Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naarden verdeeld zijn.

1. Rob de jong

Het is altijd weer een feest om bij Lantin te dineren. Absoluut het beste Aziatische restaurant in het Gooi. Uiterst vriendelijk personeel. Enig nadeel de hoge drempel voor mensen in rolstoel maar met enige hulp van het personeel geen probleem.

Naarden, R.de jong

2. Nederlands Naarden

Uiterst slechte service. Week van tevoren gereserveerd en gevraagd of ze glutenvrij serveren. Deden ze maar ik moest nog wel contact opnemen met chef kok. Heb dat natuurlijk gedaan. Dus maandag 11/11 met acht mensen daar geweest. Nog even uitgebreide informatiebrief gegeven, zeker omdat ik heel erg ziek word van gluten, ze begrepen het helemaal. Brood kreeg ik niet, prima, vind ik toch niet lekker. Daarna uiensoep, heerlijk, goed gevuld. Toen kwam hoofdgerecht tournedeau. Kwamen ze met saus voor vlees, maar was met gluten, zeiden ze gewoon er bij. Vroeg of ze geen saus hebben zonder gluten, antwoord nee. Kwamen patatjes bij met gluten. Vroegen of ze wat aardappeltjes konden bakken, antwoord neen. Vlees niet gezouten, gekruid, alleen een homp vlees. Andere mensen van gezelschap goed gegeten. Ik wilde de rekening van mijn gerecht niet betalen, daar ze wanprestatie hebben geleverd, terwijl er afspraken gemaakt werden. Moest wel betalen en zeiden dan had ik maar wat sla dat op tafel stond erbij moeten nemen, maar dat was ook aangemaakt met saus met gluten. In deze tijd zijn er zoveel zaken failliet gegaan die lekkere maaltijden verzorgden, onterecht. Maar Het Hert behoort niet te bestaan.

1,8
  3. Matig eten. Ongezellige sfeer. Arrogante en ongeïnteresseerde bediening. Ik voelde me niet welkom en zeker niet op mijn gemak. Ik kom niet meer terug!

4. Hele goede patat. Handgesneden door opa. Ook heerlijke afhaal maaltijden, die je ook prima ter plekke kan eten. Nel heeft humor. Haar dochter werkt ook in de zaak. Toffe mensen. Ik blijf er graag komen.

5. Wij hebben er met de club een High Tea genomen gepresenteerd met Scones, met divers beleg, petit four gepresenteerd met koffie of thee. We zaten in een apart zaaltje, wat krap voor een grote groep. Toch gingen wij tevreden naar huis.

6. Nederlands Naarden

De afgelopen jaren hier vaak, tientallen keren, gegeten met familie, kennissen enz. meestal goede prijs/kwaliteit en daarom gekozen om op 18 juli jl. met 4 personen de verjaardag van 3 personen te vieren. Mijn vrouw heeft daar nog extra over gebeld en men zou hier wat extra aandacht aan geven. Gewacht tot aan het afrekenen en men bleek het totaal vergeten te zijn. Natuurlijk is men niets verplicht maar voor een vaste klant heeft dit toch wel meerwaarde. Zelfs een excuus kon er niet af. Na ook nog een kwalitatief matige maaltijd en slechte bediening was dit dus de laatste keer bij 't Hert.

7. Petra de Graaf

Geweldige locatie! Het was erg druk, maar de bediening was vlot. Ook heelijk gegeten. De keuze op de kaart vond ik erg beperkt maar alles smaakte heerlijk. Prijs vond ik wat aan de hoge kant voor een havencafe, maar de bediening was zeker erg vriendelijk. Wij gaan graag weer!

8. Annemarie de Vries

Laatst patat gegeten. Oude friet, opnieuw opgebakken. Niet lekker, viel vies tegen.

3,6
  9. Na jaren weer eens hier gegeten... geweldig! Wat is dit veranderd. Een haute quisine restaurant! Morgen gaan we er weer heen. Kleine hapjes maar meer dan genoeg. Bediening vriendelijk en vlot. Het is wel prijzig maar de moeite waard.

f. de waal.

10. Nederlands Naarden

Wij aten er goed. Royale porties. Goede bediening. We denken dat de kwaliteit/prijsverhouding goed is. Gezellige drukte.

11. Gezellige accommodatie waar je zeer vriendelijk bediend wordt. De kwaliteit van het eten is goed. Anderzijds is er meer van te maken. Pompoensoep redelijk, maar toch mager resultaat. Eend kon ook beter. Vond de prijs kwaliteit niet in orde. Moet meer geleverd worden voor deze prijs.

12. Erg lekker gegeten in de restaurantweek. Goeie bediening die uit kwam leggen wat er allemaal op het bord lag. Mooie ambiance. Zeker de moeite waard.

13. Albert Willem Knop

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer. De bediening is heel verzorgd en toch persoonlijk en warm. Het is wat ver weg, maar als we in de buurt zijn, komen we nog eens terug. In de zomer op het terras moet dat fantastisch zijn. Een aanrader

14. Nederlands Naarden

Heerlijk gegeten, gezellige bediening! Wij hebben het top gehad!

15. Top! Alles perfect verlopen, hele fijne avond beleeft en de prijs viel veel lager uit dan verwacht. Een 3 gangen menu is slechts 39,50! Ik kom zeker terug!

16. Nederlands Naarden

Claudia Dams

Al jaren mijn favoriete restaurant! Altijd lekker, altijd divers en altijd een gezellige sfeer!

17. Helemaal geweldig, wij komen hier al jaren en .. het kan haast niet, maar ze worden steeds beter. Beste chinees in 't gooi, en zo prachtig verbouwd en geweldig personeel.

18. Werkelijk bijzonder lekker gegeten.
    Alle gerechten even smakelijk en verzorgd.
    Bediening bijzonder vriendelijk en attent.
    Een top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
    Prachtig ingericht en mooie haard

19. Hadden ons er nog zo op verheugd. Dan tref je ongeïnteresseerd personeel en ongeïnspireerd gekookt eten. Pand is fraai op de toiletvoorziening na. Rij wat verder en je kans op een lekkere avond wordt een stuk groter!

3,1
  20. Maarten Boasson

21. Internationaal Naarden

een ontevreden gast

Ik eet regelmatig in restaurants op golfbanen en die zijn altijd uitstekend, behalve dit. Wij waren hier vanwege een bedrijfsaangelegenheid en kregen een buffet geserveerd met totaal verdroogde gepofte aardappels (misschien dat ze daarom later nog een bak frietjes neergezet hebben), ingedroogde satésaus, vis met een raar smaakje en vol graten, te hard gegrillde hamburgers. Alleen maar een beetje sla, tomaat en komkommer en brood als bijgerecht. Het toetje was wel lekker maar het was veel te weinig. Ik weet zeker dat mijn werkgever het zo niet bedoeld heeft en het is maar goed dat ik niet weet wat het gekost heeft.

22. Samen met een vriendin een high tea gehad. De locatie is erg leuk en sfeervol en ook de serveerster was prima, maar de high tea was zeker geen culinair hoogtepunt! Als koude hartige hapjes alleen voor ieder 3 kleine wraps met kip en zalm. Was wel redelijk maar kwam volgens mij zo uit de vriezer. Verder 2 hele kleine harde scones met bijbehoren, een soort chocoladecakeje en wat bonbons. Je kreeg ook fruit met chocolade fondue. De stukjes fruit bestonden voornamelijk uit piepklein gesneden stukjes appel en piepkleine besjes die je bijna niet in de chocola kon dopen. Als klap op de vuurpijl kregen we nog een warm hapje wat van te voren was aangekondigd en jawel daar kwam het....taadaaa......een kaassoufle uit de frituurpan.......
    Kortom, de locatie zou ik zeker aanraden, maar dan wel wat anders uitkiezen dan een high tea voor 19 euro.

23. Patrick Flinkerbusch

Na lange tijd (meer dan een jaar) hier weer eens gegeten. Lekker diner, uitstekende vriendelijke en attente bediening. Prijzen iets aan de hoge kant, maar niet te hoog.

24. Nederlands Naarden

Ik ben bij bordjes geweest en ik kreeg een ontzettend lekkere spare-ribs (zonder salade of wat dan ook) verder was de bediening ontzettend slecht, we moesten onze eigen jassen ophangen en er stonden wel 8 glazen op de tafel die niet werden opgeruimd. Verder was het veel te heet en best wel duur dus ik vond het niet heel goed

25. Els Lemaire

26. Nederlands Naarden

Met het werk hier gegeten. Duurde 1,5 uur voor we aan het voorgerecht zaten. De garnalencocktail was lekker, maar er zat zand tussen.
    Hoofdgerecht was een groot, lekker stuk vlees, de champignonsaus was niet meer dan jus met 4 plakjes champignon, de worteltjes waren niet warm, eerder bevroren.
    Het nagerecht, ijssoesjes, was niet meer dan halfontdooide soesjes.. letterlijk ijssoesjes.
    Nooit is gevraagd of alles naar onze zin was.
    Er waren ons nieuwe warme worteltjes beloofd...kwamen nooit. Bij het dessert werd gezegd dat er niet genoeg worteltjes waren, we konden nog wel sla krijgen ( bij het dessert! ) Een collega had ijs met warme kersen besteld, ijs was gesmolten en de kersen koud.
    Peperstrooier was leeg.
    Een ijscoupe schaaltje was nog voorzien van prijsstickertje.
    Had er meer van verwacht.
    Dit was niet voor herhaling vatbaar.

27. Heerlijk gegeten. Leuk dat de keuken open is zodat je de
    bereiding van de gerechten kunt zien. Heerlijke pasta gegeten voor een goede prijs kwaliteits verhouding.
    Sfeer is leuk in de muur van de stadswal. Zeker aan te raden.

28. Uitermate slecht en zeker teleurstellend. Het eten was middelmatig. De smaak van het eten was vlak en saai. Het toetje (aardbeien) was wel aardig, maar niet mooi opgemaakt of iets dergelijks. Niet met zorg gepresenteerd. De bediening was ronduit slecht. Niet ervaren, geen kennis van zaken, geen gastvrijheid, ongeinteresseerd, er kon geen lachje van af. Ik kreeg geen drinken aangeboden. Ik ging met een droge keel naar huis. De sfeer van het interieur is niet warm, maar kil en onpersoonlijk. Helemaal niet gezellig. Het eten en vooral de bediening viel zwaar tegen. Dit verwacht je toch niet bij zo'n restaurant. Al met al een grote teleurstelling. We gaan er nooit meer eten. p.s. Super slechte afhandeling van een klacht trouwens.

29. Janne van Gelein Vitringa

Zeer aangenaam verrast waren wij met de uitstekend verzorgde warme lunch voor onze groep van 40 mensen op een zaterdagmiddag. De combischotel van vlees en vis was een schot in de roos. De kwaliteit van het eten, het tempo waarop alles geserveerd werd, de aandacht voor en het geduld met alle kleine kinderen die we mee hadden, en het ogenschijnlijke gemak en de vriendelijkheid waarmee dat alles gepaard ging... absolute klasse!