Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monster verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Monster
  2. De lekkerste shoarma van de streek. Eigenaar heeft jarenlange ervaring. hij maakt al zijn sausjes zelf en dat geeft bij een broodje shoarma dikwijls de doorslag. Is bovendien een zeer gastvrije zaak.
    Douwe

6. Chinees-Indisch Monster

De Opschepper

7. Chinees-Indisch Monster
  8. Chinees-Indisch Monster

Gisteren avond heerlijk uiteten geweest bij Oost Garden is me goed bevallen, heerlijk eten goede kwaliteit goede service ook. Prijs viel ook mee. Ondanks dat we beetje lang moesten wachten tussen voorgerecht en nagerecht top avond gehad zeker voor herhaling vatbaar!!

9. Henk en Ineke

Op een maandag in de eerste week van februari zijn we onverwachts terechtgekomen bij Osiris. Dit bleek een goede keuze! We werden vriendelijk ontvangen en hebben genoten van een smakelijke maaltijd. Alles was even vers. We stonden er overigens van te kijken dat er op een doorsnee maandagavond nog zoveel aanloop was. Er heerste een gezellige hartelijke sfeer. Wat ons betreft zeker een aanrader en als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug naar deze gastvrije mensen.

10. Chinees-Indisch Monster

Jack Custers

11. Chinees-Indisch Monster

Theo

12. Internationaal Monster

Het was heel erg lekker en super warm. Zeker voor herhaling vatbaat.

13. Chinees-Indisch Monster

Martin

14. Internationaal Monster

Babbelen

15. Chinees-Indisch Monster

Pim Naafs

16. Altijd een vriendelijk ontvangst. Eigenaar doet altijd zijn best om iets extra's te doen.
    Eten is lekker en er is een ruime keuze. Wij komen hier geregeld een hapje eten.

17. Chinees-Indisch Monster

Gerechten zagen er smakelijk uit, bediening erg vriendelijk, eten was prima, voor herhaling vatbaar!

18. Vaak geweest… maar als ik afhaal mis ik altijd iets de patat is genoeg maar mis vaak de rest als ik 4 frik spec bestel krijg ik er 2 en als je 2 frik los bestel krijg ik 1 frik en 1 kroket en ga zo maar door het personeel moet beter op letten en niet zo vaak 5 dingen tegelijk willen doen als het niet kunnen… en te vaak andere mensen achter de toon bank… ik moet vaak kiezen of terug of delen met wat ik heb mee gekregen maar vaak kom ik te kort dus ik wil zeggen tegen de eigenaar let beter op je personeel je raak zo klanten kwijt… ik kom niet meer.

1,1
  19. Chinees-Indisch Monster

Geert Ankerman

Reeds heel vaak hier gegeten en ook afgehaald. Was altijd heerlijk en ook de porties zijn ruim en de prijzen heel netjes. Ik kan Oost Garden aan iedereen aanbevelen.

20. Internationaal Monster

Heerlijk gegeten. Zowel de zalm als de varkenshaas waren perfect klaar gemaakt. Heerlijk mals, niet te gaar. Patat, sla en verse groente waren ook lekker. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

21. Christine van Toor-Zaalberg

Op t eten en de kwaliteit niets aan te merken maar als de baas personeelsleden uitkaffert in het bijzijn van klanten is dat onbeschoft en onbehoorlijk!!

22. Zoals ik in eerdere recensies las is het hier nog steeds koud.
    Ze zetten kleine heaters aan ipv de verwarming.
    Best apart.
    Het was maandag avond dus vrij logisch dat er niemand was. Wel af en toe wat mensen voor de afhaal.
    Hier hadden we geen last van, maar ik kon door 't raam mensen binnen komen.

Het eten was geweldig!
    Kip curry lekker mals en goed van smaak.
    Broccoli met knoflook saus was jammie.
    Maar de babipangang met ananas en zoetzure saus was echt één om over naar huis te schrijven! Heerlijk knapperig van buiten en mooi mals van binnen. Fijne ananas die goed samen ging in het geheel.

23. Leuk knus restaurant met lekker eten. Zelf een kapsalon met kipshoarma gegeten en de kip was heerlijk mals. Mijn vrouw vond de pita met rundvlees ook lekker gekruid.

Het proberen waard.

Groet Maurice.

24. Maurice Pop

25. Chinees-Indisch Monster

Antoinette van der Linden

Het was net als altijd uitstekend. Eten is super vers. Aardige bediening. Komen hier graag, ook om af te halen.

26. Vandaag patat hete kip gehaald door mijn zoon. Kip was niet te vinden en bak patat dreef in de chilisaus. Was een beetje chilisoep met een patatje er in. 🙀

27. Joey Karma

28. Was een leuk en geslaagd etentje, een echte aanrader!

29. Eten besteld, snel bezorgd.
    Smaakte redelijk, wel wat te zout.

30. Italiaans Monster

Vanavond weer besteld, was weer heerlijk en kreeg omdat we veel hadden een fles Lambrusco erbij, was erg lekker en lief.
    Nog nooit geen klachten gehad en vriendelijke mensen.