• Lid sinds 6 maart 2014

2. De Biltsche Hoek

De Bilt

De Zevende Hemel

Maurik

Rijk van IJzendoorn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Over smaak valt niet te twisten, wel over kwaliteit. Eerdere ervaring ook hier op eet.nu met diner nu mijn ervaringen met het ontbijt.
    Mooi groot opgezet ontbijt buffet met voor eenieder wat wils. Lekkere koffie en ruime keuze.
    De kwaliteit laat te wensen over, ik neem als ontbijt doorgaans mijn eigen brood mee en pak van het ontbijt buffet gebakken eitjes en spek. De spek komt uit een grote ovenschaal, is dus niet gebakken maar opgewarmd in een oven, kortom vet veel vocht en geen gebakken randjes of zo, plakkerig en smaakloos. De eitjes zien er mooi gebakken uit, maar gegarandeerd afkomstig van de bekende plofkip. Ook smaakloos dus.
    Ruime keuze maar de kwaliteit (als je dat zou willen) is ver zoek!

2. Rijk van IJzendoorn's profielfoto
    Rijk van IJzendoorn heeft een recensie geschreven voor De Bikbar

Het was ons een genoegen om in de Bik Bar in Maurik tegen een prima prijs te kunnen eten. Het personeel was erg vriendelijk en de bediening was uitstekend. De toiletten waren keurig schoon eveneens als de plaatsen in de Bik Baar. Een aanrader voor een ieder die in de buurt is.

3. Rijk van IJzendoorn's profielfoto
    Rijk van IJzendoorn heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Wij zijn met de vrienden van de HV Lingewaarden wezen eten in De Zevende Hemel en waren erg te spreken.
    Alles was keurig verzorgd het eten was lekker en onze dames hadden het ook goed naar hun zin. Het is een aanrader voor een ieder die houdt van een lekker etentje tegen een schappelijke prijs.

4. Rijk van IJzendoorn's profielfoto

Dorpsplein 3a Maurik
  5. Rijk van IJzendoorn's profielfoto
    Rijk van IJzendoorn heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Mevrouw Wang met haar familie hebben een prettig en keurig Chinees Indisch restaurant op de kaart gezet in Maurik. Het eten is voortreffelijk, soms wel eens te veel maar toch heerlijk. De prijs is perfect en de bediening is altijd even vriendelijk, echt een Chinees lachje. Een aanrader voor een ieder, dagelijks open, dat is wel fijn.

6. Rijk van IJzendoorn's profielfoto
    • Nederlands
    De Holle Bilt 1 De Bilt
  8. Rijk van IJzendoorn's profielfoto
    Rijk van IJzendoorn heeft een recensie geschreven voor De Biltsche Hoek

Wij eten er minstens eens per maand. De service is er prettig en snel. Het eten was goed tot uitstekend vooral voor de prijs.

Het slapen was prettig fijne kamer lekker rustig en een heerlijk bad. Ontbijd was lekker uitgebreid misschien te, vooral voor de buik. Alles meegenomen een prettige ervaring. Een aanrader voor een ieder.