• Lid sinds 17 december 2012

Bij Kees

Zierikzee

'tisboven!

Oostburg

w van aalst heeft nog geen foto toegevoegd

1. w van aalst's profielfoto
    w van aalst vindt de recensie door Nini De Ryck voor 'tisboven! leuk

Nini De Ryck

Culinaire top-beleving.
    Bij aankomst in restaurant 't Is Boven werden we hartelijk ontvangen door Monique, de gastvrouw. Mijn man en ik hadden een tafeltje aan het raam en we waren klaar voor een leuke avond. Bij het aperitief hebben we de uitgebreide kaart bekeken en we kozen er voor om zelf diverse gerechtjes te nemen in verschillende gangen. Je kan ook opteren voor een menu (2 versies) met verschillende gerechten om je zo te laten verrassen. De culinaire reis door Spanje wordt geserveerd in racciones, dit zijn grotere versies van tapas en kan je met twee delen. Het leuke aan deze formule vind ik dat je veel verschillende gerechten kan nemen, en zo wordt de beleving nog intenser. Alle gerechtjes die we proevden, werden mooi gepresenteerd en smaakten bijzonder lekker. Het wordt een heuze opgave om een keuze te maken uit de vele gerechtjes bij ons volgend bezoek. Monique heeft oog voor de gasten let op elk detail. Tijdens onze verre terugreis richting Vlaams-Brabant werden de plannen al gesmeed voor een volgend bezoek.

2. w van aalst's profielfoto
    w van aalst heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Lekker gegeten bij 'tisboven!, wij proefden Spanje, komen snel terug.

3. w van aalst's profielfoto
    w van aalst vindt de recensie door henkmos voor 'tisboven! leuk

Topper waar het prijs-kwaliteit betreft. Menu met vele mogelijkheden om te combineren. Keus genoeg voor elke smaak en ieders voorkeur. Per gang bestellen of menumogelijkheid. Goede en betaalbare wijnen. Sfeervol en gezellige bediening.

4. w van aalst's profielfoto
    w van aalst vindt de recensie door Adam voor 'tisboven! leuk

We hebben zelf meer dan 10 jaar een huis in Spanje gehad en zijn zelfs van plan binnenkort permanent daar te gaan wonen. Om eens uit te proberen of ze in Zeeland iets uit de Spaanse keuken kunnen maken zijn we bij 't is boven! gaan eten. In één woord 'geweldig'. Dit kan als voorbeeld dienen voor de duizenden 'ver-McDonalds-iseerde' restaurantjes aan de Spaanse Costas. Gastvrouw: top. Kok: top. Sfeer: prima. Eten: uitstekend. Must-eat: calamares.

3 aandachtpunten (niet per definitie negatief):

- de afgrijselijke sigarettenlucht in het trappenhuis mag (nee moet!) weg
    - de enorme lijst met prijzen voor de hapjes mag achterwege blijven (of beperkt in variatie)
    - sommige tapas zijn niet zo scherp gekruid als hun Spaanse tegenhangers (een aanpassing aan de Nederlandse smaak?)

5. w van aalst's profielfoto
    w van aalst vindt de recensie door Fam. A. van der Zwan voor 'tisboven! leuk

Fam. A. van der Zwan

We hebben bij 't Is Boven een heerlijke avond gehad. Hartelijke ontvangst, fijne bediening en echt geweldige tapas-gerechten. Zowel vis als vlees en ook het toetje was uitstekend. Met name viel ons op hoe snel de gerechten opgediend werden. Complimenten!

6. w van aalst's profielfoto
    w van aalst heeft een recensie geschreven voor Bij Kees

Gisteravond bij kees gegeten (eten wat de pot schaft). Werkelijk weer een smaken sensatie. Bedankt Astrid en kees. Tot ziens wout en Anne van aalst en natuurlijk onze Queen.

7. w van aalst's profielfoto
    w van aalst vindt de recensie door Gigi Chapel voor 'tisboven! leuk

Gigi Chapel

Al meerdere keren geweest en zal altijd terug blijven komen. Heerlijk eten, gezellige sfeer, leuke bediening en betaalbaar! Top Tapas!

8. w van aalst's profielfoto
    w van aalst heeft een recensie geschreven voor Bij Kees

Een zeer geslaagd verjaardagsetentje bij Bij Kees, een 3-gangen menu. Wat een heerlijke smaken, we hebben genoten kees, bedankt. En astrid voor haar goede gastvrouwschap ook bedankt. We komen zeker terug.
    Groeten; Wout, Anne van Aalst en Queeny.

9. w van aalst's profielfoto
    w van aalst heeft een recensie geschreven voor Hostellerie Schuddebeurs

Zalig gegeten in een heerlijke ontspannen sfeer, alles klopte. Ook werd een heerlijke wijn geschonken. Verder zou ik op willen merken ga eens proeven?!