Callas in Maarssen

We zitten in het Stationsgebouw.

Parkeren kan op de Stationsparkeerplaats of op Bisonspoor rondom ons.

Alle bussen stoppen naast onze deur, halte station Maarssen
    Trein.
    Bus.
    Taxi.

1. Stond vandaag (18:05) voor een dichte deur… volgens openingstijden zou het open zijn vanaf 17. Niks van na te vertellen wanneer ze open zijn...

2. Lekker eten
    Enkel was er niet genoeg op vooraad
    Waardoor iedereen te weinig kreeg
    Als bedrijf hoor je genoeg vooraad te hebben
    Hoop dat ze er wat mee doen
    Leeken wel kindermenus
    Happymeal zit je voller van

3. Laura 16 punten

Heerlijk eten voor een mooi prijsje! Een goede griek die er als het aan mij ligt nog heel lang mee door gaat. Het nagerecht was niet zeer bijzonder maar dat mocht niet baten.

4. maarten Kranendonk

Hiermee willen wij het hele team van Callas bedanken voor de tafeldekking en sfeer, onze gasten vonden het ook zeer fijn en gezellig. Zelfs de kinderen waren onder de indruk. Nogmaals bedankt en hopelijk tot spoedig weer.

5. Al leuke en gezellige avonden door gebracht en er zullen er zeker nog vele volgen want ...
    Je kan er heerlijk eten, ik ga altijd met een tevreden gevoel naar huis.
    Daar en tegen niet te vergeten de vriendelijkheid en beleefdheid van het personeel en de eigenaar en eigenaresse.
    Kom zeker terug.

6. Met vrienden hier vrijdag 3 februari gegeten. Goede service, heerlijk eten en ruim voldoende. Fantastische bediening, vlot en vriendelijk en zeker niet onbelangrijk; de prijs was zeer correct voor alles wat we hebben gehad.

Dikke aanrader en Callas nogmaals bedankt voor deze topavond!

7. Eerste kerstdag met 18 pers. te gast, leuke atmosfeer en niet overboekt gelukkig! Eten van de kaart met een vast hoofdgerecht iedereen had het erg naar zijn zin en de dames liepen de benen onder de kont vandaan. Ondanks dat de frisdrank in de prijs is inbegrepen werd en steeds opnieuw gevraagd of we nog iets wilde drinken dus aan drankjes was geen gebrek. Eten was prima en de snelheid van opdienen precies goed (niet te kort en niet te lang) Lekkere Griekse salade met veel feta en ook de frietjes waren heerlijk knapperig. Complimenten voor het hele team!! Ondanks de 1ste kerstdag was de prijs gelijk aan een gewone dag en kwamen we uit op een mooie prijs van €25,- per persoon inclusief alles. Kortom een echte aanrader voor het komende jaar. Calas ga zo door en als het lukt open nog meer van dit soort mooie zaken waar de prijs kwaliteit top is.

Wij hopen dat het voor jullie een mooi zakelijk nieuwjaar wordt en tot volgend jaar.

Met vriendelijke groet,

Familie ten Boden uit de Meern

8. Lilian Stulen

Prijs is top, kwaliteit geweldig, leuk en vriendelijk personeel

9. Heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel...een aanrader.

10. Heerlijk gegeten. En vriendelijk personeel!!

11. Echt zo leuk, we waren er voor het eerst wezen eten en was heerlijk. Nu mijn vriendin en haar aanstaande daar laten eten en ze hadden ook de tafel heel leuk versiert omdat ze die dag in ondertrouw gingen. Echt leuk, ik ga daar zeker vaker heen.

12. Gemma Maris

Top wij hebben met 10 personen heerlijk gegeten.
    Mijn echtgenoot was jarig de tafel was bij binnenkomst prachtig aangekleed.
    Wij hebben een uitstekende maaltijd en een heerlijke avond gehad.

13. Heerlijk gegeten en een perfecte bediening. De meiden verzorgen de klanten helemaal top. Dank jullie wel hiervoor.

14. Heerlijk gegeten, en erg lekker toetje!!!

15. Vandaag mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en was goed verzorgd. Super mooi en leuk gedaan, dankje voor de goede verzorging. Groet Anthony en Debby Minke

16. Heerlijk gegeten en zoals altijd vriendelijk ontvangen

17. Al diverse keren bij callas gegeten, prima eten en een goede sfeer, prima maaltijd voor de prijs.

18. We eten hier vaker en we vinden het altijd prima. De porties zijn groot genoeg. Vriendelijk personeel.

19. Sören van Beek

Heerlijk eten, grote porties en van goede kwaliteit. Echter ook spontane en vlotte bediening.

20. Carla van Breukelen

Callas, daar gaan we regelmatig gezellig en heel goed uiteten. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
    Je komt er niets te kort. Een leuk prijsje voor een gezellig en lekker etentje.
    Een aanrader voor iedereen.

Jullie zijn TOP!

21. Allereerst grote klasse bij Callas. Eten is goed en voldoende drinken is er ook genoeg en logisch iets met alcohol dat je daarvoor moet betalen alleen maar beter voor de mensen die t minder vinden en lagere cijfers geven. De volgende vragen hoeveel glazen drink je thuis bij je eten? 1 of 2 ok. We hebben thuis niet elke dag een drie gangen menu dus bij elke gang een drankje is genoeg en een drankje extra is dan ook geen probleem want als je een voorgerecht krijgt en die kost zeg maar 3 euro en een hoofdgerecht 7 euro en een nagerecht ook drie euro dan heb je paar euro voor drinken en er brand een lampje in de zaak en de huur moet betaald worden en er loopt ook personeel voor je om je drankje en eten te brengen en je eten word door een kok gemaakt. Dus de mensen die klagen ga naar een ander restaurant waar je voor meer geld de volgende dag weer trek hebt. Dus voor die 20 eurie kan er goed eten en drinken en als je klaar bent neem je lekker bakkie koffie en lekker met een volle buik naar huis.

22. Heerlijk gegeten met mijn schoonouders die waren er voor de eerste keer. En die vonden het top genoeg te eten gehad bediening goed. Geen klachten dus de volgenden keer weer.

23. Spithoven

Heerlijk gegeten, de bediening was toppie, vriendelijk vrolijk. Ze namen de tijd voor ons, ondanks dat het druk was. Eten was top. We komen zeker terug!

24. Verhoeven

Heerlijk gegeten en waar voor je geld. We komen zeker terug. En de bediening was ook prima, leuk personeel, dus was top!

25. Heerlijk gegeten, bediening top, ouzo gratis van het huis! Voor herhaling vatbaar.

26. Gisteravond heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend, en de gerechten uitmuntend en hoefde niet lang te wachten. Kortom een aanrader voor iedereen.

27. We hebben met ons gezelschap lekker gegeten voor een heel schappelijk bedrag. De bediening was uitstekend. De gerechten kwamen door zonder dat we lang moesten wachten. Kortom prima.

28. Vanavond weer heerlijk gegeten ook schoonouders waren zeer tevreden. Gelijk gereserveerd om met 14 personen tegaan eten.

29. 2 weken geleden ben ik met mijn collega's bij Callas wezen eten. Dat was tijdens de voorjaarsvakantie. Wij hadden gereserveerd. Er waren maar weinig reserveringen, waardoor ze weinig koks hadden. Niet iedereen kon het voorgerecht krijgen wat ze wilden. Wij moesten heel lang wachten en sommig eten was koud. Daardoor hebben wij in etappes gegeten.
    Wij zouden allemaal een alcoholisch drankje gratis krijgen. Maar 2 van de 6 dronken alcohol. Toen wij gingen afrekenen kregen wij alleen die 2 biertjes gratis. Verder waren ze heel duidelijk met dat ze ons niet tegemoet zouden komen. Ik kwam eigenlijk helemaal niet blij thuis en heb ze gemaild. Nu 2 weken later heb ik er nog steeds niets van gehoord. Ik vind dat erg slecht.

30. Vanavond wederom weer ons vaste restaurant opgezocht. Deze keer ouders mee en wederom weer uitstekend gegeten en weer super gezellig. Als altijd zeer gastvrij en een restaurant waar ik een ieder naartoe zou sturen om heerlijk uit eten te gaan.
    Callas wederom bedankt en tot de volgende keer.

31. Wat hangt daar een leuk sfeertje zeg. Het begint al bij de voordeur. Spontaan en vriendelijk personeel. We hadden een leuke tafel bij het raam beneden. Hadden beiden een carpaccio vooraf. En als hoofdgerecht had mijn man een malse ossenhaas gebakken zoals het hoort. En ik zelf had de gyros, heerlijk knapperig. Als toetje had ik de cheesecake, die was ontzettend lekker en mij man een trio hellenique, diverse kleine toetjes. Wat een leuke avond hebben wij gehad. Gaan er zeker terug.

32. Ik heb zondag voor het eerst bij Callas gegeten en het was een indrukwekkende ervaring. Bij binnenkomst werden mijn vrouw en ik hartelijk ontvangen en naar onze romantische tafel gebracht. Wij hadden uitzicht over het gehele restaurant en de bar. Achter de bar oogde het zeer schoon en netjes. We kregen direct ouzo en brood: het Grieks genieten kon beginnen! Als voorgerecht kalamaris genomen en zeker geen spijt. Lekker knapperig en smaakvol. Hoofdgerecht was lekker veel en smaakte ook zeer goed. De giros was lekker op smaak gebracht en zeer mals. De huisgemaakte cheesecake als nagerecht maakte de avond compleet. Mijn vrouw en ik hebben genoten. Mijn complimenten voor de goede zorgen en het lekkere eten. Wij komen zeker terug. Groet Peter

33. Geregeld komen wij er eten, dit om het leuke en betaalbare van het bestaan Grieke voor 20 pieke. Eten is erg lekker en smaakvol. Voor ons keuze genoeg. Het prettige is dat als je wat wil of niet lekker vind, dit aangegeven mag en kan worden en zij er rekening mee houden zonder dat je er op aan gekeken wordt omdat ze het vervelend vinden.

Bij binnenkomst wordt je altijd welkom geheten, zo ook bij het weg gaan zeggen ze je altijd gedag. En bij het afrekenen staat de pot met snoepjes klaar, hier mag altijd uit gepakt worden want daar staan ze voor wordt er gezegd. Top. Kunnen sommigen restaurants wel eens een voorbeeld aan nemen.

Eigenaar/Eigenaresse en personeel zijn even vriendelijk, maken ook gezellig een praatje voor ons is dat nooit te veel en niet als vervelend ervaren. Ach en een geintje of foutje hoort erbij we zijn ten slotte allemaal mensen. Je voelt je je hier haast thuis kan je wel zeggen. Ja wij zullen hier zeker nog vaak komen.

Team Callas. Dank voor alles. Tot zeker gauw weer ziens.

34. Gisteren voor het eerst geweest, nooit meer. De eigenaar buit zijn personeel uit, ze waren duidelijk onderbezet. Verder heeft het eten niets met grieks te maken, eerder met een trucker cafe. Bovendien leek het meeste uit blik of diepvries te komen. De entourage was wel ok.

35. Lekker gegeten.

36. Carel 915 punten

Uitgenodigd vanwege een jubileum. De kaart toont dat je voor € 20,-- veel mag eten en drinken (alcoholvrij) en de keuze is, in verhouding tot andere Griekse restaurants, niet zo uitgebreid, doch voldoende. Het restaurant is verdeeld in twee etages en het was vol, doch de entourage doet weinig Grieks aan. Bediening wordt gedaan door jonge dames, waarvan een enkeling nog wel het nodige te leren had. De organisatie is wat chaotisch, doch er blijkt op de een of andere manier systeem in te zitten.

De gerechten waren zonder meer smakelijk, maar daar blijft het dan bij. Enkelen hadden lauwe hoofdgerechten en de frites hebben lang liggen wachten alvorens ze op het bord werden geschoven. Heel slap dus. De alcohol drinkende gasten werden wat vaker gevraagd of ze iets wilden drinken, de non alcohol drinkende gasten werden wel eens overgeslagen.

De eigenaar zat vrijwel de hele avond wat verveeld aan een grote tafel met zijn telefoon (te spelen) of werd aangesproken door stamgasten, kortom dit restaurant trekt een bepaald publiek dat voor weinig veel wil eten. Het storende van elkaar kennend publiek dat dicht bij je tafel gaat staan keuvelen hebben wij ook herkend. Vervelend, doch wat kan de bediening daar eigenlijk tegen doen? Aan het eind van de avond wordt je vriendelijk verzocht of je nog wat wilt drinken en zo niet, dan komt de rekening.

37. Rene de Vos

Goede ervaring met goed eten en vriendelijk personeel. De service was uitstekend en wij hebben een top avond gehad.

38. Super eten en erg gezellig. Top bediening.

39. Ronald en Danielle Snijders

Wederom heerlijk met z'n zessen gegeten bij Callas. We komen er graag voor het lekkere eten. Leuke en ongedwongen sfeer.

40. corinne van der schaft

Gisteren met vrienden daar gegeten, was erg gezellig en erg lekker!! Dankjewel Callas!!

41. 1x callas, prijs/kwaliteit prima. Gezellige entourage. Bediening snel geiriteerd en korte antwoorden terug geven. Tip voor manager; zorg ervoor dat de klant koning is en niet het personeel het laatste woord heeft.

42. Gezellig vind ik het daar. Het eten is daar goed.

43. Voor de derde keer in een paar jaar tijd gegeten bij Callas. De bediening is nog steeds prima in orde! De kwaliteit van het eten is ook goed, al heb ik het eerlijk gezegd wel wat beter meegemaakt...

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten en je kunt kiezen uit een ruim assortiment aan voor-, hoofd- en nagerechten.
    De sfeer is niet écht Grieks en de avond dat ik er met mijn vriendin zat te eten was het enigszins rumoerig en chaotisch omdat sommigen het nodig vonden een babbeltje te gaan maken met anderen om ons heen die al zaten te eten. Doordat ze vlakbij ons stonden gaf dat geen ontspannen sfeer.

Jammer dat het personeel niet ingreep want als het eten bijna van je bord wordt gekeken is dat niet prettig.

44. bep den hartog met collega uit de jaren zeventig

Vriendelijk personeel. Eigenaar heeft tijd voor een praatje.

45. Gewoon goed voor wat je krijgt en voor wat je betaald.

46. Prima eten voor het geld dat je moet betalen, zeker een aanrader!!

47. Lekker gegeten. Leuke slinger op tafel voor ons huwelijk. Had graag wat muziek gehoord? Mayonaise bij de friet apart bestellen. 2x dezelfde opmaak van salade, dat valt op. Gezellig.

48. Lekker eten, was super gezellig. Bediening ook top. Gaan zeker nog eens.

49. If you come with a group of 9, you receive the not so funny surprise that you are fixed to 1 main course. This was never told. Not happy at all!

50. Eten en drinken was zeer goed
    Bediening was top

51. Super gezellig, goede bediening, en eten top. Zeker een aanrader.

52. Wij waren op weg en dachten ziet er goed uit, lekker hapje doen. De eigenaar viel onze kinderen aan omdat ze niet rond mochten lopen in zijn zaak. Heel slecht bevallen dus. Er staat kindvriendelijk maar is alles behalve dat!

53. Heerlijk gegeten met vriendinnen. Alle drie een andere keus, was erg lekker, zag er goed uit en smaakvol. Het is voor herhaling vatbaar, in een woord; lekker! Namens ons drie.

54. Vanavond heerlijk gegeten, met een fantastische bediening en een klantvriendelijke gastvrouw. Chapeau Callas, wij komen zeker weer bij jullie terug. Jullie zijn echt een aanrader.

55. Binnengeslopen, goed ontvangen en zeer goed gezellig en lekker gegeten!

56. Wij zijn paar keer naar naar callas geweest, altijd lekker eten.. maar nu vonden wij het een beetje tegenvallen. Vlees die taai was. Zoutpotje die ook nog leeg was, en we kregen een limonade glas waar ijs in zat. Vond het niet horen. Zonder een koekje bovenop en een theelepeltje in plaats van een grote lepel. Wij kregen gewoon vieze vingers ervan. En ook bij de koffie misten we aan de zijkant een koekje, zat er ook niet bij. Echt super jammer vonden we dat.

57. Afgelopen donderdag met een vriendin bij Callas gegeten. Helemaal niets mis mee. Vriendelijke bediening en je kon in alle rust bestellen. Eerst vers stokbrood met een smeersel en daarna voor- en hoofdgerecht. Heerlijk allemaal. Het nagerecht hadden we pas na een half uur besteld en dat was ook absoluut geen probleem. Heerlijk het gevoel te hebben dat ze je niet weg zitten te kijken. Drankje werd ook direct aangevuld zonder dat je daar zelf om hoefde te vragen. Goed concept dat "Grieken voor € 20,00". Zaak zat redelijk tot vol en dat voor een doordeweekse avond!! Ga zo door!

58. Afgelopen weekend hier gegeten. Leuk concept en de bediening was prima.

Voorgerecht garnalen in tomatensaus was niet lekker en zat tevens ook gehakt in?! Voor de rest vond ik het erg weinig. Normaal bij de Griek zit ik na een schotel vol en hier had ik na een 3 gangenmenu nog honger.

59. Vangelis

61. Myra van benthem

Op 21 februari 2015 mijn verjaardag gevierd met 69 personen en 5 kinderen. Het was fantastisch. Prachtig versierd en het eten (buffetten) was overheerlijk. Ondanks het grote aantal mensen hoefde niemand lang te wachten en was de bediening uitmuntend. Veel dank voor de uitstekende service.

62. Ik kom hier regelmatig. De prijs/kwaliteitverhouding is gewoon goed. Regelmatig is er ook een bier/wijn arrangement voor € 5. De bediening is altijd top. Erg vriendelijk, behulpzaam en snel. Oók als het restaurant vol zit. Echt een aanrader.

63. corrie roverts

64. Zaterdag 25 oktober zijn wij wezen eten met een groepje mensen. Was erg leuk, alleen de bediening was erg slecht. De vrouw die ons elke keer hielp keek elke keer zeer onaardig.

Voor de rest kregen wij het eten en smaakte wel aardig maar ben daarna maar naar de McDonald gereden want kreeg zeer weinig op mijn bord waardoor ik het allemaal wel vond tegenvallen. Het was voor de rest wel een aardige sfeer en voor het geld kan het net.

Voor de rest nog wel wat verbeter puntjes.

65. R.H. Klooster

Zaterdag 2 aug. namiddag rond 17.45 wilden wij met een groep mensen gezellig gaan dineren blijkt de zaak te zijn gesloten. Dan mag je verwachten dat men bij het bordje van de openingstijden een extra mededeling plaatst; Helaas zijn wij gesloten of iets in die richting.
    Ik vind dit geen goede zaak voor Callas en zeker niet op zaterdagnamiddag. Als jullie met vakantie zijn kan je dit ook vermelden !!

66. Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk eten. Sfeer is super! Na de vakantie komen we zeker weer terug.

67. Erg gezellig buiten gegeten. Prima eten. Prijs kwaliteit is goed. Zeer vriendelijk personeel!

68. Prima eten en goeie bediening en een uitstekende keuken.

69. Nieuwenhuis

Gezellig restaurant, goed eten, prima prijs-kwaliteit restaurant.

70. Leuk en smakelijk. Lekker genoeg, gezellig, goede bediening en leuke prijs.

71. madelon homoet

Het eten is geweldig.

72. Laubart

Wij komen hier al jaren. Sfeer is altijd goed, eten altijd heerlijk. Als mensen aan mij vragen "Waar kun je in de buurt lekker en gezellig en niet al te duur eten?" Zeg ik altijd "Dan moet je naar Callas."

73. Heerlijk eten en zeker genoeg om je buikje lekker rond te eten. Personeel erg vriendelijk en altijd vrolijk. Zeker een aanrader.

74. Whitley

1 punt
  75. c.van oorschot

Prima ervaren. Eten was lekker, snelle service.
    Twee minpuntjes: achtergrond muziek. Tweede: 1 persoon onder de 18 kreeg gewoon het alcoholische drankje voor geserveerd; er werd niet gevraagd naar leeftijd of aan ons gevraagd of het wel mag.

76. We waren met vijf personen, en hebben heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk. Kwamen regelmatig langs om te vragen of we nog iets wilde drinken en of alles in orde was. Eten was heerlijk. En dat voor zo'n prijs! Tot de volgende keer.

77. Miranda

Goede ervaring, perfect eten en een goede bediening! Top kwaliteit voor deze prijs! Kom zeker nog eens terug, echt een aanrader!

78. Op zondag 1 juni bij callas wezen eten. De ontvangst was goed. We werden netjes naar de tafel gebracht, vervolgens een kwartier moeten wachten om de drankjes te bestellen. Dit vond ik persoonlijk te lang duren als ik kijk naar mijn eigen horeca ervaring. Nadat we het brood bijna op hadden kregen we onze drankjes. Na drie keer hebben gezwaaid konden we bestellen. De bediening die het eten serveerde mocht iets enthousiaster doen met het wegbrengen van het eten en toen er iets fout ging. Geen oh excuses nee boos kijken omdraaien en teruglopen (zowel bij voor als hoofdgerecht). Beetje jammer. Verder hebben we wel goed gegeten en veel lol gehad en komen we vaker terug.

79. marjolein

Wij hebben er erg lekker gegeten. Ondanks het erg druk was, was de bediening super.

80. Het eten was heerlijk, en dat voor zo'n prijs! Echt super. De bediening was prima en het eten was er heel erg snel. Misschien zelfs te snel. Er zat weinig tijd tussen het voor en hoofdgerecht. De prijs/kwaliteit verhouding is echt geweldig! We komen zeker nog eens terug.

81. HermanenYolanda

Dit was onze 2e keer - fam. dinner - en we hebben weer genoten. Leuke behulpzame bediening, lekker eten voor een fijne prijs. Het was weer een leuke avond en lekker gegeten. tot gauw maar weer.

82. De bediening was weer zeer vriendelijk zoals altijd, en het eten heerlijk!!!

83. In tegenstelling tot vorige keer, was de bediening chaotisch. We moesten zelf om brood vragen en het duurde erg lang voordat de gerechten doorkwamen. Problemen in de keuken?
    We zagen bij andere tafels hetzelfde fenomeen. Een meneer moest zelf naar het buffet om te vragen of hij zijn bestelling kon doorgeven. De smaak van het eten was overigens prima en de dames van de bediening waren wel erg vriendelijk.

84. Ook nu weer was het eten heerlijk. De sfeer was heel gezellig en de bediening top.
    Dit alles voor een concurrerende prijs. Dus tot de volgende keer.

85. Angelina

Lekker gegeten voor een leuke prijs! Genoeg keuze, voor ieder wat wils. Wij komen zeker weten nog een keer terug. Helemaal top!! En de bediening was ook prima.

86. j. terpstra

Lekker gegeten en gedronken voor een aantrekkelijke prijs.

87. Silvia Geurtsen

88. verhoeven

Eten was prima.
    Leuk bediend door personeel.
    Prijs is ook prima.
    Komen zeker terug.

89. Rob en Dineke Binnendijk

Al verschillende keren wezen eten bij Callas, de kwaliteit is er altijd goed, het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De eigenaars hebben het goed voor mekaar met hun concept. Tot de volgende keer.

90. We hebben hier al diverse malen gegeten. We hebben hier gegeten met onze kinderen, fam. en met vrienden. Iedereen vond het eten lekker en de bediening (wisselde nog wel eens) meer dan goed.

We verbazen ons er iedere keer weer over, dat men voor zo weinig geld, zulke kwaliteit kan leveren. En het wordt steeds drukker, dus reserveren. Tip: verplaats het toilet en laat het iets meer Grieks lijken.

91. Wij hebben meerdere keren gegeten bij Callas. Iedere keer weer is het eten prima, prijs-kwaliteit is goed en de bediening vriendelijk en vlot. Dit keer was mijn zoon jarig. Ik had dit vermeld bij de reservering. Op de tafel stonden heliumballonnen en slingers en in zijn toetje zat vuurwerk. Super attent.

92. Was weer heerlijk zoals altijd! Ook de bediening gezellig en vlot. Tot de volgende keer.

93. Chantal

Heerlijk gegeten voor €20! Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht waren allemaal goed! Voor €20,- goed vol en prima kwaliteit! Ook leuke tent van binnen!

94. Willeke rekoert

Vriendelijke bediening, lekker en voldoende eten.

95. Joke Besseling en Helma de Lang

Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening!

96. Voorgerechten waren allemaal lekker, alleen de giros daarna was niet erg pittig gekruid, de nagerechten waren weer heel lekker. Redelijk eten voor een 3-gangen menu voor 20 euro.

97. Gezellig restaurant! Aardige bediening. Toilet vond ik op een rare plek zitten in het restaurant, naast de keuken, en het rook er naar riool. Eten was ok, 20 euro voor 3 gangen is een goede actie, zag er allemaal verzorgd en lekker uit, maar ik vond het vlees té gaar. Mag je dan nog klagen?

Volgende pagina