Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maurik verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Maurik

Rob

Heel goed gegeten, het eten was van uitstekende kwaliteit. bijzonder jammer dat de wijnglazen wel heel
    erg klein zijn voor de prijs die je ervoor betaald.
    De gerechten waren ook aan de prijs.

2. Chinees-Indisch Maurik

Super vriendelijke mensen. Heerlijk eten.

3. marga van toorn

Goed eten en zeer aardige mensen. We komen er graag.
    Gr Marga

4. Chinees-Indisch Maurik

Wat een supervriendelijke, lieve mensen! Als je voor de tweede keer komt, herkent mevr. je meteen en bedankt je met lieve woorden en 'kroepoek van 'de huis'!! Verwacht voor deze prijzen nou geen culinair Chinees hoogstandje, ze houden gewoon rekening met de geliefde 'Hollandse' smaak van Babi Pangang en Foe Yong Hai. Maar wel met eerlijke producten en eerlijke prijzen, zich aanpassend aan de 'lokale bevolking'. Tot je een keer tot catering van 'echt Chinees' komt... Dán komt de vreugde in het koken en de échte Chinese keuken naar boven! Kortom, je krijgt wat je wilt, ook qua prijs. Hoe eerlijk is dat dan!!

5. Chinees-Indisch Maurik

Ik heb hier afgelopen zondag gegeten. Om een lang verhaal kort te maken; GE-WEL-DIG! Uber vriendelijk personeel, verrukkelijk eten en fijne Chinese sfeer! Een dikke aanrader!

6. Pannenkoekenhuis Maurik

We hadden hier al vaker gegeten en dat was prima. Op mijn verjaardag op 25 augustus gingen wij daar met de kids eten. De tafel stond heel vol en was vies van de vorige gasten. De vriendelijke serveerster zei dat ze iemand zou roepen voor de tafel af te ruimen. Met de kaart op schoot bestudeerden we het menu. De serveerster neemt ons drinken en eten op en zegt nogmaals ik zorg dat er iemand komt voor jullie tafel af te ruimen. 10 min later komen onze drankjes, gebracht door de grote BAAS zelf. Dus ik zeg heel netjes dat ik het niet fris vind om van deze vieze volle tafel te drinken. Waar op we als antwoord kregen; "Moe je nou die cola of niet? anders neem ik hem weer mee. Schrik, weg gegaan natuurlijk. We hebben daarvoor geen lelijk woord of zucht gelaten en dan zo'n raar onbeschoft antwoord. Onze leuke verjaardagsdag liep dus af met een flinke kater. :-(

7. Chinees-Indisch Maurik

We stonden op camping, hier afgehaald, wat een BERG eten en lekker! Daar kunnen ze in 010 niet aan tippen. Top zaak.

8. Pannenkoekenhuis Maurik

Helaas hebben wij geen goede ervaring met dit restaurant. We bestelde bij een zeer jonge dame. Na een kwartier kwam de koffie en na een uur pas het eten. En als je dan vriendelijk zei dat we het jammer vonden dat het zo lang duurde dan kregen wel een hele preek te horen waarom ze pas na uur de pannenkoeken klaar hadden. Niet van sorry dat jullie zolang moesten wachten. Nee wij moeten letterlijk maar gewoon wachten erg jammer we gingen boos weg daardoor. Wat een slechte ervaring...Wij kunnen er toch niks aan doen

9. Pannenkoekenhuis Maurik

D. van der Ven

Prima pannenkoeken op een ouderwetse manier gebakken.

10. Kleine eetwaren Maurik
  11. Chinees-Indisch Maurik

Hier zondag gegeten, bij binnenkomst dachten we al wat klein. Rode wijn besteld, kregen we in een klein portglas maar past wel bij de grote van de zaak. Hoe verzin je het. Menukaart gevraagt werd ons aangeraden het buffet voor €12,50 p.p. niet duur dachten wij. Helaas bijna alles was lauw tot koud hebben dit ook vermeld maar wij kregen als antwoord dat zij dit zo al 13 jaar deden. Dit was voor ons een eenmalig gebeurtenis. Zijn helaas beide ook niet erg lekker van geweest. Achteraf hadden we dit kunnen weten de verzorging buitenom en binnen liet al wat zien..

12. Een knus en gezellig restaurant. Gekozen voor een drie gangen menu, mooi opgediend, erg lekker en betaalbaar.

Zeker een aanrader!

13. Kleine eetwaren Maurik

Elke dinsdag alle pizza's 8 euro, goeie pizza's ook. Shoarma is lekker. Goed afhaal restaurant. Bezorgen kan wat langer duren. TIP: bel van te voren dat voorkomt wachten.

14. Pannenkoekenhuis Maurik

We komen regelmatig bij oa. De waterspiegel, maar dit nog niet eerder meegemaakt. 3 van de 4 pannenkoeken werden geserveerd met het bericht dat de andere opnieuw moest want te zwart was. Aangezien er open keuken is kan je alles meekrijgen en bleek dus dat het wederom weer verkeerd ging. Uiteindelijk toch de pannenkoek gekregen, maar toen had de rest al bijna alles op...lekker gezellig! Tevens was het ijs dat erbij zat (bloesem pannenkoek) nog steeds dezelfde als in eerste instantie geserveerd zou worden en dus waterig/gesmolten. Ondanks dat dit een goede pannenkoek had moeten zijn had hij nog steeds zwarte/aangebakken stukken. Ook een andere pannenkoek was aan 1 zijde deels zwart maar daar hadden ze 'slim' de topping overheen gegooid waardoor je het bijna niet zag maar wel proefde.

Toen we klaar waren werd gevraagd of alles gesmaakt had en hebben we dit aangegeven maar werd verder niks op gezegd, alleen dat het waarschijnlijk paar keer mis ging omdat beslag niet goed was? En dat voor een pannenkoeken restaurant?

Kortom over de €50,- lichter maar geen enkele tegemoetkoming of service!
    Voor ons de laatste keer geweest.

2,1
  15. Chinees-Indisch Maurik

Op zondagavond wil ik wat gaan eten bij Chang Le. Ik wil van de kaart bestellen, maar het blijkt alleen mogelijk van het lopend buffet gebruik te maken. De verklaring hiervoor is dat het te druk is met afhalers, daar zitten er inderdaad een aantal van te wachten. In het restaurant zelf is slechts één ander tafeltje bezet (2 personen). Teleurgesteld ben ik afgedropen, ik voelde me niet bepaald welkom.....

16. Kleine eetwaren Maurik

Duurt heel lang voordat het klaar is. Kapsalon besteld, je krijgt heel veel friet, heel weinig vlees en nog minder sla. En dat voor 9 euro, heel duur dus. Nooit meer voor mij

1,2
  17. Pannenkoekenhuis Maurik

Afgelopen zondag hier gegeten. Kwamen in het verleden regelmatig. Dit was denk ik de laatste keer. De bediening was rommelig. Bestelden twee thee met een klein kannetje melk (voor in de thee natuurlijk). Kwam men aan met een kopje melk. Dat kun je natuurlijk niet schenken en later bleek dat ze het nog hadden gerekend ook (is er uiteraard vanaf gehaald). Verder was mijn ice tea die ik nog niet op had ineens verdwenen. Hadden ze gewoon meegenomen. Ik kreeg later wel een nieuwe toen ik daar wat over zei. Oja, en de stokbroodjes met kruidenboter die we bestelden waren ook niet goed, want we kregen wit en bruin terwijl we twee witten hadden besteld. Was ook niet goed gegaan. De pannenkoeken daarentegen waren wel redelijk, maar het haalt het absoluut niet bij andere eetgelegenheden. Ik vind ze ook best prijzig. Kortom, geen aanrader.

18. Kleine eetwaren Maurik

Hele leuke en lekkere ervaring, super aardige behandeling en prijs/kwaliteit verhouding is top. Je krijgt veel voor relatief weinig geld.

19. We konden op hemelvaartsdag ondanks de drukte in het restaurant nog terecht.

Erg goed gegeten , gekozen voor een goed betaalbaar 3 gangen keuzemenu.

Absolute aanrader !!! Graag tot de volgende keer.

20. Chinees-Indisch Maurik

Gisteren heb ik weer, zoals altijd, heel lekker eten afgehaald. Mevrouw is altijd zeer vriendelijk, je word snel bedient, alles prima!

21. Chinees-Indisch Maurik

Christine Weber

22. Chinees-Indisch Maurik

John Beton

Keurig netjes! Sfeer is niet super, maar kan er wel mee door!

23. Pannenkoekenhuis Maurik

Leo Frings

Wat de sterren al aangeven, mijn ervaring is gewoon goed.
    Als ik op alle slakken zout zou willen gooien kan ik beter naar een Frans restaurant.
    Het eten en drinken was zeker goed van kwaliteit. Vanwege de drukte echter werd bij twee van ons vieren even vergeten de koffie te bezorgen. Klein minpuntje dus dat snel werd opgelost. Verder niks mis mee, kan in drukte gebeuren.
    Een aan te bevelen pannenkoekenrestaurant.

24. Wij zijn met de vrienden van de HV Lingewaarden wezen eten in De Zevende Hemel en waren erg te spreken.
    Alles was keurig verzorgd het eten was lekker en onze dames hadden het ook goed naar hun zin. Het is een aanrader voor een ieder die houdt van een lekker etentje tegen een schappelijke prijs.

25. Chinees-Indisch Maurik

Mevrouw Wang met haar familie hebben een prettig en keurig Chinees Indisch restaurant op de kaart gezet in Maurik. Het eten is voortreffelijk, soms wel eens te veel maar toch heerlijk. De prijs is perfect en de bediening is altijd even vriendelijk, echt een Chinees lachje. Een aanrader voor een ieder, dagelijks open, dat is wel fijn.

26. Chinees-Indisch Maurik
  27. Het was ons een genoegen om in de Bik Bar in Maurik tegen een prima prijs te kunnen eten. Het personeel was erg vriendelijk en de bediening was uitstekend. De toiletten waren keurig schoon eveneens als de plaatsen in de Bik Baar. Een aanrader voor een ieder die in de buurt is.

28. Chinees-Indisch Maurik

Johan Miggelenbrink

Mevrouw Wang heeft voor ons een verrassingsmenu samen gesteld, echt heerlijk gegeten!! Vooral de varkenshaas in licht pikante saus!! Top. Een aanrader voor iedereen en afhalen is ook altijd perfect.