de Koperen Vis in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

Eten & drinken 8,7

• do lunch 11:00 - 18:00 diner 11:00 - 21:30
  • vr lunch 11:00 - 18:00 diner 11:00 - 21:30
  • za lunch 11:00 - 18:00 diner 11:00 - 21:30
  • zo lunch 11:00 - 18:00 diner 11:00 - 21:30

Smullen van een 3-gangenkeuzemenu in prachtige setting, nu voor 29,50!

de Koperen Vis is op 19 februari heropend na een restyling, de sfeer was al goed maar deze is nu nog beter geworden! Er is een ruime open keuken gecreëerd waarbij live te zien is hoe onze keukenbrigade met veel liefde uw gerechten bereidt. Wij hopen uw spoedig te mogen verwelkomen in de vernieuwde Koperen Vis, nu met een 3-gangenkeuzemenu voor maar 29,50!

35,00 29,50 -15%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

• Telefoon 0299-650627
  • Facebook de Koperen Vis

In de winterperiode hebben wij parkeergelegenheid voor de deur, zomers staat ons sfeervolle terras op deze plek direct aan de waterkant. 50 meter verderop is een ruime parkeergelegenheid (GRATIS).

Met het openbaar vervoer zijn wij ook makkelijk te bereiken. Wanneer u uitstapt bij de eerste bushalte in Monnickendam of bij het Texaco tankstation loopt u richting de grote kerk van Monnickendam. U loopt de Kerkstraat uit, daar komt u bij een kruising waar u rechtsaf en gelijk weer de eerste linksaf moet. U loopt nog 150 meter rechtdoor en daar bevindt zich de Koperen Vis.

Gevestigd in een voormalige synagoge,
de Koperen Vis opende haar deuren in december 2007, het idee was om een horecagelegenheid met een ongedwongen informele en laagdrempelige sfeer te introduceren. Naar onze mening zijn we daarin geslaagd. De Koperen Vis heeft de kwaliteit van een restaurant en de gezelligheid van een café.

Het interieur kan omschreven worden als warm, sfeervol en veelzijdig. Een omgeving met meer dan 60 zitplaatsen en een sfeervol en verwarmt terras aan het water met 55 zitplaatsen waar iedereen zich thuis voelt. De doelgroep is dan ook zeer divers. De gast is elk moment van de dag welkom bij de Koperen Vis, een krantje lezen aan onze leestafel onder het genot van een goede cappuccino met heerlijk stuk appeltaart. Een uitgebreide zakelijke lunch of snel een rijk belegd broodje. Een hapje eten aan de bar of een romantisch diner met heerlijke gerechten en goede wijnen. Tafelen met de hele familie of een tafeltje voor 2. Een bedrijfsborrel voorzien van diverse versnaperingen of een verjaardag voorzien van een buffet. Alles is mogelijk bij de Koperen Vis.

Heerlijk lunchen en dineren
De keukenbrigade, onder leiding een chef-kok draagt er zorg voor dat het diner en de lunch aan hoge eisen voldoen, maar toch zeer prijsvriendelijk zijn. De bediening staat voor een glimlach en de juiste service bij de gast aan tafel.

Elke maandag, woensdag en donderdag bieden wij een 3-gangen a la carte menu aan voor maar € 29,50!! Op woensdag kippendag, heerlijke verse kip van onze rotisserie op de eerste verdieping voor maar 7,50. En vrijdag's eet je de beste spareribs uit de regio bij ons onbeperkt!

• Buffet: € 6,50
Diëten Vegetarisch, biologisch, glutenvrij en suikervrij
Foto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in MonnickendamFoto van de Koperen Vis in Monnickendam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum, aan het water en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats
Ambiance
Budget, hip, kindvriendelijk, romantisch, gezellig, zakelijk, huiselijk, nostalgisch, luxe, klassiek en rustig
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan, catering, rookruimte, Wi-Fi, high-tea, all you can eat, afhalen en all-inclusive
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
80 zitplaatsen en maximaal 80 personen in één groep
Personeel