HetHERT in Naarden

• vr lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00
  • za lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00
  • zo lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

Uiteten is ‘genieten’ bij Het Hert in Naarden-Vesting
Bent u op zoek naar een goed restaurant in het Gooi waar u heerlijk kunt eten? Dan is Het Hert in Naarden-Vesting écht iets voor u! Bij ons is iedere lunch, ieder diner en zelfs iedere hap een waar genot. Niet alleen vanwege onze heerlijke gerechten en uitgebreide menukaart, maar ook vanwege de unieke locatie, ons enthousiaste personeel, de uitstekende kwaliteit en onze scherpe prijzen. Uiteten bij Het Hert is een échte beleving.

Het Hert sinds 1630
Ons restaurant bestaat al sinds 1630 en is een prachtig rijksmonument. Tijdens uw bezoek aan Naarden-Vesting (één van de best bewaarde vestingsteden van Europa) is het dan ook zeker de moeite waard om eens langs te komen bij Het Hert. En u bent zeker niet de eerste: we worden al honderden jaren bezocht door gasten uit het Gooi én de wijde omtrek.

Binnen én buiten
Bij Het Hert geniet u niet alleen binnen, maar ook buiten van uw gerecht, de lekkerste wijnen en heerlijke bieren. Bij ons kunt u kiezen uit de prachtige en lichte serre, een gezellig ‘bruin café’ en een groot en zonovergoten buitenterras met maar liefst tachtig plekken. Het Hert biedt dus keuzemogelijkheden genoeg! De serre heeft een mooi uitzicht op het terras en u kunt er genieten van de eerste zonnestralen. Natuurlijk met een heerlijk glas wijn, kop koffie of gebakje in de hand.

Uitgebreide kaart
Wanneer u bij Het Hert komt lunchen of dineren, kunt u onder andere kiezen uit een heerlijk én betaalbaar driegangenmenu naar keuze. Dit menu, dat al geserveerd wordt vanaf 18.50 euro, wordt vrijwel iedere maand vernieuwd. Daarnaast staat Het Hert bekend om haar heerlijke seizoensproducten van zeer hoge kwaliteit. Vaste klanten van Het Hert zijn verder unaniem lovend over onze heerlijke sliptong, de klassieke saté ‘Het Hert’ en onze beroemde Tournedos Rossini. Wist u ook dat kinderen alle gerechten van Het Hert voor slechts de helft van de prijs kunnen bestellen? Kom dus vooral eens langs met het hele gezin!

Kwaliteit bij Het Hert
Wij hebben kwaliteit zeer hoog in het vaandel staan. Als gast van Het Hert ziet u dat onder andere terug in de prettige service, forse porties voor een betaalbare prijs, vrolijk personeel, hygiëne én natuurlijk ons prachtige monumentale pand.

Feesten en bedrijfslunches
Het Hert organiseert regelmatig bedrijfslunches, borrels en zakendiners. We hebben onder andere een aparte herenkamer die zich uitstekend leent voor besloten feestjes en verjaardagen.

• Buffet: € 18,50
Diëten Vegetarisch, glutenvrij en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van HetHERT in NaardenFoto van HetHERT in NaardenFoto van HetHERT in NaardenFoto van HetHERT in NaardenFoto van HetHERT in NaardenFoto van HetHERT in Naarden

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, romantisch, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Wi-Fi, all-inclusive en terras
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
150 zitplaatsen en maximaal 40 personen in één groep
Personeel