ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

1311984199 68
1338208088 64
1364431976 64
1527020082 68

1. Het was druk, maar desondanks konden we ongereserveerd aanschuiven. 'N Erg luidruchtig gezelschap claimde de ambiance nogal, maar daar kon 't Hert uiteraard niets aan doen.
    Vooraf uiensoepje genomen. Viel wat tegen: uien hard en voor mijn gevoel niet 'gefruit'. Wel lekkere bouillon, maar toch had ik het gevoel dat ik ze zelf lekkerder maak.
    Prima rood huiswijntje erbij geen broodje vooraf o.i.d..
    De asperges van mijn vrouw waren naar volle tevredenheid, evenals de Bavette met rode wijnsaus die ik zelf had genomen.
    Inmiddels is het luidruchtige gezelschap verdwenen en nemen we dessert. Ik traditioneel de Coffee Brasil, mijn vrouw net chocoladetaartje (dat overigens niet op het menu stond). We vragen daarbij altijd of we onze desserts gelijk kunnen krijgen, maar - niet alleen hier - blijkt dat een onmogelijke opgave, als scheelde het hier slechts luttele minuten.
    De rekening is netjes voor drie gangen a la carte.
    Jammer van de uiensoep, maar verder heel erg lekker gegeten…

2. G de Fockert

Probeerde mijn een kalfsoeters te verkopen, had ik ook besteld maar was biefstuk, taai niet op gegeten.
    Maar wel betalen, jammer dat het zo is gegaan. Soep en voorgerecht was wel goed.

3. Leuk en goed! Ontspannen sfeer, betrokken en attente bediening, ook goed oog voor behoefte van onze kinderen. De kinderkaart is ook echt een aanrader!

4. Carla Abma

Wij, mijn zus en ik komen regelmatig eten in het Hert. In de winter is het er altijd lekker warm. Het eten is goed, en we zitten er gezellig. Wel een minpunt(je): Het plezier wordt soms verstoord door gezinnen met onopgevoede kinderen. Een keer konden we zelfs geen gesprek voeren vanwege het kabaal. Dat is dan ook de reden dat we wat vaker uitwijken. Niet vanwege het eten.

5. Marcel Zomerdijk

Leuke ambiance en goede bediening. Zalm en Sliptongetjes lekker.Black Angus was supertop. Garnering was iets mager en bij de Dame Blance hadden wij een apart kannetje chocolade verwacht. Wijn lekker en Cappuccino goed. Een aanrader dus

6. Rick ter Doest

In één woord: geweldig! Uitermate vriendelijk personeel, kwam frequent terug om controleren of alles naar wens was of nieuwe drankbestellingen op te nemen. Eten was heerlijk, zowel kwaliteit als hoeveelheid. Al met al zeker een aanrader. Ik kom zeker terug!

7. Bediening was bijzonder slecht, een deel van de bestelling werd simpelweg vergeten en nadat hier wat over werd gezegd kregen we van de eigenaresse een grote mond. Ik kom hier echt nooit meer eten. Walgelijk.

8. Walter

9. Hub Janssen

Geweldig leuke ambiance. Gezellig druk, hetgeen voor ons laat zien dat men er graag komt. Personeel heel vriendelijk. Barman een echt leuke vent die de mensen gelijk een warm welkom biedt. Heerlijk gegeten. Zelden zo'n lekkere tomatencremesoep gehad. Vlees, groente en frietjes goed en lekker. Al met al een aanrader, volgens ons. Zeer zeker nog eens teruggaan, als we in de buurt zijn.

10. Vroeger was het echt een toptent! Maar sinds de laatste keer dat wij er zijn geweest willen wij niet meer terug. Wij zijn toen op wel zo'n onbeschofte wijze bedient dat we het dessert hebben overgeslagen en thuis maar een ijsje hebben gegeten. En echt waar wij zijn helemaal geen moeilijke of vermoeiende gasten. Dit alles kwam door een nieuw bedieningslid of stagiair die wij nog niet eerder hadden gezien. Hierbij wil ik het Hert waarschuwen voor het roekeloos aannemen van personeel want zij heeft ervoor gezorgd dat jullie een flink stel vaste gasten kwijt zijn. En om eerlijk te zijn, mis ik de oude sfeer van hoe het hert was een paar jaar terug.

11. Uiterst slechte service. Week van tevoren gereserveerd en gevraagd of ze glutenvrij serveren. Deden ze maar ik moest nog wel contact opnemen met chef kok. Heb dat natuurlijk gedaan. Dus maandag 11/11 met acht mensen daar geweest. Nog even uitgebreide informatiebrief gegeven, zeker omdat ik heel erg ziek word van gluten, ze begrepen het helemaal. Brood kreeg ik niet, prima, vind ik toch niet lekker. Daarna uiensoep, heerlijk, goed gevuld. Toen kwam hoofdgerecht tournedeau. Kwamen ze met saus voor vlees, maar was met gluten, zeiden ze gewoon er bij. Vroeg of ze geen saus hebben zonder gluten, antwoord nee. Kwamen patatjes bij met gluten. Vroegen of ze wat aardappeltjes konden bakken, antwoord neen. Vlees niet gezouten, gekruid, alleen een homp vlees. Andere mensen van gezelschap goed gegeten. Ik wilde de rekening van mijn gerecht niet betalen, daar ze wanprestatie hebben geleverd, terwijl er afspraken gemaakt werden. Moest wel betalen en zeiden dan had ik maar wat sla dat op tafel stond erbij moeten nemen, maar dat was ook aangemaakt met saus met gluten. In deze tijd zijn er zoveel zaken failliet gegaan die lekkere maaltijden verzorgden, onterecht. Maar Het Hert behoort niet te bestaan.

12. De afgelopen jaren hier vaak, tientallen keren, gegeten met familie, kennissen enz. meestal goede prijs/kwaliteit en daarom gekozen om op 18 juli jl. met 4 personen de verjaardag van 3 personen te vieren. Mijn vrouw heeft daar nog extra over gebeld en men zou hier wat extra aandacht aan geven. Gewacht tot aan het afrekenen en men bleek het totaal vergeten te zijn. Natuurlijk is men niets verplicht maar voor een vaste klant heeft dit toch wel meerwaarde. Zelfs een excuus kon er niet af. Na ook nog een kwalitatief matige maaltijd en slechte bediening was dit dus de laatste keer bij 't Hert.

13. Wij aten er goed. Royale porties. Goede bediening. We denken dat de kwaliteit/prijsverhouding goed is. Gezellige drukte.

14. Heerlijk gegeten, gezellige bediening! Wij hebben het top gehad!

15. Met het werk hier gegeten. Duurde 1,5 uur voor we aan het voorgerecht zaten. De garnalencocktail was lekker, maar er zat zand tussen.
    Hoofdgerecht was een groot, lekker stuk vlees, de champignonsaus was niet meer dan jus met 4 plakjes champignon, de worteltjes waren niet warm, eerder bevroren.
    Het nagerecht, ijssoesjes, was niet meer dan halfontdooide soesjes.. letterlijk ijssoesjes.
    Nooit is gevraagd of alles naar onze zin was.
    Er waren ons nieuwe warme worteltjes beloofd...kwamen nooit. Bij het dessert werd gezegd dat er niet genoeg worteltjes waren, we konden nog wel sla krijgen ( bij het dessert! ) Een collega had ijs met warme kersen besteld, ijs was gesmolten en de kersen koud.
    Peperstrooier was leeg.
    Een ijscoupe schaaltje was nog voorzien van prijsstickertje.
    Had er meer van verwacht.
    Dit was niet voor herhaling vatbaar.

16. Asperges gegeten. Asperges voldoende en goed van smaak maar kon nog wel meer . Aardappeltjes veel te klein en te weinig. Botersaus niet te zien. Apart serveren dan weet je wat je krijgt. De persoon die ons bediende was vriendelijk. Maar bijbestellen van botersaus werd door een andere persoon (rood haar)  charijnig op gereageerd.
    Klant is koning maar misschien ook wel niet. Al met al erg matig.

17. We waren van plan om hier te eten maar de onvriendelijke ontvangst hield ons tegen dus hielden we het bij een drankje. De capuccino was lauw/warm en bij het afrekenen was de houding onvriendelijk. Geen aanrader dus, laat dat duidelijk zijn.

18. Mijn dochter en ik hebben hier geweldig gegeten. Bediening is er bijzonder vriendelijk. Zeker voor niet voor het laatst.

19. Kom hier alwel 15 - 20 jaar, was altijd goed maar afgelopen zondag was het geweldig!

Portionering, op zich bijna lomp veel, maar het was zo lekker dat ik het maar dankbaar heb opgegeten!

Eerdere keren vond ik altijd de desserts altijd eigenlijk het enige matige van dit restaurant, maar heb afgelopen zondag een eerlijk huis gemaakte tiramisu gegeten, iets te voldaan van tafel gegaan, maar wij blijven zo zeker terug komen!!

Succes, ga zo door

20. Henk en Ingrid

Zaterdagavond jl. gegeten in het Hert. Leuke tent, goede prijs/prestatie-verhouding. Bediening komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Helaas ....
    Door de extreme regen kwamen echter de rokers van het terras naar binnen. Daar rookte men vrolijk verder. Dat stoorde andere gasten zichtbaar. De bediening zei er niets van ... erg jammer. Daarom service '4'.

21. Vorige week asperges gegeten!

Ze waren niet bijzonder, aardappeltjes van cela vita die erbij geserveerd werden waren niet gaar! Ham was lekker! Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed!

We hebben buiten gezeten, er lag van alles en nog wat op de grond, koekpapiertjes, verpakking van theezakje, 2 vorken, 1 mes verdwaald ergens op de grond, ik vond dit erg slecht als je met 5 man bediening staat......en er is niemand die dit ziet! Bediening wel aardig.

22. Geen toprestaurant. Het eten was lekker, maar wel wat duurder. Verder heeft het Hert een ruimte achterin, die is wat minder gezellig doordat het te licht is. Als je dus gaat reserveren daar even op letten, niet iedereen vindt dat gezellig. Wel was de pannekoek van mijn dochter niet gaar, erg melig. Het is geen pannenkoekenrestaurant, dus kunnen ze dat gerecht beter van het menu halen..

23. Vooraf gezocht naar een goed restaurant in Naarden. Uiteindelijk viel de keus op Het Hert.

Achteraf een goede keus. Zelden zo'n goede rib-eye gegeten.

Ook het toetje was voortreffelijk.

Vriendelijk personeel.

Prijs is wel wat aan de hoge kant.

24. Leuk restaurant.

Gezellige sfeer!

Prima eten, goede wijn.

Voldoende keuze.

Leuke bediening.

25. Na dagje Vesting hier beland met familie. Het eten was lekker en smaakvol. De vissoep was uitstekend. De rib-eyes waren waarschijnlijk omgewisseld (rare en medium kwam bij verkeerde persoon terecht met dus verkeerde saus). Salade en patat moet apart besteld worden tegen meerprijs. Dit kun je niet lezen op web-site waardoor je je enigszins belazerd voelt. Gerecht met patat en sla is zo dus 4 euro duurder. Op zich dan nog een nette prijs dus waarom niet inclusief?

Pluspunt: La Chouffe van de tap!

Prettige en attente bediening.

26. Samen met een vriendin heerlijk gegeten in een heel gezellige ambiance. De kaart is behoorlijk gevarieerd en wat wij op tafel kregen -geserveerd door de vriendelijke bedienig- was werkelijk heerlijk en goed verzorgd. Wij komen zeker terug!

27. Tijdens een wandeltocht in de Vesting hier met z'n tweeen gegeten. Mooie lokatie waarbij je met mooi weer ook buiten (voorkant) of achter (groot terras) kunt eten. Nu binnen gegeten en hier vielen de vele wandfoto's op. We namen beiden een soep vooraf: De vers bereide Italiaanse tomatensoep met een vleugje basilicum en room was heerlijk en lekker pittig en daarnaast was ook de zelfbereide vissoep met garnalen, gamba's, stukjes zalm en heilbot lekker van smaak en heerlijk romig. Hierna een Ciabatta belegd met carpaccio en parmezaanse kaas, kappertjes en pijnboompitten en ikzelf een boerenomelet : deze smaakte prima, niet vet met een goede salade erbij. Prima lokatie.

28. Altijd heerlijk, gastvrij en reuze gezellig!

Een fijn restaurant waar we wekelijks komen lunchen en waar het altijd een feest is.

Wat we ook bestellen, het is altijd heerlijk.

Anan.

29. Een keer gegeten toen we de vesting aan het bezoeken waren. Echt een toptent! Goede en leuke sfeer en ongelofelijk lekker eten. Ik had toen lamskarbonade, echt om je vingers bij op te vreten. Attente bediening en een goede prijs.