De Waterspiegel in Maurik

Gratis Parkeren door middel van uitrijkaart.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Waterspiegel

1219241715 63
1301902230 57
1320271234 47
1366193743 75

1. Pannenkoeken zijn eigenlijk pannenkoekenhuis onwaardig, zijn erg dik en lijken meer op opgewarmde wraps.
    Sommige pannenkoeken waren nog niet gaar, wanneer je het aangeeft lijkt het erop dat ze het dagelijks horen want word erg nonchalant over gedaan. Nog nooit zulke slechte pannenkoeken gegeten bij een pannenkoekenhuis.

2. Het eten doorde wat langer dus we kregen een gratis rondje drienken voor de hele familie.

3. Sorry,
    Een pannenkoek die van een carrousel komt kenners.
    Weten het verschil zo iets is simpelweg fabrieksmatig smaakt.
    Ook zo gelukkig zijn er ook nog restaurants waar gewoon een pannenkoek.
    Word gebakken de Waterspiegel hoort daar niet bij.
    Wel een leuke locatie.

4. Monique

In het verleden vaak bij De Waterspiegel gegeten en dat waren de lekkerste pannenkoeken van het land voor ons. Nu is de kwaliteit niet meer dan een matige/gemiddelde kwaliteit van pannenkoeken. Erg jammer.

5. Vrijdag wezen eten! Laatst in Ede bij dezelfde keten geweest, was prima, met leuk personeel en een leuke gastheer die ons wees op deze lokatie! Dus we zijn maar eens gaan kijken, een vriendelijke dame ontving ons heel prettig, het eten was lekker, we voelden ons thuis door het personeel en de leiding! Nu moeten we gaan kiezen Ede of Maurik... beiden top! Zal wel beide worden 👍

6. Voor 3 koffie en 2appelgebak €17,75 betaalt, kleine kopjes koffie en ijkoud en waterige appeltaart van een slechte kwaliteit. Gevraagd of de appeltaart warm gemaakt kon worden maar dat was niet mogelijk dan zou deze uiteen vallen dus geen service. Niet voor herhaling vatbaar en voor iedereen geen aanrader!

7. Per 1 december heeft Pannenkoekenhuis De Waterspiegel een nieuwe eigenaar. Het pannenkoekenhuis heeft een totale make-over gehad. Eigentijds, fris en vooral stoer. Wij bieden plek voor 200 gasten binnen en 250 gasten buiten op ons vernieuwde terras. Naast ons brede assortiment aan pannenkoeken serveren wij ook andere gerechten zoals kipsaté met frites, stoere Beach Burgers en heerlijke maaltijdsalades. Ook kunt u bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie met huisgemaakt gebak of een gezellige borrel.

8. We hadden hier al vaker gegeten en dat was prima. Op mijn verjaardag op 25 augustus gingen wij daar met de kids eten. De tafel stond heel vol en was vies van de vorige gasten. De vriendelijke serveerster zei dat ze iemand zou roepen voor de tafel af te ruimen. Met de kaart op schoot bestudeerden we het menu. De serveerster neemt ons drinken en eten op en zegt nogmaals ik zorg dat er iemand komt voor jullie tafel af te ruimen. 10 min later komen onze drankjes, gebracht door de grote BAAS zelf. Dus ik zeg heel netjes dat ik het niet fris vind om van deze vieze volle tafel te drinken. Waar op we als antwoord kregen; "Moe je nou die cola of niet? anders neem ik hem weer mee. Schrik, weg gegaan natuurlijk. We hebben daarvoor geen lelijk woord of zucht gelaten en dan zo'n raar onbeschoft antwoord. Onze leuke verjaardagsdag liep dus af met een flinke kater. :-(

9. Helaas hebben wij geen goede ervaring met dit restaurant. We bestelde bij een zeer jonge dame. Na een kwartier kwam de koffie en na een uur pas het eten. En als je dan vriendelijk zei dat we het jammer vonden dat het zo lang duurde dan kregen wel een hele preek te horen waarom ze pas na uur de pannenkoeken klaar hadden. Niet van sorry dat jullie zolang moesten wachten. Nee wij moeten letterlijk maar gewoon wachten erg jammer we gingen boos weg daardoor. Wat een slechte ervaring...Wij kunnen er toch niks aan doen

10. D. van der Ven

Prima pannenkoeken op een ouderwetse manier gebakken.

11. We komen regelmatig bij oa. De waterspiegel, maar dit nog niet eerder meegemaakt. 3 van de 4 pannenkoeken werden geserveerd met het bericht dat de andere opnieuw moest want te zwart was. Aangezien er open keuken is kan je alles meekrijgen en bleek dus dat het wederom weer verkeerd ging. Uiteindelijk toch de pannenkoek gekregen, maar toen had de rest al bijna alles op...lekker gezellig! Tevens was het ijs dat erbij zat (bloesem pannenkoek) nog steeds dezelfde als in eerste instantie geserveerd zou worden en dus waterig/gesmolten. Ondanks dat dit een goede pannenkoek had moeten zijn had hij nog steeds zwarte/aangebakken stukken. Ook een andere pannenkoek was aan 1 zijde deels zwart maar daar hadden ze 'slim' de topping overheen gegooid waardoor je het bijna niet zag maar wel proefde.

Toen we klaar waren werd gevraagd of alles gesmaakt had en hebben we dit aangegeven maar werd verder niks op gezegd, alleen dat het waarschijnlijk paar keer mis ging omdat beslag niet goed was? En dat voor een pannenkoeken restaurant?

Kortom over de €50,- lichter maar geen enkele tegemoetkoming of service!
    Voor ons de laatste keer geweest.

2,1
  12. Afgelopen zondag hier gegeten. Kwamen in het verleden regelmatig. Dit was denk ik de laatste keer. De bediening was rommelig. Bestelden twee thee met een klein kannetje melk (voor in de thee natuurlijk). Kwam men aan met een kopje melk. Dat kun je natuurlijk niet schenken en later bleek dat ze het nog hadden gerekend ook (is er uiteraard vanaf gehaald). Verder was mijn ice tea die ik nog niet op had ineens verdwenen. Hadden ze gewoon meegenomen. Ik kreeg later wel een nieuwe toen ik daar wat over zei. Oja, en de stokbroodjes met kruidenboter die we bestelden waren ook niet goed, want we kregen wit en bruin terwijl we twee witten hadden besteld. Was ook niet goed gegaan. De pannenkoeken daarentegen waren wel redelijk, maar het haalt het absoluut niet bij andere eetgelegenheden. Ik vind ze ook best prijzig. Kortom, geen aanrader.

13. Leo Frings

Wat de sterren al aangeven, mijn ervaring is gewoon goed.
    Als ik op alle slakken zout zou willen gooien kan ik beter naar een Frans restaurant.
    Het eten en drinken was zeker goed van kwaliteit. Vanwege de drukte echter werd bij twee van ons vieren even vergeten de koffie te bezorgen. Klein minpuntje dus dat snel werd opgelost. Verder niks mis mee, kan in drukte gebeuren.
    Een aan te bevelen pannenkoekenrestaurant.

14. Ik kom hier regelmatig en ik ben altijd zeer tevreden. De bediening is vriendelijk en attent. De kinderen kunnen heerlijk spelen in de (grote) ballenbak, maar bovenal zijn de pannekoeken echt heerlijk! Goed gevuld, een echte maaltijd. Hier krijg je tenminste nog waar voor je geld.
    In de zomer kun je zitten op het terras met geweldig uitzicht op het water. Ik krijg er altijd een vakantiegevoel van. Kortom: echt een aanrader!

15. Maandag 2e pinksterdag wezen eten. Het zat helemaal vol en moesten daarom wat langer wachten dan gebruikelijk. De pannenkoek is het wachten wel waard. Een heuse maaltijd werd ons voorgeschoteld. Het bedienend personeel liep zich de benen onder het lijf vandaan, maar degene die verantwoordelijk was voor het opnemen kwam nog wel vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Kortom, ik heb hier heerlijk gegeten.

16. Wij zijn gisteren naar de waterspiegel geweest.

Geen goed pannenkoekrestaurant.!

Mijn dochter had de maandpannenkoek. Dat moest een pannenkoek met sate zijn.

Er zaten een paar stukjes satevlees in en heeeeeel erg veel uien en champignons met erg veel satesaus dus zij had een satesauspannenkoek. Toen de bediening vroeg of het allemaal smaakte (standaard zinnetje dus) werd er niets mee gedaan toen ik het zei.

Mijn dochter heeft deze pannenkoek niet opgegeten.

Ik dacht dan ruilen we wel. Maar hij was echt niet te eten. Ik werd er misselijk van.

Bij het betalen vroeg het meisje of alles naar wens was geweest en ik dacht nog ik vertelde net dat dat niet zo was dus vertelde ik het nog eens.

Nog geen excuus ofzo niets ze keek heel nerveus en zei er helemaal niets op.

Nou in de auto zei ik tegen mijn man daar gaan wij dus nooit meer heen.

Wij zijn wel beter gewend in een pannenkoekenhuis. Voor dat geld.

1,3
  17. Wij zijn tweede Kerstdag na een winterse wandeling gezellig wezen eten bij de Waterspiegel. Na alle negatieve kritieken die ik hier las, verwachtte ik er niet veel van. Maar onze ervaring was alleen maar een tegenovergestelde: alles was prima! Snelle bediening, beleefd personeel die zo nu en dan kwamen vragen of alles naar wens was, lekker sfeervol met lichtjes en de verwarming lekker warm. En bovendien was de pannenkoek erg smaakvol! Alles kwam netjes op tijd, tot onze verbazing echt snel. Dus er is niks mis met de Waterspiegel!

18. Gooi een hoop 16 jarigen in een hok en noem het restaurant. De locatie is leuk, de verlichting was die avond oogverblindend, maar horecagevoel hebben een hoop mensen niet. De vragen zijn standaard en er is geen toegevoegde waarde waar een warm welkom uit voort vloeit.

De pannenkoek was redelijk, maar echt een smaaksensatie was de keuze van de chef allerminst.

De drankomzet kan met gemak 50% omhoog, want niet alleen wij kregen tussentijds weinig aandacht ook de glazen om ons heen waren leeg. Vreemd was dat wel, want personeel liep er zat.

19. Pannekoeken hadden een grote harde rand, de vulling was minimaal, dit nog niet eerder meegemaakt. Ong. half uur op ijs zitten wachten, heb het voorlopig wel gezien.

12 sept. 2010

Door corrie.

20. Jong personeel, erg lang moeten wachten. Waren met groep van 13 personen, was geen leiding aanwezig. Erg slecht, bediening minimaal.

21. We zijn er donderdagavond 24 juni geweest. Leuke locatie. Pannenkoeken waren iets minder, wat harde rand. De service was wel goed.

22. annemieke

't was gezellig, voor jong en oud een leuke plek om te eten.