Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monster verdeeld zijn.

1. Italiaans Monster

Erg prettige, vlotte bestelservice. Gewoon prima

Echt lekker.

3. Chinees-Indisch Monster

Prima en lekker eten. Lieve mensen, gastvrij. Absoluut niet duur, voordelig. Grote Westlandse porties. Gezellige ruimte om te dineren. Niet chique maar wel goed ingericht en apart van de afhalers waar het erg druk was, kan je wel op een afstandje zien maar heb je geen last van. De beste Chinees in het Westland.

4. Chinees-Indisch Monster

Klein restaurant, smakelijk eten en een vriendelijke bediening, ook prettig dat het afhalen gescheiden is!

5. Internationaal Monster

Marcel van Fessem

Gezellige zaak aan het strand… prima bediening.

wesley visser

Erg vriendelijk personeel en heerlijke patat en snacks

7. Kleine eetwaren Monster

Tygo

Na bestelling meer dan een uur moeten wachten op mijn bestelling. Toen het kwam, was de patat taai, en de broodjes waren zeiknat van de lekkende shoarma. Het was niet te eten, wat een ramp. NOOIT meer bestellen. Toen ik belde kreeg ik nog een grote mond van de baas! Wat een nare man.
    NOOIT bestellen hier!

Tijssens

Patat stoofvlees besteld, als zijnde een super snack, de stoofvlees smaakte voor geen meter, zeer fijn gemalen vlees zonder smaak, kattenvlees ziet er nog beter uit. Er werd geen plastic bestek of servetten mee gegeven. Wij namen het eten mee.

Wij hebben vanmiddag met 7 personen een high tea gehad bij Hop. Het was heel erg goed en gezellig! Veel gevarieerde hapjes waar erg veel werk aan is besteed. Voor mij was er een overheerlijke maaltijdsalade gemaakt omdat ik geen koolhydraten mag. Ook daar was veel werk van gemaakt. En iedereen zat echt vol!! Daarnaast is het gigantisch gezellig en gemoedelijk en is het personeel super vriendelijk! Voor zover ik weet maken ze alles zelf en proef je dat het met liefde gemaakt is. Ik ben er al vaker geweest en het is steeds weer een feestje om er wat te eten en/of te drinken. Wat mij betreft de beste en gezelligste broodjeszaak!! Helemaal top Hop!!

10. Chinees-Indisch Monster

We hebben hier met 8 personen onbeperkt sushi gegeten, maar het was geen succes. De eerste ronde liet anderhalf uur op zich wachten. Daarna kregen we enkel af en toe twee sushi's op tafel. We zaten elkaar elke keer aan te kijken en moesten vechten om ons eten. Het personeel negeerde ons volkomen en was ronduit onvriendelijk. Afgezien van een jongen die in het restaurant werkt. Hij begrijpt wel wat de term klantvriendelijkheid inhoudt, maar hij kon er helaas niet meer van maken. Het eten was ok, maar niet bijzonder. De sushi bestond veelal uit vis in blik i.p.v. verse vis. Jammer!

11. Chinees-Indisch Monster

Leni van den bos

Bij aankomst was het vrij koud in de zaak. Het eten was niet vies, maar soms wel wat aan de koude kant. En je had niet veel keus. De prijs was vrij aan de hoge kant. We hebben aardig gegeten, maar het blijft bij deze ene keer.

12. Chinees-Indisch Monster

Restaurant ziet er netjes uit, maar het leek of er geen verwarming aan stond, het was ronduit koud.
    Niet alle gerechten waren goed op temperatuur.
    Toetjes buffet was niet aanwezig/alleen ijs scheppen was mogelijk.
    Redelijk gegeten maar we houden het bij deze eerste kennismaking.

Ik vind het een leuke maar ook gezellige zaak. Ik vind wel dat het patat zouter mag. En soms is de milkshake niet goed op smaak. Maar de rest 👌🏼

Rob vuurens

Misschien wel de beste in den haag en omgeving.

Django Nendels

Django nendels

Weer 1 jaar geleden smaak nu dit jaar nog beter recept verbeterd

Altijd even lekker, vanmiddag geweest. Broodje tartaar speciaal, met liefde gemaakt, heerlijk. Saté heerlijk. Wc brandschoon. Enkel een beetje koud binnen. Deze zaak heeft wel een sticker verdiend van Rob Geus. Groetjes Lydia en Dick...

Mooie zaak. Oogt hygiënisch. Wat ik wel bijzonder storend (en vies) vind is het feit dat honden hier naar binnen mogen. Hiermee is deze zaak in overtreding. In horeca waar er voedsel wordt bereid in een open keuken mogen geen dieren aanwezig zijn! Ik ga om deze reden een blokje om voor de andere snackbar.

19. Internationaal Monster

George van Gent

Vanavond heerlijk gegeten in restaurant. Een plezierige verassing. Ziet er modern en verzorgd uit. Driegangen menu, waarbij je uit drie dingen kunt kiezen. Maar ook apart neem ik aan. Heerlijke biefstuk en zalm. Goede glazen wijn. Prima bediening. Open keuken waar zoals we gemerkt hebben goed gewerkt wordt.

20. Chinees-Indisch Monster

Al jaren een goede ervaring, altijd vers, vooral de tipan gerechten, echt kwaliteit. Tegenwoordig bezorgen ook naar huis. Super snelle levering, goed warm en smaakt. Zeker een aanrader!

21. Chinees-Indisch Monster

Babi Pangang tot 3 keer toe één vette bende! Vlees was dril en supervet! Ik ga er nooit meer heen. Was voor de brand wel beter!

22. Internationaal Monster

Jamm Beach is in april, de start van het seizoen, helemaal afgebrand. Maar inmiddels weer opgebouwd. Al schijnt het oudere Jamm Beach leuker geweest te zijn.

Het is een typische strandtent. Niets bijzonders. Al was het er gisteren wel druk.

De bediening was vriendelijk maar de organisatie rommelig. Nog voor dat we besteld hadden werden er al tot twee keer toe (!) drankjes naar onze tafel gebracht die niet voor ons waren. De prijzen waren hoog. Het lijkt wel of ze de brand willen compenseren door op de dranken en gerechten minimaal een euro extra te doen. Verse muntthee bijvoorbeeld (dit is een glas heet water met een takje munt; kostprijs hoeveel cent?) kost hier drie euro!! Samen met een hapje eten, en we hadden een erg hoge rekening. Die niet in verhouding stond met wat je ervoor kreeg.

Ik zou het logischer vinden als de schade vergoed wordt door de verzekeringsmaatschappij (en dat zal toch zeker ook zo zijn) in plaats van dat de klant er voor op moet draaien.

Nee, met een commerciële mentaliteit als deze gun ik deze strandtent nog een hoop regendagen en zal ik er niet vaak meer komen.

23. Chinees-Indisch Monster

R. Jelijs

Klein maar zeer fijn restaurant. Heerlijk en smaakvol gegeten voor een redelijke prijs met een snelle en vriendelijke bediening. Restaurant staat bekend om zijn goede afhaalmaaltijden.

24. Chinees-Indisch Monster

H van DIJK

Super-Chinees. Ik kom speciaal naar Monster gereden vanuit Den Haag om hier mijn eten te gaan halen. Zelfs mijn verjaardag vier ik in het restaurant. Aanraders Babi-Pangang. Peking Ha (garnalen) en Mau Pau (ossehaas). Dit alles met Chinese Bami. De beste Chinees van het gehele Westland en omstreken.

Dirk

26. Pizzeria Monster

Zojuist een shoarmaschotel gehaald bij Pizza Okay. Er staan 2 tafels in de zaak waar je even kunt zitten. Ik had 1 iemand voor me die een kapsalon kwam halen. Jongen achter de counter doet zijn best. Dan komt de baas ineens van achter en geeft aan dar er een bestelling is binnen gekomen voor 2 kapsalons. Een vrouw komt binnen en besteld 3 turkse pizza's. De frituurpannen die men daar heeft staan worden gewoon bij de Mediamarkt verkocht en zijn niet geschikt voor een horecagelegenheid. De oven waar de shoarma in opgepakt moet worden gaat tot 4 keer toe uit. Al met al moest ik erg lang wachten. Toen ik weg ging zaten de pizza's van de klant die net naar mij was er nog niet in. En ook de klant van de 2 kapsalons was al binnen en die stonden ook nog niet in de oven. Al met al een chaos dus.
    Eenmaal thuis gekomen had ik oudbakken patat, de sla was vies van smaak, en de shoarma was okay. Is wel de laatste keer dat ik hier een bezoekje heb gebracht. Hoop dat anderen een betere ervaring hebben gehad dan ik!

27. Chinees-Indisch Monster

Nu de enige Chinees in Monster en ik ga altijd naar Oost Garden. Heerlijk en veel eten voor weinig. Zeer vriendelijk personeel en hun dochter zat bij mijn zoon in de klas. Vroeger ging ik naar de Chinees bij de molen, maar daar vond ik het erg duur vergeleken met Oost Garden.

28. Internationaal Monster

Hennie & Theo

Leuk en hartelijk ontvangen. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Gastvrouw zegt nog niet zolang te draaien, nou ga zo door dan komen de gasten wel. Groeten uit de Achterhoek.

Goede patat. Goede service. Royale porties.

Check it out yourself!

Het steengrillen is zeker een aanrader! Aardige bediening en gratis parkeren in de buurt.