1. Wat een leuk restaurantje, vriendelijk personeel
    Leuke kaart en heerlijk eten
    Ik kwam hier met mijn vriendin en hebben zo een leuke avond gehad .. we zeiden ja wij komen zeker weer terug.
    Lieve mensen van team Callas
    Dank jullie wel

Vorige recensies van Silletje

• Al leuke en gezellige avonden door gebracht en er zullen er zeker nog vele volgen want ...
    Je kan er heerlijk eten, ik ga altijd met een tevreden gevoel naar huis.
    Daar en tegen niet te vergeten de vriendelijkheid en beleefdheid van het personeel en de eigenaar en eigenaresse.
    Kom zeker terug.

• Geregeld komen wij er eten, dit om het leuke en betaalbare van het bestaan Grieke voor 20 pieke. Eten is erg lekker en smaakvol. Voor ons keuze genoeg. Het prettige is dat als je wat wil of niet lekker vind, dit aangegeven mag en kan worden en zij er rekening mee houden zonder dat je er op aan gekeken wordt omdat ze het vervelend vinden.

Bij binnenkomst wordt je altijd welkom geheten, zo ook bij het weg gaan zeggen ze je altijd gedag. En bij het afrekenen staat de pot met snoepjes klaar, hier mag altijd uit gepakt worden want daar staan ze voor wordt er gezegd. Top. Kunnen sommigen restaurants wel eens een voorbeeld aan nemen.

Eigenaar/Eigenaresse en personeel zijn even vriendelijk, maken ook gezellig een praatje voor ons is dat nooit te veel en niet als vervelend ervaren. Ach en een geintje of foutje hoort erbij we zijn ten slotte allemaal mensen. Je voelt je je hier haast thuis kan je wel zeggen. Ja wij zullen hier zeker nog vaak komen.

Team Callas. Dank voor alles. Tot zeker gauw weer ziens.