Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monster verdeeld zijn.

1. Afgelopen vrijdagavond bij Mykonos gegeten met vrienden. We hadden alle 4 een ander gerecht en een voorgerecht. Vooraf pikilia gedeeld met zijn 4en. Verder een hermes- en een costa schotel, moussaka. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug.

2. Jan Willem

Vandaag voor het eerst eten gehaald, wat een aanwinst van monster zeg. Heerlijk eten en ruim voldoende. De kinderen vonden het ook heerlijk.

3. Ad Kattestaart

Vanavond heerlijk gegeten omdat we uitgenodigd waren door vrienden geen idee van de prijs maar het eten was zeer goed. Zeker een aanrader.

4. Verhuisd naar de Molenstraat, vlak bij de molen.
    Eten laten thuisbezorgen, en het was echt heerlijk!

5. Onverwachts bij Osiris terecht gekomen. Wat een ervaring! Vriendelijke mensen voor een schappelijke prijs. Lekkere shoarma met heerlijke sauzen.

6. Lekker eten, vriendelijke mensen en een hele leuke sfeer. Ik kom hier een paar keer per jaar met goede vriendinnen. Je voelt je hier snel thuis en je merkt echt dat ze vanuit hun hart werken. Ga zo door!

7. Heerlijk eten. Vers bereid. En een gastvrijheid die je niet vaak meer tegenkomt. Wat een aardige mensen die je gelijk thuis laten voelen. Een dagje naar de zee sluit je hier feestelijk af.

8. Als je in de buurt van Monster bent moet je naar Osiris. Zeer vriendelijke eigenaar en fantastisch eten.
    Aanrader!

9. Terras was netjes maar friet had heel veel kleine meerdere malen doorbakken stukjes. Kaassoufle leek wel uitgedroogd. Geen servetjes bij de maaltijd. Personeel was wel aardig

2,9
  10. Klein familie restaurant, gezellig, schoon, ruime schone toilet. Heel aardige mensen.
    Wat betreft het eten, teveel om op te noemen, heel veel keus, en alles wordt vers klaar gemaakt.
    Voor ons het top restaurantje in Monster. En dat alles tegen een zeer betaalde prijs.
    Wij komen terug.
    Bedankt voor het heerlijke eten.

11. R.Singh

Heel fantastische leuke sfeer en klanten vriendelijk personeel. Heel blij en tevreden met alles. Wij gaan heel vaak. Ik vind de bloemen daar heel mooi staan. Mooi ingericht. Tot snel weer. Grts van ons en bedankt voor alles.

12. Afhaal en bezorg Monster

Joshua kruithof kremer

Eten smaakten goed, was heet aangekomen en een vriendelijke bezorger, echt een aanrader voor iedereen👍👍

13. Arien Klop_nele

Eten zeer lekker, een aanrader.

14. Afhaal en bezorg Monster

Straathof

Ondanks dat er stond dat het restaurant open zou zijn op woensdag 18 jan. blijkt dat na het invullen vh bestelformulier het restaurant dicht te zijn. Teleurstellend...

15. Afhaal en bezorg Monster

Super lekker, ook genoeg te eten.
    Snel bezorgd of af te halen.

16. Afhaal en bezorg Monster

Renata van Ee

Heerlijk eten en meer dan genoeg. Snelle bezorging.

17. Afhaal en bezorg Monster

Niels van dam

Echt super lekker eten!! Meer dan genoeg ook.

18. Internationaal Monster

Slechte ervaring met the Coast. We wilden graag gezellig met z'n vieren eten, maar de gezelligheid en sfeer waren al snel ver te zoeken. Om te beginnen klopten drankjes niet, maar dat kan voorkomen. Vervolgens kregen onze vrienden hun bestelling, maar was met die van ons "iets fout gegaan" en zou men zo snel mogelijk voor die van ons zorgen. Wij kregen onze maaltijd toen onze vrienden al klaar waren met eten. Ik heb mijn ongenoegen over de gang van zaken uitgesproken en gevraagd om een aanpassing van de rekening. Daar werd echter niets mee gedaan "omdat wij al aan het eten waren". Wel mocht de medewerker ons koffie aanbieden... Echt heel slecht! Niets is zo ongezellig als naast elkaar apart eten! We legden met elkaar toch zo'n €75 neer en het leuke was er gewoon vanaf. Onbegrijpelijk dat de eigenaar hier zo goed als niets tegenover wilde stellen en zich ook niet liet zien.

19. Hele goede vriendelijke bediening.
    Het beste restaurant van monster.
    Een hele schone zaak en wc’s.
    Het eten was super lekker, kan niet beter.
    Super gewoon.
    Veel voor weinig geld.

20. Afhaal en bezorg Monster

Mario ruygrok

Dit is de beste Griekse restaurant van het Westland echt super lekker en snel bezorgd 👌👍👊

21. Afhaal en bezorg Monster

emma

22. Ik haal altijd hier mijn frietjes en snacks.
    Gisteren geweest en ik was enorm teleurgesteld.
    Frietjes waren veel dikker. Echt totaal niet lekker.
    Ik hoop niet dat dit zo blijft, anders moet ik op zoek naar een andere snackbar.

5,5
  23. Internationaal Monster

Riet Persoon

Zaterdagavond heerlijk wezen eten, heerlijk eten en gezellig.

24. Internationaal Monster

Een beetje saaie cijfers maar meer kunnen we er niet van maken helaas. Maar dat komt wellicht ook omdat we hier alleen maar gedronken hebben en niet gegeten.

Het is er ondanks het winderige weer relatief druk zo rond 12:15 uur. Logisch natuurlijk. We zagen bij binnenkomst veel tafeltjes met een "gereserveerd"-bordje erop. Dat is vaak een goed teken. Toen we echter na een 3 kwartier later weer weggingen, waren de zelfde tafeltjes nog steeds niet bezet...

De cappuccino is wat aan de kleine kant, maar verder wel ok. En zo gaat het met de andere drankjes ook. Wel ok. Geen verrassende zaken. Zo ook niet uit de hoek van de bediening: correct, een tikkeltje onpersoonlijk en voor ons gevoel iets te veel op de automatische piloot.

25. Chinees-Indisch Monster

Harrie Braam

26. Kleine eetwaren Monster

Gister een halve kip besteld. Niet te doen. Droog en te gaar, had niets met een kip te maken. Jammer, want de rest is altijd goed.

27. Moederdag ontbijtje als verassing.
    Wát viel dat tegen! Slap bruin broodje, leek wel of het nog moest worden afgebakken.
    Heel hard koud ei. Minimaal beleg wat allemaal door en over elkaar heen lag.
    Op het plakje kaas zaten rode vlekken van een aardbei wat er los was opgegooid.
    Zag er erg onverzorgd uit allemaal.
    Soort muffin wat echt nergens naar smaakte.
    Kortom: PRIJS-KWALITEIT erg onder de maat.
    Persoonlijk wezen melden omdat ik dat wat netter vind maar daar dachten ze daar heel anders over.
    Dus dan toch maar deze review.
    Dit gaan we nooit meer bestellen!!!

28. Het eten is echt heel goed en het personeel altijd vriendelijk en vrolijk. Wij rijden graag vanuit loosduinen naar monster voor deze snackbar. Top.

29. Chinees-Indisch Monster

kees simonis

Altijd zeer goed eten. En een zeer snelle levering bij afhalen.
    vriendelijk personeel.

30. Chinees-Indisch Monster