1. We hebben het geluk dat mijn broer en schoonzuster in Oostburg wonen. Voor stedenschoon is Oostburg geen bestemming, maar voor tapas is het een lange reis waard. Mijn broer en ik, maar ook onze vrouwen zijn praters, maar bij 't Is Boven zijn we toch regelmatig stil om weer een nieuw delicaat gerecht te proeven. De bedienende eigenaresse geeft je het gevoel dat je een lang verwachtte neef bent. Bezoek is een vreugdevolle en smaakvolle ervaring. Aart en Yvonne van der Houwen Zutphen

Vorige recensies van A.P.Z. van der Houwwen

• Neemt onze familie Van der Houwen in Oostburg ons mee naar Tisboven. Wij komen uit Zutphen. Een trap op, dat kan nooit veel zijn. Dan bediening met gevoel voor humor en echt voortreffelijke tapas. Behoort tot de top van tapas restaurants in Nederland. Wij kennen er zeker 15. Slechts in de Jordaan zit er één van hetzelfde niveau. Waar een dorp dat 70 jaar geleden weer vanaf de grond opgebouwd moest worden groot in kan zijn. Yvonne en Aart van der Houwen