Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lisse verdeeld zijn.

Kees, Lucas en Marieke

Bij Den Ouden Heere in Lisse klopt het allemaal.
    Dat maakt dat het smaakt.
    De porties zijn goed, de kaart is op elkaar afgestemd, de sfeer is intiem.
    Er wordt gezegd dat DOH prijzig is, het is inderdaad niet het goedkoopste restaurant in Lisse. Dat maakt ook helemaal niet uit omdat het gewoon genieten is bij DOH. Na een bezoek aan dit restaurant kun je lekker lang nagenieten, omdat het allemaal klopt, daarom. Daar willen wij dan zeker wat meer voor betalen!

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het zat vol toen we kwamen maar gelukkig hadden we gereserveerd. Herkenbare lekkere gerechten die bij veel mensen wel in de smaak vallen. Daardoor een toegankelijk restaurant. Leuk is de proeverij waarbij je van alles wat kan uitkiezen.

3. Grieks Lisse

Altijd weer heerlijk eten.

4. Grieks Lisse

Weer goed gegeten. De bediening is attent en heeft altijd tijd voor een gesprekje. Komen er graag terug.

5. Nederlands Lisse

Met vier personen hebben wij onze trouwdag perfect afgesloten. Het eten was prima en de bediening uitstekend. Dit restaurant is een aanrader.

6. Nederlands Lisse

mar

Voor het eerst gegeten in dit restaurant.
    Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening!
    Het eten was heerlijk, niets op aan te merken.
    Wij komen graag nog eens terug!

7. Nederlands Lisse

H.C. Bogaards

Parkeren auto dicht bij restaurant mogelijk, heel goede bediening en gezellige sfeer.

8. Nederlands Lisse

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Kortom aanrader.

9. Nederlands Lisse

Marisa Konneman

10. Grieks Lisse

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en prima bediening.

11. Grieks Lisse

Marisa Konneman

05/11/17. 2 weken geleden op zondag besteld om 17:55, pas om 20:00 stond de bezorger aan de deur. Meerdere malen gebeld, werd steeds niet opgenomen. Uiteindelijk werd er opgenomen en gezegd je krijg iets extra's bij je bestelling. Ik heb toen gezegd bel mij morgen even terug om dit uit te leggen en dan met een echte vergoeding te komen! Nooit meer iets van gehoord. Als ze gewoon hadden teruggebeld om excuses aan te bieden was dat netjes geweest, maar dit bedrijf geeft niets om service! Ik en mijn vrienden eten en bestellen hier nooit meer. Eten was heerlijk maar de service echt om te janken!

13. Grieks Lisse

Anny Eijgelaar

We waren met een groep van 9 personen. Voor ons was een prima plek gereserveerd. Het eten was heel goed, de bediening was wel wat ongeorganiseerd. Op het eten moesten we lang wachten. Maar we waren in goed gezelschap.

De gastvrouw ervaar ik als erg onvriendelijk, de gastheer probeerde het goed te maken. De gastvrouw wijst niet op de aanbiedingen, en is erg kortaf. Bijvoorbeeld dat als men voor een X aantal personen bestelt, Tja, misschien had ik wel meenemen moeten benoemen, of had ze het kunnen vragen? Hmm, marktwerving? ZIJ heeft niet een andere aanbieding / of iets anders wat goedkoper voorgesteld dit terwijl het wel vermeld, staat. (Klantvriendelijkheid, meedenkend, enthousiasme en voorlichten over hoe en wat. Erg slecht, dus een 0%. Erg slecht en erg onvriendelijk en de openingstijden slaan ook echt totaal nergens op, tot hoe vroeg sluiten jullie die tent? Doe je het nog wel met je hart? Zoniet, laat het een ander doen!

15. Pannenkoekenhuis Lisse

Heerlijk eten, genoeg variaties voor pannenkoeken. Bediening is zeer vriendelijk en doen er hun best. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Afgelopen weekend mijn 40 jarig jubileum gevierd met familie en een aantal vrienden. Dit restaurant gekozen omdat ik er goeie ervaringen mee heb. En ook nu was het weer super. Heerlijk eten, vriendelijke en snelle bediening. Geen geroep aan tafel wie wat heeft maar uitgeserveerd aan de hand van een plattegrondje. Nog nooit gezien trouwens. Chique en simpel heeft ons wederom niet teleurgesteld. Een aanrader.

17. Italiaans Lisse

Leuke en zeer smakelijke avond gehad. De kids gaan meestal voor pizza met kaas en ananas, waar ze dol op zijn en de bodem is heerlijk krokant en precies goed van dikte. Wijzelf hebben gesmuld van de Saltimbocca! Fijne service! Bedankt!

Top ervaring!
    De gouden tip van een collega om hier heen te gaan. We hebben een fantastische avond gehad. Heerlijke Italiaanse gerechten, lekkere wijnen. De bediening is zeer attent en zorgzaam. Angelo en Fabio bedankt. We komen zeker terug!

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, fijn gastheerschap. Zeker voor herhaling vatbaar!

Aangenaam verrast door het nog maar kort geopende Pani & Tulipani. Toch weer even een Cinque Terre momentje, maar dan zonder zeezicht. Desalniettemin heerlijk genoten van de uitstraling, muziek, het eten en de gastvriendelijkheid. Zelfs als je niet van Italiaans houdt, echt een aanrader!

Arrivederci :)

Gisteravond met een groot gezelschap gegeten. We hadden gevraagd of de kok Fabio voor ons antipasti, pasta en desserts kon bereiden, zodat we van alles wat konden proeven. Het was allemaal heerlijk. Alles huisgemaakt, dat proef je! De ravioli met pompoen en truffelolie, om je vingers bij op te eten. Met alle speciale wensen en allergieën werd rekening gehouden, alles in overleg. De sfeer is goed, de gastheer Angelo neemt de tijd om je over de gerechten te vertellen (of over waar je heen moet op vakantie in Italië :)). Ook alle drankjes smaakten naar meer, wij dronken de huiswijnen, koffie en limoncello. En heel fijn dat er kannen water op tafel staan. Kortom, wij komen terug. Echt een aanrader!!

Heerlijk eten. Je zit in TL verlichting maar dat zegt genoeg over de kwaliteit. Heerlijke wijn voor een mooie prijs en het eten is ook fantastisch voor een zeer mooie prijs. Locals komen hier graag eten.

Tanja Bouwhuis

Meerdere keren hier geweest was toen prima.
    Gisterenavond was het waardeloos, slechte ontvangst na 10 min pas vragen wat te drinken na drank pas de kaart en na 5 kwartier de kaart stokbrood zou gebracht worden, moest hier zelf weer om vragen.
    Bij het afhalen van de tafel nog etensresten laten liggen staat niet heel smakelijk als je nog een nagerecht zou nemen.
    Het was druk, maar sorry je betaald er genoeg voor dus verwacht ook een gezellige avond zonde ergenis.
    Heel jammer ik kom niet meer terug.
    Heb het wel bij het afrekenen verteld hoe ik er over dacht, meisje sprak mij keurig te woord en bood excuus aan en een bak koffie.
    Jongen doe hier wat aan dit kan echt niet, zo zonde voor zo. N prachtig restaurant.

24. Nederlands Lisse

Gezellig eenvoudig restaurant waar prijs/kwaliteit erg goed is. Je kan er gezellig zitten zonder te haasten.

25. Snackbar Lisse

Nathan Lichters

Laatst ging ik eten bij King Lao, en bestelde ik een kleine patat oorlog, echter kreeg ik een patatje pinda. Toen ik aangaf dat dit niet het eten was wat ik had besteld, werden ze boos en wilde ze niet de bestelling veranderen. Ook had ik nog is 15 eurocent te veel betaald en de mensen achter de balie zijn niet te verstaan.

26. Italiaans Lisse

Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten bij la Fontana. Waar het anders goed was, was het nu een drama. Waarschijnlijk hadden ze er geen zin in, moesten steeds om dingen vragen, werd mijn bord meegenomen om er een sausje bij te doen, was mijn groenten verdwenen bij het terug brengen. Moest je hier weer om vragen. En zo door.
    Sorry, voor ons geen La fontana meer!

Zojuist heerlijk gegeten met een vriendin. Gezellige sfeer en ontzettend lekker Italiaans eten zoals je het verwacht in Italie. Fijn om hier vlakbij zo lekker te kunnen eten. Ik ga hier zeker vaker heen. Goede prijs/kwaliteit!

Heerlijk, gastvrij, authentiek Italiaans restaurant. Beste vitello tonato ever!

Wij hebben het als goed en gezellig ervaren.
    Klein minpuntje. Het eten niet tegelijk opgedient.
    Het was druk, dus daar kan het aan liggen.
    Verder leuke uurtjes bij jullie gehad.
    Ik denk voor herhaling vatbaar.
    Met groeten.

Monique

Heerlijke Italiaanse keuken. Leuk en super gastvrij restaurant. Absoluut een aanrader 👍🏻