Deal Smullen van een 3-gangenkeuzemenu in prachtige setting, nu voor 29,50!

de Koperen Vis is op 19 februari heropend na een restyling, de sfeer was al goed maar deze is nu nog beter geworden! Er is een ruime open keuken gecreëerd waarbij live te zien is hoe onze keukenbrigade met veel liefde uw gerechten bereidt. Wij hopen uw spoedig te mogen verwelkomen in de vernieuwde Koperen Vis, nu met een 3-gangenkeuzemenu voor maar 29,50!

35,00 29,50 -15%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

In de winterperiode hebben wij parkeergelegenheid voor de deur, zomers staat ons sfeervolle terras op deze plek direct aan de waterkant. 50 meter verderop is een ruime parkeergelegenheid (GRATIS).

Met het openbaar vervoer zijn wij ook makkelijk te bereiken. Wanneer u uitstapt bij de eerste bushalte in Monnickendam of bij het Texaco tankstation loopt u richting de grote kerk van Monnickendam. U loopt de Kerkstraat uit, daar komt u bij een kruising waar u rechtsaf en gelijk weer de eerste linksaf moet. U loopt nog 150 meter rechtdoor en daar bevindt zich de Koperen Vis.

ma lunch 10:00 - 18:00 diner 17:00 - 21:30

Gevestigd in een voormalige synagoge,
de Koperen Vis opende haar deuren in december 2007, het idee was om een horecagelegenheid met een ongedwongen informele en laagdrempelige sfeer te introduceren. Naar onze mening zijn we daarin geslaagd. De Koperen Vis heeft de kwaliteit van een restaurant en de gezelligheid van een café.

Het interieur kan omschreven worden als warm, sfeervol en veelzijdig. Een omgeving met meer dan 60 zitplaatsen en een sfeervol en verwarmt terras aan het water met 55 zitplaatsen waar iedereen zich thuis voelt. De doelgroep is dan ook zeer divers. De gast is elk moment van de dag welkom bij de Koperen Vis, een krantje lezen aan onze leestafel onder het genot van een goede cappuccino met heerlijk stuk appeltaart. Een uitgebreide zakelijke lunch of snel een rijk belegd broodje. Een hapje eten aan de bar of een romantisch diner met heerlijke gerechten en goede wijnen. Tafelen met de hele familie of een tafeltje voor 2. Een bedrijfsborrel voorzien van diverse versnaperingen of een verjaardag voorzien van een buffet. Alles is mogelijk bij de Koperen Vis.

Heerlijk lunchen en dineren
De keukenbrigade, onder leiding een chef-kok draagt er zorg voor dat het diner en de lunch aan hoge eisen voldoen, maar toch zeer prijsvriendelijk zijn. De bediening staat voor een glimlach en de juiste service bij de gast aan tafel.

Elke maandag, woensdag en donderdag bieden wij een 3-gangen a la carte menu aan voor maar € 29,50!! Op woensdag kippendag, heerlijke verse kip van onze rotisserie op de eerste verdieping voor maar 7,50. En vrijdag's eet je de beste spareribs uit de regio bij ons onbeperkt!

• Buffet: € 6,50

1319785132 87
1467819993 88
1479207290 87
1501981884 79

1. De eerste keer gegeten bij De Koperen Vis. Alles klopte… het interieur top, bediening top, het eten top! Niets aan toe te voegen verder🥇

2. Het was erg lekker allemaal. We hebben met z'n zessen gegeten, waarvan we drie keer de wrap hebben genomen, 1 x spareribs, 1 x kip en 1 x tournedos. Het was allemaal heerlijk. Leuke bediening, goede sfeer.

3. Het was erg gezellig, goede sfeer en lekker eten, wordt gereserveerd op leuk aparte manier.

4. Op 22 oktober de spareribs gehad. Was nogal vlak van smaak, sausjes waren hard nodig.
    Kruidenboter was heel erg zout.
    Al met al een leuk restaurant maar de kok moet even wakker worden.

5. Mooie avond gehad in een super warme sfeer en een hele goede bediening, het eten was fantastisch. Dank.

6. Een zeer gezellige en gemoedelijke plek om heerlijk te eten in een onspannen sfeer met heel attente bediening.

7. Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer en supervriendelijk personeel.

8. Prima restaurant. Gezellige inrichting en lekker gegeten.

9. Zeer prettige ervaring!! Echt heerlijk gegeten! Goede en vlotte bediening!
    Kortom wij komen terug!

10. Heerlijk wat gedronken en voortreffelijk geluncht op een prachtige locatie aan de haven in het mooi Monnickendam. Top locatie

11. Ron de Groot

Met een groep van 10 man heerlijk gegeten.

12. Prima gegeten en gedronken, jammer dat met het mooie weer het terras net te klein is voor een groep.

13. Het was echt super lekker.
    Vaak een broodje gegeten.
    Maar nu eens binnen gegeten en het was top. Zullen zeker vaker komen.

14. Claudia van Loenen

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Bediening is zeer vriendelijk.

15. Goede gerechten op de kaart, keuze voor iedereen en van goede kwaliteit. Verrassend ingericht en vriendelijke bediening.

16. Ingrid Klein

Prima prijzen gezellige sfeer
    Ceasar was te groot/grof en er zaten ingrediënten in die er niet in thuis horen zoals ui en olijven & de verkeerde sla soort. Suggestie: houdt het bij het originele recept.
    Toetje was chocoladetaart, was oud / taai en gewoon niet van goede kwaliteit. Suggestie liever vers en kleiner dan groot en niet oké.
    Wijn was prima. Locatie is top. Aan kwaliteit kan nog wel het e.e.a. gedaan worden.
    Succes

17. Erg gezellige sfeer (huiskamer sfeer). Niet al te groot. En ze hebben ook een gezellig buiten terras aan de sfeervolle haven. Eten is erg lekker. De schotel (of eigenlijk plank) met alle voorgerechten (eenhaps-porties) is zeer aan te bevelen. Lokaal biertje (de Monnik!) is ook heerlijk (lijkt op een Hefe Weizen). Als de gelegenheid zich voordoet, ga ik er zeker nog eens heen.

18. Gezellig en lekker gegeten met collega's. Voor ieder wat wils. Lekker biertje van de tap.
    Aardige bediening.

19. Zoals altijd weer helemaal top! Heerlijk gegeten met een super vriendelijke bediening! Of het nu een hapje, een lunch of een diner is het is een absolute aanrader voor een gezellige maaltijd!

20. Heerlijk eten voor een goede prijs en zeer gezellig, top tent

21. ludger vieth

Very nice place, best service and tasty meals.

22. Gezellig op het terras gegeten. Visschotel is een heel stuk kleiner dan voorheen en de patat niet meer zo lekker zelfgemaakt dat is jammer. Verder prima tentje voor in de zomer om buiten te eten.

23. Ron Gerrits

Wat heb ik lekker gegeten! Vrolijke goede bediening, gewoon echt geweldig.

24. mooie locatie met leuk terras, helaas slechte bediening, lang wachten om bij iemand iets te kunnnen bestellen. Leuke actie 29,50 voor 3 gangen, salade was slecht paprika zwart en garnalen nog rauw. Jammer tegenvaller.

25. Eetcafe met heerlijk terras op een mooie plek aan de haven. Ze waren zo vriendelijk ons tafeltje gereserveerd te houden ondanks dat we 3 kwartier te laat waren. Prima eten.

26. We zijn zeer teleurgesteld in de kwaliteit en zorg van dit restaurant . Na een drankje en het bekijken van het menu vroegen we of we konden bestellen we moesten een kwartier wachten voordat we ons menu konden opgegeven . Tafels afruimen leek belangrijker. Na drie kwartier kwam dan eindelijk het bestelde eten waarbij de gebakken zalmmoot voor 70% nog rauw was en die ging terug naar de keuken. De ander ging de tournedos maar eten en toen die op was kwam na twee keer vragen de zalm terug.nadat we ons ongenoegen hierover hadden geuit kregen we een drankje van het huis aangeboden wat we niet hebben geaccepteerd uiteindelijk hebben zij de eerste drankjes niet berekend. Misschien waren wij niet op het juiste moment maar voor ons was de lol eraf

27. Always top 👍
    Kindness/service very good, fresh food and the perfect Gin Tonic :)

28. Hoofdgerecht was er al terwijl we het voorgerecht nog niet op hadden. Vis niet goed gaar. Bij betalen apart voor groenten en patat. Patat was keihard (dubbel gebakken). Rekening klopte 2 keer niet.

29. Anoniem

Gezellig gegeten, leuke bediening

30. Lolkje Oppedijk

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer

31. Koor Kwintessens

De koorleden hadden verschillende ervaringen, van prima lunch, tot zeer karige broodjes met onvoldoende beleg. Lang moeten wachten
    En niet zo'n behulpzaam personeel

32. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening!

33. Jacobien

Top tent, de Koperen Vis heeft een groep van 20+ vrouwen super en vriendelijk bediend, incl. zon en terras, bitterballen en bier. Ik kan simpelweg niets bedenken hoe het beter had gekund!

34. Maarten

Gezellige sfeer en lieve meiden bij de bediening.

Het eten was heerlijk.

35. Anja Reurs

Mijn dochter raadde ons jullie aan en ze had gelijk. Leuke sfeer en goede bediening en het eten was super lekker, vooral de spareribs vielen in smaak

Het eten op de houten borden is ook leuk, ziet er goed uit.
    Heb er een gezellige avond gehad.

36. Harris Brautigam

Kort en bondig: Een prima avond bij de Koperen Vis gehad!

37. marja neuteboom

Gezellig aangekleed restaurant.
    Nette en vriendelijke bediening.
    Eten was top!

38. Anneke Teunissen

Super wat zijn we goed verzorgd. We kwamen met kleine kinderen. Speelgoed werd neergezet. Ze hadden ons een plaats gegeven, zodat de kinderen heen en weer konden lopen. En het eten, ook niet onbelangrijk. Top!! Echt een aanrader.

39. Erik Deerenberg

Prachtige ambiance en sfeer met eerlijk en heerlijk eten voor goede prijs.
    Personeel is attent vriendelijk en gezellig.
    Echt een aanrader !

40. Heerlijk gegeten, vlotte bediening! Tot de volgende keer.

41. Bob Maij

Heerlijk gegeten. Serveersters vriendelijk, behulpzaam en kwamen steeds vragen of alles naar wens was.
    Komen zeker nog een keer terug.

42. Leuke gezellige sfeer, keuze uit een lage tafel of een bartafel. Mooie bar centraal in het midden. Bediening vriendelijk. Uitgebreide wijnkaart en alles per glas verkrijgbaar. Eten was lekker en goed. Voorgerecht voldoende en lekker. Als hoofdgerecht saté geserveerd op een houtskool grill erg leuk en orgineel!
    Ook super gezellig mocht je op vrijdag avond na het eten een borrel willen doen.

Wij komen hier zeker weer een keer!

43. Erg donker. Als je kip neemt, kun je niet zien wat je kunt eten, met mijn telefoon bij geschenen. Het huisgemaakte Tiramisu niet te eten bah. Erg ongezellig vonden wij het alle 4.

44. De nostalgische eetclub

Heerlijk gegeten. Serveersters erg vriendelijk. Iets vaker langs de tafel komen om te vragen of we nog iets wensten was een pre geweest. Dan hadden we zeker meer drankjes genomen.

45. Priscilla

Mooie zaak, uitgebreide kaart, gezellige sfeer en heerlijk gegeten!

46. Spareribs zijn erg goed. Peppersteak kon beter. Goede sfeer.

47. Gezellig gegeten en nagetafeld. Voor herhaling vatbaar!

48. Fam. Wijker

Tweede kerstdag à la carte gegeten in de Koperen Vis. Wij waren aangenaam verrast. Bijzonder sfeervol en gezellig ingericht voor de kerstdagen. Bediening erg vriendelijk en nam ook de tijd voor ons. Heerlijk gegeten ook! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

49. Niet elke verandering is een verbetering, als je een hoofdgerecht bestelt komen de frietjes, salade en groenten nog apart op de rekening en niet voor een klein prijsje. Een glas Chardonnay kost maar liefst €5.30. De verbouwing is zeker erg duur uitgevallen.

50. Koos van Waalwijk van Doorn

Wat een super-aangename verrassing! Op aanraden van een echte Monnickendammer (Niles H.) hier gegeten. Alles was goed ... entourage, service, kwaliteit en diversiteit van de gerechten. We gaan hier zeker vaker komen!

51. 14-12-2016 Wederom lekker gegeten! En ook nu weer in een leuke, gezellige sfeer mede dankzij de vriendelijke en vrolijke bediening. Bedankt voor een heerlijk avondje uit en we komen zeker weer eens langs.

52. Heerlijk geluncht, mooie zaak, erg sfeervol en zeer vriendelijk personeel. Heerlijke wijn van maand. Wij komen hier zeker terug.

53. Petra Bennes

Heerlijk gegeten.
    Het bestellen ging vlot alleen vanaf dat moment ging het mis. Tafel naast ons kregen een deel van onze voorgerechten wasrdoor wij nog langer moesten wachten. Kan gebeuren. Alleen toen die van ons kwamen ontbraken er 3 gerechten. Maar meteen aangegeven dat we die maar niet meer wilden. Anderhalf uur na het opgeven van onze bestelling kregen we het hoofdgerecht pas. Als het vol had gezeten had ik het nog begrepen maar dat was niet het geval. Het kopje kofftie van het huis maakte niet alles goed. Wat een beetje vreemd was was het afrekenen. We hadden een kadobon van € 150.00. Moesten nog wat bij betalen. Toen werd er € 35.00 op de kadobon gelaten en de rest cash. Toen ik zei dat de hele bon eerst opgemaakt moest worden en dat we het restant cash zouden betalen moest men erg lang rekenen om het correct te krijgen.

54. Albert & Patty Woudstra

Afgelopen Woensdag, 14 september 2016, hadden wij met onze beste vrienden Evert & Julia een heerlijke avond. Genoten van drankje, prima diner en sfeervol terras met kwaliteitsbediening van jong knappe Monnickendamse schonen in short. Een restaurant om aan te bevelen. Wij komen beslist nog eens bij U terug. Succes.

55. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

56. Ontzettend lekker gegeten, leuke bediening, gewoon prima!

57. Vincent

Heerlijk gegeten! Niets op aan te merken.
    Behalve dat we de patat niet op konden omdat we al genoeg hadden aan de rest van het eten ;-)

58. Heerlijk gezeten. Maar belangrijker is natuurlijk het eten en drinken en bediening. Dat verdient zeker een pluim.

59. D.Kuiper

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ongedwongen sfeer. Heerlijk buiten terras. Attente en uiterst vriendelijke bediening. Kortom: aan te raden!!

60. stevens

Wij eten vaker bij "de Koperen Vis"... altijd lekker! Knusse sfeer... mooie locatie, en heel vriendelijk (en vlot) personeel. Zeker een aanrader!

61. Marlies de Haan- van de Vuurst

Helemaal top, ik vond alleen de glazen wijn wel heel karig gevuld. Daarentegen wel hele lekkere wijn.

62. Martiny van der Vlist

Gewoon perfect gegeten. Je zou het niet verwachten als je de traditionele inrichting ziet. Een aanrader!

63. De beste spareribs ooit gegeten!

64. Noord Hollandse gezelligheid in een (donker) bruin restaurant. Super spareribs, lekker mals. Ook het drankje vooraf bij de "open haard" met de kids viel goed in de smaak.

65. barbara boulengier

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, komen wel weer een keer terug.

66. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten voor een mooi prijsje! Zal er zeker weer komen :-)

67. martine siebelink

Prijs- kwaliteit is uitstekend. We hebben gesmuld van de kippetjes. Aardige bediening.

68. Sfeer beneden gezellig, boven minder, helaas daar zaten wij. Spare rib flauw en vet.

69. Super gegeten en nog sfeervoller geworden na de verbouwing! Service zoals altijd prima!!!

70. Lucienne

Wat een heerlijk restaurant! Zijn echt wat gewend, maar we hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Prijs kwaliteit helemaal super.

71. Goeie bediening en super lekker 😋 gegeten. Voor herhaling vatbaar.

72. Noël Tholen

Uiterst gezellige sfeer, mooi verbouwd, vriendelijk en behulpzaam personeel en bovendien een prima kaart. En heerlijk gegeten niet te vergeten! Hier krijg je geen spijt van!!

73. Sander Lepelaar

Zeker een aanrader om tegaan dineren of lunchen, heerlijk gegeten.

74. R. Koopman

Gevraagd om een leuke tafel en die kregen we ook. Opvallend warm welkom, gezellig gezeten en prima gegeten. De bediening is vriendelijk, vlot. Om vaker naar toe te gaan!.

75. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met vriendelijke ontvangst en bediening. Beslist voor een bezoek aan te raden.

76. Fred Schep

Zeer gezellig gezeten en prima gegeten, leuke menukaart. En vlotte bediening. Om vaker naar toe te gaan, aanrader.

77. Oosterhoff

De bediening was super vriendelijk! En het eten was heerlijk, lekkere malse spare ribs, en prima tournedos. Dit alles in een gezellige sfeer en entourage. Kortom voor herhaling vatbaar, dank voor de elke avond!!

78. Deze keer was het net zo goed als in de zomer buiten op het terras. Deze tent is geweldig, wij zijn hier al heel wat keren geweest, zowel met de boot als op de fiets.

Ik zou zeggen ga zo door!
    Fam. Jansen Amsterdam

79. Gezellig eetcafe met lekkere broodjes. De carpaccio is mijn favoriet.

80. Robert Bakker

Lekker eten, allemaal vers uit eigen keuken, heel vriendelijke en attente bediening.

81. Nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten!

82. We hebben de High Wine gedaan, super leuk om te doen. Heerlijke wijnen geproefd met daarbij passende hapjes, echt super! Daarna heerlijk gedineerd. Kortom erg gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader, wij gaan het zeker nogmaals doen.

83. Harm Scheepstra

Met vier mensen goed gegeten. Opgewekte en attente mensen in de bediening maken het verblijf nog leuker. Vast punt van één van ons vier is "spare ribs" eten. Die raken dan ook steeds breder bekend. De samenvatting: tot spoedig ziens weer bij u naast de keuken.

84. M. Husslage

Super leuke avond gehad. Heerlijk gegeten, goede aardige en vriendelijke bediening en het opwarmen van een hapje en flesje voor de kleine was geen enkel probleem. Hapje werd zelfs in een mooi schaaltje opgediend. Vorig jaar hier ook mijn verjaardag gevierd en kwam graag terug omdat het zo'n goed adres is. Aanrader !

85. Leuke avond, lekker en genoeg eten en hele aardige bediening!

86. Ik zag het op internet en vond dat het gezellig eruit zag. De recensies waren goed. En het was zeker goed. Het personeel was leuk, het eten was heerlijk. Mijn man vond de spareribs super. Een gezellig eetcafé.

87. Na Sail-in gezellig buiten gegeten bij de Koperen Vis. De sfeer was relaxed. Mooie locatie met mooi uitzicht. De bediening was super en het eten was heerlijk. Mocht ik weer de kant van Monnickendam op gaan, dan komen we zeker weer eten.

88. Salome Henk

Bijzonder genoten van super verse producten, trio van vis alsmede tournedos waren uitstekend. Leuke bediening, een uitstekend adres waar het gaat om kwaliteit van eten en goede bediening. Kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.

89. Marieke en Gert

Wij hebben hier gisteren heerlijk op het terras gegeten. Er hing een gezellig sfeertje en het terras heeft uitzicht op mooie huisjes en het water met bootjes. Echt een aanrader!

90. Yvonne Mulder

Top!
    Aardig personeel en heerlijk geluncht met mijn lieve familie op een mooie zomerdag!

91. Evelien Vagevuur

Echt een aanrader. Kan geen negatief commentaar geven.

Werd netjes gemeld dat het wat druk was, maar het eten er aan kwam. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

92. Eten prima, bediening heel erg vriendelijk en correct. De ligging van restaurant is heel mooi aan het water.

Zeker een aanrader.

93. Marlies

Prima kaart, leuke service en zeker kind vriendelijk. Een aanrader ook met kinderen!

94. Hans Bruysters

We hebben voortreffelijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was super vriendelijk en zeer deskundig. Een aanrader!

95. Zussen Hendrix

Goed eten, genoeg keuze en goede service in een heel gezellig restaurant.

96. Koffie gedronken met appeltaart op het terras van de koperen vis. Je zit er heerlijk maar de prijs van €4.40 voor 1 punt vonden wij wel erg duur. Als er een volgende keer komt geen appeltaart meer.

97. Heerlijk gedineerd met een groep van acht personen. Iedereen koos van de kaart wat hij/zij lekker vond. Per gang kwamen de gerechten tegelijkertijd. Het zag er mooi uit en smaakte goed. Vriendelijke bediening.

99. Top tent! Knus met zijn tweetjes, maar ook met onze twee kleintjes van 2 en 3 jaar oud is niets hier te gek. Genoeg ruimte om rond te drentelen, en tekenpapier en potloden voorradig ;-)). Verder is het eten lekker. Zelf vind ik het voorafje met allemaal kleine hapjes altijd erg lekker.

100. Ad Scheepbouwer

Even een weekendje er tussen uit. Via de website geboekt. De positieve recensies gelezen en hebben gisteravond ervaren dat het helemaal uitkomt. Lekker gegeten, leuke spontane bediening en een gezellige sfeer. Zeker een terugkomertje.

Volgende pagina