Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naarden verdeeld zijn.

Geweldig gegeten, leuk personeel, echt een aanrader, en de rekening viel ook nog mee.
    Komen zeker terug.

2. Nederlands Naarden

Geurdie van den Brink

Wat een fiasco en teleurstelling om hier na lange tijd weer eens te eten!
    We wisten niet dat er een nieuwe eigenaar in zat!
    Met vijf personen gegeten vanavond, half 6 waren we er en om 7 uur stonden we weer buiten.
    Hoe durven deze nieuwe mensen een hamburger te serveren die zooooo super slecht en smaakloos was, een vette niet doorgebakken hamburger met wat frietjes, natuurlijk niet gegeten na het zien en proeven ervan.
    De Bavette? Een paar stukjes vlees zonder opmaak van het bord met een paar frietjes erbij!
    De serveerster kon er ook niets aan doen, dat het eten terug ging.
    95Euro betaald en weg wezen.
    Het hert was altijd een goed restaurant met aandacht voor het eten.
    Jammer hoor dat deze nieuwe eigenaar dit durft te serveren, de meest slechte kwaliteit ooit!
    Denk dat deze zaak nu alleen maar loopt doordat de toeristen daar toch wel komen, maar vaste klanten zijn ze beslist kwijt.
    Ik geef deze zaak niet eens een 1 voor de moeite.

3. Internationaal Naarden

Op zondag 15 juli 2018 tijdens een fietstocht werd De Kapschuur in Naarden gebruikt als stempelpost. Vriendelijke bediening, lekkere cappuccino en appeltaart.
    Achteraf/thuis vond ik het bedrag op de pinbon wel wat hoog. € 24,25 Voor drie cappuccino, een thee en drie appeltaart.
    18-7 Hierover opgebeld naar Peter van de Kapschuur. Het te betalen bedrag zou ongeveer € 15,00 zijn volgens Peter. Duidelijk een fout gemaakt. Vanwege het ontbreken van een bon, die niet werd meegegeven, kon en/of wilde hij niets doen.
    Een goed voorbeeld van slecht klantvriendelijkheid.
    Dus mooie tent, lekkere koffie en gebak maar wees alert bij het betalen.

Vind kwaliteit prijsverhouding heel slecht! Erg duur dus. Heel klein bakje patat met amper saus erbij. Geen toilet en niet pinnen. Beetje armoedig ingericht ook. De snacks waren veel te lang gebakken. We gaan er nooit meer eten!

5. Nederlands Naarden

Het was druk, maar desondanks konden we ongereserveerd aanschuiven. 'N Erg luidruchtig gezelschap claimde de ambiance nogal, maar daar kon 't Hert uiteraard niets aan doen.
    Vooraf uiensoepje genomen. Viel wat tegen: uien hard en voor mijn gevoel niet 'gefruit'. Wel lekkere bouillon, maar toch had ik het gevoel dat ik ze zelf lekkerder maak.
    Prima rood huiswijntje erbij geen broodje vooraf o.i.d..
    De asperges van mijn vrouw waren naar volle tevredenheid, evenals de Bavette met rode wijnsaus die ik zelf had genomen.
    Inmiddels is het luidruchtige gezelschap verdwenen en nemen we dessert. Ik traditioneel de Coffee Brasil, mijn vrouw net chocoladetaartje (dat overigens niet op het menu stond). We vragen daarbij altijd of we onze desserts gelijk kunnen krijgen, maar - niet alleen hier - blijkt dat een onmogelijke opgave, als scheelde het hier slechts luttele minuten.
    De rekening is netjes voor drie gangen a la carte.
    Jammer van de uiensoep, maar verder heel erg lekker gegeten…

6. Nederlands Naarden

G de Fockert

Probeerde mijn een kalfsoeters te verkopen, had ik ook besteld maar was biefstuk, taai niet op gegeten.
    Maar wel betalen, jammer dat het zo is gegaan. Soep en voorgerecht was wel goed.

7. Frans Naarden

Samengevat: neem gastvrij personeel aan.
    Zondag 14 januari, 15:15 u.: Een stelletje op het terras zit aan de bitterballen en wijn. Lijkt ons goed idee, dus naar binnen. We lopen naar een tafeltje wat nog uitgeruimd moet worden (was net verlaten) in een ruimte waar nog 2 tafeltjes bezet waren. Aan beide tafeltjes nog redelijk gevulde glazen. Serveerster komt op ons af en geeft ons zeer bits, bijna onbeschoft, aan dat we niet mogen zitten en de bar vol is. Dus we moeten maar naar een andere tent. Vraagt niet of we willen dineren of borrelen. Deze dame is duidelijk ongeschikt voor de horeca. Iets verderop waren we van harte welkom en hebben heerlijk genoten van een smakelijke borrel, met lekkers, en later een heerlijk diner. Jammer, Fine, loop je toch omzet mis en ik peins er niet over ooit nog 1 stap over de drempel bij jullie te zetten.

8. Frans Naarden

Bart de Ruijter

9. Frans Naarden

Jochem van beek

Aardig meisje in de bediening, voor de rest slecht eten en geen leuke sfeer. Duurt ook lang.

10. Internationaal Naarden

Goed restaurant op toplocatie met erg fijne, ongedwongen sfeer.
    Goede tot zeer goede service.
    Prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend.
    Keuze uit binnen eten, buiten overdekt of n drankje op het dek. Prima sfeer zo aan de jachthaven, absolute aanrader!

11. Lunchroom Naarden

Erg duur voor wat je op je bord krijgt. Bediening niet erg vriendelijk. Wij komen hier niet meer terug in dit leuke pand met mooi terras.

Als eerste aan de beurt en dan nog een uur moeten wachten. Een systeem van niets.
    Niet kunnen betalen met pin en dan ook nog een hard uitgedroogde bal gehakt door de magnetron.
    Eerste en laatste keer.

13. Italiaans Naarden

Walter

14. Lunchroom Naarden

De kapschuur, heerlijk gegeten met z'n 2e eten was prima heel erg lekker. Het personeel was ook heel vriendelijk. Sfeer was ook gezellig al met al een echte aanrader. Ik kom zeker weer is terug

Lia Bosman

Heerlijke high tea gehad. Super bediening!! Helaas bij reservering gevraagd of cappuccino of koffie ook geschonken kon worden. Ja dat kon, was geen probleem. Jammer dat er dan op de rekening toch cappuccino in rekening word gebracht. Ook tijdens het uitserveren en opnemen niets gemeld. Aangegeven de helft te willen betalen maar nee. Dat kon echt niet.
    Eigenaar aanwezig in 't restaurant, laat de medewerker de boel opknappen.
    Een restaurant met deze uitstraling en kwaliteit, jammer, maar dit is geen reclame!!!

16. Lunchroom Naarden

GELDGOED BUSSUM

Fantastisch, heerlijk, topkok, bediening prettig, en bovenal een heerlijke gezellige sfeer!!

Dorien Langeveld

18. Lunchroom Naarden

Ben Fritz

De Kapschuur... Daar kappen we mee!
    Ruim 5 kwartier wachten op je eerste bestelling is onacceptabel.
    Wijn BIJSCHENKEN (als je glas nog niet leeg is) en wèl een complete consumptie aanrekenen eveneens!
    Niet eens een kopje koffie 'van het huis' wegens het lange wachten... Vergeet het maar!
    Bij vertrek géén: 'prettige avond' of 'graag tot ziens', ook al amateuristisch!
    De Kapschuur, géén aanrader, wèl duur!

19. Chinees-Indisch Naarden

Meer dan 25 jaar ben ik hier vaste klant geweest. Het is jammer dat het restaurant zijn deur heeft gesloten. Ik heb hier altijd geweldig gegeten, zowel met familie, vrienden, en zaken relaties uit binnen- als buitenland. Het is een groot gemis.
    Weet iemand of ze nog elders aan de kook geraakt zijn ?
    Walter

Miriam

21. Frans Naarden

Yvon Zwarts

Uit eten met groep collega's. Bij reservering aangegeven dat ik veganistisch eet. Dit bleek geen probleem. Op de dag zelf nogmaals gebeld ter herinnering. Voorgerecht was knokselderijsoep. Smaakte prima maar vermoeden dat er room in zat wat bij navraag ontkend werd. Hoofdgerecht kwam terwijl collega's al aan het eten waren en was een schaal gegrilde groenten! Verder niets! Zeer teleurstellend! Voor mij was er geen dessert maar op verzoek wat warme kersen met bolletje sorbetijs... het eten van mijn collega's was heel lekker zeiden ze. Heb je speciale wensen dan ben je bij Mixit aan het verkeerde adres... absoluut geen inventieve creatieve kok! Jammer want t is een leuk restaurant met prettige sfeer!

22. Italiaans Naarden

Richard Pappot

Binnenlopend naar het restaurant een hernieuwde kennismaking met de Promers kazerne, Wij werden verwelkomt door een keurig geklede jonge man die onze jassen aannam en in de garderobe hing. Wij werden naar de gereserveerde tafel gebracht welke keurig was gedekt.

Wij 4-tjes hebben heerlijk gegeten en ook voor details was er oog. Het eten was goed en de wijn ook. Er werd prettig geserveerd en de mensen die bedienden waren oprecht vriendelijk.

Een aanrader.

23. Nederlands Naarden

Leuk en goed! Ontspannen sfeer, betrokken en attente bediening, ook goed oog voor behoefte van onze kinderen. De kinderkaart is ook echt een aanrader!

24. Frans Naarden

Heerlijk gegeten, perfecte bediening, prima kwaliteit eten, perfecte ambiance. Zeker aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

Sfeer is top, het is smaakvol en gezellig ingericht. Klassiek, maar niet te netjes. De bediening is vriendelijk en het terras achter is met mooi weer heel fijn.

Wel vonden we het een beetje vreemd dat wij alle vijf een club- of blubsandwich bestelden en geen van allen daar frietjes bij kregen, terwijl ze dat bij naburige tafels wèl kregen (zagen we later). Twee van de vijf kregen bovendien een kontje als één van de drie lagen brood, waar bijna niet doorheen te komen was. De smaak van de blubsandwich was prima, vooral de huisgerookte zalm was heerlijk. De clubsandwich werd wat droog bevonden door een tafelgenoot. De cheesecake is wat massief, een beetje droog en erg zoet.

26. Lunchroom Naarden

Een aanwinst voor Naarden we hebben heerlijk gelunched en later nog lekker op het terras gezeten met live muziek, helemaal top. De prijzen zijn normaal en je kunt lekker smikkelen.

27. Lunchroom Naarden

Geoffrey van Ogtrop

Een prachtige locatie, tot laat in het zonnetje kunnen zitten, mooie live muziek en het eten was heerlijk! Het beste nog was het vriendelijke en behulpzame personeel. Ik ga vaker!

Slotboom

Grote verschillen in kwaliteit! De eerste keer daar besteld was het echt super lekker! De tweede keer zo'n grote teleurstelling dat ik het in de prullenbak heb gegooid. Waarschijnlijk te erg uitgeschoten met het azijn gebruik in de rijst. Na mijn klacht rechtstreeks bij hun te hebben neergelegd (en waar zij naar mijn idee te erg het niet serieus namen) ook hier dan. Erg jammer..

Cor wiesnekker

Friet zoals ooit friet bedoeld was, heerlijk. Oma, draadjesvlees om te smullen. Wij komen uit Voorthuizen graag naar Naarden om te smullen.

30. Lunchroom Naarden

Heerlijk gegeten bij Bijna thuis in Naarden! Het had ook Thuis kunnen heten, want doordat het laagdrempelig en gezellig is creëren ze echt een thuis gevoel. Naar mijn mening iets dat zich onderscheidt van de andere restaurants in Naarden waar wij geweest zijn.