Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naarden verdeeld zijn.

1. Nederlands Naarden

Wim de Goede

Vegetarische ravioli was slecht, alsof het uit blik kwam en dan gezien kwaliteit en hoeveelheid ook nog duur (€ 18,50). Ongeveer 5 ravioli kussentjes, wat onduidelijk waterig spul er bij. De sate was halfgaar en de groente minimaal en van een kwaliteit die je verwacht bij een snackbar. De bediening enz was heel goed.

2. Maaike Driessen Laverman

Super lekker, leuk en gezellig gegeten! Buitengewone culinaire ervaring. Het doet sterk denken aan een sterren restaurant in een Europese Hoofdstad. Super aardig personeel. Heb dit restaurant al aan velen aanbevolen.
    Top keuze voor een heerlijke avond of lunch!
    Je voelt je hier weer speciaal als gast!

3. Heerlijk gegeten en super wijn.

4. Als je op zoek bent naar een buitengewone culinaire ervaring, dan is Season de plek om naartoe te gaan! Ons bezoek aan Season was werkelijk fantastisch. We werden verwend met een overheerlijk diner in een omgeving van luxe en een prettige sfeer. Wat ons echt verraste, waren de onverwachte smaakvolle amuses die ons werden voorgeschoteld. Elke hap was een ware traktatie voor de zintuigen. Dit restaurant weet echt hoe ze hun gasten moeten verwennen. Een absolute aanrader voor liefhebbers van fijnproeverijen van vis, maar ook vleesgerechten!

5. Brigitte van Uuden-Bokma

Season is een sfeervol restaurant, met speciaal voor Valentijn een mooi menu. Er is een ruime keuze aan wijn, en het personeel weet waar ze het over hebben. Er is voldoende tijd tussen de gerechten om te genieten van een wijntje en de fijne sfeer.
    Kortom, wij komen er vaker en vinden Season een verademing, horeca zoals horeca bedoeld is!
    Een dikke 10 🍴🥂

6. SEAson | Arsenaal

7. Wat een verrassing. Eindelijk weer iets nieuws van superkwaliteit.

• Eindcijfer 10
  8. Brigitte van Uuden-Bokma

Season is een prachtig sfeervol restaurant in het al even zo sfeervolle Naarden-Vesting.
    Het interieur is zeer smaakvol, de gerechten zijn kunstwerkjes en verrukkelijk!
    Er is een uitgebreide wijnkaart, dus voor iedereen wat wils.
    Het team is professioneel en zeer gastvrij, evenals de eigenaren.
    Kortom een dikke 10 en een absolute aanrader.
    👌🏽

9. Ioanna Grammatikou

Vertaal van English naar Nederlands

From the service, to the food and finally the ambience everything was perfect. It has been a long time since we have enjoyed a meal out as much as we did last night. The chefs menu was an interesting combination of flavours colours and textures. A feat for the eyes as well as the tastebuds. Congratulations.

10. Arno Timmermans

Fantastisch gegeten. Aan elk gerecht een nieuwe touch toegevoegd. Heerlijke smaken. Uitstekende service, doen echt hun best er iets bijzonders van te maken. Ze zijn net open, maar zo’n restaurant hebben we nog niet in ‘t Gooi.

11. Wijnand Kuijt

Het was vrij rustig. Zaak is mooi opgeknapt. Muziek die gespeeld werd via luidsprekers afschaffen, klonk nergens naar, doe dan zacht klassiek of zo. Wijnkaart prima van 27.50 tot 100+ veel keuze. Porties hoofdgerecht wat klein dit mag wat groter. Vriendelijke bediening. We komen graag terug en wensen de nieuwe uitbater en zijn vrouw veel succes toe.

12. Het is lekkerrrr

• Eindcijfer 10
  13. Wat een fantastisch restaurant eten bediening weer zoals het bedoeld is . Ben er al 2 keer geweest en nu ook na aanpassing van de akoestiek is het ook een stuk aangenamer.

14. Tim Fritzsche

15. Paul Sellers

Onlangs hebben gegeten in Vis restaurant SEAson in Naarden-Vesting.
    Ik moet zeggen een zeer sfeervolle en smakelijke ervaring. Twee koks die vol passie staan te koken in de open keuken en met veel liefde de gerechten bereiden. Uiteraard veel visgerechten, klaargemaakt op hoog niveau. Voor degene die niet van vis houden (wat erg jammer is gezien de smaak) zijn er ook een paar overheerlijke vleesgerechten. In het restaurant worden we geïnformeerd over de menu en wijnkaart door keurige en gezellige bediening.
    Het restaurant is helemaal geupgrade naar deze tijd, we hebben gezellig en zeer smakelijk gegeten.
    Een knappe prestatie voor een restaurant dat net de deuren heeft geopend.
    We komen zeker terug.

16. Wauw, wat wordt hier waanzinnig lekker gekookt. Lekkerste vis gerechten die ik ooit heb gegeten. Ik kom snel weer eten!

17. Een aanwinst voor Naarden! Wat is dit een prachtige plek. Warm verwelkomd met heerlijke amuses. De gerechten waren echt geweldig en de service gastvrij en ongedwongen. Wij komen zeker snel terug!

18. Alles is lekker

19. Ellen van Pijkeren

Super mooie plek, heerlijke sfeer door fijne inrichting en fijne bediening. Alles klopt!!!

20. Nederlands Naarden

Veel te hoge prijzen, niks zelf gemaakt, slechte presentatie

21. Internationaal Naarden

We waren hier om 19.00 Uur.
    Bestelling van hapjes gedaan, en om 20.00 Uur nog niks zelfs geen borrelbrood.
    Kom zelf uit de horeca en dit nog nooit meegemaakt.
    Gevraagd waar het eten bleef en er werd verteld het systeem klopt niet en wat ik zei het systeem ben je zelf.
    Er liepen zelfs gasten weg. Nou dan denk ik dag omzet, zonde.
    Misschien ouder personeel in dienst nemen die over de jongere gaan die staan bij hun vrienden te praten aan tafel en zien niks meer.
    Mijn man heeft hier vroeger gewerkt en zei ik kan het niet terug wat een slechte service.
    Jammer er kan veel meer uitgehaald worden maar dan met goed personeel.

22. Nederlands Naarden

Voor zondag avond 28 08-22 gereserveerd. Om 7 uur. Voor wij het eten hadden was het half 9. Er werd ons verteld kok kan het niet aan ze lopen achter met bediening. Iedereen om ons heen hoorde wij klagen en personeel verzon allerlei excuses. Een sterke afrader om daar te reserveren om te eten.

23. Beijdorff

Vanavond uw mihoe lantin gegeten. Wij vragen ons af of u een nieuwe kok heeft. Het eten was niet lekker, smakeoos, hard vlees en zure saus! Dat zijn wij van u niet gewend omdat wij regelmatig bestellen of in het restaurant eten.met vriendelijke groeten. A.beijdorff.

24. Brandewijn

Geweldige patatjes. Je moet je inderdaad aanpassen aan de natuur want het is puur en onbewerkt maar oh wat lekker! Hele bijzondere snacks. Top eigen kroket, de grote merken kan je overal eten. Inmiddels veel vega en vegan.

25. Internationaal Naarden

Gisteren hebben we daar gegeten de rib eye was om te zuigen de bediening was top. Heb een heerlijke avond gehad. Kom er zeker vaker👍👍👍

26. Pannenkoekenhuis Naarden

Marjan Stavenuiter

Ondanks drukte een prima bediening en heerlijk gegeten.

27. Slechte friet, veel harde kleine stukjes. Eigenaresse zei dat de aardappeloogst slecht was. Kreeg een paar nieuwe frietjes. Niet kunnen pinnen. Nog een keer teruggelopen omdat onder in de frietzak van mijn zoon 2 vliegjes zaten. Als reactie gaf zij dat hij naast de bloemen zat. Dat klopte niet. Ik raad niemand aan om hier iets af te halen. Prijs kwaliteit verhouding klopt in zijn geheel niet.

28. Internationaal Naarden

Marlies van der Paardt

Te duur voor wat je krijgt.
    Croquetten blijken bitterballen te zijn.
    Dus eerst thuis lunchen

29. Nederlands Naarden

Tobias

30. Afhaal en bezorg Naarden

Gewoon vanaf 1 broodje zonder bezorgkosten! Keurig op tijd en vers!
    De brownies zijn een echte aanrader ;-)