Restaurant is verhuisd naar Oude Grintweg 90, 5688 MB, Oirschot

Op dit adres zit nu: Trattoria Santa Maria

1. Dit was een zeer onprettige ervaring. Bediening was redelijk goed. Maar dan het eten. Dit was totaal niet speciaal. Hoe durft de eigenaar zichzelf een chefkok te noemen!

Dat er in deze tijd nog restaurants zijn die kant en klaar uit een verpakking serveren. En dan wordt het zo opgediend alsof het iets speciaals moet zijn. Garnalenkroketjes eet ik niet thuis. Maar daarmee heeft dit restaurant niet iets speciaals in huis!

Daarnaast kind onvriendelijk!

Het is een typisch restaurant dat zich afdoet met zogenaamde luxe tegen een betaalbare prijs.

Mensen let op als je hier gaat eten! Mensen die magnetron en kant en klaar prima vinden betalen hier nog te veel!

1,5

1. Mijn naam is -ongecensureerd- Jan van Gestel, eigenaar van de Verwennerij, naar eigen zegge hardwerkende vader van een gezin met 2 kinderen.
    Sinds 2013 (wederom) werkzaam in de keuken van onze bistro, zonder mezelf daarbij de prestigieuze titel Chefkok toe te bedelen; immers werken we dagelijks met z’n allen hard om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden. Dat alles in een comfortabele ongedwongen sfeer en met een 2-tal menukaarten, à la carte en Smaeckmakers.
    Hard werken doen we voor al (!) onze gasten, met in de keuken dagelijks tal van bereidingen, omdat de ruime Smaeckmakerskaart veel voorbereiding vergt en dagelijks ook veel van mijn tijd vraagt –vaak ten koste van het gezin- máár met een groot Horecahart waar service, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
    Mijzelf, maar zeker ook ons team, is dan ook enorm teleurgesteld over de wijze waarop u een avond in onze bistro heeft beleefd. https://www.couverts.nl/restaurant/oirschot/de-verwennerij (link)
    veelal lezen we reacties waaruit blijkt dat onze gasten wel de ervaring hebben gehad zoals we die graag ‘serveren’.
    Desalniettemin nemen we uw reactie heel serieus en zouden hierover dan ook graag persoonlijk in contact komen.

Met name –zoals gezegd ben ik immers ook vader- voor de kinderen zou er naast voldoende keuze ook aandacht moeten zijn vanuit de bediening; vooral dat dit stuk als ‘kind onvriendelijk’ ervaren is doet me persoonlijk misschien daarom juist nog net wat meer. Nee, we hebben geen indoor speelfaciliteiten, daar zijn we niet op ingericht. Wel hebben we tal van andere attributen waarmee we ook goed gastheer voor de kinderen zouden moeten kunnen zijn.
    Dat onze gerechten niet bijster ingewikkeld zijn is een keuze; ze zijn herkenbaar, klassiek maar allemaal met aandacht bereid. Geen haute cuisine, maar dat is ook niet ons doel en ook niet de prijsstelling die we aannemen. Tevens verdienen onze medewerkers, met alle passie die ze voor onze bistro dagelijks tonen, niet de onderwaardering zoals blijkt uit uw schrijven. Natuurlijk staan we voor ons product, zelfs als het onbedoeld niet aan de verwachting voldoet. Hierin benaderen we graag onze gasten persoonlijk, correct en met respect.

Inmiddels is ook dit bericht via de redactie verstuurd echter moeten we de (door u verzochte) anonimiteit van u als recensent respecteren. Een persoonlijk contact is dus uitgebleven ondanks de genomen moeite onzerzijds.