Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monnickendam verdeeld zijn.

Margret Klein

Heerlijke gerechtjes, vers, goed bereid, veel,
    Passend bij de drankjes.
    Goede prijs kwaliteit verhouding
    Top lokatie in De Vis šŸ˜ƒšŸ‘

Nathalie de Bruin

Fantastisch, gezellig, heerlijk ook namen ze de tijd voor je dat was heel prettig!

Super bediening, mijn dochter van 2 ging zelfs de serveerster een afscheidskusje geven.
    En natuurlijk heerlijk gegeten.

Matig.

BertBinken

We hebben afgelopen woensdag heerlijk gegeten, alles wat we besteld hadden was erg lekker, de bediening was ook zeer vriendelijk, Gr.Bert.

De service was prima, erg vriendelijk en het eten was er heerlijk. Gewoon top, echt een aanrader.

7. Snackbar Monnickendam

Heel lekker en leuke sfeer.

Het eten was werkelijk heerlijk! Heerlijke olijven. Snelle bediening. Porties zijn prima.

N.G.A.Jongmans

Met 8 personen gegeten bij de Koperen Vis. Deze ervaring was erg goed. Het eten was van uitstekende kwaliteit en de hoeveelheid was ruim voldoende. De sfeer in "de oude synagoge" was erg gezellig en de bediening was erg vriendelijk. De achtergrondmuziek was aangenaam. Kortom: een aanrader.

Ralf NĆ¼sser

Lekker gegeten,
    Vriendelijk personeel. Zeer goede kerstsfeer.

G Hazenberg

De Thaipas waren heerlijk. Bediening erg vriendelijk en attent.

Heerlijk gegeten. Voor het menu van de chef gekozen. Gevarieerd vlees, vis en vegetarisch.

Het eten viel ontzettend tegen, eigenlijk lachwekkend. Kant en klare menu's op een bordje, met vooral veel sla en azijn en hard gebakken entrecotes. Ook de bediening is om te huilen, onvriendelijk en geen service. Ook ik ga hier nooit meer eten.

Prettige ontspannen sfeer, lekker gegeten.
    Leuke inrichting van het resaurant.

Jankeenpaul

Gezellig heerlijk gegeten goede tijd tussen gangen.

De eerste keer gegeten bij De Koperen Vis. Alles klopteā€¦ het interieur top, bediening top, het eten top! Niets aan toe te voegen verderšŸ„‡

Agnes Wielinga

Het was erg lekker allemaal. We hebben met z'n zessen gegeten, waarvan we drie keer de wrap hebben genomen, 1 x spareribs, 1 x kip en 1 x tournedos. Het was allemaal heerlijk. Leuke bediening, goede sfeer.

Het was erg gezellig, goede sfeer en lekker eten, wordt gereserveerd op leuk aparte manier.

Afgelopen zondag hier gegeten, erg rumoerig en rommelig. Ontvangst ging niet soepel kregen een tafel die van iemand anders was maar dat werd snel opgelost. Kregen voor we Ć¼berhaupt een kaart gezien hadden uitleg over een driegangen menu dat we besteld zouden hebben. Besloten de thai experience te nemen, een 5 gangen menu. We hebben maar 4 gangen gezien, voorgerecht een selectie van de 3 frituurhapjes, lekker en vers, tussen gerecht een kop soep die bestond uit kokosmelk en groentebouillon met wat snippers verdwaalde kip, flauw en saai. Hoofdgerecht was goed en lekker, dessert bestond uit een bolletje ijs, onrijpe meloen en wat synthetische slagroom. Gemiddelde wachttijd tussen elke gang ongeveer 45 minuten. Niet wat ik ervan verwacht had gezien voorgaande ervaringen die wel goed waren. Bediening kon het duidelijk niet aan. De patron moest zelfs bijspringen om iets te drinken te krijgen.

Cisca van Elven

Het was erg druk en lawaaierig maar we hebben best lekker gegeten.
    Van echt Thais eten zijn we niet echt op de hoogte en weten dus ook niet of de recenties die hier over klaagden gelijk hebben. Wel was het meeste inderdaad wel zoet maar dat is een kwestie van smaak. Zelf houd ik daar juist wel van.

Wij vondendat zijn geen Thai eten, het eten is erg zoet van smaak.

Anneke Leijendekker

Wij hebben hier met 4 personen gegeten, waarvan 2 met de vakantieveilingbon. Hadden besproken en werden hartelijk ontvangen door Richard (aardige man). Het menu viel ons erg tegen. Mijn zus (die bestelde van de kaart), had een vegatarisch menu. Kreeg 1 kommetje eten voor 16.50 Euro.
    Mijn zwager bestelde hetzelfde menu wat wij hadden met de bon. Daar moest hij 22.50 Voor betalen. Wij schrokken daar wel van. Als toetje 1 klein bolletje ijs, met een paar stukjes aardbei en meloen. Ongeveer 4 weken geleden hebben wij hier ook gegeten met onze zoon en vriend en toen wij waren wel tevreden. Vanwege de drukte waarschijnlijk duurde het heel erg lang voor ons eten kwam. Dus wij voorlopig even niet meer. Sorry!

Op 22 oktober de spareribs gehad. Was nogal vlak van smaak, sausjes waren hard nodig.
    Kruidenboter was heel erg zout.
    Al met al een leuk restaurant maar de kok moet even wakker worden.

Mooie avond gehad in een super warme sfeer en een hele goede bediening, het eten was fantastisch. Dank.

Pizza smaakte goed. Het meisje die ons bediende mag nog wel een cursus volgen over klantvriendelijkheid. Dit was zeer slecht. Ik ga hier niet meer eten. Jammer.

Lekker eten maar bediening was hopeloos en daardoor chaotisch. Bitse antwoorden op gewone vragen. De tafel bleek erg wiebelig onze wens een andere te willen werd niet gewaardeerd. Ik wil hier nooit meer eten.

Ik heb er vanavond met 3 vriendinnen gegeten, het eten was heerlijk, maar het meisje wat ons bediende was zeer onvriendelijk, we hebben dan ook geen fooi gegeven en mede dankzij haar gaan we daar ook niet meer eten.

Een zeer gezellige en gemoedelijke plek om heerlijk te eten in een onspannen sfeer met heel attente bediening.