Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

1. Internationaal Lisse

Anna

2. Astrid Steenkist

Wil je graag echt italiaans eten ga dan zeker naar Il Mulino. Wordt gastvrij ontvangen, bediening is super vriendelijk, eten erg lekker. Zeker de moeite waard om weer bij jullie te mogen eten. Tot ziens

3. Super leuk restaurant! Heerlijk gegeten en leuke ambiance. Lekkere broodjes/bruchettas als starter. Goede prijs/kwaliteit verhouding en heerlijke menu kaart. Sommige mensen vd bediening waren ietwat gehaast/gestressed leek het. Verder dikke 10! Wij komen zeker terug!

4. Mariëtta

De sfeer is fijn, het restaurant is mooi ingericht.
    Het eten is van goede kwaliteit, de ravioli smaakt vers en de tiramisu is heerlijk.
    Mijn man had een gerecht met lamshaas, die echt mals was.

5. Slecht eten. Half rauwe friet. En hete kip was gewone kip met n klein beetje chilisaus. Na de klacht te hebben gemeld kreeg ik n standaard verhaal over de frituur instellingen en dat smaken verschillen. Totaal geen klant vriendelijkheid. Ronduit slecht eten. Nooit meer voor ons. Maar ook dat vond de dame die ons te woord stond geen probleem.

1,4
  6. We kwamen voor aanbieding van 825 jaar Lisse en wat hebben we genoten van het heerlijke menu. Goede hoeveelheid en kwaliteit.

7. Heerlijk gegeten (2e keer) . Sfeer ok. Bediening super en stijlvol. Ga er graag nog een keertje eten.
    Een aanrader.

8. GertJan Wakker

Genieten van Heerlijk Italiaans eten bij II Mulino
    Deze keer hebben we het actie menu van Heerlijk Lisse genomen gewoon top.
    Fijne bediening fijne sfeer lekkere wijn

9. Spontaan hier gereserveerd, bij binnenkomst ziet het er sfeervol en gezellig uit! We hadden spareribs besteld op de menukaart staat spareribs mals van het bot. Maar helaas wat was dat taai met je tanden kon je het vlees er echt niet afbijten. Ook echt smakeloos. We hebben bij de bediening aangegeven dat het vlees niet mals is maar echt taai. Ze ging naar de keuken om dit te bespreken. Ze is nooit meer er op terug gekomen met geen woord! Laatste keer dat wij hier gegeten hebben echt zonde van je geld!

1,6
  10. Een gezellig restaurant, vriendelijke bediening en het eten was top.

11. Vertaal van English naar Nederlands

It wasn't our first and certainly not the last meeting in Mykonos. We like this place very much. Very good food, large portions for a reasonable price, nice and cultural service. 😊😊

12. Weer eens heerlijk gegeten bij Il Mulino samen met mijn dochter. Absolute aanrader en zeker de scroppino. Dank weer voor je goede zorgen!

13. Zoals altijd was het eten weer heerlijk! Het restaurant is sfeervol en de eigenaar heel vriendelijk en servicegericht. Een aanrader!!

14. B.J.D.van Pel

Een gezellige sfeer en het eten was prima, aan te bevelen voor een volgende keer.

15. Nico van der Pas

We hadden een actie menu van 3 gangen voor slechts 24,95. Prima gegeten in een leuk ingericht restaurant met een vriendelijke bediening.

16. Uitstekend service, mooie witte Pinot bij een heerlijke Spaghetti Vongole

17. Nederlands Lisse

“Pas op ivm allergieën”

Zondagavond hier geweest. Veel tafels bezet. Prijs/kwaliteit van het eten is nog maar net goed, maar drankjes zijn duur.

Pas op: als je allergieën hebt is het hier levensgevaarlijk! Er wordt vooraf netjes gereageerd en beloofd dat er goed op wordt gelet, maar het ging grandioos mis. Alsof de keuken er niks van begrepen had (spreekt geen Nederlands?)

ik heb een late reactie allergie, maar heb je bv. Een epi-pen nodig, dan raad ik dit restaurant tenzeerste af!

5,7
  18. Alexandra

Ik bezoek dit restaurant al 35 jaar, zolang als zij dit runnen. Zeer aardige eigenaars, het is een no nonsense restaurant. De bediening is vriendelijk en enthousiast en blij dat je er bent, en natuurlijk gaan er wel eens dingen mis maar waar gewerkt wordt gaan er ook wel eens dingen minder goed. Dit restaurant voelt al zo lang aan als het verlengde van de huiskamer dat........

19. Ellen de Boer

De eigenaar deed er van alles aan om het ons naar de zin te maken. Heerlijk gegeten met een top Sauvignon Blanc erbij. Het was een echte beleving. De homemade Limoncello was ook super lekker die we kregen aangeboden. Ik zeg… een dikke 10

20. Ontzettend lekker Grieks eten!!!! Gezellig restaurant, leuke bediening.

21. Spontaan met 5 personen gegeten bij Lowietje. De salade met biefstukpuntjes was erg taai en zwom in een vettige dressing. De biefstuk was droog en taai. De vis lag op een bedje rauwe groente. De witte wijn was veel te koud en niet lekker. De soorten wijn en prijzen staan niet op de kaart. Dus laat je verassen. Voor 1 glas (huis)wijn betaal je dus €6,00! De bediening was redelijk. Echt heel jammer, want de entourage is heel mooi en sfeervol alleen het eten is van mindere kwaliteit en daar betaal je wel de hoofdprijs voor. Ik denk niet dat wij nog terugkomen.

4,1
  22. Heeeerlijk gegeten bij Il Mulino. Erg gastvrij ontvangen. Prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed.

23. Nederlands Lisse

Vader en zoon weekendje met zondaguitje naar Zandvoort. Makkelijk te reserveren, Lisse niet ver van Zandvoort waar geen plek was voor reserveren. Ontvangst was erg vriendelijk zelfs de mensen die om de bar zaten. SUPER!inschrijf formulier aan een tafel met gratis welkomstdrankje naar keuze! Savonds zeer goed gegeten, genoeg keuze . Dus ook voor kinderen, bv m'n zoon. Mn spare ribs waren ongelofelijk goed. Dikke 10. Toetje vd chef lekker divers. De koffie met een 43 was ook niet te zuinig. Veel vooer weinig. Vriendelijk personeel en belangstellend. Ik zit eraan te denken om zondagavond terug te rijden om daar weer even ter afsluiting te gaan eten. Zo goed! Reserveer snel en geniet!

24. Fijne ontvangst, voor de tweede keer gegeten bij il mulino en het was weer heerlijk. Toppers.

25. Internationaal Lisse

Koen van Esterik

26. Robert Lindemans

Het bestelde was heerlijk. De ossenhaas was heerlijk. De messen zou ik vervangen door bistro messen.
    De groenten en aardappeltjes waren minimaal. Het dessert was overheerlijk.

27. Heerlijk gegeten, echt mooi Italiaans. Vriendelijke bediening (eigenaar?). Absoluut voor herhaling vatbaar.

28. Vertaal van English naar Nederlands

For the 1,5 hour we ate 6 small tapas to share for 2 people and we were waiting for ages for the next rounds. And that’s all for almost 30 eur per person plus drinks which you have a lot because your food is not coming. If you love to eat good and you respect your time I strongly recommend any other place. Those are the greedy people who overbook restaurant and let you wait, without customer satisfaction mindset. I am giving one star because simply I can not give zero. To add to it, the place is ugly and stinks.

29. CPM raijmakers

Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Maar wel iets te snel

30. De aankomst in het restaurant was wat diffuus, de persoon die er rondliep benaderde ons vanuit een bepaalde 'air', niet erg gezellig. Gelukkig kwam hij daarna niet vaak meer terug maar een andere persoon in de bediening. Onze zinnen waren gezet op dit restaurant vandaar dat we ook niet direct wegliepen. Normalerwijs was dat zeker gebeurd. Het eten was wel goed, dat is zeker een aanbeveling waard. De boel eromheen niet. Verder was de rekening precies 50 euro, de waarde van een restaurant bon toen ik aangaf hiermee te gaan afrekenen. Toen ik doorvroeg kreeg ik een specificatie met daarom een doortelling naar precies 50 euro. Ik had een gezellige avond met mijn vriendin en de bon was een gift anders was er een ander gesprek geweest. Deze ervaring heb ik natuurlijk niet gedeeld met mijn lieve vriendin :). Mijn advies: ga niet, er zijn zat andere Italiaanse restaurants, in dat specifieke straatje zelfs. Doe er je voordeel mee