Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monnickendam verdeeld zijn.

1. Sfeer en bediening uitstekend. Geweldige locatie. Vlees precies goed gegaard. 1 Minpuntje: de presentatie van de gerechten is niet altijd hetzelfde. Op de bruschetta met tomaat zat dit keer kiemgroente?! ?! dat past echt niet. De groenten bij het vleesgerecht was ook wat eenzijdig, bijna alleen gegrilde paprika. Afgezien daarvan uitstekende keuken, altijd lekker eten hier!

2. Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk eten en super bediening dit is altijd zo echt een vertrouwd adres waar we al jaren komen en ik hoop dat dat nog heel veel jaren zo blijft.
    Dank jullie wel voor de heerlijke avond.

3. Wij hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten. Wij komen zeker nog eens terug. Bediening vriendelijk en onze hond mocht mee, top.

4. Wij zijn er nu 2x geweest. Hele goede gemoedelijke sfeer!! Lekker eten en veel keus!!

5. Top eten, mooie wijnen en gezellig met sint Maarten (de kleintjes met lampion mochten binnen wat uitzoeken) en leuke medewerkers in de bediening.
    Super! En niet duur.

6. Heerlijk gegeten, enthousiaste bediening en prachtige zaak, kom zeker terug!

7. Wij hadden een plank gereserveerd voor een babyshower. Het was allemaal goed geregeld en zag er niet alleen lekker uit maar was het ook!

8. Goed eten en super goede service.

9. Het was erg lekker en heel gezellig. Er hangt een relaxte sfeer. We komen binnenkort nog een keer.

10. Marion Klos

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Ein wunderschöner und leckerer Abend, sehr nettes Personal!

11. Liesbeth Bakker

We zijn begonnen op het terras 14 uur. En geëindigd onder de warmte van een kacheltje voor de zaak om 19 uur. Heerlijke kip en gamba 's gegeten. Koffie, taart, borrel. Goed te betalen, gezellig, personeel zeer vriendelijk.

12. Vertaal van English naar Nederlands

It was really not good and expensive, we don't come back there.

2,6
  13. Alles top, super bediening!

14. Heerlijk gegeten en de bediening was top. Mooie knusse zaak

15. Joop van IJselmuijden

Eten was Top met leuke bediening en heerlijke witte wijn en heerlijk eten voor een betaalbare prijs!!

16. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Helaas is het vegetarische aanbod uiterst karig.

17. Wij komen vaker bij 'De Koperen Vis' en wonen niet direct in de omgeving. Maar de ligging, sfeer en de kwaliteit van het eten maakt dat wij graag een stukje omrijden. Dit keer vierden wij ons 15 jarig samenzijn en 10 jarig huwelijk. Ook hier werd weer super leuk op ingespeeld! Natuurlijk hebben wij ook weer heerlijk mogen eten! Ga zo door!

18. Heeel lekker geluncht, goede service en hele mooie tent. Komen hier zeker nog een keer terug voor diner. Een pareltje!

19. Peter Busch

Heerlijk gegeten bij dit restaurant was je als familie ontvangen wordt door de gastheer/wervelwind en in de watten gelegd wordt door hem en het team.
    Zoals gewoonlijk weer een top avond gehad met heerlijke gerechten.
    SUPER !!!!!
    Terima kasih.

20. Lekker gegeten en vriendelijke bediening!

21. L. Minderhoud

Gastvrije ontvangst. Wij zijn niet meer zo mobiel, daar werd heel goed op ingesprongen.
    Eten, uitstekend, vlotte en keurige bediening.

22. Helaas was onze ervaring niet zoals gehoopt. Ik kom zo nu en dan bij het restaurant voor een kopje thee en een gebakje en dan is mijn ervaring altijd prima. Maar de lunch van afgelopen weekend was helaas wat minder om de volgende punten:

- Bediening was langzaam en wat onhandig. Olie van de gamba’s pil pil werd bij het brengen én bij het ophalen gemorst over de tafel en ook wat spatjes op mijn witte blouse.
    - De nacho’s waren koud en de kaas was niet gesmolten. We konden de plakken kaas er zo af halen.
    - Toen we voor de 2e keer drinken bestelden (ice tea met prik en een spa blauw) kregen wij allebei het verkeerde (ice tea zonder prik en een cola zero).
    - Ook hadden wij burgers besteld en die lauwwarm en smaakloos waren. Wij kregen ook geen bestek bij onze burgers. Bij de burgers hadden we patat maar ook dit was smaakloos en bovendien compleet doordrenkt in olie.
    - Toen we (na aangegeven dat het eten wat tegenviel) om de rekening vroegen, duurde dit een tijdje omdat de serveerder rustig ging kletsen met collega’s.
    - Tot slot wilde ik nog gebruik maken van het toilet maar daar was op elke toilet het wc papier op.

We vonden het erg jammer dat we zo’n ervaring hadden en zijn vervolgens ergens anders gaan eten.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze review…

1,7
  23. Heel gezellig gezeten en smakelijk gegeten met vriendinnen. Leuke sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooi restaurant.

25. Arnold de Ruyter

Heerlijk gegeten, gezellige entourage en vriendelijke en attente bediening, daarna super gezellig feestje gebouwd, en gedanst, top avond!

26. Stalenberg

We hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. We houden van een beetje pittig dus prima maar als je niet van pittig houdt kan het eten iets te zijn.

27. Gezellige locatie, heerlijk gegeten en leuke bediening. Top avond gehad.

28. Heerlijk gegeten, het shared dining is teveel voor 2 personen en dat is qua maatschappelijke verantwoordelijkheid een punt van aandacht.

29. Daan Borst

Heerlijk gegeten bij de Koperen Vis!
    Prachtige locatie, gezellige inrichting en een heel warm welkom! En daarna geslapen in The Harbour Suites! We hebben genoten!

30. Johan Balk

Sfeervol ingerichte zaak met gevarieerde tafelcomposities. Eten was van prima kwaliteit en de bediening was super. Had doorgegeven dat mijn vrouw jarig was en er stond een mooie en persoonlijke wenskaart klaar, met aan het eind nog een leuke surprise. Heel attent van deze crew! Ook het ontbijt de volgende ochtend hier genuttigd, omdat we in de bijbehorende Harbour Suites logeerden. Ook dat was erg lekker! Kortom: aanrader! En Koperen Vissers: ga zo door en dan
    weet ik zeker dat jullie vangst super goed zal zijn!