Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Monnickendam verdeeld zijn.

De eerste keer gegeten bij De Koperen Vis. Alles klopte… het interieur top, bediening top, het eten top! Niets aan toe te voegen verder🥇

Agnes Wielinga

Het was erg lekker allemaal. We hebben met z'n zessen gegeten, waarvan we drie keer de wrap hebben genomen, 1 x spareribs, 1 x kip en 1 x tournedos. Het was allemaal heerlijk. Leuke bediening, goede sfeer.

Het was erg gezellig, goede sfeer en lekker eten, wordt gereserveerd op leuk aparte manier.

Afgelopen zondag hier gegeten, erg rumoerig en rommelig. Ontvangst ging niet soepel kregen een tafel die van iemand anders was maar dat werd snel opgelost. Kregen voor we überhaupt een kaart gezien hadden uitleg over een driegangen menu dat we besteld zouden hebben. Besloten de thai experience te nemen, een 5 gangen menu. We hebben maar 4 gangen gezien, voorgerecht een selectie van de 3 frituurhapjes, lekker en vers, tussen gerecht een kop soep die bestond uit kokosmelk en groentebouillon met wat snippers verdwaalde kip, flauw en saai. Hoofdgerecht was goed en lekker, dessert bestond uit een bolletje ijs, onrijpe meloen en wat synthetische slagroom. Gemiddelde wachttijd tussen elke gang ongeveer 45 minuten. Niet wat ik ervan verwacht had gezien voorgaande ervaringen die wel goed waren. Bediening kon het duidelijk niet aan. De patron moest zelfs bijspringen om iets te drinken te krijgen.

Cisca van Elven

Het was erg druk en lawaaierig maar we hebben best lekker gegeten.
    Van echt Thais eten zijn we niet echt op de hoogte en weten dus ook niet of de recenties die hier over klaagden gelijk hebben. Wel was het meeste inderdaad wel zoet maar dat is een kwestie van smaak. Zelf houd ik daar juist wel van.

Wij vondendat zijn geen Thai eten, het eten is erg zoet van smaak.

Anneke Leijendekker

Wij hebben hier met 4 personen gegeten, waarvan 2 met de vakantieveilingbon. Hadden besproken en werden hartelijk ontvangen door Richard (aardige man). Het menu viel ons erg tegen. Mijn zus (die bestelde van de kaart), had een vegatarisch menu. Kreeg 1 kommetje eten voor 16.50 Euro.
    Mijn zwager bestelde hetzelfde menu wat wij hadden met de bon. Daar moest hij 22.50 Voor betalen. Wij schrokken daar wel van. Als toetje 1 klein bolletje ijs, met een paar stukjes aardbei en meloen. Ongeveer 4 weken geleden hebben wij hier ook gegeten met onze zoon en vriend en toen wij waren wel tevreden. Vanwege de drukte waarschijnlijk duurde het heel erg lang voor ons eten kwam. Dus wij voorlopig even niet meer. Sorry!

Op 22 oktober de spareribs gehad. Was nogal vlak van smaak, sausjes waren hard nodig.
    Kruidenboter was heel erg zout.
    Al met al een leuk restaurant maar de kok moet even wakker worden.

Mooie avond gehad in een super warme sfeer en een hele goede bediening, het eten was fantastisch. Dank.

Pizza smaakte goed. Het meisje die ons bediende mag nog wel een cursus volgen over klantvriendelijkheid. Dit was zeer slecht. Ik ga hier niet meer eten. Jammer.

Lekker eten maar bediening was hopeloos en daardoor chaotisch. Bitse antwoorden op gewone vragen. De tafel bleek erg wiebelig onze wens een andere te willen werd niet gewaardeerd. Ik wil hier nooit meer eten.

Ik heb er vanavond met 3 vriendinnen gegeten, het eten was heerlijk, maar het meisje wat ons bediende was zeer onvriendelijk, we hebben dan ook geen fooi gegeven en mede dankzij haar gaan we daar ook niet meer eten.

Een zeer gezellige en gemoedelijke plek om heerlijk te eten in een onspannen sfeer met heel attente bediening.

Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer en supervriendelijk personeel.

Prima restaurant. Gezellige inrichting en lekker gegeten.

Zeer prettige ervaring!! Echt heerlijk gegeten! Goede en vlotte bediening!
    Kortom wij komen terug!

Mijn vriendin en ik hebben het heel gezellig gehad bij jullie. Goede begripvolle bediening. Compliment.
    Voor wat betreft het eten: heerlijke tapas en lekkere soep. Echt fantastisch. Het hoofdgerecht was niet helemaal onze smaak, wij vonden het veel te zoet. Toetje en koffie waren prima.
    Groetend en succes met uw werk.
    Annie Oostendorp

Heerlijk wat gedronken en voortreffelijk geluncht op een prachtige locatie aan de haven in het mooi Monnickendam. Top locatie

erik schoenland

Uitstekend gegeten, was erg lekker zelfs mijn thaise vrouw vond het erg goed, gaan binnenkort zeker nog eens langs!

Wim Sanders

Toen het restaurant nog in handen was van de vorige eigenaar ongeveer 8 jaar geleden kon je er echt thais eten. Tegenwoordig lijkt het eten niet eens op thais eten maar op een slap indoneschiese variant. De tom yan gum soep leek nergens op en belangrijke ingredienten ontbraken. De presentatie leek nergens op en het jonge personeel had helemaal geen idee van hoe het hoort. Het was er druk en het duurde allemaal iets te lang. De prijs was voor de gerechten en de service veels te hoog. Wij hebben een aantal jaren in Thailand gewoont en aten elke dag echt thaise keuke. De eigenaar kwam vragen hoe we het vonden maar toen hij onze beoordeling hoorde liep hij gauw weg. Wij gaan voortaan wel ergens anders eten.

Ron de Groot

Met een groep van 10 man heerlijk gegeten.

Een heerlijke avond gehad. Prima eten en gezellige sfeer. Een aanrader voor tapas.

Prima gegeten en gedronken, jammer dat met het mooie weer het terras net te klein is voor een groep.

Sacha Bijkerk

Tijdens de Monnickendamse visdagen hier geluncht. Wat een teleurstelling. Vissoep voor 10 euro die zo zout was en weinig vis bevatte en zonder brood. Voor deze prijs verwacht je een lekker bord soep met een goed stuk brood erbij. Helaas was de ontgoocheling groot.

We kwamen eten met de AH actie wat in het beginsel geen probleem leek.
    De sushi's waren zalig, de eend en entrecote ook. De gamba's en coquilles haden iets meer op smaak gebracht kunnen worden want ze waren redelijk flauw. Raar dat je €5 voor een bak nasi moet betalen omdat dit niet bij de gerechten wordt geserveerd. Zo zit je met 6 man al op €15 extra. De desserts komen bij de betere groothandel vandaan. Mooie zaak en niet te druk, ruim opgezet. De huiswijn is behoorlijk aan de prijs.

Maar wat een afgang bij het afrekenen. Volgens de mijnheer was het boekje met 5 voorgedrukte zegels vals en moest de rekening naar boven aangepast worden. Hij accepteerde alleen ons sticker boekje dat niet van de zomeractie was. Onze uitleg, wij hadden via de AH / Iens zomeractie 5 voorgedrukte gratis zegels gekregen, werd afgedaan als onwaar. Hoe gênant in een klein stadje als Monnickendam. Onze familie was tot op het bod beledigd en ik schaamde mij dat ik Fourseasons had aangeraden. Gelukkig had mijn tante, die wij hadden uitgenodigd, zelf nog een bonnenboekje met alleen stickers mee. Jammer dat er geen enkele ruimte was voor hand in eigen boezem of enige twijfel. Het lag aan ons, wij zouden 'creatief' zijn geweest (kennelijk iets met kopieën en knip/ plakwerk?). En anders lag het wel aan AH en Iens, daar moest het restaurant immers veel geld aan afdragen dus zijn hadden het recht niet om de actie zonder toestemming van Fourseasons aan te passen. We zijn met zijn 6en met hoofd omlaag afgedropen, wat een afgang, wat een aanfluiting en wat een vernedering. Nooit meer Fourseasons voor ons dus.

Wij hebben bij thuiskomst de mail van AH en Iens naar het restaurant gestuurd om anderen deze afgang te besparen. Zij lieten ons weten dat alle restaurants op de hoogte waren van de actie. Tip voor het restaurant, lees uw mail of check uw feiten voor u klanten onterecht beschuldigd. Overigens wachten wij al 3 weken op antwoord op onze klacht aan het restaurant. Maar de mail lezen ze kennelijk nog steeds niet.

Menu was op zich prima. De smaken goed. Waar voor je geld. Maar ik vond het niet echt Thais. Meer mengseltje van oosterse smaken.

Het was echt super lekker.
    Vaak een broodje gegeten.
    Maar nu eens binnen gegeten en het was top. Zullen zeker vaker komen.

Claudia van Loenen

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Bediening is zeer vriendelijk.

D. Martodikromo

We zijn warm ontvangen door dhr Wattimena. We hebben heerlijk gegeten, het is een aanrader om te eten.