In de directe nabijheid voldoende gratis parkeerplaatsen

Verschillende bussen vanuit Amsterdam, Purmerend en Hoorn

Dit restaurant is gevestigd in de mooie, historische binnenstad van Monnickendam en wel in een historisch pand . In dit restaurant kunt u in een ontspannen sfeer genieten van alles wat de traditionele Thaise keuken te bieden heeft. De koks zijn allen afkomstig uit Thailand en hebben daar het mooie vak van koken geleerd. Die bevlogenheid ontdek je terug in de kwaliteit van het eten. Onze gastheren zullen er voor zorgdragen dat u avond een geslaagde avond wordt.

• Veganistisch

1519378889 75
1520332095 76
1523191713 79

1. Ronald Kaarten

We kwamen voor de Vomar diner-actie dus onze verwachtingen waar niet te hoog gespannen. Maar dat maakte allemaal niets uit. We werden net als iedereen behandeld en hebben prima gegeten. Leukste verrassing? Na het betalen teruggeroepen worden omdat we teveel hadden betaald. Zelfs niets van gemerkt, maar er bestaan nog eerlijke mensen. Bedankt!

2. J vd vaart

Helaas geen goede ervaring. Kapotte tuinmeubelen. Voordeel menu van de vomar erg sumier. Soep lauw enweing smaak. Gebakken baars filet suf gekookt ensmakeloos even as de thaise curry met kip waterig en weinig Thaise keuken. Ijsje gesmoten geserveerd en fruit was hard. Geen keuze gekregen om iets anders te bestellen. Jammer hadden ons verheugd op ern heerlijkeTaise maatijd.

3. Wij maakten gebruik van de Vomar dineractie en kregen een hele beperkte menulijst om te kiezen. Onze voorkeur ging naar de kaart. Bij het afrekenen werd er 1 voorgerecht en 2 hoofdgerechten gratis aangeboden. Klasse!

4. Was goede ontvangst en erg gezellig eten was ook lekker en goed.

5. P.J. van Mourik

Prima bijpraatrestaurant. Weinig poespas, vriendelijk personeel, eten is eenvoudig maar lekker en centrale locatie.

6. Erg lekker genoten vd thaipas. Goede formule. Aanrader.

7. Hennie van den Berg

We hebben met 10 vrienden daar gegeten.
    Het eten was héérlijk. De bediening top.
    Aanrader voor iedereen.
    Namens ons allen.
    Groetjes Hennie en Norwine van den Berg
    Zaandam

8. Herman Brom

9. Piet Houet

Wij hadden enorm veel zin in het door mij verzorgde verassingsweekend t.b.v. de verjaardag van mijn vrouw. De foto's op de website geven je een andere indruk van de zaak. Eenmaal aan tafel was zowel het bestek van als van mijn vrouw vies en lagen er insecten op de stoffige vensterbanken. Ik heb geprobeerd dit te negeren, maar merkte aan de gedragingen van mijn vrouw dat ze het erg vond tegenvallen. Nadat we ons eerste drankje op hadden gedronken, hebben we dan ook aangegeven dat we afzagen van het eten en zijn we naar Volendam gegaan, omdaar alsnog een hapje te eten.
    Kortom, voor ons zeker niet voor herhaling…

10. Wij hadden een WL Deal en hebben buitengewoon lekker gegeten, kan zeker weer aan 👍👍

11. Van Gastel

Heel goed voor een zacht prijsje.

12. Superfijne bediening.

Heerlijk helder Heineken.

Heerlijke voor en hoofdgerechten!

13. M M v d ploeg

Prima ervaring we hebben heerlijk gegeten en komen vast nog een keer terug

14. Heerlijk gegeten, speciale vega sate gemaakt met tofu. Alles lekker vers. Erg goed. Bediening vriendelijk.

15. Leny Leek

Het was heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Goede bediening en voor herhaling vatbaar. Heerlijke avond gehad.

16. Matig.

17. G Hazenberg

De Thaipas waren heerlijk. Bediening erg vriendelijk en attent.

18. Heerlijk gegeten. Voor het menu van de chef gekozen. Gevarieerd vlees, vis en vegetarisch.

19. Afgelopen zondag hier gegeten, erg rumoerig en rommelig. Ontvangst ging niet soepel kregen een tafel die van iemand anders was maar dat werd snel opgelost. Kregen voor we überhaupt een kaart gezien hadden uitleg over een driegangen menu dat we besteld zouden hebben. Besloten de thai experience te nemen, een 5 gangen menu. We hebben maar 4 gangen gezien, voorgerecht een selectie van de 3 frituurhapjes, lekker en vers, tussen gerecht een kop soep die bestond uit kokosmelk en groentebouillon met wat snippers verdwaalde kip, flauw en saai. Hoofdgerecht was goed en lekker, dessert bestond uit een bolletje ijs, onrijpe meloen en wat synthetische slagroom. Gemiddelde wachttijd tussen elke gang ongeveer 45 minuten. Niet wat ik ervan verwacht had gezien voorgaande ervaringen die wel goed waren. Bediening kon het duidelijk niet aan. De patron moest zelfs bijspringen om iets te drinken te krijgen.

20. Cisca van Elven

Het was erg druk en lawaaierig maar we hebben best lekker gegeten.
    Van echt Thais eten zijn we niet echt op de hoogte en weten dus ook niet of de recenties die hier over klaagden gelijk hebben. Wel was het meeste inderdaad wel zoet maar dat is een kwestie van smaak. Zelf houd ik daar juist wel van.

21. Wij vondendat zijn geen Thai eten, het eten is erg zoet van smaak.

22. Anneke Leijendekker

Wij hebben hier met 4 personen gegeten, waarvan 2 met de vakantieveilingbon. Hadden besproken en werden hartelijk ontvangen door Richard (aardige man). Het menu viel ons erg tegen. Mijn zus (die bestelde van de kaart), had een vegatarisch menu. Kreeg 1 kommetje eten voor 16.50 Euro.
    Mijn zwager bestelde hetzelfde menu wat wij hadden met de bon. Daar moest hij 22.50 Voor betalen. Wij schrokken daar wel van. Als toetje 1 klein bolletje ijs, met een paar stukjes aardbei en meloen. Ongeveer 4 weken geleden hebben wij hier ook gegeten met onze zoon en vriend en toen wij waren wel tevreden. Vanwege de drukte waarschijnlijk duurde het heel erg lang voor ons eten kwam. Dus wij voorlopig even niet meer. Sorry!

23. Mijn vriendin en ik hebben het heel gezellig gehad bij jullie. Goede begripvolle bediening. Compliment.
    Voor wat betreft het eten: heerlijke tapas en lekkere soep. Echt fantastisch. Het hoofdgerecht was niet helemaal onze smaak, wij vonden het veel te zoet. Toetje en koffie waren prima.
    Groetend en succes met uw werk.
    Annie Oostendorp

24. erik schoenland

Uitstekend gegeten, was erg lekker zelfs mijn thaise vrouw vond het erg goed, gaan binnenkort zeker nog eens langs!

25. Wim Sanders

Toen het restaurant nog in handen was van de vorige eigenaar ongeveer 8 jaar geleden kon je er echt thais eten. Tegenwoordig lijkt het eten niet eens op thais eten maar op een slap indoneschiese variant. De tom yan gum soep leek nergens op en belangrijke ingredienten ontbraken. De presentatie leek nergens op en het jonge personeel had helemaal geen idee van hoe het hoort. Het was er druk en het duurde allemaal iets te lang. De prijs was voor de gerechten en de service veels te hoog. Wij hebben een aantal jaren in Thailand gewoont en aten elke dag echt thaise keuke. De eigenaar kwam vragen hoe we het vonden maar toen hij onze beoordeling hoorde liep hij gauw weg. Wij gaan voortaan wel ergens anders eten.

26. Menu was op zich prima. De smaken goed. Waar voor je geld. Maar ik vond het niet echt Thais. Meer mengseltje van oosterse smaken.

27. D. Martodikromo

We zijn warm ontvangen door dhr Wattimena. We hebben heerlijk gegeten, het is een aanrader om te eten.

28. 3 gangen menu gekocht bij vakantieveilingen.nl, komen zeker terug voor de á la-carte!

29. Goed dat wij gereserveerd hadden. De zaak liep om 19.00 uur helemaal vol. De kwaliteit van de happen leek wat te lijden onder de drukte. Toch lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.

30. Borghuis

Je kan er lekker eten voor niet teveel geld ware het niet dat je uren moet wachten op je eten.
    Wij waren om kwart voor 6 in het restaurant en pas tegen acht uur werd de hoofdmaaltijd geserveerd… Ze waren wel vlot met de drankjes.
    Te weinig mensen in de keuken? En ook te weinig mensen in de bediening. Er liepen maar 2 mensen rond terwijl de hele zaak stampvol zat. Het moet gezegd dat zij wel hun uiterste best deden.

31. konaktineke

Prima eten, vriendelijke bediening.

32. Irene Kuijper

Heerlijk restaurant, met top gastheer Richard!
    Een aanrader in het gezellige Monnickendam!

33. Als afsluiting van tweede pinksterdag, besloten lekker te gaan eten bij Naang Nuan in Monnickendam. Ik heb daar al vaker gegeten (op de vorige lokatie in de Havenstraat) en altijd genoten van het geweldige eten, dus ik had mij er erg op verheugd. Omdat ik uit Heerhugowaard moest komen, voor de zekerheid maar gereserveerd. Op de afgesproken tijd, om 18:00, kwam ik binnen en ik moet zeggen dat het restaurant, hoewel klein, wel heel gezellig was ingericht. Wat mij direct opviel was dat het al behoorlijk druk was met mensen die al in het restaurant zaten, mensen die hun bestelling op kwamen halen en telefoontjes, en dat er maar 1 personeelslid aanwezig was, de collega bleek op route eten bezorgen en verscheen geruime tijd later. Ik heb dus een tijdje moeten wachten voor ik mij kon melden bij het meisje. Ik mocht een tafeltje uitzoeken en ik zat net lekker toen ik een luide scherpe kef hoorde, afkomstig van een hondje, een paar tafeltjes verder. Deze kef was erg irritant, ik zag al meer mensen kijken. Het hield helaas niet op, om de paar minuten kefte het hondje luid door de zaak. De vrouwelijke eigenaar deed dan sussend haar vinger op haar lip, tsja... dat snappen hondjes natuurlijk niet. Na verloop van tijd verscheen het meisje van de bediening eindelijk met de vraag wat ik wilde drinken. Een Singa Beer natuurlijk, daar was ik wel aan toe. Helaas...op! Dan maar Wieckse Witte (ook deze bleek later tevens het laatste exemplaar te zijn, toen de dame naast mij dit ook wilde bestellen). Direct maar mijn keuze doorgegeven voor de maaltijd. Er lag geen menukaart, alleen een papieren kaartje met een keuzemenu. En toen? Tsja... wachten (nog een amuse tussendoor), wachten, en toen was het opeens bijna 19:00 en nog steeds geen voorgerecht! Mijn biertje was op... dus maar afgerekend (biertje kreeg ik van de zaak als compensatie) en teleurgesteld naar huis gereden. Jammmer allemaal.

34. De witte wijn was lauw, de bediening rommelig. Het was druk op het terras, maar in het restaurant was de bediening verdwenen. We komen terug als het toeristenseizoen voorbij is. Het eten is zoals altijd lekker.

35. C. Van Rijk

Lekker gegeten. Bediening goed, sommige wat te nadrukkelijk aanwezig.
    Advies: kijk de rekening goed na.

36. Margriet

Heerlijk gegeten en de service is super. Richard bedankt🌞

37. Heerlijk gegeten.Vervelend was het ,dat we bij de laatste gang het idee kregen,dat we zo snel mogelijk het tafeltje vrij moesten maken.We voelde ons daarom niet meer op ons gemak.

38. jan van de paverd

We hebben heerlijk gegeten, wel vind ik de drankjes wel prijzig.

39. We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige en mooie restaurant. Richard is een top gastheer, we zijn verwend en hebben genoten!

40. Al vaker geweest, maar nu voor het eerst op de nieuwe plek. Knus en gezellig en een gastvrij welkom. Wij hebben de Thaipas gegeten.. allemaal kleine gerechtjes die je zelf uit kunt zoeken uit een lijst. Het was allemaal heel erg lekker en overal was aandacht aan besteed. Kwaliteit / prijs verhouding was prima. Wij komen zeker nog eens terug.

41. De eerste keer bij een Thais eethuis gegeten. Het is bijzonder goed bevallen.
    Wij hopen dat we dit vaker gaan doen. Prijzen het zeker aan anderen aan.

42. Sharon Schravemade

Heerlijk gegeten. De bediening was top. Vol enthousiasme werd iedere gang gebracht en onze glazen waren nooit leeg.

43. Met een clubje van 7 personen genoten van wat ons allemaal werd voorgeschoteld (tapas systeem).
    Super vriendelijke bediening.
    Een dikke plus.
    Bedankt!

44. Het was weer heerlijk! Mooie sfeervolle nieuwe lokatie ook.

45. Eten was heerlijk. We hadden om half acht gereserveerd. Kregen helaas pas om acht uur de kaart. We kozen voor de Thaipas onbeperkt. Hoe het systeem was is nog steeds niet erg duidelijk. Ik ben zelf een rustige en langzame eter, maar geniet wel. Toen we nog 1x wilden bestellen bleek het ná half tien te zijn en was de keuken gesloten. Heel jammer, goed om te weten voor de volgende keer, want we komen zeker een keer terug of halen of laten bezorgen.

46. Wij komen hier al jaren en zijn nog steeds tevreden. Goed Thais eten voor een redelijke prijs. Een aanrader

47. Nieuwe locatie is een vooruitgang. Gezellig en vooral ook warmer.
    Het eten is smakelijk, soms wat te zoet. Helaas moesten lang wachten op het dessert.

48. Slechte service, bediening lette niet op, eten was koud. En bij het afrekenen bleek er geen pin te zijn, moest je in het donker een pinautomaat gaan zoeken.