• Lid sinds 20 april 2012
  • Leeftijd: 57

Muzikant, dirigent maar vooral levensgenieter

Lijsten

Hoorn
  3. 8,1

De Kleine Zeemeermin

Delfzijl

André Vink heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor De Kleine Zeemeermin

Gezellig, we komen als "westerlingen" iets eten en drinken… leuke ontvangst, veel info over de omgeving… en gewoon gezellig!

2. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Bodegraver voor Pizzeria San Marco leuk

Bodegraver

Wij hebben vreselijk lang moeten wachten op onze bestellig. We konden ze niet bellen, want het nummer was buiten gebruik. Toen de bestelling er eindelijk was, klopte er niks van.. Dus wij zijn het eten gaan terugbrengen. De caissière heeft ons wel goed en netjes te woord gestaan en gezorgd dat de bestelling opnieuw werd gemaakt. Maar het was ook geen lekker eten toen we het uiteindelijk hadden, dus ik raad het iedereen af.

1,1
  3. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Conny voor La Place leuk

Na een heerlijk dagje weg dachten we hier gezellig af te sluiten met voor ieder wat wils. Wij waren er om 18:30 uur en het menu met patat en de halve kip was al op. Er kon wel een losse drumstick gepakt worden. Dat gedaan hebbende weer terug in de rij voor patat. Toen dat besteld was pizza besteld voor mijn zoon. Dat duurde een kwartier. Patat was inmiddels klaar, kip koud en pizza duurde nog wel even. De anderen die een maaltijdsalade en soep hadden samengesteld waren maar vast begonnen anders werd de soep weer koud. Bij de kassa werd gezegd dat ik de kip nog wel zelf even mocht opwarmen in de magnetron, hoera! Kortom, drama, kwaliteit was slecht, er werken jonge en onwetende mensen die geen idee hebben wat er van ze verwacht wordt. Wij gaan hier nooit meer eten!

4. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Andre voor De Gulle Pot leuk

Op vaderdag wezen eten met mijn vrouw en dochter. Prima bediening, heerlijk eten, prijs/kwaliteit is ook prima. Een aanrader dus !

5. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Martien voor De Gulle Pot leuk

Martien

We werden allervriendelijkst onthaald in de gezellige 'huiskamer' van De Gulle Pot. Nadat we een tafel toegewezen hadden gekregen, stelde onze gastvrouw zich voor en bediende ons van een lekker drankje. Vervolgens kregen we in rap tempo de kaart en al snel konden we ons wijden aan een heerlijk voorafje.

Vooral de roodgetinte zalm en carpaccio vielen in de smaak. Vervolgens werd ons een spoom van het huis aangeboden en werd ons gevraagd of we al klaar waren voor het hoofdgerecht. Alle hoofdgerechten waren van uitstekende kwaliteit en vielen dan ook in de smaak. Als verrassing bestond het vegetarische hoofdmenu uit twee loempia's gevuld met champignon, groente en cashewnoten, aangevuld met een prima salade en een heerlijke saus. De kip werd geserveerd in een potje en de heekfilet was keurig gebakken. De desserts, die er wederom keurig uitzagen, waren exquise van smaak en zorgden voor een feestelijke completering van ons menu-uitje.

Compleet voldaan verlieten we tweeënhalf uur later het gezellige etablissement. Hartelijk dank voor deze heerlijke ervaring!!

6. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor De Gulle Pot

Leuke ervaring! Goed gegeten, gezellig, vlotte en leuke bediening.

3 gangen a la carte voor € 25,00 is gezien de prijs/kwaliteitsverhouding zéér schappelijk te noemen.

Graag tot een volgende keer.

7. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Ina Drost voor De Gulle Pot leuk

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Leuke sfeer.
    Kom hier zeker terug.

8. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor Legendarios

Zaterdag 30 juli met 2 personen gegeten, leuke ambiance, erg leuke bediening met uitleg over "waar zit welk stuk vlees aan het rund ".

De chef maakt het vlees klaar op de grill in het zicht van de klanten.

Geweldige avond !

9. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Ewelina voor Legendarios leuk

Heerlijk gegeten, prima service en sfeer, aanrader!!

10. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door de familie voor Wapen van Valburg leuk

Vanavond met ons vieren a la carte gegeten met een mooie maar ook lekkere amuse vooraf. Is alleen op zondag die amuse. Tongstrelende voorgerechten en een hoofdgerecht om je vingers bij af te likken. Goede portionering en top gebakken, heerlijk kaasplankje. Onze complimenten, bedankt. Echt stom als je daar niet gaat eten.

11. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Adrie voor Wapen van Valburg leuk

Gisteravond heerlijk gegeten met 3 personen. Het was een fantastische avond uit. Het eten was heerlijk, allemaal Nederlandse tapasgerechten. Je kon bestellen wat je wilde. Als het op was, kon je weer opnieuw bestellen, binnen hooguit 5 minuten stond het weer op tafel. We hebben genoten van 6 tot 10 uur.
    En ruim voldoende parkeergelegenheid.

12. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Op 23 januari a la carte gegeten met groep van 12 personen. Het was een geweldige avond, alles was 100%.

13. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door rietveld voor Wapen van Valburg leuk

rietveld

Afgelopen weekend weer eens wezen uit eten. Dit keer bij het wapen van valburg. We hebben heerlijk van half 6 tot een uur of 22:00 gezeten, heerlijk kunnen genieten van de vele tapas gerechtjes en drankjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
    mvg. J. rietveld.

14. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Teun Dijkstra voor Wapen van Valburg leuk

Gewoon goed en vooral voor het geld. Veel mensen hier in dit rijtje menen dat ze michelinster gaan eten voor €27,50. Beetje jammer. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Ron & Els voor Wapen van Valburg leuk

Weer heerlijk gegeten... De biefstuk en de tournedos waren goed mals... Genoeg groente, salade, gebakken aardappeltjes en frietjes. En als dat niet zo is kun je altijd bij krijgen... Ze komen het regelmatig vragen... Bediening was zeer attent en vriendelijk. De kok (eigenaar) komt geregeld bij de tafeltjes langs om 'n praatje te maken en vragen of alles naar wens is... Nee... Hier zijn we nog lang niet uit gegeten! Aan te bevelen voor 'n heerlijk, gezellig etentje.

16. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

A la carte gegeten met 5 personen, leuke bediening, perfecte bereiding van de maaltijden, eigenaar komt zelf een praatje maken en de gerechten toelichten. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Patrick voor Tapas Andaluz leuk

Onlangs voor de eerste keer wezen eten bij Tapaz Andaluz. Dat is niet goed bevallen. Ik snap niet dat er mensen zijn die het eten fantastisch vinden. Ben ik dan zo verwend? Ok, de serveerster en de gastvrouw waren heel aardig en de sangria lekker maar het eten was echt onder de maat. Onder de meeste tapas lag (heel gek) een hoopje dezelfde salade met een stukje sinaasappel. Maar dat is dan tot daar aan toe. Het leek erop of de tapas de hele dag (of langer) in een oven hadden gestaan. Vlees was taai en de sardines helemaal overgaar als een soort pap. Nee, het was niet goed. En dat is heel jammer want het was erg leuk geweest om een leuk adresje voor tapas in de buurt te hebben. Ga nu maar snel een weekendje naar Valencia boeken om deze nare smaakherinnering weg te poetsen.

Wij hadden een bon via vakantie veilingen. We gingen daar eten. We werden vriendelijk ontvangen. Het lekkerste van het eten was het brood. Voor de rest was het niet te eten en erg koud. Ze hebben weinig keus, vooral voor mensen die geen vis lusten.

19. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Koelewijn voor King's Garden leuk

Koelewijn

Wat een verrassing als je bij dit restaurant binnenkomt.Een bijzondere bij de tijd zijnde uitstraling. Het eten is heerlijk met een hoge kwaliteit , fijne bediening , echt om fijn uit te gaan. Ik geef niet snel tienen maar hier is een tien op zijn plaats, Wageningen kan trots zijn op dit restaurant.

J.H.K.

20. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Fred voor King's Garden leuk
    Chinees-Indisch Wageningen

Van buiten oogt het allemaal wat mysterieus achter de strakke donkere strakke glasgevel. Eenmaal binnen wordt al snel bevestigd dat dit geen Chinees van 13 in een dozijn is. Het interieur is modern en redelijk strak maar met een prettige sfeer en veel warmte. Je voelt je al snel op je gemak en dat wordt nog versterkt door het sympathieke en vriendelijke personeel. Niks geen aangeleerde nep-vriendelijkheid. De dames zijn gewoon op een natuurlijke, enthousiaste, nette manier zichzelf. Het voelt allemaal heel prettig en vertrouwd. Met zo'n positieve eerste indruk ga je er vanzelfsprekend vanuit dat het met het eten ook wel snor zit. Inderdaad dus ! Geen snelle massa maaltijden maar heerlijk eten wat met zorg is klaargemaakt en opgediend. En dat alles op een normaal prijsniveau. Absoluut aan te bevelen !

21. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft gereageerd op een recensie van King's Garden

Kwaliteit kent een prijs................

22. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Miriam Buster voor King's Garden leuk
    Chinees-Indisch Wageningen

Super lekker eten in een gezellig Chinees restaurant. Op vrijdag Chinese tapas, een aanrader.

23. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft een recensie geschreven voor King's Garden
    Chinees-Indisch Wageningen

Rijsttafel (mongools) besteld... helemaal geweldig: vers, smaak perfect. Vlotte bediening, porties méér dan voldoende.

24. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Esther voor Garlic leuk
    Grieks Doorn

Ik had het restaurant graag een 10 willen geven, omdat ik snap dat je in deze tijd ontzettend blij bent met tevreden klanten die terugkomen en graag aan andere vertellen hoe lekker ze hebben gegeten. Ik hoop dat ze zelf inzien dat hier nog heel veel winst te behalen is. We hadden het met 15 personen heel gezellig met elkaar.

Na twee uren wachten op het hoofdgerecht, vieze witte en rode wijn (als je het wijn mag noemen..) gedronken te hebben waren wij wel klaar hier. Onbeperkt tapas eten is afhankelijk van de snelheid en services. Train je personeel op services en klantgerichtheid, zet de muziek aan. Wees eerlijk dat een groep van 15 te groot is, dan had een tevreden klant de telefoon opgehangen en een andere keer een reservering gedaan. Als we i.p.v. de rekening betalen hadden mogen afwassen, dan hadden het graag gedaan.

25. André Vink's profielfoto
    André Vink heeft gereageerd op een recensie van De Lelie

Dus ze spreken ook geen chinees.........

26. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Niet lekker voor De Zwaan leuk
    Chinees-Indisch Dodewaard

Niet lekker

1x hier eten afgehaald onlangs, maar voor mij nooit meer. Prijzen op internet komt niet overeen met werkelijke prijs. Als je dit aangeeft aan het personeel reageren ze zeer onprofessioneel. Eten was daarnaast ook lauw en smakeloos.

tara schonberger

Wij gingen met ouders eten maar was echt slecht. Spies verkoolt, schnitzel smaakloos, drinken te waterig. Wij zijn geen zeikerds maar dit was echt niks.

28. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door C. deHeus voor De Lelie leuk

C. deHeus

Eten is redelijk maar het personeel is wat betreft de verkoop van de drankjes zeeeeer opdringerig. Vragen zelfs aan de kleinste kinderen watze willen drinken zonder dit eerst aan de ouders te vragen. Valt zeker veel aan te verdienen!!!!!!
    Ga nooit meer terug.

29. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Nicole voor De Lelie leuk
    Chinees-Indisch Wadenoijen

Het eten is redelijk, erg rokerig in het restaurant, bediening daarentegen goed en zeker niet opdringerig met drankjes verkopen. Goed voor als je wat later op de avond zin hebt om te wokken, niet te ver wilt rijden vanaf Tiel en het niet erg vindt om mensen uit de omstreken tegen te komen.

30. André Vink's profielfoto
    André Vink vindt de recensie door Frans voor De Lelie leuk
    Chinees-Indisch Wadenoijen

Deze week eens geroosterd varkensvlees geprobeerd. Slechter dan dit heb ik het nog nooit meegemaakt. Dit was dus overduidelijk een opgewarmde maaltijd uit de magnetron!.

Tip voor de Lelie: Als het gegrild is, is het knapperig, bij u is het als een schoenzool!

Meer activiteiten