Restaurant is verhuisd naar Oude Grintweg 90, 5688 MB, Oirschot

Op dit adres zit nu: Trattoria Santa Maria

1. Afgelopen weekend 07-01 2012 wezen eten met 4 personen.
    Na 2 mindere goede ervaringen in 2010 en 2011 toch nog een keer terug naar de "Verwennerij", misschien is het nu wel beter. Helaas het is helemaal niet meer wat het geweest is sinds dat het overgenomen is midden 2009!

Voorheen moest je minimaal 2/3 weken van te voren reserveren, zeker als je in het weekend wilde komen eten nu 1 of 2 dagen van te voren en er was nog plaats genoeg.

Personeel wat niet vriendelijk overkwam, ook tijdens het telefonisch reserveren niet, en dingen vergat.
    Net voor het hoofdgerecht gevraagd aan de serveerster of ze iets extra konden doen bij het nagerecht omdat we een jarige er bij hadden, nou dat was helemaal geen probleem, het nagerecht wordt gebracht zonder attentie, je vraagt er nog naar, maar ze doen er verder helemaal niets mee, nou dat was bij de vorige eigenaar wel anders!
    Er was een erg klein schaaltje, niet verse rauwkorst, voor 4 personen en per bord 2 stronkjes broccoli of bloemkool ook niet vers. Het vlees ging wel en de aardappeltjes waren erg bruin gebakken.
    Wij hadden om 21.30uur ook echt het gevoel dat ze ons weg zaten te kijken, wij waren ook de laatste gasten.

Bij navraag bij andere kennissen/vrienden/familie, waarvan we wisten dat ze er ook regelmatig kwamen, vertelden deze ons dat ze er ook nooit meer naar toe gingen omdat het erg achteruit was gegaan de laatste 2 jaar.

Wij zullen er ook nooit meer naar toe gaan en zeker ook bij andere niet aanraden om er te gaan eten!