinderen en wij hebben ook deze keer weer erg genoten! We komen zeker weer terug!

74. Henk en Ineke

Geweldige gastvrouw, en heerlijk eten voor een mooie prijs. Al vele malen hier geweest en ook ons trouwjubileum hier gevierd. Niets dan lof. Voor een gezellig avondje uit met 2 of meer, iedere keer een feestje. Ga vooral zo door!!

75. Lekkere gerechtjes in een leuk restaurant. De persoonlijke benadering heeft ook wel wat.

76. Herbert en Lia

Wij hebben hier al verschillende keren gegeten, met ons gezin, met vrienden of met groepen. Het is altijd weer feest te worden ontvangen door de vriendelijke gastvrouw Monique en te proeven van het geweldige eten gemaakt door haar man de chef. Zelfs iemand met een glutenvrij dieet werd helemaal in de watten gelegd en zat glunderend aan tafel. Wij hopen nog heel wat keertjes te kunnen komen proeven in deze geweldige ambiance.

77. Goed als kwalificatie. De bediening is hartelijk en toegewijd. Geduldig wordt uitleg gegeven. De wachttijd tussen de bestellingen is niet te lang. Soep, vissoep en tomatensoep waren uitstekend! Heerlijk vers stokbrood, prima kruidenboter en een sublieme aioli. De pata negra mag je niet missen. Zo lekker eet je ham maar zelden! Ook de gewone Serrano met meloen was prima. Gebakken champignons goed hoewel wat lang gebakken, calamares helaas diepvries; beter dan in de supermarkt maar vers toch lekkerder van smaak, de scampies in mandarijn en likor 43 saus viel tegen. De saus is heerlijk maar de scampies waren wat taai en smakeloos. De bacalao kroketjes waren heerlijk. Voortreffelijk en zeer aan te raden is het taartje van ei, geitenkaas, erwtjes en mint. De ossenhaas kon malser en een steakmes erbij zou handig zijn. Het vlees was nu te rauw en te weinig mals. Ook de nagerechten smaakten goed. De wijn van het huis is zeer smaakvol. Voor herhaling vatbaar.

78. Dit was onze 2e maal dat we hier geweest zijn, maar zeker niet de laatste keer. Want de sfeer en vriendelijke bediening nodigd uit om terug te komen. Het echte spaanse menu is fantastisch. Hop naar een volgende keer.

Groetjes
    Johnny en Eliane

79. We hebben het geluk dat mijn broer en schoonzuster in Oostburg wonen. Voor stedenschoon is Oostburg geen bestemming, maar voor tapas is het een lange reis waard. Mijn broer en ik, maar ook onze vrouwen zijn praters, maar bij 't Is Boven zijn we toch regelmatig stil om weer een nieuw delicaat gerecht te proeven. De bedienende eigenaresse geeft je het gevoel dat je een lang verwachtte neef bent. Bezoek is een vreugdevolle en smaakvolle ervaring. Aart en Yvonne van der Houwen Zutphen

80. Peter en Elke

Echt een aanrader... super lekker eten, zeer vriendelijke bediening, mooi kader, een top tapas restaurant. Kies zeker voor het verrassingsmenu

81. Ingrid en Willi Corsten

Reeds meerdere malen heerlijk gegeten en gedronken en zeer gastvrije bediening. De kwaliteit van het eten is heel goed.

82. Bracke B. L.

Heerlijk gegeten, vooral de pata negra(ham) en de otra manera (grand dessert) bevielen ons uitstekend, terwijl de runderhaasspiesjes en de costillas (Spaanse spareribbetjes) ook heel erg lekker waren!

83. maa de blok

Het was leuk om kennis te maken met jullie formule (kleine hapjes die gedeeld kunnen worden). Het was aangenaam om te horen dat de voeding zelf klaar gemaakt wordt. Het eten was heerlijk. Zeker de moeite waard om een volgende keer andere hapjes te gebruiken. De service was uitstekend. Ook advies van mevr. van Os was prima.

84. 1e paasdag heerlijk gegeten.

Prijs/kwaliteit goed tot zeer goed. Bediening goed. Enige minpunt dat we van half zeven tot half elf aan tafel zaten, vooral het nagerecht liet te lang op zich wachten.

85. Het is goed om te weten dat de gerechten op de avond zelf worden klaargemaakt. En als je met 8 personen a la carte gaat eten is dat voor het keukenpersoneel een bewerkelijke klus. Wees dan voorbereid op een lange wachttijd. Wij waren ons dat niet bewust helaas.
    De kwaliteit van het eten is echt heel goed.

86. S.H.R. van Hoeijen

Toprestaurant met Spaanse keuken in Oostburg in Zeeuws Vlaanderen. Raar dat internationaal toprestaurants vaak in Amsterdam zijn gelokaliseerd, terwijl in het Zeeuwse Oostburg een parel ligt voor liefhebbers van de authentieke Spaanse keuken en tapas liefhebbers. We hebben al in veel tapas restaurant gegeten in Europa, maar dit restaurant spant echt de kroon. In een heerlijke rustige ambiance krijgt u met een perfecte en gepassioneerde service van de eigenares en het personeel een intense smaakbeleving voorgeschoteld tegen een heel goede prijs. Wij waren voor het luxe menu met zijn tweeën € 65,- kwijt exclusief drank. Een absolute aanrader. En voor ons het beste restaurant voor tapas in Nederland.

87. Heerlijk gegeten en zeer gastvrije bediening. Verrassingsmenu was een heerlijk gevarieerd en zeer lekker. Een aanrader om jezelf en anderen te verrassen.

89. Els Helmich

Supergoede service, er werd rekening mee gehouden dat we om 20.00 naar theater moesten en toch alles op tijd konden krijgen. Kannetje water op tafel met ijsblokjes wordt erg gewaardeerd! Veel kleine gerechtjes is erg leuk en zo kun je zelf je menu samenstellen afhankelijk naar je eigen behoefte.
    Enige heel klein minpuntje vind ik het kleine verpakte fabriekskoekje bij de wel lekkere cappucino! 'n Lekkere bonbon zou beter scoren. Verder alleen maar positief en we komen zeker weer terug!

90. Bertie de Paauw

Erg lekker gegeten bij T is Boven. Het verrassingsmenu is voor herhaling vatbaar. De tapas zijn gemaakt van verse producten: garnalen, ham, biefstuk, kip. Ook de sausjes en het verrassingsdessert was erg lekker. Een aanrader!

91. Monique en Ed en alle anderen die voor het het prachtige lekkere feest hebben gezorgd, vooral lekker, iedereen was enthousiast en tevreden! Bedankt!

92. Ulrica Cauwels

Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer, vriendelijke mensen, fantastische concept. Hier eten is een avondje uit en genieten voor een eerlijke prijs. Wij komen zeker weer terug!!

93. Lekker eten, mooi restaurant. Alleen jammer dat we 3 kwartier moesten wachten tot ons leeg bord werd opgehaald en we opnieuw konden bestellen.

94. Caroline Willemsen

Gezellig voor een avondje uit. Goede kwaliteit/prijs verhouding en zeer vriendelijke bediening.

95. Ria Vranckx

Was goed. Leuke vriendelijke ontvangst, sfeer en eten was goed. Met 12 personen niet makkelijk, even wachten maar er was in de groep een gezellige sfeer dus dat viel in het niets.

96. Ongeveer om de twee maanden zijn we trouw te vinden bij dit gezellige restaurant. Onze vrienden verwennen wij op verjaardagen, bij geboortes,... steeds met een kadobon van bij 't is boven. Op onze beurt worden wij dan weer mee gevraagd met onze vrienden omdat ze er na ons kado zo graag terugkomen!
    En nog nooit is het ons tegengevallen. Een zeer spontane gastvrouw, die zowel ouwe getrouwen hartelijk ontvangt als nieuwe klanten een welkom gevoel geeft. En een overheerlijke kaart, voor ieder wat wils, kleine, en grote eters komen er aan hun trekken. Je kan kiezen wat je eet, of je laat je verrassen door de chef.
    En altijd is er wel iets nieuws te ontdekken!! Kleine hapjes maken het zo leuk, een avondje vol lekkers en gezelligheid! Reserveren is een must.

Paul en Joke Blomme-Mottart

97. Wij logeerden in Oostburg en hebben op basis van de site voor 't is boven gekozen. De ontvangst was hartelijk en de bediening prettig en persoonlijk. We hebben een goede uitleg en leuke tips over de kaart gekregen en een ruime keuze uit de menu's gemaakt. Dat smaakte heerlijk en door de omvang van de gerechten ging er weinig terug naar de keuken. We hebben heerlijk en gezellig gegeten! Dit restaurant is een absolute aanrader.

98. Eerste keer wezen eten. Mijn vriendin en ik zijn goed in de watten gelegd en is super lekker. Een half uur reizen is het zeker de moeite voor waard. Nog even met de eigenaresse gesproken. We komen zeker nog een een keer.

99. Lieven Buysse

Een hartelijk welkom in een huiskamersfeer. De gastvrouw en personeel deden hun uiterste best om deze avond meer dan geslaagd te noemen. De uitgebreide kaart, de met zorg gemaakte gerechtjes maakten alles compleet. Dit Spaans restaurant is dan ook een aanrader voor elk wie gezellig, rustig en lekker wil tafelen.

100. de Visser

We hebben het verrassingsmenu gekozen van de nieuwe Spaanse keuken. En deze was verrassend, en heel lekker! Echte aanrader!

Volgende pagina