Hier zie je hoe de meningen over de De Verwennerij verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Perfect, leuk, warm, Bourgondisch en helemaal lekker!

2. Erik Lingmont

Gezellige drukte, alle tafeltjes bezet, Smaeckmakers is leuke ontspannen formule. Bediening was goed, alleen voordat het eerste drankje op tafel kwam en de eerste voorgerechten werden opgenomen ging wel erg veel tijd voorbij. Parkeren was (dit keer!) moeilijk. Konden pas enkele honderden meters verder een parkeerplaatsje vinden en dat was met die harde regenbui( maar daar kunnen jullie niets aan doen!) geen pretje!

3. We hebben hier afgelopen maandag met 4 personen gegeten voor de verjaardag van mijn 18-jarige zoon. We zijn erg vriendelijk ontvangen, we kozen voor de smaekerij, wat goed uitgelegd werd, het eten was erg lekker, goed warm en van goede kwaliteit, de keuze was ruim voldoende. Ook aan de verjaardag werd gedacht! Kortom super lekker gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Jan Pollemans

We werden erg vriendelijk ontvangen en er werd uitgelegd hoe het menu met de kleine gerechtjes werkte. We hebben gekozen voor het a-la-carte menu; het was heerlijk met mooi opgemaakte (erg warme) borden. Kortom een aanrader om terug te komen.

5. In een sfeervolle ruimte lekker gegeten. Gerechten zijn van goede kwaliteit en de formule is super.
    We hebben al op diverse andere plaatsen deze zelfde formule geprobeerd , echter de verwennerij komt er met kop en schouders ver boven uit.
    Wij zijn al diverse keren geweest en komen zeker weer terug.

6. Kees van Iersel

We hebben een geweldige avond gehad. De bediening was goed en het eten was erg lekker. Het fijne is dat je elke keer iets anders kan proberen en dat is erg prettig. Wij gaan hier zeker opnieuw naartoe om gezellig te tafelen.

7. Super lekker gegeten de sfeer is gemoedelijk komen zeker terug

8. Super lekker gegeten, erg genoten van de smaekmakers. Met die kleine gerechtjes kun je gezellig de hele avond blijven zitten en genieten van al het lekkers van de kaart. Voor ieder wat wils en voor ieder keuze genoeg.
    Goede service en gastvrije bediening en ontvangt echt zeer tevreden.
    Zeker een aanrader en zelf gaan we zeker nog vaker langs komen wij zijn fan!

9. Heerlijk gegeten en een fijne sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.

10. We hebben heerlijk gegeten, soms duurde het een beetje lang voordat drinken geserveerd werd, maar het was dan ook druk bezet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Vanwege mijn 70e verjaardag en mijn dit jaar 50 jaar vakmanschap hadden we besloten om in Oirschot, na de goede recensies op internet, te gaan dineren bij de Verwennerij. Na de reservering werden we erg gastvrij ontvangen en zijn we begonnen met moezelwijn met ijs, de keuze was een 3-gangenmenu. Een heerlijk uitgebreid voorgerecht met carpaccio, vis en groente smaakte al prima
    met ook vis als hoofdgerecht en koffie en chocoijs als extra, was het geheel overheerlijk, met een prima prijs/kwaliteit en gastvrijheid verhouding. Onze avond is zeker geslaagd en zeker een aanbeveling voor iedereen.
    Ps. compliment voor bediening en de keuken.
    Mvg kees en riet van kerkoerle

12. leo keuvelaar

Fantastisch, gezellig en vooral erg goed eten.

13. Hebben gekozen voor het Smaeckmakers menu en er geweldig van genoten.

14. Marco Beckers

Ondanks enorme drukte snel je eten. De gerechten zijn van hoog niveau en mooie porties. De bediening is super en erg gastvrij. Veruit mijn favoriete restaurant. Erg sfeervol en ontspannen avond uit.

Tip: pak meerdere bieren van de Oirsprong op de tap! Zou prachtige aanvulling zijn op de top gerechten.

Complimenten aan heel het team. Tot snel.

15. Paul van Gool

We hebben gekozen voor het Smaeckmakers menu en er geweldig van genoten. Ondanks een drukke avond was de bediening uitstekend. Wij hebben qua smaak en kwaliteit nog geen betere gevonden en komen zeker weer terug.

16. Al een aantal keren heerlijk gegeten hier. Inderdaad een Verwennerij. Iedere keer gekozen voor het Smaeckmakers menu, en iedere keer weer verrast door de kwaliteit.
    Het enige minpuntje vonden we deze keer (10-07) de wel erg lange wachttijden tussen de gangen en de verschillen in opmaak van een en dezelfde gerechten. Ook waren er veel "verwisselingen" in de bestellingen tussen de diverse tafels. Misschien dat het kwam omdat er een paar zeer grote groepen waren, maar toch wel iets waar op gelet moet worden.
    Maar qua smaak, prijs/kwaliteit en kwantiteit kennen wij er geen die aan de Verwennerij kan tippen. Wij komen zeker weer terug.

17. Enige kritiekpunt is de lange wachttijd, voordat ons gevraagd werd iets te drinken en tot het eten werd gebracht. Ook op het toetje moest lang worden gewacht. Vandaar de service een 6.

18. Super!!! Heerlijk eten, geweldige bediening, gezellige sfeer. Top!!

19. Fam v meeuwen

De avond was 100% geslaagd en super lekker eten.

20. Joost van der Vleuten

Het was weer heerlijk!

21. peter en evelien

Super heerlijk gegeten! Gegeten van de smaekmakerskaart. Heerlijke kleine gerechtjes zodat je van alles kan proeven zonder dat je zelf naar een buffet hoeft te lopen en alle mensen in het eten staan te roeren.
    Alle gerechtjes die wij gekozen hadden waren heerlijk smaakvol.
    Wij komen zeker terug!

22. R. Govers

Heerlijk gegeten. We moeten nog een keer terug, omdat we nog maar 1/3 van de kaart geproefd hebben. Alles was lekker, bediening vriendelijk, gezellige omgeving.

23. Ronald Spijkers

We waren met een gezelschap van 4 personen en hebben heerlijk genoten van de Smaeckmakers. Echt voortreffelijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het enige minpuntje was het rumoer. Bij binnenkomst zaten we in de ruimte aan de rechterkant. Daar zat ook een groot gezelschap en we konden aan onze tafel elkaar bijna niet verstaan.

24. Super lekker gegeten. We hebben een hele fijne avond gehad

25. Ontzettend genoten van een heerlijk diner (Smaekmakers). Een mooie combinatie van de voordelen van een buffet (zelf een keuze maken uit de lekkerste gerechten) en de rust van een a la carte maaltijd.

De gerechten waren stuk voor stuk uitstekend bereid en van zeer goede kwaliteit. De bediening was bijzonder vriendelijk en was ondanks de drukte in staat om prima voor haar gasten te zorgen.

We hebben enorm genoten (met 7 personen, waaronder drie kinderen) en komen hier zeker een keer terug. Gezien het feit dat je middels dit concept wat langer tafelt dan normaliter (wij 3,5 uur), is het waarschijnlijk wat minder geschikt voor zeer kleine kinderen.

26. Een fijne, zeer nette, vriendelijke, professionele bediening! De bediening werkt enorm hard om alles op deze manier voor elkaar te krijgen. Het eten is heel lekker, ziet er prachtig uit. Echt perfect! Komen graag weer!

27. Wendy Damen

Heerlijk gegeten! Leuk en lekker concept met kleine hapjes. Lekkere gerechtjes. Echt een aanrader om te gaan eten!

28. Van iersel

Het was een geslaagde avond. Compliment aan de kok. De bediening was ook goed. Alleen de tussentijden waren iets te lang.

29. Marjon Blankers

Wij hebben een zeer goede ervaring bij de verwennerij, het eten was heel lekker en wat wij belangrijk vinden het eten was warm. Voor ons zeker een aanrader, wij gaan zeker terug en zullen de Verwennerij zeker aanbevelen bij andere mensen.

30. Esther van der Hamsvoort

Wederom van een heerlijke, gezellige, smaakvolle avond genoten. Eten bij De Verwennerij is iedere keer weer genieten! En de bediening is super!

31. Familie Gielen

We hebben heerlijk gegeten bij de Verwennerij. De bediening was een beetje chagrijnig, dat was wel minder fijn. Op een gegeven moment leek onze vaste serveerster wel iets te ontdooien. De tijd tussen de gangen door was prima. Eten was heerlijk!

32. Het was zoals altijd super! Leuke bediening en heerlijk eten!

33. We hebben echt heerlijk gegeten maar waren minder enthousiast over de bediening. Het eerste wat me opviel was dat iedereen netjes "werkkleding" aan had en een meisje niet, natuurlijk weet ik niet of zij alleen inviel of ook daar werkt. In ieder geval kwam ze erg onprofessioneel over aan tafel en te overdreven/arrogant, dit was erg vervelend. Voor de rest hebben wij lekker gegeten in een goede sfeer.

34. E. van der Meijden

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij bistro De Verwennerij. Jan, Marieke en al het personeel bedankt voor jullie gastvrijheid en ga zo door!

35. We hebben heerlijk gegeten! En in een gezellige ongedwongen sfeer de verjaardagen van mijn ouders gevierd! Niels was erg tof vandaag, ondanks dat PSV had verloren.

36. Joep Coppelmans

Wat een verwennerij is het geweest. Deze naam doet niks af aan de goede, vriendelijke en sympathieke bediening. Het eten was overheerlijk en fantasierijk. Wat een genot.

37. Rian Brinkmans

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Bediening was vriendelijk en open, voelde de sfeer perfect aan.

38. Heerlijke avond gehad, lekker eten. Gezellig en prima bediening.

39. Moniek Kemps

Al meerdere keren genoten van de Smaeckmakers kaart en ook deze keer weer een groot succes. Het eten was heerlijk, de bediening erg prettig en de wijnen heerlijk. Super leuke avond gehad!

40. Heerlijk gegeten van het smaekmakersmenu!!

41. Frans Termeer

Lekker gegeten, prima service.
    Minpuntjes:
    -te kleine garderobe.
    -veel lawaai, erg gehorig.

42. Andre van Gerven

Heerlijk gegeten van het smaakmakersmenu met het gezin.

43. claudia

44. Wij hebben genoten van het verassing menu. Bistro De Verwennerij heeft zijn naam eer aangedaan. Wij komen zeker terug.

45. Fam. Gerrits

Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk een superavond gehad en heerlijk gegeten! Service en sfeer zoals we gewend zijn. Jan en medewerkers bedankt!

46. Angelique Brands

We hebben genoten van een sfeervolle avond 'smaakmakertjes' met een geweldige bediening!!

47. De smaakmakertjes waren super lekker, we hebben erg genoten.

48. Zoals elke keer was het gezellig, lekker en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer.

49. Petra van gestel

Heerlijk gegeten met de kerst. Het was perfect en leuke bediening, komen zeker nog een keer terug.

50. Zoals gebruikelijk bij deze horeca gelegenheid niets op of aan te merken. Het personeel is niets te veel en de geboden kwaliteit in relatie tot de prijs (ook inzake het kerstmenu) is als uitstekend te betitelen.

Een aanrader!!

51. Gelder van

Prima kerstdiner met goede service. Aanrader, wij gaan zeker keertje terug.

52. Nancy Braken

Heerlijk gegeten, super service. Niks wat we vroegen was te veel. Leuke bediening. Gewoon perfect.

53. Zeer vriendelijk personeel. Zeer lekker eten. Helemaal perfect. Een mogelijke toevoeging zou versfruit kunnen zijn.

54. Met 7 personen een heerlijke avond gehad, van 18.30 tot 23.00 genoten van de Smaeckmakers.

Genoten van de vele verschillende gerechtjes. Gezellige sfeer, fijne sympathieke bediening.

Komen hier zeker weer een keer terug.

55. In het kader van onze huwelijksdag hier gedineerd. Gelukkig hadden we gereserveerd. Tjokvol op maandag(!)

We twijfelden of we à la carte zouden kiezen, maar na onze
    eerste ervaring met de Smaakmakers gerechten, waren we om! Keer op keer verrast waarop de gezellige gerechtjes werden opgediend. Het varieerde van oosters,-pekingeend en Sashimi tot een oer-Hollands stoofpotje.

Chapeau voor de creativiteit en de gezellige bediening!
    Lekker ongedwongen, niet opdringerig en zeker niet formeel. Pure verwennerij!

Men heeft inmiddels zowel het restaurant als de keuken onder handen genomen. We kwamen dan ook in een voor ons geheel nieuw restaurant binnen wat de entree extra leuk maakte.

Dus als we dan 1 minpuntje kunnen noemen, rook het nog een beetje naar verf... but ‘Who cares’? Ze waren ‘net klaar met de verbouwing’ aldus de eigenaar.

Leuk dat de chef dan ook even een rondje in het restaurant maakt om even een praatje te maken met zijn gasten. Dat hoort ook zo vind ik.

Tot heel snel Jan en crew! Bedankt voor deze ontspannen avond, Top!

56. Barbara van Heesewijk

Voor de 2e maal gegeten bij De Verwennerij en gebruik gemaakt van het Smaeckmakers menu.
    Was weer voortreffelijk. Voor ieder wat wils. Bediening snel en vriendelijk. Met opzet gekozen voor een donderdag waarop Leo Smetsers zijn goocheltrucs aan je tafeltje komt vertonen. Garantie voor een gezellig smakelijke avond.

57. Afgelopen week met 7 personen gegeten. Ontvangst was gastvrij, de chefkok deed ons een voorstel voor verrassingsmenu in combinatie met Smaeckmakers menu. De verrassing was compleet, het eten goed en de bediening was gastvrij en sfeervol.
    Zeker een aanrader!!

58. Fam. der Kinderen

Steeds als we er komen is het eten van goede kwaliteit. Er hangt een gezellige sfeer en het personeel is vriendelijk, toch zeker niet opdringerig. De bordjes zijn altijd leuk opgemaakt, hoe klein ook in het smaakmakersmenu. Het is altijd weer een genot hier te komen eten.

59. Heerlijk gegeten in een warme sfeer. De bediening was bijzonder vriendelijk. Volle tafel met toetjes is een aanrader!

60. Dit was een zeer onprettige ervaring. Bediening was redelijk goed. Maar dan het eten. Dit was totaal niet speciaal. Hoe durft de eigenaar zichzelf een chefkok te noemen!

Dat er in deze tijd nog restaurants zijn die kant en klaar uit een verpakking serveren. En dan wordt het zo opgediend alsof het iets speciaals moet zijn. Garnalenkroketjes eet ik niet thuis. Maar daarmee heeft dit restaurant niet iets speciaals in huis!

Daarnaast kind onvriendelijk!

Het is een typisch restaurant dat zich afdoet met zogenaamde luxe tegen een betaalbare prijs.

Mensen let op als je hier gaat eten! Mensen die magnetron en kant en klaar prima vinden betalen hier nog te veel!

1,5
  61. Mark

Het all-you-can-eatconcept geprobeerd. Het idee is hetzelfde als bij alle anderen. Kwaliteit en presentatie van eten was echter zeer goed tov van de reguliere andere restaurants (die hierop duidelijk hun wist maken). Leuke aangeklede gerechtjes die ook nog eens erg goed smaakten. Sfeer was goed, wel een wat drukke ruimte als het vol zit. Met een goede service gaan we hier zeker nog eens terug komen. Aanrader.

63. G.J. Teeuwen

Met zessen hier gegeten. In een woord geweldig, zowel eten, bediening als sfeer. Komen zeer zeker terug.

64. Voor de verjaardag van mijn oma zijn we met een groep van 15 personen gaan eten bij de Verwennerij.

We zaten om half 7 aan tafel en zo op het eerste gezicht leek alles prima. Nu hadden we een soort menu, een menu waarbij je 4 keer een voorgerecht mocht kiezen en daarna 4 keer een hoofdgerecht. In het begin was dit wel leuk maar na 3 voorgerechten en 2,5 uur later te zijn wil je wel eens een hoofdgerecht bestellen. Hier had het personeel geen begrip voor. We moesten wachten, en wachten. Toen men opmerkte dat meerdere personen zich irriteerden aan de situatie kwam de 'manager' vertellen hoe het allemaal in elkaar stak. "als je een klacht heb wil ik dat je het tegen mij zegt i.p.v. tegen elkaar". Verder waren de personeelsleden constant over ons aan het praten, zo van "die zijn aan het zeiken. Wat een irritante mensen." Terwijl niemand gaat klagen als alles in orde is.

Ongelooflijk geïrriteerd aan de meisjes in de bediening. Heb er echt een naar gevoel aan overgehouden. Raad dit iedereen af. Ordinair personeel met een boeren accent.

65. herman en tanja

Leuk restaurant in oirschot. Hele leuke bediende (moniek), zij maakte met haar opgewekte humeur wel de sfeer. Het eten was ook heel goed en niet duur. Aanrader.

66. Ter ere van mijn verjaardag een tafel gereserveerd. Helaas kwamen we in de donkere, ongezellige hoek in het oude gedeelte, maar het was géén probleem om te verschuiven naar de tafel bij het raam. De kaart is geweldig. Kom hier nogmaals terug om de rest te proeven. Helaas hebben we het laatste gedeelte van ons eten zonder drank gezeten. Jammer! Heb dit ook aangegeven en daarop een sorry "met het is ontzettend druk" en "wilt u alsnog iets drinken". Nee!! Als ik gevraagd heb om af te rekenen hoef ik geen drinken meer.

67. Marjan maas

Onverwachts op een maandagavond met 4 pers gegeten. Wat een gezellig knus restaurant. Erg lekker eten mooi gepresenteerd! Goeie sfeer vlotte bediening! Echt niets op aan te merken ! Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aanrader gewoon doen!

68. Henk en Ine van Beers

Het was weer van ouds "de verwennerij" . Top. We hebben heerlijk gegeten.

De steak van de week was voortreffelijk. Prijs kwaliteit perfect.

Henk& Ine

69. Gisteren met gezelschap van 13 personen gegeten bij de Verwennerij. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt lekker gegeten en een perfecte bediening! Zeer gastvrij!

70. Ilse

Gisteren met 4 personen genoten van een heerlijk diner. We zaten in een gezellig hoekje, prima sfeer. Menukaart was zeer gevarieerd en het eten smaakte zeker zo goed als de omschrijving op de kaart. Spareribs waren voortreffelijk. Frietjes en salades konden onbeperkt bijbesteld worden. Bediening (Marlou) was professioneel, vriendelijk, snelle service, en kwam regelmatig vragen of alles voldoende was. Een extra bolletje witte chocolademousse was de perfecte afsluiter! Ga zo door, tot binnenkort!

71. Eten in de verwennerij is heerlijk bourgondisch uit eten in een gemoedelijke Brabantse sfeer. Jan is een prima gastheer, altijd tijd voor een praatje. Ook de bediening is perfect met name Marloe, weer terug van weg geweest! Wat moet wij verder nog zeggen hierover..

72. Afgelopen zaterdag gezellig met zijn 2e gegeten. Hadden gekozen voor een verrassingsmenu van de chef. Dit was een goede keuze. Veel verschillende gerechten geproefd en gehad. Zeker een aanrader.

73. Ad en Jeanette

Heel verrassend en pure verwennerij!!! Voorgerecht met zoveel geweldige smaken die heel goed samengaan. Hoofdgerecht eveneens, heerlijk vleesgerecht en saus(en). Want ja, als je even niet kan kiezen tussen peper- of stroganoff krijg je ze gewoon allebei! Daar zorgde enthousiaste en keurige bediening voor. De mensen uit de keuken komen ook heel spontaan even gedag zeggen tegen de gasten en brengen met heel veel plezier hun gerechten naar voren. Kortom: echt een aanrader! Pure echte Brabantse gastvrijheid.
    Zeker een aanbeveling voor een ieder die een verrast wil worden in een Bistro!

74. Tweede Kerstdag heb ik hier wederom lekker gegeten, ditmaal met familie. Nadat we gereserveerd hadden ontvingen we per post een keurig verzorgde brief om de reservering te bevestigen en de menukeuze door te geven. Met onze tafelvoorkeur was ook rekening gehouden. De kwaliteit van het eten is top, zeker gezien de betaalbare prijs en de service en sfeer zijn ook uitstekend. Kortom: niks op aan te merken. Wij komen hier zeker terug.

75. Fam Schul

Heerlijk gegeten, prettige sfeer, prijs kwaliteit helemaal top. Leuk te zien dat het weer als vanouds loopt, echte aanrader.

76. Bij het brengen van het eerste rondje drinken ging het mis. Bier viel van het blad over 2 mensen aan tafel. Er werd snel sorry gezegd ,maar verder konden we t zelf oplossen. De 2 mensen waren klets nat. Servetten bij elkaar gepakt om droog te deppen,stoelen om geruild ( die waren ook nat) tafellakens klets nat ,1 persoon kon haar jasje heel de avond niet meer aan omdat het doorweekt was.Personeel hielp hier niet bij ondernam geen aktie. Dat iets om valt over klanten heen kan gebeuren maar ik vind dat t personeel hier beter op moet reageren !

77. Als je nou goede spareribs wil eten moet je bij de verwennerij zijn. Heerlijk mals en valt bijna van het bot. De bediening is heel vriendelijk en er is een gezellige sfeer. Alleen zat er een gaatje in het tafel kleed..

Maar Ik kom zeker terug!!

78. louis en marjo

Goed gegeten en voor een betaalbare prijs.
    Degene die iets te kort komt doet dit zelf.
    Bediening zou iets beter kunnen door wat meer uitleg.
    Kwaliteit van het eten is zeer goed.
    Echt een aanrader voor mensen die goed willen eten met niet te veel poespas.

79. tim en anneke

Weer heerlijk gegeten..
    Ook onze gasten die we bij hadden hebben erg genoten.
    We hadden het amuserijtje echt een topper!
    Ook het surprisemenu is echt leuk om te doen samen.
    We zijn snel weer terug..

80. Afgelopen weekend 07-01 2012 wezen eten met 4 personen.
    Na 2 mindere goede ervaringen in 2010 en 2011 toch nog een keer terug naar de "Verwennerij", misschien is het nu wel beter. Helaas het is helemaal niet meer wat het geweest is sinds dat het overgenomen is midden 2009!

Voorheen moest je minimaal 2/3 weken van te voren reserveren, zeker als je in het weekend wilde komen eten nu 1 of 2 dagen van te voren en er was nog plaats genoeg.

Personeel wat niet vriendelijk overkwam, ook tijdens het telefonisch reserveren niet, en dingen vergat.
    Net voor het hoofdgerecht gevraagd aan de serveerster of ze iets extra konden doen bij het nagerecht omdat we een jarige er bij hadden, nou dat was helemaal geen probleem, het nagerecht wordt gebracht zonder attentie, je vraagt er nog naar, maar ze doen er verder helemaal niets mee, nou dat was bij de vorige eigenaar wel anders!
    Er was een erg klein schaaltje, niet verse rauwkorst, voor 4 personen en per bord 2 stronkjes broccoli of bloemkool ook niet vers. Het vlees ging wel en de aardappeltjes waren erg bruin gebakken.
    Wij hadden om 21.30uur ook echt het gevoel dat ze ons weg zaten te kijken, wij waren ook de laatste gasten.

Bij navraag bij andere kennissen/vrienden/familie, waarvan we wisten dat ze er ook regelmatig kwamen, vertelden deze ons dat ze er ook nooit meer naar toe gingen omdat het erg achteruit was gegaan de laatste 2 jaar.

Wij zullen er ook nooit meer naar toe gaan en zeker ook bij andere niet aanraden om er te gaan eten!

81. Het heeft het net niet allemaal, zeer uitgebreide kaart voor zo een klein restaurant wat het onmogelijk maakt met verse producten te werken. Alles is wel redelijk ok, maar niet vers. Sla komt uit de supermarkt, gamba's diepvries van de Makro zo te proeven. Aan de andere kant betaal je er ook niet veel.

Suggestie, halveer de kaart en werk met verse producten!

82. Wij hebben lekker gegeten bij de verwennerij.

We hadden een t-bone en tournedos en de xxl maat is echt wel te zien. De tournedos was echt van goede kwaliteit.

We werden goed ontvangen en naar onze tafel gebracht. En zijn heel de avond vriendelijk en goed behandelt. Ook werd er meteen rekening gehouden met mijn krukken. Wij hebben en onzettend goede ervaring gehad en gaan daarom dus ook zekker nog een keertje terug. Ook was je prijs/kwaliteit erg goed afgemeten.

83. Wij hebben zeer slecht gegeten bij de Verwennerij. We dachten op onze laatste dag verwend te worden en gaan naar De Verwennerij, maar tot onze teleurstelling is het zeer tegengevallen. Het voorgerecht stelde niets voor beetje Carpaccio met rode ui en Zalm met rode ui. De tournedos kwam uit een stoomoven en de rode pepersaus was geschift en dik. Verder kregen we er frietjes met mayonaise en de frietjes waren de laatste uit de pan, klein en hard. We misten ook de groentes en de sla, maar die waren blijkbaar op en ze hadden niet gerekend op zoveel gasten. Jammer dat ze dit van te voren niet aangeven waarbij wij de keus hadden gehad! Wij komen niet meer terug! De serveerster was wel heel vriendelijk!

84. Rob & Monique

We komen al heel lang bij de verwennerij. De specialiteit is vleesgerechten. Voor vis, vegetarisch eten moet je hier niet zijn. Carpaccio, tournedos en varkenshaas worden perfect bereid, heerlijk. Je zit er gezellig en het restaurant is lekker "dorps". De bediening is erg vriendelijk en de rekening is bescheiden. We komen snel weer terug!

85. Zeer lekker gegeten.

Vlees was erg lekker en de revese was goed.

De stemming zat er goed in.

Suprise menu was zeer goed in aarde gevallen want het was een echte verrasing.

86. Altijd zeer goede ervaringen gehad bij de Verwennerij, maar er is weinig meer van over.

De bediening was netjes en het vlees en de mayonaise waren goed maar verder was het geen 2e bezoek meer waardig. Interieur zeer verouderd, zeer klein bakje verlepte sla voor 3 personen, kant en klare aardappelmeuk uit de oven, sauzen lijken uit een pakje te komen, kapot bij elkaar geraapt servies,

In verhouding zeer kleine porties (2 stukjes broccoli en 2 halve boontjes), fantasieloze aankleding van de borden... etc. Etc.

Jammer want het was zo goed in het verleden...

87. Eten, sfeer en service is ruim voldoende. Ik heb wel punten van kritiek: verwarming mag wel hoger en de kaart is niet in verhouding. Mensen, die geen vlees eten hebben bij de Verwennerij weinig keuze, vis en vegetarisch zou uitgebreider moeten zijn als je dit vergelijkt met de vleesgerechten.

88. Het was erg lekker eten, goed op smaak.
    Gezellige sfeer en fijne bediening.
    En goed betaalbaar, ook belangrijk.
    We komen zeker terug.

!4/10 2010

89. Om onze 39e trouwdag te vieren gingen wij op aanraden van onze in Oirschot wonende dochter midden in de week uit eten in de Verwennerij. Dat was super! We hebben nu weer een adres waar je zoals de naam zegt : Verwend wordt.

90. Bedankt voor de gezellige middag op 2 de Kerstdag.

En het eten was super lekker.

Zeker 'n aanrader.

Groetjes Henriette.

91. Hanneke en Rien

Prima ontvangst en leuke, attente bediening.

Heel erg goed gegeten en meer dan voldoende.

92. Harry van Deursen

Onze ervaring in deze Bistro is gewoon slecht, de bediening laat je gewoon zitten. Iedereen kreeg een mandje brood vooraf, wij niet, want de mandjes waren op. Lang gewacht voor de bestelling. Het eten was niet je van het, wel een flink stuk vlees en een zak friet op tafel met wat sla. Nou, daar kom ik niet voor, totaal geen ambiance. Daarom nooit meer.

93. Wat ons betreft is dit het beste eettentje in Oirschot (en omstreken). Wij komen hier al jaren en hebben zelfs hier gegeten voor onze bruiloft. We hadden ruim 40 gasten uit Engeland, Canada en Nederland die het eten (speciaal 6/7 gangen menu!) allemaal (zonder uitzondering) helemaal perfect vonden...

Wij wonen zelf al zo'n 10 jaar in Engeland en komen ieder jaar 2-3 keer even over naar de Lage Landen en slaan deze gelegenheid dan ook zelden over om een avondje bij 'De Verwennerij' door te brengen.

Het eten is absoluut perfect, de bediening is erg attent, vriendelijk en professioneel, de sfeer is heerlijk relaxed en ontspannen en de prijs - kwaliteit verhouding is erg goed: Ga zo door luitjes...

Kortom: wat ons (en vele vrienden) betreft is dit een echte aanrader voor iedereen. Ik zou wel even boeken, want het is er regelmatig druk.

94. Julian en Linda

Beste Jan,

Wij hebben onze bruiloft bij jullie gevierd op 4-7-2009 en we hadden geen beter restaurant uit kunnen zoeken! Gezellig, goede bediening en heerlijk eten zoveel we wilden. We hadden natuurlijk hoge verwachtingen van jullie en hadden niet gedacht dat jullie deze konden overtreffen. Echter niets was minder waar, hoe jullie je ingezet hebben voor onze dag was echt in 1 woord SUPER te noemen. We zijn voor onze bruiloft een aantal keren bij jullie geweest en we zullen zeker blijven komen. Je hebt een gezellig restaurant, leuke uitstraling en super eten en personeel!

Heel veel succes en nogmaals bedankt voor onze mooie dag.

Julian en Linda.

95. Ed & Corien

Geweldig lekker en gezellig restaurant, waar je naast het uitstekende eten ook nog eens de gezellige gemoedelijke sfeer kunt proeven.

Je kunt daar ook niet gaan eten of je hoort de mensen tegen elkaar vertellen "de vorige keer dat we hier waren....." vul maar in, dus met andere woorden allemaal tevreden gasten die telkens weer terug komen.

Je moet dan ook wel op tijd reserveren.

96. Na alle positieve berichten maar eens naar deze bistro gegaan, maar eerlijk gezegd viel het ons erg tegen.

Sfeer;

Om te beginnen vonden we het erg ongezellig zitten binnen in het restaurant. Alle tafels (7 in totaal, doordeweekse dag) waren aan de rand gepositioneerd, zodat er in het midden een groot leeg gat was. Bij de deur was een opstapeling van reserve stoelen en rommel.

Ten tweede kwamen de geluiden van de bar en de bar zelf nogal overheersend op ons over en de uitstraling van de met linnen bedekte tafels was niet bijzonder te noemen. Echt geen intiem, knus en gezellig restaurantje, het had meer de uitstraling van een kroeg.

Service;

De bediening daarentegen was in eerste instantie erg attent, maar de woordkeuzes en correcte zinnen die de serveerster gebruikte, pasten totaal niet bij de 'kroeg'-uitstraling van de bistro. De attentheid sloeg vervolgens over naar opdringerigheid toen we tot 3 keer toe gevraagd werden nog iets te willen drinken terwijl het glas nog halfvol was.

Toen we echter lang genoeg gezaten hadden en graag wilden afrekenen zag de serveerster ons ineens niet meer staan, in tegenstelling tot daarvoor met de drankjes. Alle tafeltjes om ons heen werden meerdere keren bediend, maar wij werden steeds maar over het hoofd gezien, oogcontact viel niet te maken. Eindelijk na een half uur toch de serveerster aan kunnen houden en om de rekening gevraagd. Daarna duurde het weer een eeuwigheid voordat de rekening opgehaald werd.

Eten;

Het eten zelf was lekker, maar niet heel bijzonder en wij snappen dan ook niet dat er zo 'geroepen' wordt over dit restaurant. (En wat is de toevoeging van de puntzak friet? Waarom niet gewoon in een bakje van het normale servies?)

Conclusie;

Het restaurant straalt absoluut geen sfeer uit en de service ging van attent naar opdringerig en tenslotte naar helemaal geen service. Het eten was goed, maar niet uitzonderlijk (we kennen betere adresjes) en we gaan hier dan ook niet meer naartoe.

Geen aanrader wat ons betreft!

5,3
  97. Heerlijk eten.. om van te blijven smullen!
    Fijne sfeer! Klein knus en gezellig.

Minstens een maand van tevoren reserveren...
    Dat wil wel weer zeggen hoe goed het is!

98. Buitengewoon, voor herhaling vatbaar.
    Aanrader!!

99. richard

Hier kun je een hele avond genieten van het eten

100. echt nog een restaurant waarbij je in een prettige ambiance nog onder de indruk kunt zijn van het geserveerde.

wel optijd reseveren helaas!!!

Vorige pagina

Volgende pagina